Als je een beetje speelt zoals de rest valt dat denk ik wel mee..quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:21 schreef Fien1989 het volgende:
Het punt is dat mijn naam nu nogal beladen is. Bij elke geringe afwijking of "te vake" verplaatsing in de toekomst, krijg ik al meteen negatieve reacties. Dat vind ik onderhand ook al niet meer leuk.
[..]
Doen. Of anders bij de dichtstbijzijnde plaatsnaambord. Verplaatsen gaat boven unieke borden. De 24uurs regel is er niet voor niks.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:21 schreef Fien1989 het volgende:
Voor nu kan ik 'm enkel vanavond na 22u uitzetten
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat ja. Risico van het vak. Ik zie nergens in de regels staan dat je het vooraf moet melden als je de stok gaat ophalen.
Beiden kloptquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:29 schreef gedoes het volgende:
Voor niets rijden hoort er inderdaad bij maar iedereen houdt wel een beetje rekening met mensen die zeggen te gaan kijken. Meld dan dat je ook gaat kijken
Helemaal eens!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:28 schreef Tinos85 het volgende:
Zet de stok gewoon uit vanavond. Het is herfstvakantie dus misschien wordt ie nog wel twee keer verplaatst morgen.
Vorig jaar is de stok heel vaak ontvreemd. Sommige mensen zijn nog een beetje paranoiaquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:20 schreef 44rdbei het volgende:
Waarom begraven jullie de stok steeds? Dan heb je snel idee dat je bij het verkeerde bord staat of dat de stok al is weggehaald.
Die laatste van mij lag netjes op een strak gemaaid grasbedjequote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Vorig jaar is de stok heel vaak ontvreemd. Sommige mensen zijn nog een beetje paranoia
Het bordje an sich was humor, maar onduidelijk of de stok wel of niet op die plek lag, plus, toen ze aangaf dat ie daar niet lag, haar poging om mensen te laten raden waar die dan wel was, daar gingen uren overheen. Ze kwam uiteindelijk schoorvoetend met de nieuwe locatie.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:10 schreef Lizaatje het volgende:
[..]
Die van haar eigen gemaakte bordje? Dat is toch juist humor. Zoiets moet ook kunnen hoor. En dat is sowieso (ook) al uitgebreid besproken in vorige delen.
Echt people, lighten up hey!
Alles een beetje mee zitten lezen en vind dit wel een mooie samenvatting en een mooi punt om verder te gaan met het spel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:48 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het bordje an sich was humor, maar onduidelijk of de stok wel of niet op die plek lag, plus, toen ze aangaf dat ie daar niet lag, haar poging om mensen te laten raden waar die dan wel was, daar gingen uren overheen. Ze kwam uiteindelijk schoorvoetend met de nieuwe locatie.
Hoezo schoorvoetend?
Fien die enthousiast en bijna realtime aankwam met foto's van het oppikken, het weer neerleggen etc. Dat vond ik wel leuk. Haar duidelijke overleg na 2 weken stilliggen van de stok, of ze hem weer kon ophalen, dat vond ik goed van haar.
Maar wat we nu krijgen is een heleboel mensen die over de zeik zijn. Fien zelf is over de zeik, mensen zijn boos op Fien en mensen zijn weer boos op de mensen die weer boos zijn op Fien.
Ik denk dat 1) Fien wel doorheeft dat deze actie en haar vorige niet de meest handige waren en niet bijzonder gewaardeerd worden en 2) als ze gewoon normaal weer aan het spelletje meedoet, er niets aan de hand is en 3) iedereen graag gewoon weer verder wil met het spel.
Niemand hoeft te stoppen, hoe meer mensen er mee doen, des te beter.
Dat heb ik al 5 keer gezegd maar men blijft doorneuzelen....quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:05 schreef hiddit het volgende:
[..]
Alles een beetje mee zitten lezen en vind dit wel een mooie samenvatting en een mooi punt om verder te gaan met het spel.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wolfrolf, jij bent wel dikke maatjes met Fien he, je prijst haar ziekelijk de hemel in, ze kan niets fout doen.
Natuurlijk is afbranden niet de bedoeling maar jouw obsessie en opgehemel is ook misplaatst en misselijkmakend.
Doe ajb even normaal
je lijkt wel verliefd
Idd, de laatste keer is zeker zo'n jaar of 12 geledenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee SC!
Jij moet de stok weer eens verplaatsen![]()
Ik ook niet. Echter schijnt men het niet te beseffen dat er steeds posts verdwijnen hier.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:11 schreef Bart het volgende:
Ik denk niet dat dit soort reacties ervoor zorgen dat er sneller een locatie bekend is. Dus wacht gewoon af.
Zolang het maar niet de langverwachte post van Fien met de locatie is vind ik het primaquote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Echter schijnt men het niet te beseffen dat er steeds posts verdwijnen hier.
Zonder alle gekkigheid: hier ben ik ook benieuwd naar!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Zolang het maar niet de langverwachte post van Fien met de locatie is vind ik het prima
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:26 schreef Fien1989 het volgende:
Jongens en meisjes, nog even geduld!
Ik wacht nog even tot AdoraBelle er is, dan gaan we met de auto op pad en Stok uitzetten
De nieuwe locatie wordt waarschijnlijk een plaatsje in het Zuid-Oosten van Noord-Brabant
Hmmm Brabant. Daar kom ik morgen alleen in het Noord-westen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:26 schreef Fien1989 het volgende:
Ik wacht nog even tot AdoraBelle er is, dan gaan we met de auto op pad en Stok uitzetten
De nieuwe locatie wordt waarschijnlijk een plaatsje in het Zuid-Oosten van Noord-Brabant
Toppieknalquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:26 schreef Fien1989 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |