Gefeli! Secretaresse was het toch?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:13 schreef Neverknown het volgende:
Ik ga vrijdag, na één dik half jaar mijn diploma ophalen op mijn (ex)school, die mensen zullen ook wel denken nog nooit is er een student zo dankbaar, trots en gewillig geweest om haar/ of zijn diploma.
Mweh, ik had het nog tegoed he, dus zo erg is het toch niet?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:13 schreef Neverknown het volgende:
[..]
word ik hier gwn weer genaaid achter mn rug
Hmm, ken alleen usernaam... Was ze nog een beetje nice?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:15 schreef McNulty het volgende:
[..]
pixxie was wel een camgirl
dima had haar herkend
Ben 23 voel me daar beetje te oud voor zeker na de jaren die ik al verpest hebt, plus ik moet dan eerst nog weer niv 4 halen. Had allemaal makkelijk kunnen zijn. Geen zin om tot mijn 30e te studeren.quote:
zou best kunnen tho, ik kan haar alleen van fotos in sexy en gewaagd. weenie of ze in kpd post.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij zei alleen dat ze er op leek.
oke, pics van je snoetje.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:17 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Heb wel een lief gezicht ja
[..]
Naja, ik heb wel spijt dat ik niv 4 niet binnengesleept hebt want was maar paar maandjes meer maarja.
#shithappens
Ach dat is allang geen overwinning meer dat niv. 3 diplomaatje, dat was eerder een last van mijn schouders.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Gefeli! Secretaresse was het toch?
[..]
Mweh, ik had het nog tegoed he, dus zo erg is het toch niet?
[..]
Hmm, ken alleen usernaam... Was ze nog een beetje nice?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
Begrijp 't wel maar na niv 3 kun je best snel niveau 4 behalen. Scheelt toch wel weer wat.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:19 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ben 23 voel me daar beetje te oud voor zeker na de jaren die ik al verpest hebt, plus ik moet dan eerst nog weer niv 4 halen. Had allemaal makkelijk kunnen zijn. Geen zin om tot mijn 30e te studeren.
Zijn er nogal watquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
MAHL kent elke camsletje op internet, dus hij kan het vast bevestigen
zelfs de sletjes die maar 2 views per maand krijgen?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
de negerinnen, zandnegers en andere kleurlingen kunnen we al schrappen.quote:
Ik ken pixxie niet, is ze een oostblokker?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:22 schreef Crip het volgende:
[..]
de negerinnen, zandnegers en andere kleurlingen kunnen we al schrappen.
Hij gaat meestal voor de oostblokkers
Snap ik ook hoe hij aan meloewa's foto is gekomenquote:
Meloewa DMt die gewoonquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Snap ik ook hoe hij aan meloewa's foto is gekomen
Gastquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lol welk raar kantoor werk jij nou weer?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, pics van je snoetje.
oh en niveau wordt niet naar gevraagd. als je een beetje met de computer kunt omhoog, de telefoon kunt doorverbinden en het niet erg vindt dat de baas een hufter is die af en toe gruwelijk hard kan schelden red je het wel
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:20 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ach dat is allang geen overwinning meer dat niv. 3 diplomaatje, dat was eerder een last van mijn schouders.Alsnog goed toch? Weer wat bereikt voor jezelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ach als je er niet meer van wakker ligt, doe dan ff een recente.
Ohquote:
Maatquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
GastIk zit ook maar te overdrijven hoor als ik die shit post.
wel viesdikquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:25 schreef Crip het volgende:
Over camgirls gesproken, was gisteren een docu op Vice aan het kijken over een vrouw die +/-600lb woog en erotisch model was en deed cammen. Voornamelijk zichelf vol proppen voor de cam terwijl mannen erop rukken. En al die mannen kopen dat eten ook gewoon voor haar.
of ze kopen eten van haar amazon wishlist. gast stuurde haar 75 chocolade repen
oja of deden haar overvliegen over de hele wereld om te daten.
wat een leven wel jelly gwn eten voor de cam ;s
Zitten ook hele lelijke vieze dikke tussenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zelfs de sletjes die maar 2 views per maand krijgen?
Negerinnen niet nee, zandnegerinnen dan weer welquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:22 schreef Crip het volgende:
[..]
de negerinnen, zandnegers en andere kleurlingen kunnen we al schrappen.
Hij gaat meestal voor de oostblokkers
Dan doe je dat toch...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:25 schreef Crip het volgende:
Over camgirls gesproken, was gisteren een docu op Vice aan het kijken over een vrouw die +/-600lb woog en erotisch model was en deed cammen. Voornamelijk zichelf vol proppen voor de cam terwijl mannen erop rukken. En al die mannen kopen dat eten ook gewoon voor haar.
of ze kopen eten van haar amazon wishlist. gast stuurde haar 75 chocolade repen
oja of deden haar overvliegen over de hele wereld om te daten.
wat een leven wel jelly gwn eten voor de cam ;s
gwn nlse vgm. wel mooi meisje hoor, heeft tats en piercingsquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ken pixxie niet, is ze een oostblokker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |