quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:55 schreef nils7 het volgende:
[..]
Pathe Unlimited bestaat ook.
Oke dan moet je wel naar de bios zelf en kost 19 euro per maand.
Dus of die licenties nou echt heel prijzig zijn?
Nu snap ik dat er Bioscopen zijn die de huidige films niet op Netflix zouden willen hebben maar zodra ze op DVD/BluRay/iTunes gelanceerd worden denk ik dat je met 25 euro per maand spot on zit qua prijs.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:57 schreef dimmak het volgende:
Het probleem is dat je veel van die services hebt. Dus je moet Netflix, Pathe, HBO, FOX, Videoland en ga zo maar door wil je alles kijken wat je wil. Dat kost natuurlijk klauwen met geld.
Er is gewoon niet zoveel plek voor al die initatieven.quote:
Daar is echt wel heel veel meer hoor dan die 4. En dat is het probleem voor iedereen. Wil je alles zien ben je 10 abonnementen verder.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:02 schreef nils7 het volgende:
[..]
Er is gewoon niet zoveel plek voor al die initatieven.
Kijk naar de US daar heb je Netflix, Hulu, HBO en Fox Sports.
En dan heb je het over een land zo groot als Europa.
Als iTunes met een streaming abonnement komt heb je enkel nog iets voor Sport nodig maar dat is afdoende qua content.
Heeft hiermee te maken, 5 mensen hebben het team verlaten en het zal nog wel even duren eer het programma weer zal werken. Jammer. De SE versie ga ik niet gebruiken https://www.reddit.com/r/(...)tioning_please_calm/quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:03 schreef richolio het volgende:
Ligt eruit bij mij..
[ afbeelding ]
En Dutch Filmworks is trouwens al schadeclaims aan het voorbereiden, maar dat staat los van dat het er hier uit ligt.
Maar niet streamen naar de Chromecast....Ai.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:26 schreef richolio het volgende:
Balen.
Geen probleem verder, je kan gewoon de .torrent file erin slepen of de magnet link en dan kan je gewoon normaal kijken.
[ afbeelding ]
se versie zeker..die bagger isquote:Op donderdag 22 oktober 2015 00:11 schreef Komakie het volgende:
Ik kan gewoon popcorntime streamen vanuit popcorn time hoor
Ja dat zal allemaal maar ik snap niet waarom iedereen zo tegen de SE versie is terwijl die altijd perfect werkt en de IO versie nog wel eens problemen heeft..quote:Op donderdag 22 oktober 2015 01:27 schreef Sarasi het volgende:
In io versie ook gewoon, als ik de .torrent heb gesleept. VLC staat standaard rechtsonder, kan daar ook chromecast van maken.
Was een reactie op de reactie boven jou.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 01:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dat zal allemaal maar ik snap niet waarom iedereen zo tegen de SE versie is terwijl die altijd perfect werkt en de IO versie nog wel eens problemen heeft..
Ik gebruik de io versie en die werkt bij mij prima.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 01:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dat zal allemaal maar ik snap niet waarom iedereen zo tegen de SE versie is terwijl die altijd perfect werkt en de IO versie nog wel eens problemen heeft..
Heb heel veel goede dingen over XBMC gehoord maar niemand in mn omgeving draait dat.quote:
Popcorntime is internationaal en de gebruikers zitten in Nederland. Het is ook geen applicatie die je zou kunnen blokkeren en ook al zou dat het wel zijn dan nog heeft het verleden wel uitgewezen dat nationale ISP blokkades een wassen neus zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:26 schreef 0108daniel het volgende:
Waarom gaan ze niet achter popcorn time aan ipv achter de gebruikers.
Ik zit er wel aan te denken om mijn vpn uitgang naar Duitsland te verplaatsen alleen om ze te fucken maar ik ben een beetje bangquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:31 schreef Rijst het volgende:
Oei
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-nederlandse-student
Serieus, lees dat bericht nou eens. Dit is Duitsland en daar is dit al jarenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:31 schreef Rijst het volgende:
Oei
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-nederlandse-student
Dat zie ik zelf ook. Wel een Nederlander die een boete krijgt.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Serieus, lees dat bericht nou eens. Dit is Duitsland en daar is dit al jaren
ja maar wel vanuit duitsland, en daar komt dat heeeeel vaak voor.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat zie ik zelf ook. Wel een Nederlander die een boete krijgt.
Nou, het huishouden krijgt de boete, die Nederlander niet specifiek. Dus als je een hekel hebt aan een paar duitsers waar je toevallig het wifiwachtwoord van weet en je hebt een redelijk oude laptop die je wel kan missen dan zou je in theorie dat ding in een waterdichte zak kunnen proppen en 100 films en series kunnen laten downloaden via de meest populaire torrentsites. Zijn ze mooi de pineut.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat zie ik zelf ook. Wel een Nederlander die een boete krijgt.
Die wordt groter en groter als we het nieuws mogen geloven.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:53 schreef richolio het volgende:
Wat is de kans dat dat in Nederland zou gebeuren dan?
Geen idee, als brein geen toegang krijgt tot de persoonsgegevens van het IP adres wat ze illegaal zien downloaden dan blijft de kans best klein.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:53 schreef richolio het volgende:
Wat is de kans dat dat in Nederland zou gebeuren dan?
Hoe groot is de kans in Duitsland dat je een boete krijgt dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Nou, het huishouden krijgt de boete, die Nederlander niet specifiek. Dus als je een hekel hebt aan een paar duitsers waar je toevallig het wifiwachtwoord van weet en je hebt een redelijk oude laptop die je wel kan missen dan zou je in theorie dat ding in een waterdichte zak kunnen proppen en 100 films en series kunnen laten downloaden via de meest populaire torrentsites. Zijn ze mooi de pineut..
Repo's bedoel je denk ik? TVaddons.agquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:22 schreef nils7 het volgende:
[..]
Heb heel veel goede dingen over XBMC gehoord maar niemand in mn omgeving draait dat.
Schijnt goed te werken maar je moet wel goede reps hebben, enig idee hoe ik dat instel?
Geen idee maar het komt mij over als een hele reële kans in ieder geval. Het is daar gewoon lopende band werk geworden.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans in Duitsland dat je een boete krijgt dan?
jij liegt tegen je baas? ze komt er zowieso wel achter.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:08 schreef andreas612 het volgende:
Ook gelijk bekennen als die kerel aan je vraagt of je popcorntime hebt gebruikt
Wat had ie dan moeten doen? De schikking moet toch voldaan worden wil men geen rechtszaak krijgen. En dan is de officiële bewoner de pineut.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:08 schreef andreas612 het volgende:
Ook gelijk bekennen als die kerel aan je vraagt of je popcorntime hebt gebruikt
of de filmmaatschappij zelfquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Geen idee, als brein geen toegang krijgt tot de persoonsgegevens van het IP adres wat ze illegaal zien downloaden dan blijft de kans best klein.
Ja maar dan heb je nog het persoonsbeschermings gedeelte waar de identiteit van een IP adres dus niet vrijgegeven mag worden toch? En Brein is de vertegenwoordiger van de rechthebbenden als ik het goed heb.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:31 schreef mschol het volgende:
[..]
of de filmmaatschappij zelf![]()
En die kans is kennelijk vrij groot bij een civiele zaak omdat de rechthebbende zelf klaagt
Z'n huisbaas was 't toch? alsof je daar normaal een goede relatie mee hebtquote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:11 schreef redboyke het volgende:
[..]
jij liegt tegen je baas? ze komt er zowieso wel achter.
Als het leed wat gedaan is aan de vertegenwoordiger groter wordt geacht dan het recht van de persoonsbescherming kan de rechter beslissen dat de NAW gegevens moeten worden vrijgegeven. Tot die tijd is er nog niet zo heel erg veel aan de hand.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je nog het persoonsbeschermings gedeelte waar de identiteit van een IP adres dus niet vrijgegeven mag worden toch? En Brein is de vertegenwoordiger van de rechthebbenden als ik het goed heb.
Eigenaar van de zaak en hij was zo vriendelijk om hem ook in huis te nemen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:40 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Z'n huisbaas was 't toch? alsof je daar normaal een goede relatie mee hebt
hij woont bij zijn werkgever. jij weet niet hoeveel werknemers daar ook slapen dus is het gemakkelijk als hij daar alleen is kan ie er moeilijk over staan liegen he.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:40 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Z'n huisbaas was 't toch? alsof je daar normaal een goede relatie mee hebt
Daarom, zolang het nog weken duurt en geld kost om überhaupt de NAW gegevens te krijgen dan zal het zo'n vaart niet lopen buiten een paar voorbeeldgevallen. Als de wetgeving zodanig aangepast wordt dat men zonder tussenkomst van een rechtszaak NAW gegevens op mogen vragen dan wordt het een feestje.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als het leed wat gedaan is aan de vertegenwoordiger groter wordt geacht dan het recht van de persoonsbescherming kan de rechter beslissen dat de NAW gegevens moeten worden vrijgegeven. Tot die tijd is er nog niet zo heel erg veel aan de hand.
Ik weet niet of een provider het standaard wel mag doen. Ziggo heeft aangegeven dat als ze de NAW gegevens willen hebben ze dat maar via de rechter doen. XS4ALL heeft gezegd dat ze er ook niet happig op zijn om die gegevens te verstrekken, maar de rest volgens mij nog niet.
Ik vraag me af of het sowieso toegestaan is om gegevens van klanten vrij te geven zonder strafrechtelijk bevel. I.v.m. privacy wet.
Ha! Nu ga ik mijn modem op een tijdschakelaar zetten, elke dag tussen 4 en 7 stroomloos zodat ik altijd (of iig vaak) een nieuw IP krijg. Goed plan!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:46 schreef redboyke het volgende:
zou wel grappig zijn dat ze zo je ip tracken en dan wanneer je die brief krijgt .
je van ip veranderd
om dan een ip te krijgen die nog meer heeft gedownload
Voordat zoiets er door is ben je al een stuk verder en de vraag is of ze dat uiteindelijk wel gaan doen. Ze zijn al 15 jaar bezig om dit aan te pakken en het verkrijgen van gegevens is nog nooit gelukt/gedaan dus ik denk dat het niet zo heel snel zo'n vaart zal lopen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Daarom, zolang het nog weken duurt en geld kost om überhaupt de NAW gegevens te krijgen dan zal het zo'n vaart niet lopen buiten een paar voorbeeldgevallen. Als de wetgeving zodanig aangepast wordt dat men zonder tussenkomst van een rechtszaak NAW gegevens op mogen vragen dan wordt het een feestje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |