Jaquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je gestopt met modereren?
NVM heb het al gevonden Hehequote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
Voor deze ene keer mag het allemaal hier besproken worden.
Hey pssst, niet verder vertellen maar volgens mij gokt Cocu op de counter omschakeling.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:52 schreef Slobeend het volgende:
Een versterkt middenveld maar dan wel met Narsingh spelen
Serieus?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hey pssst, niet verder vertellen maar volgens mij gokt Cocu op de counter omschakeling.
Heb je 2 tv's?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk naar Gladbach - Juve & City - Sevilla
dat wordt echt fantastisch
Dat waardeer ikquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:25 schreef KingRoland het volgende:
Hallo jongens, ik ben er ook weer bij![]()
Voordat iedereen gaat vragen voor wie ga jij juichen vandaag? Ik juich vandaag voor PSV.
Boe.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:24 schreef opperkleurder het volgende:
Zeggen jullie trouwens Wolfsburg of Wolfsboerg.
Ik wilde het net vragen Roland.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:25 schreef KingRoland het volgende:
Voordat iedereen gaat vragen voor wie ga jij juichen vandaag? Ik juich vandaag voor PSV.
Wolfsboerg natuurlijk. Zelf die duitsers zeggen tegenwoordig ps veeee i.p.v. ps vouwquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:24 schreef opperkleurder het volgende:
boergquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:24 schreef opperkleurder het volgende:
nekquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
hoe spreekt u NEC uit?
Ik zeg altijd Enneecee
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je mad weggelopen? Gebalde vuistjes?
NEKquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
hoe spreekt u NEC uit?
Ik zeg altijd Enneecee
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
NEK
Zo hoort het niet maar ik doe het toch.
Hooligan.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:28 schreef Pascalus het volgende:
[..]
NEK
Zo hoort het niet maar ik doe het toch.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:25 schreef KingRoland het volgende:
PSV natuurlijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:25 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe noem jij de achterkant van je hals dan?
je bent weer in vorm.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[..]
7/10.0quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je moet niet alles herhalen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je bent weer in vorm.
heb je nog leuke grapjes over foppe de haan
[..]
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je moet niet alles herhalen.
viesquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
fopperkleurderquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou wel leuk zijn als Foppe de komende wedstrijden alles wint.
Foppegod.
jeetjequote:
Ik ben het hier mee eensquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jeetje
stoor jij je ook zo aan de berichtgeving over het Tourschema en dan vooral dat het de ideale Tour voor Dumoulin is? Hij moet godverdomme de giro rijden
die wedstrijd moet nog beginnen aliquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
schijnt gezellig te zijn geweest bij ManC - Sevilla
In de stad, Hansquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die wedstrijd moet nog beginnen ali
100%quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jeetje
stoor jij je ook zo aan de berichtgeving over het Tourschema en dan vooral dat het de ideale Tour voor Dumoulin is? Hij moet godverdomme de giro rijden
Ik denk op de tribunequote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gaat om de supportersquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is dit dan, mensen die zeuren over asielzoekers?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:37 schreef tralalala het volgende:
http://slos.nl/live/
Voor ernaast als de wedstrijd tegen gaat vallen.
Haten op Schelvecchioquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom nou weer zo hard beledigen?
waarom zie je dat zo?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom nou weer zo hard beledigen?
Nu is het even rustigquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:39 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wat is dit dan, mensen die zeuren over asielzoekers?
Kans op een bestorming door gemaskerde mannen? Ik hou em open op de achtergrond in het geval er rellen uitbreken.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nu is het even rustig![]()
[ afbeelding ]
Laat m lekker joh.quote:
Het is ook gezellig in Steenbergen, maar dat geheel terzijde.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
schijnt gezellig te zijn geweest bij ManC - Sevilla
Omdat de trainer van Wolfsburg 11 andere spelers laat starten.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom speelt Schurrle niet?
Heerlijke speler maat
Die grijze zal wel moe worden. Zitten, staan, zitten, staan ...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nu is het even rustig![]()
[ afbeelding ]
wat een ongelooflijk kutgifjequote:
Ik hoor nu een kerel over milieu?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:37 schreef tralalala het volgende:
http://slos.nl/live/
Voor ernaast als de wedstrijd tegen gaat vallen.
Ronald van der Geer vindt z'n functie wel erg belangrijk he.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:41 schreef opperkleurder het volgende:
Het stemgeluid van de perschef van ADO Den Haag klinkt hier door de kamer.
Is het ook, hij is de spreekbuis richting 1 miljard Chinezen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ronald van der Geer vindt z'n functie wel erg belangrijk he.
Volgens de Duitse telling is het helemaal vol.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:43 schreef Caland het volgende:
Hoe kan zo'n wedstrijd niet uitverkocht zijn?
Bert van der Marwijk. Die uit De Worp.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wie heeft dat gezegd?Dat dit kan in Nederland?!?!
Wolfsburg verkoopt z'n stadion bijna nooit uit.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:43 schreef Caland het volgende:
jezus nu al?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat een ongelooflijk kutgifje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan Ronald ook al Chinees dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is het ook, hij is de spreekbuis richting 1 miljard Chinezen.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:44 schreef blup het volgende:
[..]
jezus nu al?Van alle mensen die je kutgifje kut vinden reageer je alleen op Mexicano, dat is ietwat bozig gedrag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
[..]
jezus nu al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
Ja, leukquote:
Tegen Man Utd ook niet . Komt omdat sommige Volkswagenarbeidertjes ook s'avonds moeten werkenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
jezus nu al?Nee, het is gewoon een bagger gemaakt gifjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gebruik dan gewoon de originele barney.gif[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Doe maar niet.quote:
Ik volg echt totaal geen Duits voetbal en het heeft ook op geen enkele manier mijn interesse, al vind ik die grensclubjes in de onderste ligas nog wel eens leuk om naartoe te gaan. Maar niet zo'n grote club dus?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:44 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Wolfsburg verkoopt z'n stadion bijna nooit uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:47 schreef Brammess het volgende:
Lekker Wes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dat kan ook niet dan krijg je een melding van fok.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als we dat de elke keer gaan melden blijven we aan de gang.
Die muil kan echt ver open he, best knap.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Die Dost lijkt altijd op Grover met zijn enorme opengesperde mond
En lelijk dattie isquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:48 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die muil kan echt ver open he, best knap.
Een fabrieksclubje, niet zo groot nee, net zoals.............. eeeuhhh.......quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik volg echt totaal geen Duits voetbal en het heeft ook op geen enkele manier mijn interesse, al vind ik die grensclubjes in de onderste ligas nog wel eens leuk om naartoe te gaan. Maar niet zo'n grote club dus?
Terwijl er zo'n goede Arische kop op zit.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:49 schreef Zorro het volgende:
Nou zie ik waarom het in Duitsland niet gemaakt heeft. in dat land kan hij het gewoon niet.
en bij sommige spelers is het probleem het niet willen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:49 schreef Zorro het volgende:
Nou zie ik waarom het in Duitsland niet gemaakt heeft. in dat land kan hij het gewoon niet.
Nee Eindhoven danquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Wolfsburg is wel een saaie industriestad.
Volkswagenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, Eindhoven is gezelligquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben een keer wel in de buurt van Eindhoven Centraal geweest. Allemaal snelwegen erom heen. Hé bah.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Eindhoven is vooral lelijk, niet echt saai.
Goede infra dusquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben een keer wel in de buurt van Eindhoven Centraal geweest. Allemaal snelwegen erom heen. Hé bah.
Glowgodquote:
Ken geen plek om het station waar je 120 mag.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben een keer wel in de buurt van Eindhoven Centraal geweest. Allemaal snelwegen erom heen. Hé bah.
Rondom Eindhoven Centraal is wel echt treurig. Er zijn wel leuke stukjes overigens.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt, mensen uit de randstad die hier geweest zijn vinden het leuk uitgaan.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Eindhoven is vooral lelijk, niet echt saai.
Eindhoven centraal bestaat niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ben wel een keer in Den Bosch geweest. Dat was wel saai zeg jezus christus. Grappige mensen wel, maar dat voor een andere keerquote:
Eens.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:54 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Klopt, mensen uit de randstad die hier geweest zijn vinden het leuk uitgaan.
Om uit te gaan? Dat moet je niet willen. Overdag wel een gezellig stadje hoor.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ben wel een keer in Den Bosch geweest. Dat was wel saai zeg jezus christus. Grappige mensen wel, maar dat voor een andere keer
Goed bier daar welquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ben wel een keer in Den Bosch geweest. Dat was wel saai zeg jezus christus. Grappige mensen wel, maar dat voor een andere keer
Den bosch is voor oude mensen die oude gebouwen willen zien.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja vrouwen vinden het top winkelen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens.
Qua winkelen ook een meer dan prima stad.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:56 schreef opperkleurder het volgende:
Leukste stad van Brabant is overigens Breda.
Eens.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:56 schreef opperkleurder het volgende:
Bergen op Zoom is de mooiste/interessantste, Den Bosch de gezelligste overdag en Eindhoven de leukste winkel/uitgaansstad.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:56 schreef opperkleurder het volgende:
Tis hier best leuk idd.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:56 schreef opperkleurder het volgende:
Hij gaf ook best een prima voorzet af, goed verdedigd.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:58 schreef KingRoland het volgende:
Die bal kwam per ongeluk bij Narsingh mensen.
Met de auto naar Wolfsburg moet er qua kosten wel uit kunnen toch.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:58 schreef RipCity het volgende:
Zit de commentator wel ooit in het stadion bij sbs? Lijkt meer op hokkie Hilversum.
Leuk die spoilersquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:00 schreef RipCity het volgende:
Hahaha Manchester united
Blind speelt zeker weer
Die bijeenkomst in Steenbergen is spannender.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:57 schreef Zorro het volgende:
Winkelen, steden bespreken...
Echt spannend is de wedstrijd niet geloof ik.
Nee, Blind speelt nietquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:00 schreef RipCity het volgende:
Hahaha Manchester united
Blind speelt zeker weer
Het is Wolfsburg, wat had je verwacht?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:55 schreef RipCity het volgende:
Je bent wel een treurige club als je 25.000 niet eens kan volkrijgen tijdens CL! is 't nooit uitverkocht daar?
VBL / [Champions League] Matchcenterquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:00 schreef RipCity het volgende:
Hahaha Manchester united
Blind speelt zeker weer
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:01 schreef Brammess het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:01 schreef Brammess het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Geen TR gemaakt.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:01 schreef Caland het volgende:
Hahahah Manchester United toch.
MAAR HIER STAAT GEEN TUSSENSTAND HOOR
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:01 schreef Caland het volgende:
Hahahah Manchester United toch.
MAAR HIER STAAT GEEN TUSSENSTAND HOOR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |