Daar ligt mijn punt niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:57 schreef CyberTijn het volgende:
Wat een gedoe zeg over het contact na een eerste / tweede / zoveelste date.
Ik sluit mijn dates af met 2 vragen:
- Heb je het leuk gehad?
- Zit er wat jou betreft een vervolg in?
Indien op beide vragen "ja" het antwoord is, pak allebei je telefoon en prik een datum / tijdstip voor het vervolg. Indien op een van beide vragen twijfelachtig wordt geantwoord, weet je ook genoeg.
Easy as that.
hmmm ik heb toch liever later een berichtje anders zou ik me wat voor het blok gezet voelen. En ik heb soms ook even tijd nodig om te bedenken wat ik wilquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:57 schreef CyberTijn het volgende:
Wat een gedoe zeg over het contact na een eerste / tweede / zoveelste date.
Ik sluit mijn dates af met 2 vragen:
- Heb je het leuk gehad?
Indien op beide vragen "ja" het antwoord is, pak allebei je telefoon en prik een datum / tijdstip voor het vervolg. Indien op een van beide vragen twijfelachtig wordt geantwoord, weet je ook genoeg.
Easy as that.
Idd... en anders ruik je het wel aan je vingerquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:10 schreef ook_gek het volgende:
Je merkt al vaak bij het gedag zeggen van een date hoe het er voor staat.
Je maakt je ook te veel zorgen johquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Shit mannen, vanavond tweede date.
[ afbeelding ]
Dit voelt nu al ongemakkelijk.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:57 schreef CyberTijn het volgende:
- Heb je het leuk gehad?
Tadaaquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[ afbeelding ]
Zo bedoelde ik het niet. Ik had het over de stortvloed aan berichten die de gemiddelde vrouw krijgt op dating sites.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:11 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zou ze iets willen bewijzen denk je?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmmm ik heb toch liever later een berichtje anders zou ik me wat voor het blok gezet voelen. En ik heb soms ook even tijd nodig om te bedenken wat ik wil
Interessant. Dank voor jullie inzichtenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:55 schreef thenxero het volgende:
[..]
Dit voelt nu al ongemakkelijk.
1) Je merkt wel of ze het leuk had
2) Je merkt wel hoe ze reageert als je even later een date voorstelt.
Je zet er wel druk op zo.
Ik geef zelf aan of ik het leuk vond, daar gaat het voor mij persoonlijk ook om bij een date. Dat is meestal ook wel genoeg om er uit te krijgen wat zij er van vond. Voordeel daarvan is dat je niet overkomt alsof je bevestiging aan het zoeken bent.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:35 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
[..]
Interessant. Dank voor jullie inzichten
"Ik weet het nog niet" is overigens ook een prima antwoord. Het maakt in ieder geval wel duidelijk bij wie de bal ligt om aan te geven in een later stadium of er een vervolg date in zit.
Ik zie nu wel in dat deze vragen inderdaad een bepaalde druk op de ander kunnen leggen.
Dat zijn toch gewoon likes die je eerder al hebt uitgedeeld? Moeten die dan verwijderd worden omdat je opeens op een andere locatie zit?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik geef zelf aan of ik het leuk vond, daar gaat het voor mij persoonlijk ook om bij een date. Dat is meestal ook wel genoeg om er uit te krijgen wat zij er van vond. Voordeel daarvan is dat je niet overkomt alsof je bevestiging aan het zoeken bent.
Tinder is ook lekker traag met updaten van locatie.. Wat heb ik nou aan matches in Groningen.![]()
![]()
Nee, mijn locatie stond nog de hele avond op Groningen terwijl ik alweer 200km verderop zat.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 08:28 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat zijn toch gewoon likes die je eerder al hebt uitgedeeld? Moeten die dan verwijderd worden omdat je opeens op een andere locatie zit?
Vanaf die leeftijd gaat het bergafwaarts. Voor vrouwen dan. Mannen worden juist aantrekkelijkerquote:Op woensdag 21 oktober 2015 08:26 schreef Deezertje het volgende:
Valt op dat er een hoop 27-jarigen op datingsites zitten... Is dat zo'n leeftijd dat iedereen weer op zoek is ofzo?
Waarom bijt hij zijn kind?quote:Hij (uit Turkije): Do you believe in taste?
Ik (in het engels): Dat is niet iets om in te geloven? Maar goed, je woont in Turkije (en mijn profiel is in het Nederlands dus die heb je ook al niet gelezen) dus dit word niks. Succes verder
Hij: We are free within our imagination..I am now in Holland in my mind..thinking doesn't know boundary. Taste is belief. .coz biting ur lover or kid defined love emotions but biting someone by hungryness is defined hanibalism. Obviously have seen u know English and better to write..
Wut.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:04 schreef rhubarbje het volgende:
Deze moet ik even delen, kreeg ik net in mijn inboxje:
[..]
Waarom bijt hij zijn kind?
Dan heb jij nog nooit mijn tinder stapel met mannen van 31-49 doorgebladerd...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:00 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Vanaf die leeftijd gaat het bergafwaarts. Voor vrouwen dan. Mannen worden juist aantrekkelijker
Vaak helaas wel met kinderenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:12 schreef ook_gek het volgende:
Tussen de 28 en 34 jaar is de grootste groep vrijgezellen had ik laatst gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |