Wat lief van je, denk dat Cali en ik er wel uit kunnen komenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag 'm lenen, hoor. Overleg even met Cali qua datum.
Ik kon een kleine glimlach niet onderdrukkenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:20 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Het enige waarmee ik friemelde in het fietsenhok was dat kloteslot.
Ik gebruik gewoon een wasrekjequote:
Tegelijk mag ookquote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat lief van je, denk dat Cali en ik er wel uit kunnen komen
Skere school, niggaquote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:26 schreef Fera het volgende:
Wat is een fietsenhok? Op mijn school was het gewoon een plein gevuld met fietsenrekken, onoverdekt.
quote:
Meh, eerder om het overzicht te bewaren. Kwam op een gegeven moment ook extra beveiliging om dealers buiten te houden enz.quote:
Goede school.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Meh, eerder om het overzicht te bewaren. Kwam op een gegeven moment ook extra beveiliging om dealers buiten te houden enz.
Ghetto.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Meh, eerder om het overzicht te bewaren. Kwam op een gegeven moment ook extra beveiliging om dealers buiten te houden enz.
Telt pas als je er seks op hebt gehadquote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:28 schreef Myraela het volgende:
Ik ben zo blij met onze nieuwe tafel/bureau op dit moment.
Ja dat zegt ik. Skeer, nigga.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Te ruw, dan zitten er straks splinters in mijn kont.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:28 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Telt pas als je er seks op hebt gehad
In dat opzicht wel. Organisatie was verder rommelig en de kwaliteit van onderwijs was niet altijd super. Maar ja, dat krijg je als je de enige school in de buurt bent. Leerlingen komen toch wel.quote:
Het was een dorp met een paar duizend inwoners. Waren niet echt ghetto's daar.quote:
Waarom heeft een school in een dorp met een paar duizend inwoners beveiliging nodig? Er werden teveel bloedvetes uitgevochten met hooivorken en fakkels?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:31 schreef Fera het volgende:
[..]
In dat opzicht wel. Organisatie was verder rommelig en de kwaliteit van onderwijs was niet altijd super. Maar ja, dat krijg je als je de enige school in de buurt bent. Leerlingen komen toch wel.
[..]
Het was een dorp met een paar duizend inwoners. Waren niet echt ghetto's daar.
in durpke waar ik vandaan kom is het hetzelfde verhaal hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:31 schreef Fera het volgende:
Maar goed, dealers heb je overal. Beetje naïef om te denken dat ze alleen in slechte buurten zitten.
Nee. Gewoon wat hekken om bepaalde figuren buiten te houden. Had het niet over beveiliging als in mensen. Misschien beetje knullig uitgedrukt, sorry.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom heeft een school in een dorp met een paar duizend inwoners beveiliging nodig? Er werden teveel bloedvetes uitgevochten met hooivorken en fakkels?
Ik wel, maar dat kwam omdat ik aan de andere kant van dat hek stondquote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:33 schreef Californium het volgende:
[..]
in durpke waar ik vandaan kom is het hetzelfde verhaal hoor. Ga ik echt niet over straat 's nachts hoor
Met liefde. Ware het niet voor het feit dat ik tot vanavond half 12 onder de pannen zitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |