Ik vind ze ook wel lekker. Dus ik had de linzen laten verliezenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
pijnboompitten kunnen toch echt nooit te veel op je bord liggen hoor

zei die? Was al weggezaptquote:

Ik hap ze zelfs lekker vanuit het potje op mn hand in mn mondquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind ze ook wel lekker. Dus ik had de linzen laten verliezen

iets in de trant van 'en zo zie je, soms is goed, niet goed genoeg'quote:

ow, clicheetje dusquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:32 schreef franklop het volgende:
[..]
iets in de trant van 'en zo zie je, soms is goed, niet goed genoeg'

Niet eens in de trant van, dat zei hijquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:32 schreef franklop het volgende:
[..]
iets in de trant van 'en zo zie je, soms is goed, niet goed genoeg'

huh wat??quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:29 schreef Burner82 het volgende:
Mijn "ik-kom-niet-werken-want-ik-loop-al-3-weken-rond-met-een-longontsteking" heeft er voor gezorgd dat de supervisor uitzendbureau heeft gebeld dat ik niet meer hoef te komen. Omdat ik af en toe weg ben en niet op zaterdag werk... Ik weet nog niet of ik nu moet lachen of hem van een brug af flikkeren.

meen je nietquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:29 schreef Burner82 het volgende:
Mijn "ik-kom-niet-werken-want-ik-loop-al-3-weken-rond-met-een-longontsteking" heeft er voor gezorgd dat de supervisor uitzendbureau heeft gebeld dat ik niet meer hoef te komen. Omdat ik af en toe weg ben en niet op zaterdag werk... Ik weet nog niet of ik nu moet lachen of hem van een brug af flikkeren.

Ik was 3 weken geleden ziek, toen hebben ze die longontsteking gemist. Dus ik was vrijdagmiddag ook ziek en zaterdag niet gewerkt. Dus dan krijg je dat te horen.quote:
Het feit op zich, boeit me nog niet eens zoveel. De redenen die aangegeven zijn wel.Dat slaat nergens op. Dus ik ben me al een tijdje aan het rustig houdenquote:

fixed. Maar in het kort: ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:33 schreef Nizno het volgende:
Op basis van 1 ziekmelding vanwege het feit dat je al een tijd gewoon gewerkt hebt met een oorlongontsteking?

ow ja we hadden het hier in huis over een oor.... en dan tik ik wat ik uitspreekquote:

Wel erg belachelijk zeg. Wat zegt het uitzendbureau?quote:

Ja iddquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:36 schreef Burner82 het volgende:
Voordeel van zo eliminatie is dat er 3 rondes zijn. Dan ben je gewoon de slechtste als je 3 keer achter elkaar niet door bent.

behalve dat je in de eerste ronde net te veel ingredienten kunt gebruiken en dan 3e worden en daarna niets meer kunt maken...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:36 schreef Burner82 het volgende:
Voordeel van zo eliminatie is dat er 3 rondes zijn. Dan ben je gewoon de slechtste als je 3 keer achter elkaar niet door bent.

Thnx.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Belachelijk Burner, en beterschap
Hebben ze geprobeerd. Niet gelukt..quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja we hadden het hier in huis over een oor.... en dan tik ik wat ik uitspreek
Maar dat is gewoon onzinredering van een chef. Hier kan het uitzendbureau toch ook proberen in te bemiddelen hoop ik?
Verder niet veel. Is een van de grootste klanten van ze. Dus ze kunnen moeilijk boos gaan wordenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:34 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Wel erg belachelijk zeg. Wat zegt het uitzendbureau?
 Al was ze zelf ook wel pissed :p
 Al was ze zelf ook wel pissed :p

ja en waarschijnlijk nog Fase A zeker?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Thnx.
[..]
Hebben ze geprobeerd. Niet gelukt..
[..]
Verder niet veel. Is een van de grootste klanten van ze. Dus ze kunnen moeilijk boos gaan wordenAl was ze zelf ook wel pissed :p

5 weken daar gewerktquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en waarschijnlijk nog Fase A zeker?
Beterschap sowieso natuurlijk!
 Dus de timing van ziek worden was ook wel kut. Maar vrijdag kreeg ik nog te horen dat alles goed ging, beter dan verwacht etc. Dus tsja.
Dus de timing van ziek worden was ook wel kut. Maar vrijdag kreeg ik nog te horen dat alles goed ging, beter dan verwacht etc. Dus tsja.

Dan is het helemaal belachelijk... en idd beterschap!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
5 weken daar gewerktDus de timing van ziek worden was ook wel kut. Maar vrijdag kreeg ik nog te horen dat alles goed ging, beter dan verwacht etc. Dus tsja.

timing van ziek zijn kun je natuurlijk nooit pcies goed doen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
5 weken daar gewerktDus de timing van ziek worden was ook wel kut. Maar vrijdag kreeg ik nog te horen dat alles goed ging, beter dan verwacht etc. Dus tsja.

Ik spreek uitzendbureau eind van de week nog een keer. Denk dat ik dan eens ff los ga. Dan voel ik me ook beterquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:38 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Dan is het helemaal belachelijk... en idd beterschap!

Groot gelijk idd.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik spreek uitzendbureau eind van de week nog een keer. Denk dat ik dan eens ff los ga. Dan voel ik me ook beter

Zou zomaar kunnen. en terwijl collega er niet was, naja, niet fysiek, die zat ergens nieuw systeem te testen, hield ik alles draaiende. Dus waarom zou je er dan 2 nodig hebben, als een nieuwe het alleen aankan.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
timing van ziek zijn kun je natuurlijk nooit pcies goed doen.
En als alles goed ging en beter dan verwacht is dit natuurlijk gewoon rubbish. Je zou bijna denken dat er heul veul meer aan de hand is dan ze jou en het UZB vertellen.

sowieso is gallen tegen een tussenpersoon altijd heel lekker. Vond ik ook altijd heerlijk om te doen tegen de UZBmiepjes als er wat was op het werk. Gewoon als therapeut misbruiken. Krijgen ze voor betaaldquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik spreek uitzendbureau eind van de week nog een keer. Denk dat ik dan eens ff los ga. Dan voel ik me ook beter

Hahaquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
sowieso is gallen tegen een tussenpersoon altijd heel lekker. Vond ik ook altijd heerlijk om te doen tegen de UZBmiepjes als er wat was op het werk. Gewoon als therapeut misbruiken. Krijgen ze voor betaald
 ik ken haar al heel lang
 ik ken haar al heel lang  en misschien heb ik haar nog eens nodig. Dan is het niet handig
 en misschien heb ik haar nog eens nodig. Dan is het niet handig  Maar ik denk dat ze er wel eens achter aan mag gaan.
 Maar ik denk dat ze er wel eens achter aan mag gaan.

niet gallen over haar. Maar gewoon even je gal spuien bij een onafhankelijke lucht op.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hahaik ken haar al heel lang
en misschien heb ik haar nog eens nodig. Dan is het niet handig
Maar ik denk dat ze er wel eens achter aan mag gaan.

The blacklist staat op netflixquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:45 schreef Nizno het volgende:
Yeahhhh vanavond weer voetjebal.... Dit keer wel op tv... das wel jammer.. ga ik op de leptop wel kijken of ik nog een leuke pliezieserie kan vinden ofzo

Dat zeker. zal ik ook wel doen vrijdagquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet gallen over haar. Maar gewoon even je gal spuien bij een onafhankelijke lucht op.

ik dacht meer aan the mentalist, ncis num3rs bones en meer van die...quote:

Popcorn time!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik dacht meer aan the mentalist, ncis num3rs bones en meer van die...

ook een optie iddquote:

Blacklist past wel in dat rijtje eigenlijk. Anders kijken of criminal minds ergens uitgezonden wordtquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik dacht meer aan the mentalist, ncis num3rs bones en meer van die...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |