quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:55 schreef nils7 het volgende:
[..]
Pathe Unlimited bestaat ook.
Oke dan moet je wel naar de bios zelf en kost 19 euro per maand.
Dus of die licenties nou echt heel prijzig zijn?
Nu snap ik dat er Bioscopen zijn die de huidige films niet op Netflix zouden willen hebben maar zodra ze op DVD/BluRay/iTunes gelanceerd worden denk ik dat je met 25 euro per maand spot on zit qua prijs.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:57 schreef dimmak het volgende:
Het probleem is dat je veel van die services hebt. Dus je moet Netflix, Pathe, HBO, FOX, Videoland en ga zo maar door wil je alles kijken wat je wil. Dat kost natuurlijk klauwen met geld.
Er is gewoon niet zoveel plek voor al die initatieven.quote:
Daar is echt wel heel veel meer hoor dan die 4. En dat is het probleem voor iedereen. Wil je alles zien ben je 10 abonnementen verder.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:02 schreef nils7 het volgende:
[..]
Er is gewoon niet zoveel plek voor al die initatieven.
Kijk naar de US daar heb je Netflix, Hulu, HBO en Fox Sports.
En dan heb je het over een land zo groot als Europa.
Als iTunes met een streaming abonnement komt heb je enkel nog iets voor Sport nodig maar dat is afdoende qua content.
Heeft hiermee te maken, 5 mensen hebben het team verlaten en het zal nog wel even duren eer het programma weer zal werken. Jammer. De SE versie ga ik niet gebruiken https://www.reddit.com/r/(...)tioning_please_calm/quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:03 schreef richolio het volgende:
Ligt eruit bij mij..
[ afbeelding ]
En Dutch Filmworks is trouwens al schadeclaims aan het voorbereiden, maar dat staat los van dat het er hier uit ligt.
Maar niet streamen naar de Chromecast....Ai.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:26 schreef richolio het volgende:
Balen.
Geen probleem verder, je kan gewoon de .torrent file erin slepen of de magnet link en dan kan je gewoon normaal kijken.
[ afbeelding ]
se versie zeker..die bagger isquote:Op donderdag 22 oktober 2015 00:11 schreef Komakie het volgende:
Ik kan gewoon popcorntime streamen vanuit popcorn time hoor
Ja dat zal allemaal maar ik snap niet waarom iedereen zo tegen de SE versie is terwijl die altijd perfect werkt en de IO versie nog wel eens problemen heeft..quote:Op donderdag 22 oktober 2015 01:27 schreef Sarasi het volgende:
In io versie ook gewoon, als ik de .torrent heb gesleept. VLC staat standaard rechtsonder, kan daar ook chromecast van maken.
Was een reactie op de reactie boven jou.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 01:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dat zal allemaal maar ik snap niet waarom iedereen zo tegen de SE versie is terwijl die altijd perfect werkt en de IO versie nog wel eens problemen heeft..
Ik gebruik de io versie en die werkt bij mij prima.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 01:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dat zal allemaal maar ik snap niet waarom iedereen zo tegen de SE versie is terwijl die altijd perfect werkt en de IO versie nog wel eens problemen heeft..
Heb heel veel goede dingen over XBMC gehoord maar niemand in mn omgeving draait dat.quote:
Popcorntime is internationaal en de gebruikers zitten in Nederland. Het is ook geen applicatie die je zou kunnen blokkeren en ook al zou dat het wel zijn dan nog heeft het verleden wel uitgewezen dat nationale ISP blokkades een wassen neus zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:26 schreef 0108daniel het volgende:
Waarom gaan ze niet achter popcorn time aan ipv achter de gebruikers.
Ik zit er wel aan te denken om mijn vpn uitgang naar Duitsland te verplaatsen alleen om ze te fucken maar ik ben een beetje bangquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:31 schreef Rijst het volgende:
Oei
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-nederlandse-student
Serieus, lees dat bericht nou eens. Dit is Duitsland en daar is dit al jarenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:31 schreef Rijst het volgende:
Oei
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-nederlandse-student
Dat zie ik zelf ook. Wel een Nederlander die een boete krijgt.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Serieus, lees dat bericht nou eens. Dit is Duitsland en daar is dit al jaren
ja maar wel vanuit duitsland, en daar komt dat heeeeel vaak voor.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat zie ik zelf ook. Wel een Nederlander die een boete krijgt.
Nou, het huishouden krijgt de boete, die Nederlander niet specifiek. Dus als je een hekel hebt aan een paar duitsers waar je toevallig het wifiwachtwoord van weet en je hebt een redelijk oude laptop die je wel kan missen dan zou je in theorie dat ding in een waterdichte zak kunnen proppen en 100 films en series kunnen laten downloaden via de meest populaire torrentsites. Zijn ze mooi de pineut.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat zie ik zelf ook. Wel een Nederlander die een boete krijgt.
Die wordt groter en groter als we het nieuws mogen geloven.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:53 schreef richolio het volgende:
Wat is de kans dat dat in Nederland zou gebeuren dan?
Geen idee, als brein geen toegang krijgt tot de persoonsgegevens van het IP adres wat ze illegaal zien downloaden dan blijft de kans best klein.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:53 schreef richolio het volgende:
Wat is de kans dat dat in Nederland zou gebeuren dan?
Hoe groot is de kans in Duitsland dat je een boete krijgt dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Nou, het huishouden krijgt de boete, die Nederlander niet specifiek. Dus als je een hekel hebt aan een paar duitsers waar je toevallig het wifiwachtwoord van weet en je hebt een redelijk oude laptop die je wel kan missen dan zou je in theorie dat ding in een waterdichte zak kunnen proppen en 100 films en series kunnen laten downloaden via de meest populaire torrentsites. Zijn ze mooi de pineut..
Repo's bedoel je denk ik? TVaddons.agquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:22 schreef nils7 het volgende:
[..]
Heb heel veel goede dingen over XBMC gehoord maar niemand in mn omgeving draait dat.
Schijnt goed te werken maar je moet wel goede reps hebben, enig idee hoe ik dat instel?
Geen idee maar het komt mij over als een hele reële kans in ieder geval. Het is daar gewoon lopende band werk geworden.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans in Duitsland dat je een boete krijgt dan?
jij liegt tegen je baas? ze komt er zowieso wel achter.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:08 schreef andreas612 het volgende:
Ook gelijk bekennen als die kerel aan je vraagt of je popcorntime hebt gebruikt
Wat had ie dan moeten doen? De schikking moet toch voldaan worden wil men geen rechtszaak krijgen. En dan is de officiële bewoner de pineut.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:08 schreef andreas612 het volgende:
Ook gelijk bekennen als die kerel aan je vraagt of je popcorntime hebt gebruikt
of de filmmaatschappij zelfquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Geen idee, als brein geen toegang krijgt tot de persoonsgegevens van het IP adres wat ze illegaal zien downloaden dan blijft de kans best klein.
Ja maar dan heb je nog het persoonsbeschermings gedeelte waar de identiteit van een IP adres dus niet vrijgegeven mag worden toch? En Brein is de vertegenwoordiger van de rechthebbenden als ik het goed heb.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:31 schreef mschol het volgende:
[..]
of de filmmaatschappij zelf![]()
En die kans is kennelijk vrij groot bij een civiele zaak omdat de rechthebbende zelf klaagt
Z'n huisbaas was 't toch? alsof je daar normaal een goede relatie mee hebtquote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:11 schreef redboyke het volgende:
[..]
jij liegt tegen je baas? ze komt er zowieso wel achter.
Als het leed wat gedaan is aan de vertegenwoordiger groter wordt geacht dan het recht van de persoonsbescherming kan de rechter beslissen dat de NAW gegevens moeten worden vrijgegeven. Tot die tijd is er nog niet zo heel erg veel aan de hand.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je nog het persoonsbeschermings gedeelte waar de identiteit van een IP adres dus niet vrijgegeven mag worden toch? En Brein is de vertegenwoordiger van de rechthebbenden als ik het goed heb.
Eigenaar van de zaak en hij was zo vriendelijk om hem ook in huis te nemen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:40 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Z'n huisbaas was 't toch? alsof je daar normaal een goede relatie mee hebt
hij woont bij zijn werkgever. jij weet niet hoeveel werknemers daar ook slapen dus is het gemakkelijk als hij daar alleen is kan ie er moeilijk over staan liegen he.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:40 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Z'n huisbaas was 't toch? alsof je daar normaal een goede relatie mee hebt
Daarom, zolang het nog weken duurt en geld kost om überhaupt de NAW gegevens te krijgen dan zal het zo'n vaart niet lopen buiten een paar voorbeeldgevallen. Als de wetgeving zodanig aangepast wordt dat men zonder tussenkomst van een rechtszaak NAW gegevens op mogen vragen dan wordt het een feestje.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als het leed wat gedaan is aan de vertegenwoordiger groter wordt geacht dan het recht van de persoonsbescherming kan de rechter beslissen dat de NAW gegevens moeten worden vrijgegeven. Tot die tijd is er nog niet zo heel erg veel aan de hand.
Ik weet niet of een provider het standaard wel mag doen. Ziggo heeft aangegeven dat als ze de NAW gegevens willen hebben ze dat maar via de rechter doen. XS4ALL heeft gezegd dat ze er ook niet happig op zijn om die gegevens te verstrekken, maar de rest volgens mij nog niet.
Ik vraag me af of het sowieso toegestaan is om gegevens van klanten vrij te geven zonder strafrechtelijk bevel. I.v.m. privacy wet.
Ha! Nu ga ik mijn modem op een tijdschakelaar zetten, elke dag tussen 4 en 7 stroomloos zodat ik altijd (of iig vaak) een nieuw IP krijg. Goed plan!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:46 schreef redboyke het volgende:
zou wel grappig zijn dat ze zo je ip tracken en dan wanneer je die brief krijgt .
je van ip veranderd
om dan een ip te krijgen die nog meer heeft gedownload
Voordat zoiets er door is ben je al een stuk verder en de vraag is of ze dat uiteindelijk wel gaan doen. Ze zijn al 15 jaar bezig om dit aan te pakken en het verkrijgen van gegevens is nog nooit gelukt/gedaan dus ik denk dat het niet zo heel snel zo'n vaart zal lopen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Daarom, zolang het nog weken duurt en geld kost om überhaupt de NAW gegevens te krijgen dan zal het zo'n vaart niet lopen buiten een paar voorbeeldgevallen. Als de wetgeving zodanig aangepast wordt dat men zonder tussenkomst van een rechtszaak NAW gegevens op mogen vragen dan wordt het een feestje.
Dat is sowieso een dingetje wat het allemaal lastig maakt.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Ha! Nu ga ik mijn modem op een tijdschakelaar zetten, elke dag tussen 4 en 7 stroomloos zodat ik altijd (of iig vaak) een nieuw IP krijg. Goed plan!
Sinds het daadwerkelijk strafbaar maken van het downloaden van deze zaken in Nederland zal de situatie wel anders kunnen worden. Vroeger was de wet dat je mocht downloaden dus op basis van niets strafbaars kon er ook niet echt iets ondernomen worden, nu is het wel strafbaar dus zal de eventuele optie misschien wel beschikbaar komen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
Voordat zoiets er door is ben je al een stuk verder en de vraag is of ze dat uiteindelijk wel gaan doen. Ze zijn al 15 jaar bezig om dit aan te pakken en het verkrijgen van gegevens is nog nooit gelukt/gedaan dus ik denk dat het niet zo heel snel zo'n vaart zal lopen.
Uiteindelijk zijn dit soort dreigementen al wel vaker geweest en eigenlijk is er nooit wat van gemerkt. Hoewel ik nog niet heb gehoord dat het in het buitenland al wel gedaan is, zoals nu.
Iets lastiger maar zeker niet onmogelijk, valt gewoon terug te halen uit het log.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat is sowieso een dingetje wat het allemaal lastig maakt.
Bewijs maar dat op dat moment jij dat IP had.
Beste is gewoon een vpn nemen en klaar.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
Jouw provider houdt bij op welk moment je welk IP had, in het geval van dynamische IP's.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Ha! Nu ga ik mijn modem op een tijdschakelaar zetten, elke dag tussen 4 en 7 stroomloos zodat ik altijd (of iig vaak) een nieuw IP krijg. Goed plan!
Ja, maar toch! Stel dat ze op 10 november een aanvraag krijgen en afwijzen van Brein om mijn persoonsgegevens vrij te geven die op een bepaald ip adres is gekoppeld. Brein speelt het via de rechter en komt een maand later met een bevel, ondertussen ben ik al 30 adressen verder. Dan duurt het opzoeken op zijn minst 0.5 seconden langer en met een beetje boel geluk onthoudt het per klant een vast aantal ip adressen en zijn het er minder dan 30. (Waarschijnlijk niet)quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jouw provider houdt bij op welk moment je welk IP had, in het geval van dynamische IP's.
Ach... gewoon VPN gebruiken. Niet moeilijk doenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, maar toch! Stel dat ze op 10 november een aanvraag krijgen en afwijzen van Brein om mijn persoonsgegevens vrij te geven die op een bepaald ip adres is gekoppeld. Brein speelt het via de rechter en komt een maand later met een bevel, ondertussen ben ik al 30 adressen verder. Dan duurt het opzoeken op zijn minst 0.5 seconden langer en met een beetje boel geluk onthoudt het per klant een vast aantal ip adressen en zijn het er minder dan 30. (Waarschijnlijk niet)
Heb ik ook al, daar niet vanquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ach... gewoon VPN gebruiken. Niet moeilijk doen
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:01 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Beste is gewoon een vpn nemen en klaar.
Dan hangt het er ook nog vanaf of de VPN alles logt of niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ach... gewoon VPN gebruiken. Niet moeilijk doen
ik vind die reactie van die arnoud wel erg knullig: hij zou als geen ander moeten weten dat ook in denemarken door filmmaatschappijen advocaten worden ingehuurd en civiele zaken worden opgestart en dat dit dus effect heeft; In duitsland blijkt dit ook al erg effectief..quote:
Natuurlijk daar op lettenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[..]
Dan hangt het er ook nog vanaf of de VPN alles logt of niet.
Ik heb begrepen dat de situatie in Duitsland iets anders is dan in Nederland waardoor het daar allemaal wat makkelijker gaat. Iets met een bedrijf/advocaat/oid die eerst de schade kan verhalen voordat hij door de filmmaatschappij wordt ingeschakeld ofzo. Daardoor wordt het laagdrempeliger om actie te ondernemen voor filmmaatschappijen. Ik kan alleen nergens meer vinden hoe dat nou precies in elkaar zatquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind die reactie van die arnoud wel erg knullig: hij zou als geen ander moeten weten dat ook in denemarken door filmmaatschappijen advocaten worden ingehuurd en civiele zaken worden opgestart en dat dit dus effect heeft; In duitsland blijkt dit ook al erg effectief..
en aangezien de rechthebbende zijn rechten moet beschermen is een adres bij IP ook zo geregeld
Heeft het OM iets te maken met civiele zaken? (Geen idee hoor)quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:29 schreef Komakie het volgende:
Overigens heeft het OM altijd gezegd dat ze niet achter individuele downloaders aan gaan. De vraag is of ze dat nu wel gaan doen.
Nouja gelukkig hebben we SE nog.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:37 schreef redboyke het volgende:
https://torrentfreak.com/(...)ore-downtime-151023/
Ik gebruik het godverdomme net 2 dagen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:37 schreef redboyke het volgende:
https://torrentfreak.com/(...)ore-downtime-151023/
welkom op het internet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik gebruik het godverdomme net 2 dagen.
Ik kan je uit ervaring vertellen, voorzover ik weet van één isp, dat al je IP adressen gelogd zijn vanaf het begin van het abo, gekoppeld aan mac adres wat op dat moment aangesloten is, met hostname van het CPE erbij.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, maar toch! Stel dat ze op 10 november een aanvraag krijgen en afwijzen van Brein om mijn persoonsgegevens vrij te geven die op een bepaald ip adres is gekoppeld. Brein speelt het via de rechter en komt een maand later met een bevel, ondertussen ben ik al 30 adressen verder. Dan duurt het opzoeken op zijn minst 0.5 seconden langer en met een beetje boel geluk onthoudt het per klant een vast aantal ip adressen en zijn het er minder dan 30. (Waarschijnlijk niet)
Die niet goed doet streamen naar de Chromecast en rete instabiel is. RIP Popcorn Time.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nouja gelukkig hebben we SE nog.
Klinkt logisch. Het kost ook amper ruimte om het te bewarenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:14 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring vertellen, voorzover ik weet van één isp, dat al je IP adressen gelogd zijn vanaf het begin van het abo, gekoppeld aan mac adres wat op dat moment aangesloten is, met hostname van het CPE erbij.
wat ik daarvan heb begrepen is dat een advocaat gewoon een brief kan sturen zonder dat een rechthebbende hem heeft ingeschakeld, en daarna kan de advocaat dus zeggen: "kijk ik heb je eigendom beschermd"quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat de situatie in Duitsland iets anders is dan in Nederland waardoor het daar allemaal wat makkelijker gaat. Iets met een bedrijf/advocaat/oid die eerst de schade kan verhalen voordat hij door de filmmaatschappij wordt ingeschakeld ofzo. Daardoor wordt het laagdrempeliger om actie te ondernemen voor filmmaatschappijen. Ik kan alleen nergens meer vinden hoe dat nou precies in elkaar zat
het OM heeft hier niks mee te maken aangezien het om civiele zaken gaat (persoon versus bedrijf)quote:Nog 2 leuke stukjes:
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)egevens-popcorn-time
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)chadeclaim-op-de-mat
Ik denk zelf dat de mogelijkheid er is en misschien dat ze het als voorbeeld wel een paar keer doen, maar ik geloof niet dat ze heel snel massaal iedereen gaan beboeten.
Overigens heeft het OM altijd gezegd dat ze niet achter individuele downloaders aan gaan. De vraag is of ze dat nu wel gaan doen.
nope, OM doet alleen strafzaken afaikquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 15:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Heeft het OM iets te maken met civiele zaken? (Geen idee hoor)
en dan starten ze een rechtzaak die ze, hoogstwaarschijnlijk, winnen waardoor jij nog veel meer geld kwijt bentquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 03:17 schreef PP_Sound het volgende:
Brein doet helemaal niks, wat advocaten van rechthebbende gaan brieven sturen, ik veeg er mijn reet met af.
Streamen werkt dan niet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 03:15 schreef Fylax het volgende:
Je kan toch gewoon blijven zoeken via KAT?
Ja dat bedoelde ik. En (als het goed is) dat kan in Nederland niet. Waardoor de zaakuiteindelijk heel anders ligt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:26 schreef mschol het volgende:
[..]
wat ik daarvan heb begrepen is dat een advocaat gewoon een brief kan sturen zonder dat een rechthebbende hem heeft ingeschakeld, en daarna kan de advocaat dus zeggen: "kijk ik heb je eigendom beschermd"
Er staat vanzelf wel weer een ander op die het fixt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:16 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Die niet goed doet streamen naar de Chromecast en rete instabiel is. RIP Popcorn Time.
niet heel anders, er zit alleen een tussenstapje voor het adres bij, daarna kan b.v dutch filmworksgewoon een schikkingsvoorstel naar je sturenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik. En (als het goed is) dat kan in Nederland niet. Waardoor de zaakuiteindelijk heel anders ligt.
ach, dan komt dus dutch filmworks of welke andere filmmaatschappij achter je aan, en dan ben je, inprinciepe, net zo hard de sjaak (die film maatschappijen staan bij een copyright zaak denk ik zelfs sterker dan brein)quote:Brein heeft trouwens gezegd niet achter de downloaders aan te gaan, maar wel de aanklagers te willen adviseren en informeren.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
het moet wel hard gemaakt worden dat de persoon die bij dat adres ingeschreven staat ook daadwerkelijk inbreuk heeft gepleegd, ip spoofing is prima mogelijkquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:30 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon gelogd bij je ISP.
Kunnen we niet wat IP adressen van BREIN opsnorren en de Pirate Bay bombarderen met gespoofde verzoeken?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:52 schreef mschol het volgende:
het moet wel hard gemaakt worden dat de persoon die bij dat adres ingeschreven staat ook daadwerkelijk inbreuk heeft gepleegd, ip spoofing is prima mogelijk
Zou wel grappig zijnquote:Op maandag 26 oktober 2015 15:54 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Kunnen we niet wat IP adressen van BREIN opsnorren en de Pirate Bay bombarderen met gespoofde verzoeken?
Dat weet ik ook wel, maar dan nog moet het wel allemaal hard gemaakt worden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:30 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon gelogd bij je ISP.
bluray release datesquote:Op maandag 26 oktober 2015 16:25 schreef I.C.O.N. het volgende:
Is er ergens een site die bijhoud welke nieuwe films er uitkomen op 1080p
Ja ik bedoel meer zoiets: -weg- maar dan overzichtelijkquote:
http://www.blu-ray.com/movies/movies.php?show=nowavailablequote:Op maandag 26 oktober 2015 18:52 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Ja ik bedoel meer zoiets: - weg - maar dan overzichtelijk
ik hoor alleen maar over series bij netflixquote:Op maandag 26 oktober 2015 19:38 schreef dentist269 het volgende:
Netflix is ook gèwèldig voor films. Geen sarcasme enzo
App op iPad -> open app --> login venster komt naar vorenquote:Op maandag 26 oktober 2015 20:33 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Hier uitstekend alternatief al 2 dagen in gebruik http://strem.io
Min virusscanner begint te piepen bij die, iets met trojan.quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:33 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Hier uitstekend alternatief al 2 dagen in gebruik http://strem.io
Is voor Mac en Windows.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 02:51 schreef KNAK het volgende:
[..]
App op iPad -> open app --> login venster komt naar voren
Nergens registreren mogelijk; niet in de app, niet op de website
Op Reddit vind je meer info, las dat het met de specifieke virus software te maken had https://m.reddit.com/r/Stremio/quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 03:42 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Min virusscanner begint te piepen bij die, iets met trojan.
Ik ga het lezen, paar dagen maakt niet uit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 07:56 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Zijn al 2 jaar actief. De maker geeft ook uitgebreid antwoord op alles in de reddit posts.
Is vereist op de ipad. Raar dat ze een app hebben gemaakt en dan nergens uitleggen waar je moet registreren.quote:
Yup, .io is dood, voorgoed zoals het er uit ziet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:00 schreef Gezicht het volgende:
.io is offline gehaald? Ben maar overgestapt naar .se.
Een aantal makers van .io zijn er mee gestopt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:00 schreef Gezicht het volgende:
.io is offline gehaald? Ben maar overgestapt naar .se.
Inderdaad. Alleen staan er ook films in de lijst, die nog niet afspeelbaar zijn. Bijvoorbeeld The Martian. Zet 'm dan niet in de lijstquote:
Kun je dan ook gewoon nederlandse tv zenders bekijken?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:24 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen staan er ook films in de lijst, die nog niet afspeelbaar zijn. Bijvoorbeeld The Martian. Zet 'm dan niet in de lijst![]()
Niet dat ik weet😉quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:39 schreef borbit het volgende:
[..]
Kun je dan ook gewoon nederlandse tv zenders bekijken?
Er is wel een gedeelte met tv kanalen. Maar ik zie er niks Nederlands tussen staan.quote:
Want Popcorntime gaat echt niet meer terugkomen denk je?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:57 schreef H0D3NPYL het volgende:
TT kan veranderd worden in Strem.io?
nee ander progamma heet butter moet hetzelfde zijn als popcornquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:30 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Want Popcorntime gaat echt niet meer terugkomen denk je?
Er is nog steeds een popcorntime fork live hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:42 schreef Inca het volgende:
[..]
nee ander progamma heet butter moet hetzelfde zijn als popcorn
Maar dan met legale content.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:42 schreef Inca het volgende:
[..]
nee ander progamma heet butter moet hetzelfde zijn als popcorn
Strak plan 😂quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:57 schreef H0D3NPYL het volgende:
TT kan veranderd worden in Strem.io?
Hoe werkt het precies? Ik kan alleen een titel naar mn library sturen. Voor de rest niksquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:20 schreef Crazy-Al het volgende:
Strem.io op iOS is ook easy!
Gewoon bij login je mail invoeren en een random wachtwoord, het wordt dan vanzelf veranderd van login naar register. Staat nergens uitgelegd maar werkt goed :-)
Kan je dan ook alle nieuwe films checken?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:20 schreef Crazy-Al het volgende:
Strem.io op iOS is ook easy!
Gewoon bij login je mail invoeren en een random wachtwoord, het wordt dan vanzelf veranderd van login naar register. Staat nergens uitgelegd maar werkt goed :-)
Hier nergens last van.quote:Op zondag 1 november 2015 17:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat Strem werkt hier iig voor geen meter, loopt constant vast.
Negatief, blijkbaar kan je niets "kijken", alleen een playlist maken om op de PC af te spelen. Zo kan je wel films toevoegen die je graag nog een keer wilt zien.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 09:26 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Kan je dan ook alle nieuwe films checken?
Series werken bij mij niet meer. Films (nog) wel.quote:Op maandag 2 november 2015 21:13 schreef Komakie het volgende:
Doet het bij mij nog prima. Heeft niets met YIFI te maken.
De kabouters doen dat 's nachts. Gewoon voor ons.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:16 schreef LXIV het volgende:
Maar wie zet eigenlijk al die films online? Je ziet daar nooit credits van. Volgens mij kun je er ook niks aan verdienen. De kwaliteit is top. Wat is de motivatie van mensen om dit te doen?
gewoon voor de eer.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:16 schreef LXIV het volgende:
Maar wie zet eigenlijk al die films online? Je ziet daar nooit credits van. Volgens mij kun je er ook niks aan verdienen. De kwaliteit is top. Wat is de motivatie van mensen om dit te doen?
Popcorn time Community Edition en SE doen het allebei iig.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:16 schreef Woods het volgende:
Een vriend meldde dat Popcorn weer online is. Kan echter niks vinden behalve wat louche websites. Iemand die dit confirmed?
Zeker! Nadeel is alleen dat hij niet goed de films meer sorteerd zoals de oude. Hij laat nu alle films zien die worden toegevoegd en je moet zelf daartussen zoeken naar beetje de recente films.quote:
En zoeken op bv. acteur of regisseur pakt ook niet. Trouwens is zon VPN nodig in NL?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:11 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Zeker! Nadeel is alleen dat hij niet goed de films meer sorteerd zoals de oude. Hij laat nu alle films zien die worden toegevoegd en je moet zelf daartussen zoeken naar beetje de recente films.
Hoeveel risico wil je lopen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:36 schreef Woods het volgende:
[..]
En zoeken op bv. acteur of regisseur pakt ook niet. Trouwens is zon VPN nodig in NL?
Ben je een nieuwe mod? je leek wel effe autoriteit te willen uitstralen met die slotjes ineens.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:30 schreef Bart het volgende:
Aangezien Popcorn illegaal is volgens de wet, een slotje op deze reeks.
Na wat verder intern gesteggel en een potje duimworstelen met Danny (wie zou er gewonnen hebben?), hebben we besloten dit topic weer open te gooien.
Ja ik ben nieuw. Is het gelukt met die autoriteit?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ben je een nieuwe mod? je leek wel effe autoriteit te willen uitstralen met die slotjes ineens.
Nee want je bent overruled. Vandaar ook mijn vraag. Succes verder met het meer krijgen van respect onder de users.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja ik ben nieuw. Is het gelukt met die autoriteit?
Ik ben blij dat je precies weet wat er achter de schermen besproken isquote:
Nog meer? Niet nodig hoorquote:Vandaar ook mijn vraag. Succes verder met het meer krijgen van respect onder de users.
Nou lijkt me duidelijk dat je uit eigen beweging de 2 topics op slot hebt gegooid, en dat je bent teruggefloten door klachten van users.quote:Op zondag 6 maart 2016 08:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je precies weet wat er achter de schermen besproken is.
[..]
Nog meer? Niet nodig hoor.
Die compleet foute aanname mag je uiteraard makenquote:Op zondag 6 maart 2016 08:38 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou lijkt me duidelijk dat je uit eigen beweging de 2 topics op slot hebt gegooid, en dat je bent teruggefloten door klachten van users.
Zoveel nieuwe releases zijn er ook niet echt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:57 schreef I.C.O.N. het volgende:
popcorn time gaat hard achteruit... Er worden alleen nog oude films toegevoegd...
Nouja, Revenant, Star Wars FA, Kung Fu Panda 3 .. om maar iets te noemenquote:Op dinsdag 5 april 2016 12:10 schreef dimmak het volgende:
[..]
Zoveel nieuwe releases zijn er ook niet echt.
Allemaal releases van nog geen 14 dagen oud. Die gaan ze dan eerst nog omzetten voor Popcorn Timequote:Op dinsdag 5 april 2016 13:07 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Nouja, Revenant, Star Wars FA, Kung Fu Panda 3 .. om maar iets te noemen
Nou ik heb wel gezien dat bijvoorbeeld Star Wars was toegevoegd. Die is later weer verwijderd.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:52 schreef dimmak het volgende:
[..]
Allemaal releases van nog geen 14 dagen oud. Die gaan ze dan eerst nog omzetten voor Popcorn Time
Hier ook geen ondertitels. Heel vervelend.quote:Op zondag 13 maart 2016 08:06 schreef Paul het volgende:
Klopt het dat je op de site van Popcorn time geen ondertitels kan kiezen? Ik zie namelijk nergens die optie? Help
ik kijk al lang zonder subs. zou je ook moeten doenquote:Op dinsdag 5 april 2016 15:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Hier ook geen ondertitels. Heel vervelend.
wat denk je dat ze aan het doen zijnquote:Op woensdag 6 april 2016 01:16 schreef killerkip69 het volgende:
Alles werkt nog prima als er eens iets gestreamd moet worden, maak alleen geen gebruik van Popcorntime...
Het moet niet zotter worden zeg, FOK! die brein kneuzen, ga eens echte boeven vangen aub.
Vind je? Ik merk weinig verschil met voorheen. Behalve dat ondertiteling midden in 'n aflevering ineens uit sync loopt, maar volgens mij kan PCT daar weinig aan doen.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:48 schreef videonatic het volgende:
Wat is popcorntime toch slecht geworden
Het aanbod is slechter geworden, als je van kwaliteit wisselt ( 720 en 1080p ) gaat je audio soms van engels naar bijvoorbeeld spaans, films die al lang en breed op torrent sites staan staan na weken nog niet in de popcorn time database.quote:Op donderdag 7 april 2016 08:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Vind je? Ik merk weinig verschil met voorheen. Behalve dat ondertiteling midden in 'n aflevering ineens uit sync loopt, maar volgens mij kan PCT daar weinig aan doen.
Ik weet niet voor welke PCT dit onderstaande geldt (misschien voor .io? Ik kijk vrijwel nooit films), maar je kunt misschien met shortcuts iets aan de ondertiteling timing doen:quote:Op donderdag 7 april 2016 08:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Vind je? Ik merk weinig verschil met voorheen. Behalve dat ondertiteling midden in 'n aflevering ineens uit sync loopt, maar volgens mij kan PCT daar weinig aan doen.
Ben hem even downloaden, maar ik gebruik momenteel vooral Strem.ioquote:Op maandag 16 mei 2016 21:49 schreef dimmak het volgende:
Wie gebruikt deze eigenlijk allemaal? Dit zijn de ontwikkelaars van het oude io.
https://popcorntime.sh/
Ik gebruik 't icm. CC en daar lijkt 't niet bij te werken.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:42 schreef oheng het volgende:
[..]
Ik weet niet voor welke PCT dit onderstaande geldt (misschien voor .io? Ik kijk vrijwel nooit films), maar je kunt misschien met shortcuts iets aan de ondertiteling timing doen:
Esc - Turn off fullscreen
F - Toggle fullscreen
Space/P - Pause/Play
H - Increase subtitle offset by 0.1 seconds
G - Decrease subtitle offset by 0.1 seconds
Shift+H - Increase subtitle offset by 1 second
Shift+G - Decrease subtitle offset by 1 second
Ctrl+H - Increase subtitle offset by 5 seconds
Ctrl+G - Decrease subtitle offset by 5 seconds
Left/Right - Seek +-10s
Shift+Left/Right - Seek +-1 min
Ctrl+Left/Right - Seek +-10 mins
Up/Down - Volume +- 10%
Shift+Up/Down - Volume +- 50%
Ctrl+Up/Down - Volume 100% / Mute
M - Mute
Ok, zal wel voor .io gelden dan. Sorry!quote:Op maandag 16 mei 2016 22:12 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik gebruik 't icm. CC en daar lijkt 't niet bij te werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |