Godverquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:58 schreef Harmankardon het volgende:
Terug van Honolulu naar Nederland, binnen 24 uur twee keer de zon zien opkomen.
De moeder aller jetlags![]()
Vliegen vind ik top, vliegvelden daarentegen vind ik kut.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hou niet van vliegen. En eigenlijk ook niet zo van ver weg zijn.
ik flikker meestal al voor het taxi-en in slaap, meeslapen tegen de jet-lag inquote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind slapen best moeilijk in een vliegtuig.
Ik bedoel eigenlijk het van huis zijn uberhaupt.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik merk dat niet eens, het ver weg zijn. Met vliegen besef ik nooit echt hoe ver je eigenlijk van huis bent.
Ben blij dat je dit zegt. Mensen snappen ook maar zelden dat uit eten gaan niet mijn voorkeur heeft.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:03 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Vliegen vind ik top, vliegvelden daarentegen vind ik kut.
Hou niet zo van hotels, dat je gedwongen wordt altijd uit te eten. Wil lekker zelf in de keuken bezig zijn en wat aanklooien
Op de terugweg van Nieuw Zeeland via LA teruggevlogen. Door de datumgrens heen, ik had geen flauw besef van tijd meer toen ik weer terug was in NL.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:58 schreef Harmankardon het volgende:
Terug van Honolulu naar Nederland, binnen 24 uur twee keer de zon zien opkomen.
De moeder aller jetlags![]()
Lijkt me wel ontzettend relaxed om dat te kunnenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:04 schreef Re het volgende:
[..]
ik flikker meestal al voor het taxi-en in slaap, meeslapen tegen de jet-lag in
Als ik zin heb in lekker eten kook ik zelf of ga naar een sterrenrestaurant, als ik lekker wil keuvelen met uit eten en ouwehoeren en mensen kijken ga ik naar een gewoon restaurant.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:03 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Vliegen vind ik top, vliegvelden daarentegen vind ik kut.
Hou niet zo van hotels, dat je gedwongen wordt altijd uit te eten. Wil lekker zelf in de keuken bezig zijn en wat aanklooien
MB vindt het niet zo relaxed als ze meevliegtquote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lijkt me wel ontzettend relaxed om dat te kunnen![]()
Hoe ging je date?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik zin heb in lekker eten kook ik zelf of ga naar een sterrenrestaurant, als ik lekker wil keuvelen met uit eten en ouwehoeren en mensen kijken ga ik naar een gewoon restaurant.
oh... Oke ja dat merk je wel :pquote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk het van huis zijn uberhaupt.
honger nuquote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik zin heb in lekker eten kook ik zelf of ga naar een sterrenrestaurant, als ik lekker wil keuvelen met uit eten en ouwehoeren en mensen kijken ga ik naar een gewoon restaurant.
Goh, verrassendquote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze vlucht maakte ik eerst soms meerdere malen per maand, ik zag op een gegeven moment zelfs naakte groene kaboutervrouwtjes door het gangpad heen rennen zo verveelde ik me, wel toegetreden tot de mile high club met een Portugese met prachtige ogen en een glimlach van hier tot Tokyo op deze vlucht
Vooral aan de stoelgang.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh... Oke ja dat merk je wel :p
Prima, leuke dolle vrouw, uit eten, gedanst en gezongen, lol gemaakt en gelachen dus vanavond weer maar dan de rustige variant van gisterenquote:
nog geneukt?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima, leuke dolle vrouw, uit eten, gedanst en gezongen, lol gemaakt en gelachen dus vanavond weer maar dan de rustige variant van gisteren
Ik lees het net toch? Of bedoel je iets achter de schermen?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:20 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Je mag hier een hoop bespreken, niet alles zoals bans maar ach. Voor de rest weet je niet wat speelt maar heb je er wel een mening over. Heel bijzonder vind ik dat
dokter al gesproken ?quote:
Nou ja te groot woord daarvoor, was meer ff uitschudden en binnen acht minuten eraf rollen en in slaap vallen als een blok maar goed volgende keer beter, vanavond dusquote:
quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja te groot woord daarvoor, was meer ff uitschudden en binnen acht minuten eraf rollen en in slaap vallen als een blok maar goed volgende keer beter, vanavond dus![]()
Jaaaaaaahaaaaaaaquote:En ga naar de huisarts jij
Historie maar is verder niet zo van belang nu.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:17 schreef mijnnickname het volgende:
[..]
Ik lees het net toch? Of bedoel je iets achter de schermen?
goed bezigquote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]morgen kan ik langs. Zo even wat gedachten verzetten met een vriend en vanavond bij mijn ouders praktisch dingen bespreken. Ze lijken me in ieder geval wel te steunen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |