ewaaquote:
Fargo is een film.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey chlorine
is het nieuwe seizoen Fargo wat?
Nee die beauty sc van jou is wat wil je zeggen.quote:
Staat maar 1 aflevering op maar is wel vette afleveringquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey chlorine
is het nieuwe seizoen Fargo wat?
Ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee die beauty sc van jou is wat wil je zeggen.
Beauty SC best SCquote:
Die serie had niet gemaakt mogen worden.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is bijna alsof er dingen met dezelfde naam kunnen bestaan
seizoen 1 was echt tantoegoed, was beetje bang voor het tweede seizoen omdat True Detective wel behoorlijk inkaktequote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Staat maar 1 aflevering op maar is wel vette aflevering
Gaat echt zo van krakakakaa
jij ook niet maar daar zeuren wij toch ook niet overquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die serie had niet gemaakt mogen worden.
de serie is beter dan de film.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die serie had niet gemaakt mogen worden.
Hoe zijn die series verbonden dan? Logica van 0,0quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
seizoen 1 was echt tantoegoed, was beetje bang voor het tweede seizoen omdat True Detective wel behoorlijk inkakte
Misschien ondertussen al e2, maar ik vond het niet tegenvallen, al ben ik snel tevreden als er beetje geschoten wordt :squote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
seizoen 1 was echt tantoegoed, was beetje bang voor het tweede seizoen omdat True Detective wel behoorlijk inkakte
Ik wel, je hebt het weer eens mis.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij ook niet maar daar zeuren wij toch ook niet over
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik wel, je hebt het weer eens mis.
allebei op zelf staande seizoenen. ieder seizoen nieuw verhaal, nieuwe acteurs, nieuwe karaktersquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoe zijn die series verbonden dan? Logica van 0,0
Personagesquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
allebei op zelf staande seizoenen. ieder seizoen nieuw verhaal, nieuwe acteurs, nieuwe karakters
mongool
Ken de serie verder niet. True Detective S2 was trouwens top want Rachel McAdamsquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
allebei op zelf staande seizoenen. ieder seizoen nieuw verhaal, nieuwe acteurs, nieuwe karakters
mongool
krijgt wel hele goeie reviews zie ikquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien ondertussen al e2, maar ik vond het niet tegenvallen, al ben ik snel tevreden als er beetje geschoten wordt :s
kan allebei toch of ben ik gewoon retardquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Personages
Een karakter is wat anders.
seizoen 2 was ongeveer 10% zo goed als seizoen 1, en een actrice die je geil vindt kan daar niet bij helpenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ken de serie verder niet. True Detective S2 was trouwens top want Rachel McAdams
alle afleveringen moeten randy afleveringen zijnquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:21 schreef deadprez het volgende:
nieuwe south park wordt randy-aflevering zo te zien
dat nou ook weer niet, maar tis wel een van de leukste personages iddquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alle afleveringen moeten randy afleveringen zijn
JAWELquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat nou ook weer niet, maar tis wel een van de leukste personages idd
S1 was next level, een van de beste seizoenen van een serie ever. Kan je niet meer overheen. 2 was toch ook wel goed hoor.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:21 schreef Der_Mann het volgende:
seizoen 2 was ongeveer 10% zo goed als seizoen 1, en een actrice die je geil vindt kan daar niet bij helpen
wow oké sorry :$quote:
Fargo S1 was ook een van de beste seizoenen van een serie ever, SNAP JE NU MIJN VERGELIJKING JIMMYDEANquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
S1 was next level, een van de beste seizoenen van een serie ever. Kan je niet meer overheen. 2 was toch ook wel goed hoor.
Nee want Fargo is een film.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Fargo S1 was ook een van de beste seizoenen van een serie ever, SNAP JE NU MIJN VERGELIJKING JIMMYDEAN
is morgen pas te downloaden denk ikquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:25 schreef JimmyDean het volgende:
Ff South Park kijken dan, als het Randy ep is.
oh, niet ep 4?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
is morgen pas te downloaden denk ik
zeg nou niks, met beetje geluk gaat hij hele avond door zoekenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
is morgen pas te downloaden denk ik
nee 5, al is 4 ook best leukquote:
Doe niet zo raar joh, dikke.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zeg nou niks, met beetje geluk gaat hij hele avond door zoeken
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zeg nou niks, met beetje geluk gaat hij hele avond door zoeken
Jimmy Dean bestaat al, omdat jij dezelfde naam hebt is het onmogelijk dat jij enige kwaliteit hebtquote:
in mn hoofd was ik haar aan het uitschelden dus ja heb me nog ingehoudenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Klinkt bekend...
Oei... nooit je instructrice negeren...
Goed zo, altijd cool blijven.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:28 schreef Crip het volgende:
[..]
in mn hoofd was ik haar aan het uitschelden dus ja heb me nog ingehouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |