Terwijl er zo'n goede Arische kop op zit.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:49 schreef Zorro het volgende:
Nou zie ik waarom het in Duitsland niet gemaakt heeft. in dat land kan hij het gewoon niet.
en bij sommige spelers is het probleem het niet willen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:49 schreef Zorro het volgende:
Nou zie ik waarom het in Duitsland niet gemaakt heeft. in dat land kan hij het gewoon niet.
Nee Eindhoven danquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Wolfsburg is wel een saaie industriestad.
Volkswagenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, Eindhoven is gezelligquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben een keer wel in de buurt van Eindhoven Centraal geweest. Allemaal snelwegen erom heen. Hé bah.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Eindhoven is vooral lelijk, niet echt saai.
Goede infra dusquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben een keer wel in de buurt van Eindhoven Centraal geweest. Allemaal snelwegen erom heen. Hé bah.
Glowgodquote:
Ken geen plek om het station waar je 120 mag.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben een keer wel in de buurt van Eindhoven Centraal geweest. Allemaal snelwegen erom heen. Hé bah.
Rondom Eindhoven Centraal is wel echt treurig. Er zijn wel leuke stukjes overigens.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt, mensen uit de randstad die hier geweest zijn vinden het leuk uitgaan.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Eindhoven is vooral lelijk, niet echt saai.
Eindhoven centraal bestaat niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ben wel een keer in Den Bosch geweest. Dat was wel saai zeg jezus christus. Grappige mensen wel, maar dat voor een andere keerquote:
Eens.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:54 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Klopt, mensen uit de randstad die hier geweest zijn vinden het leuk uitgaan.
Om uit te gaan? Dat moet je niet willen. Overdag wel een gezellig stadje hoor.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ben wel een keer in Den Bosch geweest. Dat was wel saai zeg jezus christus. Grappige mensen wel, maar dat voor een andere keer
Goed bier daar welquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ben wel een keer in Den Bosch geweest. Dat was wel saai zeg jezus christus. Grappige mensen wel, maar dat voor een andere keer
Den bosch is voor oude mensen die oude gebouwen willen zien.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja vrouwen vinden het top winkelen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens.
Qua winkelen ook een meer dan prima stad.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:56 schreef opperkleurder het volgende:
Leukste stad van Brabant is overigens Breda.
Eens.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:56 schreef opperkleurder het volgende:
Leukste stad van Brabant is overigens Breda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |