5 jaar is maar een getal. Zo kan je zoveel lijstjes en reeksen verzinnen. Feit is dat sinds begin 2016 Feyenoord hopeloos is en AZ geweldig speelt. Een nederlaag tegen Ajax en een overwinning op Utrecht veranderd daar helemaal niks aan. AZ moet gewoon winnen van Feyenoord op dit moment. Hou toch eens op met dat in de underdog rol kruipen, dat is helemaal nergens voor nodig.quote:Op maandag 29 februari 2016 02:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarom van belang om in het begin het initiatief te pakken. Misschien komt het omdat ik bij AZ ingestroomd ben tijdens het eerste divisie tijdperk, maar winnen bij Feyenoord in de Kuip in combinatie met 'gewoon' vind ik gevaarlijk. Het is 5 jaar geleden dat we daar de victorie gepakt hebben. Het is een lastig, maar niet onmogelijk te nemen obstakel.
Ik geef mijn visie op de wedstrijd, en die visie houdt in dat AZ voetbaltechnisch de betere is, maar dat de valkuilen zich bevinden op mentaal vlak. En daar miszeg ik niks mee.quote:Op maandag 29 februari 2016 03:45 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
5 jaar is maar een getal. Zo kan je zoveel lijstjes en reeksen verzinnen. Feit is dat sinds begin 2016 Feyenoord hopeloos is en AZ geweldig speelt. Een nederlaag tegen Ajax en een overwinning op Utrecht veranderd daar helemaal niks aan. AZ moet gewoon winnen van Feyenoord op dit moment. Hou toch eens op met dat in de underdog rol kruipen, dat is helemaal nergens voor nodig.
Nee jezelf van tevoren in dekken is inderdaad meer de stijl in Alkmaar. Jammer. En geloof me, niemand maar dan ook niemand haalt een clubje al AZ en het grote Ajax door elkaar. Het is trouwens pas arrogantie als je roept de beste te zijn maar nooit wat wint.quote:Op maandag 29 februari 2016 09:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik geef mijn visie op de wedstrijd, en die visie houdt in dat AZ voetbaltechnisch de betere is, maar dat de valkuilen zich bevinden op mentaal vlak. En daar miszeg ik niks mee.
Ik weet nog dat AZ een keer een heel seizoen ijzersterk was. En op de laatste speeldag moesten we tegen het reeds gedegradeerde Excelsior. Zouden we ook wel "gewoon" winnen. Even die schaal ophalen in Rotterdam.
En jij noemt het underdog rol, wat vreemd is. Ik schat de kansen 50/50 in, maar welke rol ik ook inneem, zou het efffect hebben op de uitslag denk je?
Roepen dat wij de beste zijn en Feyenoord "gewoon" op gaan rollen doet me aan retoriek van een andere club denken, waar geen AZ'er mee geassocieerd wenst te worden. Laten we dat ook maar zo houden, we zijn niet zo van de misplaatste arrogantie.
(Nog) geen 3e plaats helaas.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:08 schreef Dagoduck het volgende:
Levi Garcia heeft twee keer gescoord voor zijn nationale team tijdens zijn debuut als invaller
En al helemaal niet in uitwedstrijden.quote:Op zondag 1 mei 2016 16:58 schreef Madhouse11 het volgende:
Dat is normaal al geen probleem voor Utrecht. En als AZ geeft vaak niet thuis in belangrijke wedstrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |