Kan ik me voorstellen, ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:43 schreef Fripsel het volgende:
Op het moment dat ik kapot ga van de pijn, voel ik me wel even goed ongelukkig volgens mij. Is dan ook wel weer over als de pijn weer weg is.
herkenbaarquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat is toch een beetje relativeren? Ik heb wel eens pijn gevoeld dus, dat voel ik nu niet zo meer dus ik ben gelukkig? Bedoel je dat zo?
Voor de rest word ik altijd een beetje melancholisch door discussies over geluk en niet zoveel zin in dus ik ga wel wat anders doen
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:43 schreef FrauMilena het volgende:
Ik gok dat het voor iedereen ook gewoon een beetje anders is. Moeilijke discussie.
Heel herkenbaarquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:46 schreef perro. het volgende:
[..]
herkenbaar
toen ik op training ging voor thuisdialyse kwam ik op de weg erheen altijd langs een mcdrive. dus voor het spoelen soms een burger eten want voor de rest had ik een kalium, natrium, eiwit en vochtbeperking.
man man, genieten was dat dan. van een burger vd mac nota bene.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ik herken niets, want ik heb nooit nare ziektes gehad. Maar ik word wel blij van hamburgers hoor.
Ach het is niet alleen kommer en kwel hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:48 schreef Samzz het volgende:
Prijs mezelf wel echt gelukkig dat ik geen chronische ziekte heb. Lijkt me echt vreselijk.
Ik weet dat het niet alleen kommer en kwel is, toch ben ik blij dat ik niet chronisch ziek benquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ach het is niet alleen kommer en kwel hoorhet vormt je ook als mens en je leert er onder andere wel door relativeren.
Als ik dan iemand als BeeGees en topic zie openen over hoe het onterecht het is dat een chronisch ziek iemand in haar klas gematst word en hoe ze zich er echt druk over maakt..
Dan denk ik wel, je moest eens weten en ben ik blij dat m'n energie niet naar zulke nutteloze frustraties gaat
ik ben zo heeeeeeel af en toe ook wel jaloers op gezonde mensen hoor. lijkt me ergens wel normaal eigenlijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ach het is niet alleen kommer en kwel hoorhet vormt je ook als mens en je leert er onder andere wel door relativeren.
Als ik dan iemand als BeeGees en topic zie openen over hoe het onterecht het is dat een chronisch ziek iemand in haar klas gematst word en hoe ze zich er echt druk over maakt..
Dan denk ik wel, je moest eens weten en ben ik blij dat m'n energie niet naar zulke nutteloze frustraties gaat
Goed zo! Ligt dat aan het feit dat je deprimerende buien kwamen door het thuiszitten of omdat je te druk bent met nadenken over de dingen waar je deprimerende buien van krijgt?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb eigenlijk ook geen gedeprimeerde buien meer gehad sinds ik niet meer lang achter elkaar thuis zit en trouw elke dag wat vitamine d bijslik.
Dezequote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:56 schreef perro. het volgende:
[..]
ik ben zo heeeeeeel af en toe ook wel jaloers op gezonde mensen hoor. lijkt me ergens wel normaal eigenlijk.
Oh ja natuurlijk wel. Maar niet op gezonde mensen die vervolgens dat doen met hun energiequote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:56 schreef perro. het volgende:
[..]
ik ben zo heeeeeeel af en toe ook wel jaloers op gezonde mensen hoor. lijkt me ergens wel normaal eigenlijk.
Lijkt mij ook een hele normale jaloersheid.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:56 schreef perro. het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen het gebrek aan strakke planningen, heb ik gemerkt.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Goed zo! Ligt dat aan het feit dat je deprimerende buien kwamen door het thuiszitten of omdat je te druk bent met nadenken over de dingen waar je deprimerende buien van krijgt?
eensquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:57 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk wel. Maar niet op gezonde mensen die vervolgens dat doen met hun energie
Dat mag sowiesoquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:58 schreef Tjacka het volgende:
Er werd voor het eerst vandaag in mijn leven de diagnose gesteld dat ik misschien faalangst heb.
Ik hoop dat ik nu met jullie mee mag praten over het zielig zijn.
Als dit dan goed werkt is dat helemaal perfect tochquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen het gebrek aan strakke planningen, heb ik gemerkt.
Voel me er gewoon een beetje verloren bij als ik zelf mag weten wat ik op een dag allemaal kan gaan doen. Het zit me zelfs tijdens een weekje vrij al dwars.
Vooral eng dat loslaten, maar het besef achteraf hoe veel beter het voor je is, is zo fijnquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:58 schreef Harmankardon het volgende:
Voor mij is een van de belangrijkste kenmerken van volwassenheid het besef dat we in essentie kwetsbaarheid zijn in een menselijke verpakking. Voor een kind is het niet zo lastig om geluk te voelen, in de regel. De daaropvolgende beslissing is of je vast wil houden aan alles wat je dierbaar is of ook los kunt laten en door kunt groeien naar iets anders en hopelijk beters. Geluk zit hem dan in de mate waarin je dat lukt. En dat kan verrekte lastig zijn.
Ja als je altijd al ziek bent dan heb je waarschijnlijk al een stukje realistischere toekomstdromen en verwachtingen enzo. Aan de andere kant, mis je dan wel een stukje zorgeloze jeugd.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:59 schreef perro. het volgende:
[..]
eens
meer in de zin van hun onwetendheid. hoe heerlijk dat soms moet zijn als veel dingen vanzelfsprekend zijn.
scheelt wel dat ik al vanaf mijn 1e levensjaar nierproblemen heb gehad, weet niet beter. als je later ziek wordt lijkt me dat nog veel moeilijk; je weet hoe het was om gezond/normaal te zijn.
Ik geloof dat ik die stap eindelijk van alles vast willen houden naar dingen los kunnen laten eindelijk aan het maken benquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:58 schreef Harmankardon het volgende:
Voor mij is een van de belangrijkste kenmerken van volwassenheid het besef dat we in essentie kwetsbaarheid zijn in een menselijke verpakking. Voor een kind is het niet zo lastig om geluk te voelen, in de regel. De daaropvolgende beslissing is of je vast wil houden aan alles wat je dierbaar is of ook los kunt laten en door kunt groeien naar iets anders en hopelijk beters. Geluk zit hem dan in de mate waarin je dat lukt. En dat kan verrekte lastig zijn.
Oh, ik hoef niet per se iets anders en beters te worden. Ik wil alleen maar meer centjes.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:58 schreef Harmankardon het volgende:
dat klopt.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:01 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja als je altijd al ziek bent dan heb je waarschijnlijk al een stukje realistischere toekomstdromen en verwachtingen enzo. Aan de andere kant, mis je dan wel een stukje zorgeloze jeugd.
Misschien? Dus het is niet helemaal duidelijk?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:58 schreef Tjacka het volgende:
Er werd voor het eerst vandaag in mijn leven de diagnose gesteld dat ik misschien faalangst heb.
Ik hoop dat ik nu met jullie mee mag praten over het zielig zijn.
Not this again.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:05 schreef Lokasenna het volgende:
Oh, ik dacht dat fripsel een vriend had
Tijd voor een feestje zeg ikquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:10 schreef Lokasenna het volgende:
Dat is faxies eerste match die geen bot is, toch?
Oh, ik kom hier zeker te weinig. Maar ze zal wel open minded fokster zijn neem ik aan dan, oke.quote:
Ook niet-Turkse knapperds?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:11 schreef Opsonisatie het volgende:
1x in mn leven getinderd met fake account, foto van ataturk. Ik werd gematcht met knapperds
Open relatiequote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik kom hier zeker te weinig. Maar ze zal wel open minded fokster zijn neem ik aan dan, oke.
Open relatie en zo. Maar dan wel eentje waarbij er actief naar dates/scharrels gezocht wordt blijkbaar.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik kom hier zeker te weinig. Maar ze zal wel open minded fokster zijn neem ik aan dan, oke.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:10 schreef Lokasenna het volgende:
Dat is faxies eerste match die geen bot is, toch?
Punt blijft dat je met fake pics niet alleen een ander in de maling neemt maar uiteindelijk ook gewoon jezelf.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:13 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vraag me af wanneer ik meer likes zou krijgen, met obvious fake pics of die van mezelf.
Ik vind het allemaal maar moeilijk te volgen. Terug naar de 90'squote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Open relatie en zo. Maar dan wel eentje waarbij er actief naar dates/scharrels gezocht wordt blijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |