Doe maar niet.quote:
Ik volg echt totaal geen Duits voetbal en het heeft ook op geen enkele manier mijn interesse, al vind ik die grensclubjes in de onderste ligas nog wel eens leuk om naartoe te gaan. Maar niet zo'n grote club dus?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:44 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Wolfsburg verkoopt z'n stadion bijna nooit uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:47 schreef Brammess het volgende:
Lekker Wes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dat kan ook niet dan krijg je een melding van fok.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als we dat de elke keer gaan melden blijven we aan de gang.
Die muil kan echt ver open he, best knap.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Die Dost lijkt altijd op Grover met zijn enorme opengesperde mond
En lelijk dattie isquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:48 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die muil kan echt ver open he, best knap.
Een fabrieksclubje, niet zo groot nee, net zoals.............. eeeuhhh.......quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik volg echt totaal geen Duits voetbal en het heeft ook op geen enkele manier mijn interesse, al vind ik die grensclubjes in de onderste ligas nog wel eens leuk om naartoe te gaan. Maar niet zo'n grote club dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |