Ik vind ze ook wel lekker. Dus ik had de linzen laten verliezenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
pijnboompitten kunnen toch echt nooit te veel op je bord liggen hoor
zei die? Was al weggezaptquote:
Ik hap ze zelfs lekker vanuit het potje op mn hand in mn mondquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind ze ook wel lekker. Dus ik had de linzen laten verliezen
iets in de trant van 'en zo zie je, soms is goed, niet goed genoeg'quote:
ow, clicheetje dusquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:32 schreef franklop het volgende:
[..]
iets in de trant van 'en zo zie je, soms is goed, niet goed genoeg'
Niet eens in de trant van, dat zei hijquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:32 schreef franklop het volgende:
[..]
iets in de trant van 'en zo zie je, soms is goed, niet goed genoeg'
huh wat??quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:29 schreef Burner82 het volgende:
Mijn "ik-kom-niet-werken-want-ik-loop-al-3-weken-rond-met-een-longontsteking" heeft er voor gezorgd dat de supervisor uitzendbureau heeft gebeld dat ik niet meer hoef te komen. Omdat ik af en toe weg ben en niet op zaterdag werk... Ik weet nog niet of ik nu moet lachen of hem van een brug af flikkeren.
meen je nietquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:29 schreef Burner82 het volgende:
Mijn "ik-kom-niet-werken-want-ik-loop-al-3-weken-rond-met-een-longontsteking" heeft er voor gezorgd dat de supervisor uitzendbureau heeft gebeld dat ik niet meer hoef te komen. Omdat ik af en toe weg ben en niet op zaterdag werk... Ik weet nog niet of ik nu moet lachen of hem van een brug af flikkeren.
Ik was 3 weken geleden ziek, toen hebben ze die longontsteking gemist. Dus ik was vrijdagmiddag ook ziek en zaterdag niet gewerkt. Dus dan krijg je dat te horen.quote:
Het feit op zich, boeit me nog niet eens zoveel. De redenen die aangegeven zijn wel.Dat slaat nergens op. Dus ik ben me al een tijdje aan het rustig houdenquote:
fixed. Maar in het kort: ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:33 schreef Nizno het volgende:
Op basis van 1 ziekmelding vanwege het feit dat je al een tijd gewoon gewerkt hebt met een oorlongontsteking?
ow ja we hadden het hier in huis over een oor.... en dan tik ik wat ik uitspreekquote:
Wel erg belachelijk zeg. Wat zegt het uitzendbureau?quote:
Ja iddquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:36 schreef Burner82 het volgende:
Voordeel van zo eliminatie is dat er 3 rondes zijn. Dan ben je gewoon de slechtste als je 3 keer achter elkaar niet door bent.
behalve dat je in de eerste ronde net te veel ingredienten kunt gebruiken en dan 3e worden en daarna niets meer kunt maken...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:36 schreef Burner82 het volgende:
Voordeel van zo eliminatie is dat er 3 rondes zijn. Dan ben je gewoon de slechtste als je 3 keer achter elkaar niet door bent.
Thnx.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Belachelijk Burner, en beterschap
Hebben ze geprobeerd. Niet gelukt..quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja we hadden het hier in huis over een oor.... en dan tik ik wat ik uitspreek
Maar dat is gewoon onzinredering van een chef. Hier kan het uitzendbureau toch ook proberen in te bemiddelen hoop ik?
Verder niet veel. Is een van de grootste klanten van ze. Dus ze kunnen moeilijk boos gaan wordenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:34 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Wel erg belachelijk zeg. Wat zegt het uitzendbureau?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |