Ik kwam met wiet in aanraking op de basisschool alquote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:33 schreef Myraela het volgende:
Hebben we het over een middelbare school? Want daar zaten bij ons echt geen drugsdealers. Mijn school was in het niveau "om het hoekje stiekem een sigaret roken" blijven hangen.
Geeft niet hoor. Wil je toch niet aansteken met mijn griep. :$quote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met liefde. Ware het niet voor het feit dat ik tot vanavond half 12 onder de pannen zit
De mijne ookquote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:33 schreef Myraela het volgende:
Hebben we het over een middelbare school? Want daar zaten bij ons echt geen drugsdealers. Mijn school was in het niveau "om het hoekje stiekem een sigaret roken" blijven hangen.
Daar ging mijn MI van een school met bewaking, honden en metaaldetectoren...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Gewoon wat hekken om bepaalde figuren buiten te houden. Had het niet over beveiliging als in mensen. Misschien beetje knullig uitgedrukt, sorry.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik wel, maar dat kwam omdat ik aan de andere kant van dat hek stond![]()
Ah welnee. Ben toch al verkouden :$quote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. Wil je toch niet aansteken met mijn griep. :$
Nee, zo erg was het helemaal niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De mijne ook
[..]
Daar ging mijn MI van een school met bewaking, honden en metaaldetectoren...
Bewaking kregen we in Zaandam wel. Maar zonder hond.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:35 schreef Barbusse het volgende:
Daar ging mijn MI van een school met bewaking, honden en metaaldetectoren...
Oh, bij ons echt niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kwam met wiet in aanraking op de basisschool al
Op de middelbare waren alle harddrugs te regelen
Minder afleidingenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, bij ons echt niet.De andere school in de buurt misschien wel. Maar ik zat op een christelijke school met alleen havo en hoger. Echt een braaf schooltje.
Omdat jij erop zat. Anders viel dat ook tegen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:42 schreef Lokasenna het volgende:
Bij ons op de brave christelijke school kon je ook wel wiet, pilletjes en g fixen hoor.
Daaayumnquote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:44 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat jij erop zat. Anders viel dat ook tegen.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:44 schreef rival het volgende:
[..]
Loka was de plaatselijke Escobar?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:44 schreef rival het volgende:
[..]
Had ik maar zo'n winkel in de buurt.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:51 schreef Fripsel het volgende:
Oooh yeah kringloopwinkel waar een toffe kledingwinkel z'n magazijn voorraad dumptVorige week al prachtige jurkje. Nu leren shortje (van 30 euro voor 3,50) en geweldige sjaal (van 20 euro voor 3) voor op n zwarte top
![]()
Ze hadden ook een onesie, one size fits al, m'n kont was te dik![]()
Moest ik even delen![]()
Shoppen
Kont te dik?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:51 schreef Fripsel het volgende:
Oooh yeah kringloopwinkel waar een toffe kledingwinkel z'n magazijn voorraad dumptVorige week al prachtige jurkje. Nu leren shortje (van 30 euro voor 3,50) en geweldige sjaal (van 20 euro voor 3) voor op n zwarte top
![]()
Moest ik even delen![]()
Shoppen
Waar ergens bevindt die winkel van jou zich?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:51 schreef Fripsel het volgende:
![]()
Moest ik even delen![]()
Shoppen
Gewoon afvallen, fattiequote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja knap he![]()
One size fits al, kan de boom in.
In m'n dorpje 2 straten van waar ik woon. Er zit niet eens een supermarkt, maar als op woensdag en zaterdag de kringloop open is staat het hele dorp vol autoquote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
Waar ergens bevindt die winkel van jou zich?
Ja aan deze details heb ik weinig natuurlijkquote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
In m'n dorpje 2 straten van waar ik woon. Er zit niet eens een supermarkt, maar als op woensdag en zaterdag de kringloop open is staat het hele dorp vol auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |