Ben je een nieuwe mod? je leek wel effe autoriteit te willen uitstralen met die slotjes ineens.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:30 schreef Bart het volgende:
Aangezien Popcorn illegaal is volgens de wet, een slotje op deze reeks.
Na wat verder intern gesteggel en een potje duimworstelen met Danny (wie zou er gewonnen hebben?), hebben we besloten dit topic weer open te gooien.
Ja ik ben nieuw. Is het gelukt met die autoriteit?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ben je een nieuwe mod? je leek wel effe autoriteit te willen uitstralen met die slotjes ineens.
Nee want je bent overruled. Vandaar ook mijn vraag. Succes verder met het meer krijgen van respect onder de users.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja ik ben nieuw. Is het gelukt met die autoriteit?
Ik ben blij dat je precies weet wat er achter de schermen besproken isquote:
Nog meer? Niet nodig hoorquote:Vandaar ook mijn vraag. Succes verder met het meer krijgen van respect onder de users.
Nou lijkt me duidelijk dat je uit eigen beweging de 2 topics op slot hebt gegooid, en dat je bent teruggefloten door klachten van users.quote:Op zondag 6 maart 2016 08:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je precies weet wat er achter de schermen besproken is.
[..]
Nog meer? Niet nodig hoor.
Die compleet foute aanname mag je uiteraard makenquote:Op zondag 6 maart 2016 08:38 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou lijkt me duidelijk dat je uit eigen beweging de 2 topics op slot hebt gegooid, en dat je bent teruggefloten door klachten van users.
Zoveel nieuwe releases zijn er ook niet echt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:57 schreef I.C.O.N. het volgende:
popcorn time gaat hard achteruit... Er worden alleen nog oude films toegevoegd...
Nouja, Revenant, Star Wars FA, Kung Fu Panda 3 .. om maar iets te noemenquote:Op dinsdag 5 april 2016 12:10 schreef dimmak het volgende:
[..]
Zoveel nieuwe releases zijn er ook niet echt.
Allemaal releases van nog geen 14 dagen oud. Die gaan ze dan eerst nog omzetten voor Popcorn Timequote:Op dinsdag 5 april 2016 13:07 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Nouja, Revenant, Star Wars FA, Kung Fu Panda 3 .. om maar iets te noemen
Nou ik heb wel gezien dat bijvoorbeeld Star Wars was toegevoegd. Die is later weer verwijderd.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:52 schreef dimmak het volgende:
[..]
Allemaal releases van nog geen 14 dagen oud. Die gaan ze dan eerst nog omzetten voor Popcorn Time
Hier ook geen ondertitels. Heel vervelend.quote:Op zondag 13 maart 2016 08:06 schreef Paul het volgende:
Klopt het dat je op de site van Popcorn time geen ondertitels kan kiezen? Ik zie namelijk nergens die optie? Help
ik kijk al lang zonder subs. zou je ook moeten doenquote:Op dinsdag 5 april 2016 15:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Hier ook geen ondertitels. Heel vervelend.
wat denk je dat ze aan het doen zijnquote:Op woensdag 6 april 2016 01:16 schreef killerkip69 het volgende:
Alles werkt nog prima als er eens iets gestreamd moet worden, maak alleen geen gebruik van Popcorntime...
Het moet niet zotter worden zeg, FOK! die brein kneuzen, ga eens echte boeven vangen aub.
Vind je? Ik merk weinig verschil met voorheen. Behalve dat ondertiteling midden in 'n aflevering ineens uit sync loopt, maar volgens mij kan PCT daar weinig aan doen.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:48 schreef videonatic het volgende:
Wat is popcorntime toch slecht geworden
Het aanbod is slechter geworden, als je van kwaliteit wisselt ( 720 en 1080p ) gaat je audio soms van engels naar bijvoorbeeld spaans, films die al lang en breed op torrent sites staan staan na weken nog niet in de popcorn time database.quote:Op donderdag 7 april 2016 08:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Vind je? Ik merk weinig verschil met voorheen. Behalve dat ondertiteling midden in 'n aflevering ineens uit sync loopt, maar volgens mij kan PCT daar weinig aan doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |