abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:17:30 #1
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156968392
Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic

The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_156968628
-

[ Bericht 34% gewijzigd door Grote_vriendelijke_reus op 20-10-2015 17:48:14 ]
pi_156969376
Wat een gedoe zeg over het contact na een eerste / tweede / zoveelste date.
Ik sluit mijn dates af met 2 vragen:

- Heb je het leuk gehad?
- Zit er wat jou betreft een vervolg in?

Indien op beide vragen "ja" het antwoord is, pak allebei je telefoon en prik een datum / tijdstip voor het vervolg. Indien op een van beide vragen twijfelachtig wordt geantwoord, weet je ook genoeg.
Easy as that.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 16:10:25 #4
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156969650
Je merkt al vaak bij het gedag zeggen van een date hoe het er voor staat.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 16:19:05 #5
416020 K44S
The bearded man
pi_156969835
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 15:57 schreef CyberTijn het volgende:

- Heb je het leuk gehad?

Indien op beide vragen "ja" het antwoord is, pak allebei je telefoon en prik een datum / tijdstip voor het vervolg. Indien op een van beide vragen twijfelachtig wordt geantwoord, weet je ook genoeg.
Easy as that.
Daar ligt mijn punt niet.

Ondanks dat Tinder extreem lage drempel wat daten is, verbaas ik mij over het initiatief van dames. Maar het zelfde geldt voor in het echte leven :).

Hoe vaak ik dames hoor zeggen:"Oeh, dames houden van lange kerels met een diepe stem".

Ik zal hoogstwaarschijnlijk toch nog een soort onzekerheid uitstralen want ik word nooit eens spontaan aangesproken.

Of ik moet gewoon eens geen oordopjes in de trein in doen. Maar ook in de kroeg heb ik dat niet.

Tevens is deze post niet bedoelt als jankpost, meer een constatering.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_156969869
Ik heb eigenlijk vooral leuk contact met mensen die ik heb aangesproken.
Mijn okc inbox is nog steeds druk bezocht maar de kwaliteit is bedroevend laag

Als iemand me leuk lijkt open ik gerust het contact
En als iemand me leuk genoeg lijkt investeer ik ook in zorgen dat dat contact blijft lopen
Maar ik moet eerlijk zeggen dat er nu een paar mensen tussen zitten waarvan ik nog niet zo goed weet wat ik er van vind (ik vind ze niet stom, anders waren ze al afgevallen. Maar ik sta ook niet te springen van enthousiasme). Daarbij leunt gesprek veel meer op wat zij er in stoppen. Spreken ze me aan prima, en zorgen ze voor een leuk gesprek ook prima maar ik stop er weinig in

/inzicht in de vrouwlijke (of alleen mijn) psyche
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_156969941
quote:

- Heb je het leuk gehad?

Easy as that.
hmmm ik heb toch liever later een berichtje anders zou ik me wat voor het blok gezet voelen. En ik heb soms ook even tijd nodig om te bedenken wat ik wil
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 16:25:06 #8
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_156969963
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 16:10 schreef ook_gek het volgende:
Je merkt al vaak bij het gedag zeggen van een date hoe het er voor staat.
Idd... en anders ruik je het wel aan je vinger :+
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 17:25:26 #9
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156971050
Shit mannen, vanavond tweede date. :D

dinsdag 20 oktober 2015 @ 17:53:33 #10
416020 K44S
The bearded man
pi_156971519
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 17:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[ afbeelding ]
Je maakt je ook te veel zorgen joh
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 17:55:15 #11
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156971561
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 17:53 schreef K44S het volgende:

[..]

Je maakt je ook te veel zorgen joh
Dat blijkt. :P
pi_156971573
quote:
- Heb je het leuk gehad?
Dit voelt nu al ongemakkelijk.

1) Je merkt wel of ze het leuk had
2) Je merkt wel hoe ze reageert als je even later een date voorstelt.

Je zet er wel druk op zo.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 18:17:54 #13
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156971925
quote:

[ afbeelding ]
Tadaa :)

Veel plezier!
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_156972156
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 15:11 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Zou ze iets willen bewijzen denk je?
Zo bedoelde ik het niet. Ik had het over de stortvloed aan berichten die de gemiddelde vrouw krijgt op dating sites.

quote:

[ afbeelding ]
_O-. Stoppen met miepen.
pi_156972187
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 16:23 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

hmmm ik heb toch liever later een berichtje anders zou ik me wat voor het blok gezet voelen. En ik heb soms ook even tijd nodig om te bedenken wat ik wil
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 17:55 schreef thenxero het volgende:

[..]

Dit voelt nu al ongemakkelijk.

1) Je merkt wel of ze het leuk had
2) Je merkt wel hoe ze reageert als je even later een date voorstelt.

Je zet er wel druk op zo.
Interessant. Dank voor jullie inzichten :)

"Ik weet het nog niet" is overigens ook een prima antwoord. Het maakt in ieder geval wel duidelijk bij wie de bal ligt om aan te geven in een later stadium of er een vervolg date in zit.

Ik zie nu wel in dat deze vragen inderdaad een bepaalde druk op de ander kunnen leggen.
pi_156972254
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 18:35 schreef CyberTijn het volgende:

[..]

[..]

Interessant. Dank voor jullie inzichten :)

"Ik weet het nog niet" is overigens ook een prima antwoord. Het maakt in ieder geval wel duidelijk bij wie de bal ligt om aan te geven in een later stadium of er een vervolg date in zit.

Ik zie nu wel in dat deze vragen inderdaad een bepaalde druk op de ander kunnen leggen.
Ik geef zelf aan of ik het leuk vond, daar gaat het voor mij persoonlijk ook om bij een date. Dat is meestal ook wel genoeg om er uit te krijgen wat zij er van vond. Voordeel daarvan is dat je niet overkomt alsof je bevestiging aan het zoeken bent.

Tinder is ook lekker traag met updaten van locatie.. Wat heb ik nou aan matches in Groningen. ;( :')

[ Bericht 11% gewijzigd door ElDinosaur op 20-10-2015 19:20:28 ]
pi_156985085
Valt op dat er een hoop 27-jarigen op datingsites zitten... Is dat zo'n leeftijd dat iedereen weer op zoek is ofzo? :P
pi_156985113
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 18:38 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ik geef zelf aan of ik het leuk vond, daar gaat het voor mij persoonlijk ook om bij een date. Dat is meestal ook wel genoeg om er uit te krijgen wat zij er van vond. Voordeel daarvan is dat je niet overkomt alsof je bevestiging aan het zoeken bent.

Tinder is ook lekker traag met updaten van locatie.. Wat heb ik nou aan matches in Groningen. ;( :')
Dat zijn toch gewoon likes die je eerder al hebt uitgedeeld? Moeten die dan verwijderd worden omdat je opeens op een andere locatie zit?
pi_156985165
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 08:28 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Dat zijn toch gewoon likes die je eerder al hebt uitgedeeld? Moeten die dan verwijderd worden omdat je opeens op een andere locatie zit?
Nee, mijn locatie stond nog de hele avond op Groningen terwijl ik alweer 200km verderop zat.
  woensdag 21 oktober 2015 @ 09:00:15 #20
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156985486
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 08:26 schreef Deezertje het volgende:
Valt op dat er een hoop 27-jarigen op datingsites zitten... Is dat zo'n leeftijd dat iedereen weer op zoek is ofzo? :P
Vanaf die leeftijd gaat het bergafwaarts. Voor vrouwen dan. Mannen worden juist aantrekkelijker :)
pi_156987520
Deze moet ik even delen, kreeg ik net in mijn inboxje:

quote:
Hij (uit Turkije): Do you believe in taste?
Ik (in het engels): Dat is niet iets om in te geloven? Maar goed, je woont in Turkije (en mijn profiel is in het Nederlands dus die heb je ook al niet gelezen) dus dit word niks. Succes verder
Hij: We are free within our imagination..I am now in Holland in my mind..thinking doesn't know boundary. Taste is belief. .coz biting ur lover or kid defined love emotions but biting someone by hungryness is defined hanibalism. Obviously have seen u know English and better to write..
Waarom bijt hij zijn kind?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_156987549
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:04 schreef rhubarbje het volgende:
Deze moet ik even delen, kreeg ik net in mijn inboxje:

[..]

Waarom bijt hij zijn kind?
Wut. :')
pi_156987624
quote:
7s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 09:00 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Vanaf die leeftijd gaat het bergafwaarts. Voor vrouwen dan. Mannen worden juist aantrekkelijker :)
Dan heb jij nog nooit mijn tinder stapel met mannen van 31-49 doorgebladerd...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 21 oktober 2015 @ 11:12:03 #24
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156987692
Tussen de 28 en 34 jaar is de grootste groep vrijgezellen had ik laatst gelezen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 21 oktober 2015 @ 11:13:35 #25
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_156987719
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:12 schreef ook_gek het volgende:
Tussen de 28 en 34 jaar is de grootste groep vrijgezellen had ik laatst gelezen.
Vaak helaas wel met kinderen ;(
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')