Streamen werkt dan niet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 03:15 schreef Fylax het volgende:
Je kan toch gewoon blijven zoeken via KAT?
Ja dat bedoelde ik. En (als het goed is) dat kan in Nederland niet. Waardoor de zaakuiteindelijk heel anders ligt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:26 schreef mschol het volgende:
[..]
wat ik daarvan heb begrepen is dat een advocaat gewoon een brief kan sturen zonder dat een rechthebbende hem heeft ingeschakeld, en daarna kan de advocaat dus zeggen: "kijk ik heb je eigendom beschermd"
Er staat vanzelf wel weer een ander op die het fixt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:16 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Die niet goed doet streamen naar de Chromecast en rete instabiel is. RIP Popcorn Time.
niet heel anders, er zit alleen een tussenstapje voor het adres bij, daarna kan b.v dutch filmworksgewoon een schikkingsvoorstel naar je sturenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik. En (als het goed is) dat kan in Nederland niet. Waardoor de zaakuiteindelijk heel anders ligt.
ach, dan komt dus dutch filmworks of welke andere filmmaatschappij achter je aan, en dan ben je, inprinciepe, net zo hard de sjaak (die film maatschappijen staan bij een copyright zaak denk ik zelfs sterker dan brein)quote:Brein heeft trouwens gezegd niet achter de downloaders aan te gaan, maar wel de aanklagers te willen adviseren en informeren.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat is sowieso een dingetje wat het allemaal lastig maakt.
Bewijs maar dat op dat moment jij dat IP had.
het moet wel hard gemaakt worden dat de persoon die bij dat adres ingeschreven staat ook daadwerkelijk inbreuk heeft gepleegd, ip spoofing is prima mogelijkquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:30 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon gelogd bij je ISP.
Kunnen we niet wat IP adressen van BREIN opsnorren en de Pirate Bay bombarderen met gespoofde verzoeken?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:52 schreef mschol het volgende:
het moet wel hard gemaakt worden dat de persoon die bij dat adres ingeschreven staat ook daadwerkelijk inbreuk heeft gepleegd, ip spoofing is prima mogelijk
Zou wel grappig zijnquote:Op maandag 26 oktober 2015 15:54 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Kunnen we niet wat IP adressen van BREIN opsnorren en de Pirate Bay bombarderen met gespoofde verzoeken?
Dat weet ik ook wel, maar dan nog moet het wel allemaal hard gemaakt worden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:30 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon gelogd bij je ISP.
bluray release datesquote:Op maandag 26 oktober 2015 16:25 schreef I.C.O.N. het volgende:
Is er ergens een site die bijhoud welke nieuwe films er uitkomen op 1080p
Ja ik bedoel meer zoiets: -weg- maar dan overzichtelijkquote:
http://www.blu-ray.com/movies/movies.php?show=nowavailablequote:Op maandag 26 oktober 2015 18:52 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Ja ik bedoel meer zoiets: - weg - maar dan overzichtelijk
ik hoor alleen maar over series bij netflixquote:Op maandag 26 oktober 2015 19:38 schreef dentist269 het volgende:
Netflix is ook gèwèldig voor films. Geen sarcasme enzo
App op iPad -> open app --> login venster komt naar vorenquote:Op maandag 26 oktober 2015 20:33 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Hier uitstekend alternatief al 2 dagen in gebruik http://strem.io
Min virusscanner begint te piepen bij die, iets met trojan.quote:Op maandag 26 oktober 2015 20:33 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Hier uitstekend alternatief al 2 dagen in gebruik http://strem.io
Is voor Mac en Windows.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 02:51 schreef KNAK het volgende:
[..]
App op iPad -> open app --> login venster komt naar voren
Nergens registreren mogelijk; niet in de app, niet op de website
Op Reddit vind je meer info, las dat het met de specifieke virus software te maken had https://m.reddit.com/r/Stremio/quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 03:42 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Min virusscanner begint te piepen bij die, iets met trojan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |