Ik ga het lezen, paar dagen maakt niet uit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 07:56 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Zijn al 2 jaar actief. De maker geeft ook uitgebreid antwoord op alles in de reddit posts.
Is vereist op de ipad. Raar dat ze een app hebben gemaakt en dan nergens uitleggen waar je moet registreren.quote:
Yup, .io is dood, voorgoed zoals het er uit ziet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:00 schreef Gezicht het volgende:
.io is offline gehaald? Ben maar overgestapt naar .se.
Een aantal makers van .io zijn er mee gestopt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:00 schreef Gezicht het volgende:
.io is offline gehaald? Ben maar overgestapt naar .se.
Inderdaad. Alleen staan er ook films in de lijst, die nog niet afspeelbaar zijn. Bijvoorbeeld The Martian. Zet 'm dan niet in de lijstquote:
Kun je dan ook gewoon nederlandse tv zenders bekijken?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:24 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen staan er ook films in de lijst, die nog niet afspeelbaar zijn. Bijvoorbeeld The Martian. Zet 'm dan niet in de lijst![]()
Niet dat ik weet😉quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:39 schreef borbit het volgende:
[..]
Kun je dan ook gewoon nederlandse tv zenders bekijken?
Er is wel een gedeelte met tv kanalen. Maar ik zie er niks Nederlands tussen staan.quote:
Want Popcorntime gaat echt niet meer terugkomen denk je?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:57 schreef H0D3NPYL het volgende:
TT kan veranderd worden in Strem.io?
nee ander progamma heet butter moet hetzelfde zijn als popcornquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:30 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Want Popcorntime gaat echt niet meer terugkomen denk je?
Er is nog steeds een popcorntime fork live hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:42 schreef Inca het volgende:
[..]
nee ander progamma heet butter moet hetzelfde zijn als popcorn
Maar dan met legale content.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:42 schreef Inca het volgende:
[..]
nee ander progamma heet butter moet hetzelfde zijn als popcorn
Strak plan 😂quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:57 schreef H0D3NPYL het volgende:
TT kan veranderd worden in Strem.io?
Hoe werkt het precies? Ik kan alleen een titel naar mn library sturen. Voor de rest niksquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:20 schreef Crazy-Al het volgende:
Strem.io op iOS is ook easy!
Gewoon bij login je mail invoeren en een random wachtwoord, het wordt dan vanzelf veranderd van login naar register. Staat nergens uitgelegd maar werkt goed :-)
Kan je dan ook alle nieuwe films checken?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:20 schreef Crazy-Al het volgende:
Strem.io op iOS is ook easy!
Gewoon bij login je mail invoeren en een random wachtwoord, het wordt dan vanzelf veranderd van login naar register. Staat nergens uitgelegd maar werkt goed :-)
Hier nergens last van.quote:Op zondag 1 november 2015 17:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat Strem werkt hier iig voor geen meter, loopt constant vast.
Negatief, blijkbaar kan je niets "kijken", alleen een playlist maken om op de PC af te spelen. Zo kan je wel films toevoegen die je graag nog een keer wilt zien.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 09:26 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Kan je dan ook alle nieuwe films checken?
Series werken bij mij niet meer. Films (nog) wel.quote:Op maandag 2 november 2015 21:13 schreef Komakie het volgende:
Doet het bij mij nog prima. Heeft niets met YIFI te maken.
De kabouters doen dat 's nachts. Gewoon voor ons.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:16 schreef LXIV het volgende:
Maar wie zet eigenlijk al die films online? Je ziet daar nooit credits van. Volgens mij kun je er ook niks aan verdienen. De kwaliteit is top. Wat is de motivatie van mensen om dit te doen?
gewoon voor de eer.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:16 schreef LXIV het volgende:
Maar wie zet eigenlijk al die films online? Je ziet daar nooit credits van. Volgens mij kun je er ook niks aan verdienen. De kwaliteit is top. Wat is de motivatie van mensen om dit te doen?
Popcorn time Community Edition en SE doen het allebei iig.quote:Op donderdag 21 januari 2016 18:16 schreef Woods het volgende:
Een vriend meldde dat Popcorn weer online is. Kan echter niks vinden behalve wat louche websites. Iemand die dit confirmed?
Zeker! Nadeel is alleen dat hij niet goed de films meer sorteerd zoals de oude. Hij laat nu alle films zien die worden toegevoegd en je moet zelf daartussen zoeken naar beetje de recente films.quote:
En zoeken op bv. acteur of regisseur pakt ook niet. Trouwens is zon VPN nodig in NL?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:11 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Zeker! Nadeel is alleen dat hij niet goed de films meer sorteerd zoals de oude. Hij laat nu alle films zien die worden toegevoegd en je moet zelf daartussen zoeken naar beetje de recente films.
Hoeveel risico wil je lopen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:36 schreef Woods het volgende:
[..]
En zoeken op bv. acteur of regisseur pakt ook niet. Trouwens is zon VPN nodig in NL?
Ben je een nieuwe mod? je leek wel effe autoriteit te willen uitstralen met die slotjes ineens.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:30 schreef Bart het volgende:
Aangezien Popcorn illegaal is volgens de wet, een slotje op deze reeks.
Na wat verder intern gesteggel en een potje duimworstelen met Danny (wie zou er gewonnen hebben?), hebben we besloten dit topic weer open te gooien.
Ja ik ben nieuw. Is het gelukt met die autoriteit?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ben je een nieuwe mod? je leek wel effe autoriteit te willen uitstralen met die slotjes ineens.
Nee want je bent overruled. Vandaar ook mijn vraag. Succes verder met het meer krijgen van respect onder de users.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja ik ben nieuw. Is het gelukt met die autoriteit?
Ik ben blij dat je precies weet wat er achter de schermen besproken isquote:
Nog meer? Niet nodig hoorquote:Vandaar ook mijn vraag. Succes verder met het meer krijgen van respect onder de users.
Nou lijkt me duidelijk dat je uit eigen beweging de 2 topics op slot hebt gegooid, en dat je bent teruggefloten door klachten van users.quote:Op zondag 6 maart 2016 08:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je precies weet wat er achter de schermen besproken is.
[..]
Nog meer? Niet nodig hoor.
Die compleet foute aanname mag je uiteraard makenquote:Op zondag 6 maart 2016 08:38 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou lijkt me duidelijk dat je uit eigen beweging de 2 topics op slot hebt gegooid, en dat je bent teruggefloten door klachten van users.
Zoveel nieuwe releases zijn er ook niet echt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:57 schreef I.C.O.N. het volgende:
popcorn time gaat hard achteruit... Er worden alleen nog oude films toegevoegd...
Nouja, Revenant, Star Wars FA, Kung Fu Panda 3 .. om maar iets te noemenquote:Op dinsdag 5 april 2016 12:10 schreef dimmak het volgende:
[..]
Zoveel nieuwe releases zijn er ook niet echt.
Allemaal releases van nog geen 14 dagen oud. Die gaan ze dan eerst nog omzetten voor Popcorn Timequote:Op dinsdag 5 april 2016 13:07 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Nouja, Revenant, Star Wars FA, Kung Fu Panda 3 .. om maar iets te noemen
Nou ik heb wel gezien dat bijvoorbeeld Star Wars was toegevoegd. Die is later weer verwijderd.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:52 schreef dimmak het volgende:
[..]
Allemaal releases van nog geen 14 dagen oud. Die gaan ze dan eerst nog omzetten voor Popcorn Time
Hier ook geen ondertitels. Heel vervelend.quote:Op zondag 13 maart 2016 08:06 schreef Paul het volgende:
Klopt het dat je op de site van Popcorn time geen ondertitels kan kiezen? Ik zie namelijk nergens die optie? Help
ik kijk al lang zonder subs. zou je ook moeten doenquote:Op dinsdag 5 april 2016 15:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Hier ook geen ondertitels. Heel vervelend.
wat denk je dat ze aan het doen zijnquote:Op woensdag 6 april 2016 01:16 schreef killerkip69 het volgende:
Alles werkt nog prima als er eens iets gestreamd moet worden, maak alleen geen gebruik van Popcorntime...
Het moet niet zotter worden zeg, FOK! die brein kneuzen, ga eens echte boeven vangen aub.
Vind je? Ik merk weinig verschil met voorheen. Behalve dat ondertiteling midden in 'n aflevering ineens uit sync loopt, maar volgens mij kan PCT daar weinig aan doen.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:48 schreef videonatic het volgende:
Wat is popcorntime toch slecht geworden
Het aanbod is slechter geworden, als je van kwaliteit wisselt ( 720 en 1080p ) gaat je audio soms van engels naar bijvoorbeeld spaans, films die al lang en breed op torrent sites staan staan na weken nog niet in de popcorn time database.quote:Op donderdag 7 april 2016 08:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Vind je? Ik merk weinig verschil met voorheen. Behalve dat ondertiteling midden in 'n aflevering ineens uit sync loopt, maar volgens mij kan PCT daar weinig aan doen.
Ik weet niet voor welke PCT dit onderstaande geldt (misschien voor .io? Ik kijk vrijwel nooit films), maar je kunt misschien met shortcuts iets aan de ondertiteling timing doen:quote:Op donderdag 7 april 2016 08:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Vind je? Ik merk weinig verschil met voorheen. Behalve dat ondertiteling midden in 'n aflevering ineens uit sync loopt, maar volgens mij kan PCT daar weinig aan doen.
Ben hem even downloaden, maar ik gebruik momenteel vooral Strem.ioquote:Op maandag 16 mei 2016 21:49 schreef dimmak het volgende:
Wie gebruikt deze eigenlijk allemaal? Dit zijn de ontwikkelaars van het oude io.
https://popcorntime.sh/
Ik gebruik 't icm. CC en daar lijkt 't niet bij te werken.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:42 schreef oheng het volgende:
[..]
Ik weet niet voor welke PCT dit onderstaande geldt (misschien voor .io? Ik kijk vrijwel nooit films), maar je kunt misschien met shortcuts iets aan de ondertiteling timing doen:
Esc - Turn off fullscreen
F - Toggle fullscreen
Space/P - Pause/Play
H - Increase subtitle offset by 0.1 seconds
G - Decrease subtitle offset by 0.1 seconds
Shift+H - Increase subtitle offset by 1 second
Shift+G - Decrease subtitle offset by 1 second
Ctrl+H - Increase subtitle offset by 5 seconds
Ctrl+G - Decrease subtitle offset by 5 seconds
Left/Right - Seek +-10s
Shift+Left/Right - Seek +-1 min
Ctrl+Left/Right - Seek +-10 mins
Up/Down - Volume +- 10%
Shift+Up/Down - Volume +- 50%
Ctrl+Up/Down - Volume 100% / Mute
M - Mute
Ok, zal wel voor .io gelden dan. Sorry!quote:Op maandag 16 mei 2016 22:12 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik gebruik 't icm. CC en daar lijkt 't niet bij te werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |