quote:Gerechtigheid.
Advocaat van Feyenoord had het bij de eerste zitting al prima verwoord.
Als je niet slaat maar duwt moet je niet voor slaan veroordeeld worden.
Als je verkeerd parkeert ga je ten slotte ook niet akkoord met een boete voor te hard rijden.
En zo is het. De aanklager had in het hoger beroep gewoon de aanklacht aan moeten passen. Hele domme actie van een eersteklas prutser. Ik hoop dat nu eindelijk dit zorgt voor wat meer oplettendheid bij die kneuzen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:37 schreef heiden6 het volgende:
Reactie op VI.nl die de hele situatie goed samenvat:
[..]
Dat hoop ik ook. Stel je voor dat dit volgende keer bij een speler van 020 gebeurt?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En zo is het. De aanklager had in het hoger beroep gewoon de aanklacht aan moeten passen. Hele domme actie van een eersteklas prutser. Ik hoop dat nu eindelijk dit zorgt voor wat meer oplettendheid bij die kneuzen.
De horrorgedachte van Kazim in de spits heeft z'n effect. En hij doet het natuurlijk prima de laatste weken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn jullie nu echt zo blij met Kramer?
Vooral dat Kazim niet hoeft op te draven.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet echt. Is meer dat ik absoluut niet verwacht had dat Van Benthem dit zou kunnen flikken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeker wetenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, maar het is toch prachtig dat de KNVB er werkelijk alles aan doet om Feyenoorders geschorst te krijgen maar ze steeds maar weer worden teruggefloten door controlerende organen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben geen fan, maar misschien is het juist wel lekker dat we een spits hebben die zich niet zoveel bemoeit met het spel en gewoon alleen goals kan/wil maken. Met Kuyt, Elia, Gustafson, El Ahamdi Karsdorp en Vejinovic heb je al genoeg spelers die graag de bal willen. Eentje die dat wat minder heeft is niet zo erg dan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vooral ook de manier waarop. Één (blijkbaar) onterechte rode kaart, die imo gewoon gegeven kon worden want domme tackle. Elia die iets deed tegen zijn tegenstander waar rood op staat, maar foutjes bij de scheidsrechter en nu weer een fout bij de aanklager want ook dit was gewoon een schorsing waard.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:24 schreef Scrummie het volgende:
Kramer is maar bijzaak, het feit dat die KNVB nu 3 keer achter elkaar in 't hemd is gezet is priceless
Preciesquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vooral ook de manier waarop. Één (blijkbaar) onterechte rode kaart, die imo gewoon gegeven kon worden want domme tackle. Elia die iets deed tegen zijn tegenstander waar rood op staat, maar foutjes bij de scheidsrechter en nu weer een fout bij de aanklager want ook dit was gewoon een schorsing waard.
Karsdorp vond ik wel onterecht. Elia kan ik niks over zeggen, maar de verhalen spreken voor zich daar in (hoewel ik het zo'n matenaaier van Cambuur wel gun). Kramer had er eigenlijk wel 2 verdient.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vooral ook de manier waarop. Één (blijkbaar) onterechte rode kaart, die imo gewoon gegeven kon worden want domme tackle. Elia die iets deed tegen zijn tegenstander waar rood op staat, maar foutjes bij de scheidsrechter en nu weer een fout bij de aanklager want ook dit was gewoon een schorsing waard.
quote:typisch Nederlands...
Hij duwde en sloeg niet dus vrijspraak... TRIEST!
Goed voorbeeld voor de jeugd weer etc. Te triest dat hij niet geschorst wordt..
De volgende x als je tegen de scheids zegt je bent een dikke vieze homo en je krijgt rood, omdat je homo tegen de scheids zei, kan je dan vrijgesproken worden omdat je dikke vieze homo zei en niet alleen homo? Waar gaat dit over.. Hij duwde die speler iets wat ook niet mocht, maar omdat het juridisch niet goed verwoord is, krijgt ie vrijspraak.. Typisch het voorbeeld van een grote club, tevrede van Heerenveen IS WEL 3 wedstrijden geschorst en mocht daarom ook niet meedoen tegen Feyenoord.
Dacht dat het een spelletje was en iedereen zag dat kramer zich misdroeg, de club straft hen niet en de KNVB ook niet.
Goed voorbeeld hoor!
quote:Tuurlijk, maar duwen is geen slaan en daar zit de crux.
nou en, hij deed iets wat niet mag, ga nou niet zeiken om het woordje duwen of slaan, een beetje BESCHAAFDE EN FATSOENLIJKE CLUB, had hem geschorst en sowieso de straf geaccepteerd. Maar Feyenoord en beschaafdheid in 1 bestaat niet.
Wat dat betreft past dit precies bij deze club, stel asociale tokkies
quote:oh, vandaar dat wij niet in beroep gingen tegen de straf van tevrede die 10x minder zwaar was dan kramer, tevrede duwde iemand tegen zijn schouder en krijgt 3 wedstrijden, als we in beroep waren gegaan net als jullie had ie zondag mee kunnen doen. Maar hebben wij niet gedaan.
Daarbij was kramer is niet in een duel toen hij dit deed, hij deed dit gewoon bewust zonder dat er maar een bal in de buurt was.
Maar ja past wel bij de club Feyenoord, allemaal laaggeschoolde mensen, lekker alle ziektes de velden over gooien elke tegenstander wordt bekogeld met bier en aanstekers, echt een nette club met nette supporters, vandaar dat ook geen enkele Feyenoorder dit gedrag van kramer veroordeeld, zo zijn ze gewoon, triest.
Dat is wel een heel groot verschil met vorig jaar. Ik denk dat ook een Te Vrede in dit seizoen nog wel vrij aardig zou renderen. Is typisch (quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben geen fan, maar misschien is het juist wel lekker dat we een spits hebben die zich niet zoveel bemoeit met het spel en gewoon alleen goals kan/wil maken. Met Kuyt, Elia, Gustafson, El Ahamdi Karsdorp en Vejinovic heb je al genoeg spelers die graag de bal willen. Eentje die dat wat minder heeft is niet zo erg dan.
Valt mij voorlopig alles mee, want was zeker geen voorstander van zijn komst.
Veel mensen laten zich leiden door hun clubvoorkeur en kunnen dus moeilijk objectief oordelen. Maar laten we eerlijk zijn, er was toch weinig aan de hand met Kramer?quote:
Objectief gezien:quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Veel mensen laten zich leiden door hun clubvoorkeur en kunnen dus moeilijk objectief oordelen. Maar laten we eerlijk zijn, er was toch weinig aan de hand met Kramer?
Dat vind ik overigens ook met die actie van Bazoer. Hij raakt die speler wel in zijn gezicht maar vind het geen schorsing waard (scheids had wel kunnen fluiten voor een overtreding)
Bij Kramer was de bal niet in het spel, Bazoer had zelf de bal aan de voet. Ik vind dat van Kramer wel erger dat was duidelijk bewust en bij Bazoer kun je dat niet echt aantonen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:46 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Objectief gezien:
Situatie Kramer: duwende beweging, geel, tegen het hoofd, kun je rood geven, hoeft niet
Situatie Bazoer: valt te beoordelen als (te) wild een duel aan gaan -> overtreding plus ws geel, ofwel beoordelen als in duel een slaande beweging naar achteren, gericht naar het gezicht, kun je geel of rood voor geven.
Lijken me beide gevallen (veel) te lichte overtredingen om relevant genoeg te zijn om een vooronderzoek naar te starten. Evenals het Te Vrede-voorval overigens. Volgens mij is dat nog altijd in het leven geroepen voor zaken die onder ernstig gemeen spel vallen, niet iets wat eventueel afgedaan kan worden met geel.
De KNVB maakt zichzelf behoorlijk belachelijk. Gelukkig hebben wij Van Benthem
Wat wel een beetje wazig is bij dit soort zaken is dat er eigenlijk geen inhoudelijk oordeel is gegeven over de gedraging van Kramer door die beroepscommissie. Of zij het een straf waard vinden zullen we nooit weten, omdat de aanklacht niet klopte. Naast Van Benthem mogen we denk ik die bewegingswetenschapper wel bedanken, omdat die kon onderbouwen waarom het geen slaan was maar duwen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:46 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Conclusie: kan je geel voor geven, of niet, kan je rood voor geven, hoeft niet kan wel ligt eraanquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:46 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Objectief gezien:
Situatie Kramer: duwende beweging, geel, tegen het hoofd, kun je rood geven, hoeft niet
Situatie Bazoer: valt te beoordelen als (te) wild een duel aan gaan -> overtreding plus ws geel, ofwel beoordelen als in duel een slaande beweging naar achteren, gericht naar het gezicht, kun je geel of rood voor geven.
Lijken me beide gevallen (veel) te lichte overtredingen om relevant genoeg te zijn om een vooronderzoek naar te starten. Evenals het Te Vrede-voorval overigens. Volgens mij is dat nog altijd in het leven geroepen voor zaken die onder ernstig gemeen spel vallen, niet iets wat eventueel afgedaan kan worden met geel.
Mwoa, arm ging ook wel erg op zoek naar een tegenstander hoor bij Bazoer. Ik vind de situaties inderdaad echter totaal niet vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bij Kramer was de bal niet in het spel, Bazoer had zelf de bal aan de voet. Ik vind dat van Kramer wel erger dat was duidelijk bewust en bij Bazoer kun je dat niet echt aantonen.
Ja, + te licht voor vooronderzoek, bijna helemaal goed begrijpend gelezenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:50 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Conclusie: kan je geel voor geven, of niet, kan je rood voor geven, hoeft niet kan wel ligt eraan
Als het andersom is, kan Bentgod het natuurlijk wel oplossen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
'De volgende x als je tegen de scheids zegt je bent een dikke vieze homo en je krijgt rood, omdat je homo tegen de scheids zei, kan je dan vrijgesproken worden omdat je dikke vieze homo zei en niet alleen homo?''
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:39 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas nog geen reactie van tompsv gevonden.
Lijkt op Nujijquote:
Nee, komt gewoon van de FP.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:14 schreef renwan het volgende:
[..]
Lijkt op Nujij![]()
Ik had veel verwacht, maar deze uitspraak totaal niet
Ohja de FP, die was ik vergetenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, komt gewoon van de FP.![]()
Geen straf voor Feyenoorder Kramer
Maar.... we wonnen wel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:27 schreef satecl het volgende:
Wat zijn we er trouwens op vooruitgegaan zeg in een paar weken. Tegen Vitesse speelde we nog met Kuyt op links (), Kazim in de spits (
), Bilal op rechts (
) en Immers op 10 (
![]()
).
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Toch wel prachtig dit, vooral die reacties
HAHAHAquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 04:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Gedurfde voorspelling zeg, iets beweren waar werkelijk niemand in dit universum aan twijfelt.![]()
![]()
Als je denkt dat het daarom gaat begrijp je helemaal niet wat er speelt.![]()
Zou Gio dit vanaf het begin hebben gewild of heeft ie het licht gezien?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:27 schreef satecl het volgende:
Wat zijn we er trouwens op vooruitgegaan zeg in een paar weken. Tegen Vitesse speelde we nog met Kuyt op links (), Kazim in de spits (
), Bilal op rechts (
) en Immers op 10 (
![]()
).
Gio had het al langer in zijn hoofd zitten maar wachtte op het falen van de oude basisklanten, zodat hij ze kon passeren zonder veel pijnquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou Gio dit vanaf het begin hebben gewild of heeft ie het licht gezien?
In beide gevallen is het positief trouwens
Heerlijk altijd die afgunst.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:39 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas nog geen reactie van tompsv gevonden.
Denk dat Van Benthem dat al aardig heeft voorgekauwd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:00 schreef Klummie het volgende:
Die huilreactie's zijn wel het mooiste. Hoe leg ik ik dit mijn kind uit?
Ja dat is echt een wereld van verschil.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:27 schreef satecl het volgende:
), Bilal op rechts (
) en Immers op 10 (
![]()
).
Toen was Kars nog geen rechtsback hequote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja dat is echt een wereld van verschil.
Vind Kuijt op rechts met Karsdorp of Nieuwkoop opkomend erg prettig. Vind dat Nieuwkoop het ook erg goed doet. Beetje debiel dat we vorig jaar Wilkshire haalden als je ook Karsdorp en Nieuwkoop hebt.
Wat ik zo bijzonder vind is dat zijn lichaam veel langer topsport aan kan dan de meeste voetballers. Daar gaat het vanaf 32 echt hard bergafwaarts maar Kuyt is niet erg veel minder dan drie jaar geledenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:44 schreef Tortugal het volgende:
Trouwens, wat een legende is Kuyt ook he![]()
Toen hij kwam had bijna niemand er echt vertrouwen in, maar hij doet het toch weer op zijn 35e. Hij heeft ook volgens mij nog nooit teleurgesteld bij een club. Overal is hij weggegaan als held.
We kunnen veel zeiken over Fredje Rutten, maar dat heeft hij wel goed gezienquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toen was Kars nog geen rechtsback he. En Nieuwkoop ook niet geloof ik.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je komt alleen dom over maar dat zijn jullie misschien gewend
twitter:johanvanboven twitterde op dinsdag 20-10-2015 om 10:39:05Als er een iemand in kampioensvorm is, is het wel (of: ook) huisjurist Joris van Benthem. #feyenoord reageer retweet
twitter:sandermartijn twitterde op dinsdag 20-10-2015 om 10:39:30In het kantoor van Van Oostveen vliegt nu een kroket tegen de muur. Wat een heerlijk nieuws!#Kramer #Feyenoord reageer retweet
twitter:FRchris92 twitterde op dinsdag 20-10-2015 om 10:41:08Stormloop op shirtjes van Van Bentum in 3..2..1.. #Feyenoord #Kramer reageer retweet
Het megelomane Joris van Benthem fantopic.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:46 schreef Pascalus het volgende:
Het wordt tijd voor een Joris van Benthem fantopic.
quote:
Het vrijgesproken Joris van Benthem fantopic.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Het megelomane Joris van Benthem fantopic.
Klopt. Dat je nog durft te twijfelen stelt mij teleur.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:35 schreef Typisch het volgende:
Ons aller hmf vertelde mij net dat er geen halve seizoenkaarten in de verkoop gaan dit jaar.Ik wil niet twijfelen aan onze liever heer, maar klopt dit?
Ik ben nog steeds van mening dat we Botteghin en Van der Heijden niet zo nodig allebei hoefden aan te trekken. Verder was vooral huisazijnzeiker (en Van Geel hater) pleun2011 negatief.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:50 schreef Typisch het volgende:
Hoe zit dat trouwens jongens, waar zijn die negatieve geluiden over deze transferzomer?
Geelgod.![]()
Ik vind het wel heerlijk dat als je tweede back uitvalt, je daar Van Beek neer kunt zetten en dan Botteghod op zijn plek kan parkeren.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds van mening dat we Botteghin en Van der Heijden niet zo nodig allebei hoefden aan te trekken. Verder was vooral huisazijnzeiker (en Van Geel hater) pleun2011 negatief.
Gustafson kreeg rust omdat hij vanaf januari alles had gespeeld + EK onder 21 met Zweden had gespeeld. Was een kwestie van tijd dus. Elia was ook nog niet wedstrijdfit.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou Gio dit vanaf het begin hebben gewild of heeft ie het licht gezien?
In beide gevallen is het positief trouwens
Eigenlijk wel. Elia en Kuyt zijn spelers die veel spelers tegelijk bezig kunnen houden. Daar past een afwachtende spits die zijn kans afwacht beter bij dan een dwaas als Kazim die op alles afgaat wat beweegt. Geldt ook voor Immers trouwens.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat idee kreeg ik ook, en gelukkig zonder puntverlies. En afgelopen zondag zelfs Kazim er even weer in laten zodat die ook weer weet waarom hij op de bank zit.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Gio had het al langer in zijn hoofd zitten maar wachtte op het falen van de oude basisklanten, zodat hij ze kon passeren zonder veel pijn
Heeft van Geel van Benthem ook aangesteld?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:50 schreef Typisch het volgende:
Hoe zit dat trouwens jongens, waar zijn die negatieve geluiden over deze transferzomer?
Geelgod.![]()
Neuh, Van Benthem zit er al wat langer, sinds '99quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:21 schreef exile79 het volgende:
[..]
Heeft van Geel van Benthem ook aangesteld?
Elia zat ik compleet naast, maar Botteghin en Arie vind ik nog steeds waardeloos, net als zoveel andere beslissingen van Geel. Na Gudde is Geel gewoon nog steeds de volgende die moet wieberen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:50 schreef Typisch het volgende:
Geelgod.![]()
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Aanklager KNVB: 'Deze uitspraak is een klap in mijn gezicht'
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Elia zat ik compleet naast, maar Botteghin en Arie vind ik nog steeds waardeloos, net als zoveel andere beslissingen van Geel. Na Gudde is Geel gewoon nog steeds de volgende die moet wieberen.
Ben ik niet met je eens; het zijn allemaal veilige aankopen geweest, op Gustafson na dan, dus je kan hem een gebrek aan risico verwijten. Echter zijn het wel allemaal aankopen die je in de breedte gewoon een stuk sterker maken en je daardoor eens gewoon een speler kan wisselen zonder dat je elftal achteruit holt in kwaliteit. Stel dat Van Beek een langere periode geblesseerd raakt (schorsingen gaan we toch niet krijgen, dus dat is geen realistisch scenario), had je dan met Dammers willen spelen? Jeugdopleiding kan ook niet alles opvangen, de spelers die het wel kunnen krijgen een kans (Nieuwkoop bijv.) en verder heb je nu een groep met 17/18/19 gelijkwaardige spelers.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Elia zat ik compleet naast, maar Botteghin en Arie vind ik nog steeds waardeloos, net als zoveel andere beslissingen van Geel. Na Gudde is Geel gewoon nog steeds de volgende die moet wieberen.
Als ik betaald scout was geweest had ik niet op Fok gepost gok ik zo.quote:
Goed verhaal hoor, eenzelfde verhaal als Geel verteld als je 'm er naar vraagt. Maar, ik vind het domweg teveel geld voor een 27 jarige verdediger die nooit verder is gekomen dan Groningen, en bovendien op dit moment duur de bank warm houd. Ja, het is fijn dat hij in kan vallen, maar mijn inziens had dat goedkoper gekund.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:54 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens; het zijn allemaal veilige aankopen geweest, op Gustafson na dan, dus je kan hem een gebrek aan risico verwijten. Echter zijn het wel allemaal aankopen die je in de breedte gewoon een stuk sterker maken en je daardoor eens gewoon een speler kan wisselen zonder dat je elftal achteruit holt in kwaliteit. Stel dat Van Beek een langere periode geblesseerd raakt (schorsingen gaan we toch niet krijgen, dus dat is geen realistisch scenario), had je dan met Dammers willen spelen? Jeugdopleiding kan ook niet alles opvangen, de spelers die het wel kunnen krijgen een kans (Nieuwkoop bijv.) en verder heb je nu een groep met 17/18/19 gelijkwaardige spelers.
Opnieuw; prima uitgelegd en ja, het is wel allemaal uit te leggen, maar opnieuw had ik hier liever niet hem gezien maar een ander. En dan nog het liefst een linksback (nee, niet van Geel's target Dijks) ook zodat Kongolo gewoon centraal kon blijven, al doet ie het uitstekend op links.quote:Ik ben niet tevreden over Jan-Arie, maar de aankoop kon ik wel begrijpen; ervaring, 27 jaar, prima breedteaankoop aangezien de gehoopte linksback onhaalbaar was. Aangezien daardoor Nelom uit de basis kon verdwijnen, ben je er nog vooruit op gegaan ook. Van Geel is de beste TD in jaren; ondanks dat hij nooit gekke dingen zou doen, investeert die wel gewoon in de spelersgroep. Hij maakt fouten, het is altijd veilig, maar Feyenoord en gokjes op de transfermarkt liggen elkaar nooit zo.
Vertel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:06 schreef Scrummie het volgende:
mijn inziens had dat goedkoper gekund.
Laatste doel je op Kramaric toch? Was dat niet een fabeltje verzonnen door wat NL media? Ik ben het ook niet met je oneens overigens hoor, maar als ik kijk wat voor TDen we gehad hebben in het verleden en Feyenoord track record wat betreft transfers, dan knijp ik in m'n handjes met Van Geel. Natuurlijk heeft die z'n fouten gemaakt, maar Verhoek heeft z'n waarde wel opgeleverd tegen PSV (quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:06 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind zijn aankopen over het algemeen gewoon van weinig creativiteit getuigen, en dan niet alleen dit jaar. Het hangt, opnieuw wat mij betreft, teveel van toeval aan elkaar. Eerst Guidetti en Pelle (waar hij ook de credits voor krijgt hoor, daar niet van), daarna gegokt en verloren met Kazim, nu weer gegokt met Elia en dat pakt wel weer goed uit. Hij gokt met de back posities, want niemand had Karsdorp verwacht op deze manier (behalve ik natuurlijk). Hij haalt, mijn inziens, te dure bankzitters, verlengt contracten van spelers om ze een paar maand later in de verkoop te doen of spitsen te halen waardoor je spits waar je net het contract van heb verlengd op de tribune beland (als ie er niets van kan is dat prima, maar verleng zijn contract dan niet), hij heeft Immers een top salaris gegeven en een lang contract, Verhoek, etc. Het rijtje miskopen is groter dan het rijtje perfecte aankopen die, op Gustafson na, meer toevalstreffers waren dan uitstekend scoutingswerk (waar ook genoeg op aan te merken is, maar die ook genoeg aandragen schijnt (die vervolgens naar West Ham gaan en daar wel scoren)).
Nee, niet Kramaric, Franse spits, ben z'n naam even kwijt. Scoutingsrapporten waren ingeleverd. Geel heeft er (van horen zeggen) niet eens naar gekeken. Paar maanden later ging ie voor 2 miljoen ofzo naar West Ham.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Laatste doel je op Kramaric toch? Was dat niet een fabeltje verzonnen door wat NL media? Ik ben het ook niet met je oneens overigens hoor, maar als ik kijk wat voor TDen we gehad hebben in het verleden en Feyenoord track record wat betreft transfers, dan knijp ik in m'n handjes met Van Geel. Natuurlijk heeft die z'n fouten gemaakt, maar Verhoek heeft z'n waarde wel opgeleverd tegen PSV () en ik vermoed niet dat Van Geel tegen Gio/Rutten heeft gezegd dat hij Achahbar op de tribune moet zetten aangezien z'n contract nu toch al verlengd is. De talenten die bij Feyenoord in de jeugd werden gezien als grote talenten lijken het vaak in het eerste elftal lastig te hebben, een stukje mentale weerbaarheid te missen (dit is eigen interpretatie, ik ken die gasten verder niet maar zo komt het over) en de jongens die het lastig gehad hebben in de jeugd (Van Beek, Clasie) lijken mentaal juist ijzersterk te zijn.
Ik vind het dan ook deels onterecht dat Van Geel bekritiseerd wordt op 'het falen' van Vilhena, JPB, Achahbar etc. en het verlengen van de contracten. Aan de andere kant is het wel terecht, want jongens van buitenaf, ongeacht leeftijd/kwaliteit, krijgen vaak wel duurdere contracten. Dat is iets wat rechtgetrokken moet worden, daar ligt een taak voor Van Geel
Altijd van die kansloze onzingeruchten zijn dat. Er staan zoveel spelers op scoutingslijstjes en rapporten. Laatst dook hier toch ook dat lijstje van 10 jaar terug oid op met Lewandowski en Falcao.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, niet Kramaric, Franse spits, ben z'n naam even kwijt. Scoutingsrapporten waren ingeleverd. Geel heeft er (van horen zeggen) niet eens naar gekeken. Paar maanden later ging ie voor 2 miljoen ofzo naar West Ham.
Nee, dit was geen onzinquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd van die kansloze onzingeruchten zijn dat. Er staan zoveel spelers op scoutingslijstjes en rapporten. Laatst dook hier toch ook dat lijstje van 10 jaar terug oid op met Lewandowski en Falcao.
Moet je je voorstellen dat we een speler als Diego Costa hadden gehad. Dan had Van Benthem een appartementje in Zeist kunnen aanschaffen...quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd van die kansloze onzingeruchten zijn dat. Er staan zoveel spelers op scoutingslijstjes en rapporten. Laatst dook hier toch ook dat lijstje van 10 jaar terug oid op met Lewandowski en Falcao.
10 aanvallers en Vermeer.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:43 schreef Caland het volgende:
Moet je nagaan wat voor team we hadde gehad als die v geel nie zo sat te slape :S :S
Sakho.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, niet Kramaric, Franse spits, ben z'n naam even kwijt. Scoutingsrapporten waren ingeleverd. Geel heeft er (van horen zeggen) niet eens naar gekeken. Paar maanden later ging ie voor 2 miljoen ofzo naar West Ham.
Ah ja, diequote:
quote:The West Ham striker Diafra Sakho has been arrested on suspicion of making threats to kill and intimidating a witness.
The 25-year-old was arrested on Sunday night before being bailed, reported the Sun, having previously been questioned over an alleged assault earlier this month.
A Metropolitan police spokesman said: “On Sunday 23 August, officers from Havering arrested a man on suspicion of threats to kill and witness intimidation. A 25-year-old man was arrested at an address in Emerson Park, Hornchurch. He was taken to an east London police station and bailed pending police inquiries to a date in early October.”
A spokesman for the player told the Sun: “Diafra Sakho has not been charged with any offence. He vigorously denies the allegations that have been made against him, and has given police a complete explanation of events. He will not be making any further comment.”
Senegal international Sakho joined West Ham from the French club Metz in August last year and has scored 10 goals for the team in 26 Premier League appearances.
Van Benthem had hem kosteloos vrijgekregen (zal zo op je andere bericht reageren, deze was makkelijk en snel)quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah ja, die.
Maar dat had van Geel natuurlijk goed gezien, probleemkind:
[..]
Er zijn ongetwijfeld betere TDen dan Van Geel, Brands doet het erg aardig natuurlijk (en die deed het met AZ ook niet slecht) maar in Nederland zou ik het verder niet zo snel weten. Maar zoals je terecht opmerkte, we gaan het hier nooit helemaal over eens worden, dat zal je altijd houden met TDen, trainerts en willekeurige voetballersquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar ook jij hebt gelijk hoor, Geel is natuurlijk een 10000 keer betere TD dan Beenhakker, Wotte, en al die andere faalhazen. Tot Rob Baan z'n begin periode, die haalde toen ook prima spelers met Bosvelt en van Wonderen etc. Die heeft het daarna alleen zo erg verknald dat z'n hele TD schap bij Feyenoord lachwekkend was.
Maar goed, eens worden we het niet over van Geel. Enige wat ik kan zeggen is dat Geel bij mij heeft afgedaan, en dat komt ook niet meer goed. Misschien dat ik het daardoor ook wat 'zwarter' bekijk, zou kunnen.
Overigens vind ik wat je zegt over stap jeugd > eerste elftal wel interessant. Daar zit wat mij betreft nog de winst in de jeugdopleiding. Al ben ik al lang blij dat we niet van die droeftoeters als een Ghazi, Kishna of Willems of Depay voortbrengen. Ze lijken bij ons allemaal vrij verstandig, of in ieder geval een beetje normaal. Enige die ik wat dom vond overkomen was Manu altijd, maar verder lijken het allemaal verstandige gasten. Al heb je Drenthe natuurlijk nog wel ergens rond zwerven.
Discriminatie.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah ja, die.
Maar dat had van Geel natuurlijk goed gezien, probleemkind:
[..]
Wat een baasquote:Voor Van Benthem is het succesvolle drieluik geen reden om te koop te lopen met zijn prestaties. Interviewverzoeken laat hij door de persafdeling resoluut van de hand wijzen. Werken in de luwte past hem het best ''Laat mij maar gewoon in de materie duiken'', zegt Van Benthem.
Kan iemand zo'n rood-wit spandoek maken met zijn naam en die naast die van Kuyt hangen? Die van toornstra mag wel naar zolder.quote:
Die van Kazim ook.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:20 schreef exile79 het volgende:
[..]
Kan iemand zo'n rood-wit spandoek maken met zijn naam en die naast die van Kuyt hangen? Die van toornstra mag wel naar zolder.
Foppegod neemt het over.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:26 schreef heiden6 het volgende:
Lodeweges is opgestapt bij Heerenveen, iets voor Mario Been?
Die van Immers ook.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 22:20 schreef exile79 het volgende:
[..]
Kan iemand zo'n rood-wit spandoek maken met zijn naam en die naast die van Kuyt hangen? Die van toornstra mag wel naar zolder.
Er hangt altijd een spandoek van een ooievaar met een feyenoordshirt aan, die is voor Lex.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:08 schreef exile79 het volgende:
[..]
[..]
Die hebben toch niet eens een spandoek?
Jawel, kazim kuyt en toornstra hangen boven vak Z.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:08 schreef exile79 het volgende:
[..]
[..]
Die hebben toch niet eens een spandoek?
Hangt Kazim daar ook? Serieus? Nooit gezien.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:29 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Jawel, kazim kuyt en toornstra hangen boven vak Z.
Ik moet echt beter opletten dan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Er hangt altijd een spandoek van een ooievaar met een feyenoordshirt aan, die is voor Lex.
Die ooievaar hangt onder Vquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 23:42 schreef exile79 het volgende:
[..]
Hangt Kazim daar ook? Serieus? Nooit gezien.
[..]
Ik moet echt beter opletten dan.
Don Leoquote:Op woensdag 21 oktober 2015 00:39 schreef Tortugal het volgende:
Zonder Martin van Geel zou Feyenoord nu nog steeds elk jaar moeten vechten voor de 7e plek.
Vrij aparte opmerkingquote:KNVB houdt zich groot na vrijspraak: "Niet in ons hemd gezet"
woensdag 21 oktober 2015 om 06:58
Voor de derde keer dit seizoen ontliep een speler van Feyenoord dinsdag een schorsing. Michiel Kramer duwde tegenstander Ted van de Pavert van De Graafschap in het gezicht, maar volgens de beroepscommissie was dat nog geen slaan.
Eerder ontkwamen ook Rick Karsdorp en Eljero Elia aan een straf, mede door het werk van huisjurist Joris van Benthem. "Toch voelen wij ons niet in ons hemd gezet", reageert de KNVB woensdag in het Algemeen Dagblad. "We draaien het liever om: we zijn heel blij dat een onafhankelijk rechtsprekend orgaan hier een oordeel over velt. Hun oordeel is objectief, de KNVB blijft daar verder ook buiten."
Van Benthem toonde in Zeist onder meer met behulp van een bewegingswetenschapper aan dat Kramer slechts duwde. “Los van Feyenoord, Ajax of PSV, natuurlijk hopen wij niet dat het wekelijks zo uitpakt. Maar dat is ook niet zo", zegt woordvoerder Chris van Nijnatten van de bond.
In principe is de KNVB dat ook niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 08:40 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Vrij aparte opmerking![]()
Zou toch bijna impliciet de suggestie wekken dat de KNVB dat niet is?
Telegraaf gaat wel weer erg verquote:Michiel Kramer dacht een flinke tijd te moeten brommen na zijn duw , maar dankzij Joris van Benthem kan hij gewoon in actie komen voor Feyenoord.
Michiel Kramer kan bijna niet geloven dat het de advocaat gelukt is om hem vrij te pleiten.
Teammanager Bas van Noordwijk, Feyenoord-speler Michiel Kramer en Joris van Benthem tijdens de behandeling van de zaak van de spits voor de beroepscommissie.
Als Feyenoord aan het eind van dit seizoen met de kampioensschaal op de Coolsingel belandt, wil het legioen naast de selectie één man op het balkon van het stadhuis. Joris van Benthem, de huisadvocaat van de Rotterdammers, is goud waard voor de huidige nummer twee van de eredivisie.
In de voetbalwereld, onder collega’s van andere profclubs en bij de KNVB, staat hij al zestien seizoenen bekend als de beste jurist van Nederland. Die reputatie bevestigde hij voor het grote publiek dit seizoen door drie ‘wedstrijden’ op rij te winnen. Van Benthem (44) slaagde erin om vrijspraak te krijgen in de grote tuchtzaken rond Eljero Elia, Rick Karsdorp en Michiel Kramer.
Mede daardoor staat Feyenoord naast Ajax aan kop in de eredivisie. Dankzij Joris 'Driepunter', zoals de supporters hem noemen, kan de Rotterdamse ploeg ook in de serie topduels (AZ thuis en twee keer Ajax, voor beker en competitie, achter elkaar) gewoon beschikken over spits Kramer.
Je suis Joris
Onder de fans gaat al een t-shirt rond met de opdruk 'Je suis Joris, who the fuck are you?' Supporter Chiel zegt dat zijn volgende tatoo er eentje wordt van Van Benthem. De supportersvereniging van Feyenoord vindt na de laatste stunt (vrijspraak in plaats van vier wedstrijden schorsing voor Kramer) Van Benthem in een selectie met Botteghin, Kongolo en Van Beek de beste verdediger.
De adoratie van de fans richting de jurist gaat nog verder. ,,Wat een held’’, zegt oer-Feyenoorder Gerard met een knipoog naar schaatsicoon en naamgenoot (Evert) van Benthem, ,,twee keer de Elfstedentocht winnen en nu dit.’’
De verwachting is dat er voor Van Benthem zondag in De Kuip een groot spandoek hangt. De Rotterdamse jurist zal er niet bij gaan staan juichen. Hij is de man die, hoe belangrijk ook is voor Feyenoord, eeuwig op de achtergrond blijft. Een vriendelijke huisvader, die op zaterdagmorgen in alle vroegte leider is van het pupillenteam van zijn zoontje bij het Rotterdamse VOC.
Van Benthem is op de achtergrond het grote brein van Rotterdamse club
Van Benthem studeerde aan de Rotterdamse Erasmus-universiteit, werkte drie jaar voor een advocatenkantoor en trad toen in dienst bij Feyenoord. Inmiddels beroemd om zijn fenomenale dossierkennis en ondanks alle nederlagen die de KNVB-aanklagers recentelijk leden zeer gerespecteerd in Zeist.
Ajacied
Het is een publiek geheim dat andere voetbaljuristen bij Van Benthem aankloppen als ze het echt niet meer weten. Zelfs in de moeilijkste strafzaken ziet hij openingen. Intern vinden ze de verdediging van Kramer het absolute toppunt dit seizoen. Niemand gaf een stuiver voor de kans op vrijspraak. De jurist van Feyenoord wist dat er voor duwen slechts een gele kaart staat in de reglementen. En nergens, wist hij, wordt onderscheid gemaakt tussen een duw op de schouder of het hoofd. Dat hij ook nog eens een Ajacied, die docent bewegingwetenschappen is, kon laten getuigen was helemaal briljant. ,,Ik zit hier niet om Feyenoord te verdedigen want ik ben voor Ajax’’, sprak docent Jo de Ruiter tegen de tuchtrechters. ,,Maar ik leg u wel uit wat het verschil is tussen een duw en een klap…’’
Kortom, 3-0 voor Feyenoord. Van Benthem is op de achtergrond het brein van de Rotterdamse club. In de loop der jaren heeft hij met slimme constructies in contracten, rechtszaken en adviezen op alle fronten miljoenen verdiend voor zijn club. Als hij ze nu ook nog helpt kampioen te worden, kan hij bij het legioen nooit meer stuk.
Belachelijk stukje zeg, alsof we onze koppositie volledig hebben te danken aan Van Benthem. Karsdorp was geen rood, Elia was een blunder van de KNVB/scheidsrechter en de overtreding van Kramer was gewoon een gele kaart waard (in ieder geval zeker geen slaan met 3-4 wedstrijden schorsing).quote:
Ze chargeren een beetje. Ik vind het wel een geinig stuk.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:20 schreef Keyos het volgende:
[..]
Belachelijk stukje zeg, alsof we onze koppositie volledig hebben te danken aan Van Benthem. Karsdorp was geen rood, Elia was een blunder van de KNVB/scheidsrechter en de overtreding van Kramer was gewoon een gele kaart waard (in ieder geval zeker geen slaan met 3-4 wedstrijden schorsing).
Elk redelijk jurist zou zijn/haar pleidooi hetzelfde hebben opgebouwd als Van Benthem. Het is dat de aanklager van de KNVB het zo ontzettend makkelijk maakt. Blijft wel apart dat de tuchtcommissie Kramer niet heeft vrijgesproken, die hadden ook kunnen constateren dat de aanklacht van slaan niet klopt.
Helemaal mee eens. Alleen Kramer was een zware strijd. Niet voor niets moest hij 2x in beroep.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:20 schreef Keyos het volgende:
[..]
Belachelijk stukje zeg, alsof we onze koppositie volledig hebben te danken aan Van Benthem. Karsdorp was geen rood, Elia was een blunder van de KNVB/scheidsrechter en de overtreding van Kramer was gewoon een gele kaart waard (in ieder geval zeker geen slaan met 3-4 wedstrijden schorsing).
Elk redelijk jurist zou zijn/haar pleidooi hetzelfde hebben opgebouwd als Van Benthem. Het is dat de aanklager van de KNVB het zo ontzettend makkelijk maakt. Blijft wel apart dat de tuchtcommissie Kramer niet heeft vrijgesproken, die hadden ook kunnen constateren dat de aanklacht van slaan niet klopt.
Had een ochtenddipje, die is nu aardig weg, dankje.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:39 schreef satecl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan hier uren naar kijken.
Leuke pot. Prima tackle, Goeie uitslagquote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:43 schreef Keyos het volgende:
[..]
Had een ochtenddipje, die is nu aardig weg, dankje.
Als je dan tóch zoiets doet dan is dit een prima gekozen target. Maar voor de rest... zou Kazim zoiets flikken dan wordt hem levenslang tbs gewenst.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:39 schreef satecl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan hier uren naar kijken.
Stel voor dat we Kazim in de competitie tegen Ajax in de laatste minuut laten invallen en Cillesen goed tegen de grond werkt.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je dan tóch zoiets doet dan is dit een prima gekozen target. Maar voor de rest... zou Kazim zoiets flikken dan wordt hem levenslang tbs gewenst.![]()
Kramer moet dit soort acties maar helemaal laten. Hij staat op vlijmscherp natuurlijk. En vier wedstrijden Kazim in de basis kost punten en doelsaldo.
doe dan in de beker, heb je er anderhalve week later ook plezier van.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Stel voor dat we Kazim in de competitie tegen Ajax in de laatste minuut laten invallen en Cillesen goed tegen de grond werkt.
Met de kerstvakantie zit zijn schorsing erop en mag hij vertrekken.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Een Ajacied die Jo de Ruiter heet is nooit grappig.
Die fluit meestal.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:39 schreef exile79 het volgende:
Ik las ook ooit iets over ene Jo de Jong. Weet helaas niet meer waar dat was.
Volgens mij was dat een of andere wethouder in Brabant die zelfmoord pleegde nadat hij uit zijn functie was gezet.. zoiets was het geloof ikquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:39 schreef exile79 het volgende:
Ik las ook ooit iets over ene Jo de Jong. Weet helaas niet meer waar dat was.
Was wel degelijk een schorsing, hij kwam weg op vormfouten. We worden niet bevoordeeld, KNVB moet nu alleen vrezen voor heeel veeel beroepszaken van alle andere BVO's.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:39 schreef H.FR het volgende:
Wat is dat voor gezeik van de lampen en de joden dat Feyenoord bevoordeeld wordt door de KNVB? Ze proberen ons juist de hele tijd schorsingen aan te naaien, die objectief gezien blijkbaar helemaal niks zijn.
Eens, imo had het gewoon rood op moeten leveren + minimaal 1 wedstrijd. Feyenoord is héél goed weggekomenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was wel degelijk een schorsing, hij kwam weg op vormfouten. We worden niet bevoordeeld, KNVB moet nu alleen vrezen voor heeel veeel beroepszaken van alle andere BVO's.
En wie gaat dat onze vrienden uitleggen?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was wel degelijk een schorsing, hij kwam weg op vormfouten. We worden niet bevoordeeld, KNVB moet nu alleen vrezen voor heeel veeel beroepszaken van alle andere BVO's.
Het was geen vormfout. Aanklager heeft gefaald door te hoog in te zetten.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus vormfout van de aanklagerquote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het was geen vormfout. Aanklager heeft gefaald door te hoog in te zetten.
Foute aanklacht is geen vormfout?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Een vormfout is een fout in de procedure. Dat was dit niet.
Een vormfout is een term uit de rechtspraak die duidt op een gemaakte fout in de procedure, volgens art. 359a Sv.quote:
De aanklager vindt het, neem ik aan, nog steeds een slaande beweging, de beroepscommissie niet. Dus geen fout volgens mij.quote:
Fair enoughquote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een vormfout is een term uit de rechtspraak die duidt op een gemaakte fout in de procedure, volgens art. 359a Sv.
Hij is voor iets aangeklaagd wat hij niet heeft gedaan, dat is geen vormfout als ik deze definitie van wikipedia mag gelvoen.
quote:
Hier ben ik gestopt met lezen. Mensen die Noortwijk niet kunnen spellen neem ik niet serieus.quote:Teammanager Bas van Noordwijk
Onjuist.. De sanctie voor duwen is een gele kaartquote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eens, imo had het gewoon rood op moeten leveren + minimaal 1 wedstrijd. ..
Ook duwen in het gezicht? Overigens kun je bijvoorbeeld ook gewoon rood krijgen voor het duwen van een tegenstander als je maar hard genoed duwt.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Onjuist.. De sanctie voor duwen is een gele kaart
Ja er wordt geen onderscheid gemaakt tussen een duw in het gezicht of op een andere plek.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ook duwen in het gezicht? Overigens kun je bijvoorbeeld ook gewoon rood krijgen voor het duwen van een tegenstander als je maar hard genoed duwt.
An sich wellicht niet, maar er zijn wel verschillende kopjes waaronder ze het kunnen gooien hoor, en dan is het wel ineens rood. Wat denk je als je de scheids en zetje geeft bv? Je kunt zijn provocerende duw in het gezicht prima uitleggen als provocerend aggressief gedrag of algemeen onwenselijk gedrag wat je als scheids niet vindt kunnen op een voetbalveld, kun je gewoon rood voor trekken.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja er wordt geen onderscheid gemaakt tussen een duw in het gezicht of op een andere plek.
We hebben tenslotte al onze handen vol aan de wedstrijd van zondag waarin we AZ een aardige dreun kunnen geven.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:19 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
An sich wellicht niet, maar er zijn wel verschillende kopjes waaronder ze het kunnen gooien hoor, en dan is het wel ineens rood. Wat denk je als je de scheids en zetje geeft bv? Je kunt zijn provocerende duw in het gezicht prima uitleggen als provocerend aggressief gedrag of algemeen onwenselijk gedrag wat je als scheids niet vindt kunnen op een voetbalveld, kun je gewoon rood voor trekken.
Ik had geel normaal gevonden, eventueel rood met 1( wellicht 2) wedstrijdjes schorsing als gevolg,wel kunnen begrijpen, indien direct gegeven door de scheids, maar om er een vooronderzoek naar te starten sloeg eigenlijk al nergens op, en de strafeis was ook ver buiten proporties.
Anyway, deze kneuzenkermis (hehe, k-neuzen-kermis) kunenn we achter ons laten
Heb er wel zin in.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:49 schreef Keyos het volgende:
[..]
We hebben tenslotte al onze handen vol aan de wedstrijd van zondag waarin we AZ een aardige dreun kunnen geven.
Alle 5 winnen en ik ga mijn stoeltje maar weer eens uit de schuur halen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mooie weken komen eraan hoor; AZ thuis, joden thuis, ADO uit, joden thuis, Twente thuis.
Dat zou een orgasmetje zijn. (en niet eens onmogelijk ...)quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alle 5 winnen en ik ga mijn stoeltje maar weer eens uit de schuur halen.
Twee keer winnen van ajax is wel onmogelijk gebleken de laatste tijd.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zou een orgasmetje zijn. (en niet eens onmogelijk ...)
Mja. Maar dat Ajax schat ik echt bijzonder laag in ... maar goed, dat is ook wel vaker geweestquote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Twee keer winnen van ajax is wel onmogelijk gebleken de laatste tijd.Mocht het toch gebeuren dan natuurlijk een bluraytje alles.
Ik teken voor een overwinning in de competitie en bekerverlies overigens.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja. Maar dat Ajax schat ik echt bijzonder laag in ... maar goed, dat is ook wel vaker geweest.
Zul je zien, pak je AZ met 4-1 ofzo, iedereen hosanna. Bekerpotje kansloos met 0-3 eraf. Iedereen boos ditdat, ADO uit weer 0-3 ofzo. Vul 't verder maar in.
Liever andersom.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik teken voor een overwinning in de competitie en bekerverlies overigens.
Ik niet, ik teken vooraf alleen voor 2x winst, desnoods in de beker na verlengen en penalty's (dan mag je dat als gelijkspel zien).quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik teken voor een overwinning in de competitie en bekerverlies overigens.
Tsja,het is wel 4x thuis en daarnaast slechts ADO uit...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alle 5 winnen en ik ga mijn stoeltje maar weer eens uit de schuur halen.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:29 schreef exile79 het volgende:
Even wat anders. Welk nummer wordt vaak voor de wedstrijd en in de rust gedraaid? Beetje hardcore met een soort van sirene. Duidelijk he?...
Ik gok:quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:29 schreef exile79 het volgende:
Even wat anders. Welk nummer wordt vaak voor de wedstrijd en in de rust gedraaid? Beetje hardcore met een soort van sirene. Duidelijk he?...
Of die natuurlijk.quote:
Deze lijkt het meest. Dacht dat hij nog iets anders ging, maar dat kan ook aan het bier liggen..quote:
Die woont vast in Steenbergen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:15 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja en z'n broer heet Kan Kerl Ul
Lijkt ie zo beter?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:50 schreef exile79 het volgende:
[..]
Deze lijkt het meest. Dacht dat hij nog iets anders ging, maar dat kan ook aan het bier liggen..
Oud, maar blijft mooiquote:Op donderdag 22 oktober 2015 08:15 schreef RvLaak het volgende:
http://frontpage.fok.nl/w(...)iekte-van-hedel.html
echt een tijd geleden dat ik z'n zin had in een wedstrijd.quote:
Cliché, ik weet het, maar: hopelijk is de selectie vooral bezig met zondag 3 punten halen. Dat is de laatste seizoenen namelijk niet gelukt thuis, tegen AZ.quote:
Als je Heerenveen bedoelt, dan is het ook nog eens maar een halve prestatie. Enkel de eerste helft was goed. In de tweede hadden ze het weer eens weg kunnen gevenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Cliché, ik weet het, maar: hopelijk is de selectie vooral bezig met zondag 3 punten halen. Dat is de laatste seizoenen namelijk niet gelukt thuis, tegen AZ.
Het is wel héél erg halleluja hier na een best mooie prestatie tegen een club waar het één grote puinhoop is en ze nu maar een 72-jarige oudgediende van stal hebben gehaald.
Dit ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Cliché, ik weet het, maar: hopelijk is de selectie vooral bezig met zondag 3 punten halen. Dat is de laatste seizoenen namelijk niet gelukt thuis, tegen AZ.
Het is wel héél erg halleluja hier na een best mooie prestatie tegen een club waar het één grote puinhoop is en ze nu maar een 72-jarige oudgediende van stal hebben gehaald.
Een dip is niet erg. Zeker niet als ze de slechte wedstrijden (die dit seizoen al langsgekomen zijn) ook winnenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:56 schreef MPC60 het volgende:
Ik hoop maar dat we dit niveau het hele seizoen kunnen volhouden. De onvermijdelijke dip gaat een keer komen.
Dip gaat nog komen? We hebben nog maar 4 fatsoenlijke wedstrijden gespeeld. Utrecht, 2 x Zwolle en Heerenveen. De rest was één grote dip.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:56 schreef MPC60 het volgende:
Ik hoop maar dat we dit niveau het hele seizoen kunnen volhouden. De onvermijdelijke dip gaat een keer komen.
Als AZ vrij makkelijk naar een nederlaag wordt getikt dan is dat een indicatie dat Feyenoord zondag de 1e helft echt goed was en niet alleen Heerenveen heel slecht.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen AZ moeten ze gewoon weer vol aan de bak. Sluit gelijkspel of verlies ook niet uit.
Iemand had hier de wedstrijden van vorig seizoen vergeleken met die van nu tot nu toe, geloof dat er 10 punten extra waren gehaald. Goed bezig.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:08 schreef MPC60 het volgende:
Hey maar wel gewonnen, vorig verloor je die gewoon.
Dat was ik. 10 punten voorsprong na 9 wedstrijden is best wel wat, alleen dat verschil moet eigenlijk naar 30 wil je kampioen worden.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Iemand had hier de wedstrijden van vorig seizoen vergeleken met die van nu tot nu toe, geloof dat er 10 punten extra waren gehaald. Goed bezig.![]()
Alleen, ik weet ook nog de eindstand 2014. Het is een beetje achteraf rekenen, maar ajax eindigde 4 punten boven ons. Als toen de wedstrijd in De Kuip tegen hun was gewonnen ipv verloren... echte zes punten pot. "Kampioen word je tegen de kleintjes" is te kort door de bocht. Je MOET gewoon thuis winnen van je concurrenten.
Zondag worden het er 12.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat was ik. 10 punten voorsprong na 9 wedstrijden is best wel wat, alleen dat verschil moet eigenlijk naar 30 wil je kampioen worden.
Laat ons nu even lekker vrolijk zijn en vertrouwen hieruit putten. Ja ondanks het cliché heb je gelijk, maar zo'n eerste helft is echt wel iets waar dit team zich aan vast kan houden. Ook al zou je punten morsen tegen AZ dan nog heb ik alle vertrouwen in woensdagquote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zijn er zeker al een slechte wedstrijden langs gekomen. In het verleden verloren wij deze vaak, maar nu lijkt het dubbeltje de goede kant op te vallen - al dan niet door een penaltyquote:Op donderdag 22 oktober 2015 10:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een dip is niet erg. Zeker niet als ze de slechte wedstrijden (die dit seizoen al langsgekomen zijn) ook winnen
Vorig jaar hebben we er vier (zo niet vijf) gemist. Alleen daarmee hielp Kuyt al enorm.quote:
Uitwedstrijd vorig seizoen: 1-4.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:35 schreef exile79 het volgende:
Hebben toch ook een keer 5-1 van AZ gewonnen? Nog niet zo lang geleden? Dat ze ook eindelijk in de tweede helft door bleven scoren die wedstrijd. Was helaas eenmalig...
Na die pot dacht iedereen dat de 3e plaats in de knip was.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:43 schreef satecl het volgende:
[..]
Uitwedstrijd vorig seizoen: 1-4.
http://www.dailymotion.co(...)g-az-feyenoord_sport
Zie het nog gebeuren dat je kampioen wordt en er nog steeds mensen klagen over de 2de helft tegen Heerenveen, de aankoop van Jan-Arie en Geel die op moet rottenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:21 schreef K.offie het volgende:
[..]
Laat ons nu even lekker vrolijk zijn en vertrouwen hieruit putten. Ja ondanks het cliché heb je gelijk, maar zo'n eerste helft is echt wel iets waar dit team zich aan vast kan houden. Ook al zou je punten morsen tegen AZ dan nog heb ik alle vertrouwen in woensdag
Als we ooit nog kampioen worden ben ik alle aidsjaren vergeten.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Zie het nog gebeuren dat je kampioen wordt en er nog steeds mensen klagen over de 2de helft tegen Heerenveen, de aankoop van Jan-Arie en Geel die op moet rotten
Beetje vertrouwen en positivisme mag ook wel een keer
Nawerking van alle drank die dan rijkelijk vloeitquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als we ooit nog kampioen worden ben ik alle aidsjaren vergeten.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Zie het nog gebeuren dat je kampioen wordt en er nog steeds mensen klagen over de 2de helft tegen Heerenveen, de aankoop van Jan-Arie en Geel die op moet rotten
Dat was de laatste goede wedstrijd van vorig seizoenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:43 schreef satecl het volgende:
[..]
Uitwedstrijd vorig seizoen: 1-4.
http://www.dailymotion.co(...)g-az-feyenoord_sport
Klagen over de 2e helft tegen Heerenveen is gewoon terecht... Wat een aanfluiting was datquote:Op donderdag 22 oktober 2015 12:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik zag deze week een lijstje met de beste seizoenstart van Feyenoord in deze eeuw na 9 wedstrijden. In 2000-2001, 2001-2002 en 2004-2005 waren de resultaten nog beter dan nu. Maar in al deze seizoenen zakte Feyenoord later ver weg.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Iemand had hier de wedstrijden van vorig seizoen vergeleken met die van nu tot nu toe, geloof dat er 10 punten extra waren gehaald. Goed bezig.![]()
Moet je zeker doen. Dan kan ik ondertussen hier lekker van genieten en in november kijken we wel waar we staanquote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:49 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik zag deze week een lijstje met de beste seizoenstart van Feyenoord in deze eeuw na 9 wedstrijden. In 2000-2001, 2001-2002 en 2004-2005 waren de resultaten nog beter dan nu. Maar in al deze seizoenen zakte Feyenoord later ver weg.
Kortom, tof dat het nu zo goed gaat maar ik kijk even aan of we het over een langere periode volhouden
Ik geniet er ook wel van hoor. Maar weet je wat een gevaar is bij Feyenoord.. door de goede resultaten wordt er al snel weer gepraat over de Coolsingel en met die druk moet een ploeg wel om kunnen gaan. Bij een club als Feyenoord is het lastig om de focus alleen op de eerstvolgende wedstrijd te leggenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:57 schreef K.offie het volgende:
[..]
Moet je zeker doen. Dan kan ik ondertussen hier lekker van genieten en in november kijken we wel waar we staan
Dat ben ik met je eens. En ik ben ook realistisch, maar zo uit ik me nu 2 weken gewoon even nietquote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik geniet er ook wel van hoor. Maar weet je wat een gevaar is bij Feyenoord.. door de goede resultaten wordt er al snel weer gepraat over de Coolsingel en met die druk moet een ploeg wel om kunnen gaan. Bij een club als Feyenoord is het lastig om de focus alleen op de eerstvolgende wedstrijd te leggen
Zoveel nieuwe spelers zijn er niet. En de nieuwe spelers die zijn gekomen, zijn wat ouder. Met andere woorden; de blijvers hebben deze druk eerder gevoeld en de nieuwelingen kunnen de druk wel aan (denk ik)...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik geniet er ook wel van hoor. Maar weet je wat een gevaar is bij Feyenoord.. door de goede resultaten wordt er al snel weer gepraat over de Coolsingel en met die druk moet een ploeg wel om kunnen gaan. Bij een club als Feyenoord is het lastig om de focus alleen op de eerstvolgende wedstrijd te leggen
Ik vind ook nog niet dat het zó goed gaat. Maar er hangt wel belofte in de lucht. Wat ik zei: als ook AZ zondag zonder problemen verslagen wordt dan neemt het geloof toe. Dan was die puike 1e helft afgelopen zondag misschien een voorbode van veel moois in plaats van dat het vooral een gevalletje was van "right time right place".quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:49 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kortom, tof dat het nu zo goed gaat maar ik kijk even aan of we het over een langere periode volhouden
Ik ben vooral goedgestemd over het feit dat het langzaamaan steeds beter wordt. Het is niet die ene pot (of helft) die mij zo tevreden stelt, maar meer het structurele. Er komt meer structuur in het team, spelers raken beter op elkaar ingespeeld, en dit lijkt me niet iets wat heel gemakkelijk heel diep weg gaat zakken. Zeker omdat we met zo een brede bank heel gemakkelijk bankspelers kunnen inzetten als een paar individuen wanpresteren.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:49 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik zag deze week een lijstje met de beste seizoenstart van Feyenoord in deze eeuw na 9 wedstrijden. In 2000-2001, 2001-2002 en 2004-2005 waren de resultaten nog beter dan nu. Maar in al deze seizoenen zakte Feyenoord later ver weg.
In die jaren speelde we ook Europees. In 2002 wonnen we zelfs de UEFA cup. Vorig seizoen heeft Europa ons ook opgebroken. Dit seizoen lekker richten op de competitie. Heerlijk manquote:Op donderdag 22 oktober 2015 13:49 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Toch gun ik ze dat nietquote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:21 schreef satecl het volgende:
[..]
In die jaren speelde we ook Europees. In 2002 wonnen we zelfs de UEFA cup. Vorig seizoen heeft Europa ons ook opgebroken. Dit seizoen lekker richten op de competitie. Heerlijk man, laat ajax maar lekker overwinteren in Europa.
Mwoah, puur in 't belang van t Nederlands voetbal, en vermoeidheid en eventuele moraal dat keldert als ze er eenmaal uitvliegen tegen een obscuur clubje gun ik ze t welquote:
Het is win-win.Neuzen raus: prima. En als ze wél een ronde doorgaan dan neem je grootheidswaanzin die dan onmiddelijk weer de kop opsteekt voor lief en denk je: goed voor het NL-voetbal.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Boeiend. Goed voor het Nederlandse voetbal.
Boeiend dat Nederlands voetbal. Hup Fener, Augsburg en Liberec.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Boeiend. Goed voor het Nederlandse voetbal.
Jij durft.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Boeiend dat Nederlands voetbal. Hup Fener, Augsburg en Liberec.
Dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Het Nederlands voetbal, zit net als het Nederlands elftal, in een neerwaartse spiraal. Daar kan alleen een beleidsverandering iets in gaan veranderen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:42 schreef ace_eleven het volgende:
Met de huidige behaalde punten is de ranking in 2017 zo:
[ afbeelding ]
Als we als NL niet bij de top12 kunnen komen dan hebben we geen geplaatste status meer voor de CL, en op plaats 16 zelfs nog maar 1 plek in Qualifier 2 (dus 3 voorrondes spelen)
Wordt toch wel zorgelijk, want die top12 wordt al moeilijk zat om te realiseren, aangezien we echt een 5.200 moeten INLOPEN op Tsjechie, + 2.200 op Roemenie, + 1.800 op Griekenland EN 1.300 op Kroatie met de punten die we dit lopende en volgend seizoen gaan behalen, terwijl we de laatste jaren eigenlijk structureel minder of evenveel punten halen als die concurrenten..
Ik zie Ajax ook graag verliezen, maar we moeten wel met haastige spoed ergens wat punten gaan sprokkelen..
De finale is vaak nog wel leuk om te kijken.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:49 schreef Caland het volgende:
Ik zou het wel humor vinden als Van Persie vanavond de winnende maakt. Verder is die EL alleen interessant als je er zelf in speelt.
Ik weet niet of matig beleid nou echt de oorzaak is. Tuurlijk kunnen er zaken beter maar uiteindelijk zorgen de grote verschillen qua inkomsten tussen de competities vooral voor de achteruitgang in Nederland die nu al een hele tijd gaande is. Dat is onomkeerbaar en zal alleen maar erger worden.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Het Nederlands voetbal, zit net als het Nederlands elftal, in een neerwaartse spiraal. Daar kan alleen een beleidsverandering iets in gaan veranderen.
Maar is de situatie qua verschil nou zo ernstig dat we zelfs onder Kroatië, Griekenland en Roemenië duiken? Zitten daar ook zoveel oliesjeiks soms? Lijkt me niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet niet of matig beleid nou echt de oorzaak is. Tuurlijk kunnen er zaken beter maar uiteindelijk zorgen de grote verschillen qua inkomsten tussen de competities vooral voor de achteruitgang in Nederland die nu al een hele tijd gaande is. Dat is onomkeerbaar en zal alleen maar erger worden.
Dat is toch ook niet structureel het geval.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Maar is de situatie qua verschil nou zo ernstig dat we zelfs onder Kroatië, Griekenland en Roemenië duiken? Zitten daar ook zoveel oliesjeiks soms? Lijkt me niet.
Geen idee maar een Olympiakos verliezen de Nederlandse clubs gewoon van.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Maar is de situatie qua verschil nou zo ernstig dat we zelfs onder Kroatië, Griekenland en Roemenië duiken? Zitten daar ook zoveel oliesjeiks soms? Lijkt me niet.
Boussaboun checkt Kuijt z'n goddelijke blonde lokken én ziet wat er achter 'm gebeurt. Wat een baas was dat.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:55 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een elftal was dit ook.
Of een gokje wagen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:49 schreef Caland het volgende:
Verder is die EL alleen interessant als je er zelf in speelt.
Van de echt grote clubs ga je het nooit meer winnen inderdaad, maar de situatie zoals die nu is zou zeker wel verbeterd kunnen worden middels goed beleid, beginnende met die kliek in Zeist. Oplossingen heb ik niet zo snel trouwens. Mogelijk is het wel, daar ben ik van overtuigd.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet niet of matig beleid nou echt de oorzaak is. Tuurlijk kunnen er zaken beter maar uiteindelijk zorgen de grote verschillen qua inkomsten tussen de competities vooral voor de achteruitgang in Nederland die nu al een hele tijd gaande is. Dat is onomkeerbaar en zal alleen maar erger worden.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:18 schreef BadderHaring het volgende:
Ik ben de grootste debiel ooit.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:20 schreef Typisch het volgende:
[..]Zag Cabral van de week nog gewoon lopen hoor op de Lijnbaan.
Oké Hans bedankt.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:41 schreef Henrys het volgende:
Ik begin me steeds meer te ergeren aan de "Feyenoordsupporters". Kazim uitfluiten,Johan Cruyff de dood toe wensen en maar het bestuur de schuld van alles geven terwijl het juist deze supporters zijn die de club kapotmaken
Tja, dat soort trieste figuren zul je altijd hebben.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:41 schreef Henrys het volgende:
Ik begin me steeds meer te ergeren aan de "Feyenoordsupporters". Kazim uitfluiten,Johan Cruyff de dood toe wensen en maar het bestuur de schuld van alles geven terwijl het juist deze supporters zijn die de club kapotmaken
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Of wil je FC Twente toestanden?
Sterkte.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:41 schreef Henrys het volgende:
Dat de club bestuurd wordt aan de hand van wat een paar idioten (bij Twente Vak P) schreeuwen... Trainers ontslaan, etc...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:22 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Hebben we weer een megalomane voorzitter?
hoe lang word er al geroepen dat gudde enz weg moeten? zitten er nog steeds tochquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat de club bestuurd wordt aan de hand van wat een paar idioten (bij Twente Vak P) schreeuwen... Trainers ontslaan, etc...
twitter:Kuyt twitterde op donderdag 22-10-2015 om 18:14:08HER ZAMAN HER YERDE EN BÜYÜK FENER !!!HAYDİ FENER ! HAYDİ ROBIN ! #fenaja https://t.co/oIsZRKVabb reageer retweet
Laat Ajax maar de EL winnen en PSV de volgende ronde halen. Anders worden we straks kampioen en mogen we niet eens de CL in.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:42 schreef ace_eleven het volgende:
Met de huidige behaalde punten is de ranking in 2017 zo:
[ afbeelding ]
Als we als NL niet bij de top12 kunnen komen dan hebben we geen geplaatste status meer voor de CL, en op plaats 16 zelfs nog maar 1 plek in Qualifier 2 (dus 3 voorrondes spelen)
Wordt toch wel zorgelijk, want die top12 wordt al moeilijk zat om te realiseren, aangezien we echt een 5.200 moeten INLOPEN op Tsjechie, + 2.200 op Roemenie, + 1.800 op Griekenland EN 1.300 op Kroatie met de punten die we dit lopende en volgend seizoen gaan behalen, terwijl we de laatste jaren eigenlijk structureel minder of evenveel punten halen als die concurrenten..
Ik zie Ajax ook graag verliezen, maar we moeten wel met haastige spoed ergens wat punten gaan sprokkelen..
Nu al in "als"-scenario's gaan praten is gevaarlijk. Feyenoord moet nog maar zien te winnen van AZ, geen gemakkelijke opgave.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 14:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind ook nog niet dat het zó goed gaat. Maar er hangt wel belofte in de lucht. Wat ik zei: als ook AZ zondag zonder problemen verslagen wordt dan neemt het geloof toe. Dan was die puike 1e helft afgelopen zondag misschien een voorbode van veel moois in plaats van dat het vooral een gevalletje was van "right time right place".
Kazim uitfluiten oké, maar Cruijff kan de kanker krijgen...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:41 schreef Henrys het volgende:
Too soonquote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kazim uitfluiten oké, maar Cruijff kan de kanker krijgen...
Oh wacht...
Ghaly, Ostlund, Greenequote:Op donderdag 22 oktober 2015 15:55 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een elftal was dit ook.
Kramertwitter:yannickbruynes twitterde op donderdag 22-10-2015 om 18:55:40Hahah @kramerinho ! #normaaldoenhoor https://t.co/QA2G69t1iu reageer retweet
Kampioenenelftalquote:
Haha wat een koning!!! Vorige week deed pakte hij de microfoon af tijdens zo'n introquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:37 schreef Typisch het volgende:
Kramertwitter:yannickbruynes twitterde op donderdag 22-10-2015 om 18:55:40Hahah @kramerinho ! #normaaldoenhoor https://t.co/QA2G69t1iu reageer retweet
Ik snap het niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:38 schreef satecl het volgende:
[..]
Haha wat een koning!!! Vorige week deed pakte hij de microfoon af tijdens zo'n intro
Inderdaad ja. Mede mogelijk gemaakt door de play-offs en de mogelijkheid dat clubs als gae Europa in kunnen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Laat Ajax maar de EL winnen en PSV de volgende ronde halen. Anders worden we straks kampioen en mogen we niet eens de CL in.
Over de play-offs zijn die Belgen het iig niet eens, die zijn lyrisch en vinden juist dat ze door de play-offs sterker zijn in Europa. Nu is het systeem daar helemaal gaar natuurlijk, met de top 6 die in een onderlinge competitie met halvering van de punten gaat uitmaken wie er kampioen wordt, maar dan krijg je iig wel veel topwedstrijden in korte tijd. GAE komt door de fair-play, dat kan vanaf dit seizoen niet meer, nu krijg je een geldprijs van (ik dacht) wel ¤5000,-quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:09 schreef H.FR het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Mede mogelijk gemaakt door de play-offs en de mogelijkheid dat clubs als gae Europa in kunnen.
Dat GAE europa inging komt ook omdat Twente niet wilde ("te duur"). Maar ja, of twente het hoofdtoernooi zou hebben bereikt is ook nog maar de vraag.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:55 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Over de play-offs zijn die Belgen het iig niet eens, die zijn lyrisch en vinden juist dat ze door de play-offs sterker zijn in Europa. Nu is het systeem daar helemaal gaar natuurlijk, met de top 6 die in een onderlinge competitie met halvering van de punten gaat uitmaken wie er kampioen wordt, maar dan krijg je iig wel veel topwedstrijden in korte tijd. GAE komt door de fair-play, dat kan vanaf dit seizoen niet meer, nu krijg je een geldprijs van (ik dacht) wel ¤5000,-
Wordt een denk ik wel een topper in de sinterklaasfilmpjesquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:37 schreef Typisch het volgende:
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:37 schreef Typisch het volgende:
Haha kapotquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:37 schreef Typisch het volgende:
Beetje de klapjosti uithangen, inderdaad.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 07:43 schreef Oldground het volgende:
Kramert doet wel lekker popiejopie de laatste tijd.
Als ie ze er in blijft koppen en schieten zal mij het een worst zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 07:43 schreef Oldground het volgende:
Kramert doet wel lekker popiejopie de laatste tijd.
Veel topwedstrijden in korte tijd ja. Maar dan zie ik nog meer in gewoon 11 clubs in de eredivisie en dan 4 keer tegen elkaar spelen. Zeker als Feyenoordfan zijnde zou ik meer in zo'n optie zien omdat ze er over het algemeen niets van bakken in play-offsquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:55 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Over de play-offs zijn die Belgen het iig niet eens, die zijn lyrisch en vinden juist dat ze door de play-offs sterker zijn in Europa. Nu is het systeem daar helemaal gaar natuurlijk, met de top 6 die in een onderlinge competitie met halvering van de punten gaat uitmaken wie er kampioen wordt, maar dan krijg je iig wel veel topwedstrijden in korte tijd. GAE komt door de fair-play, dat kan vanaf dit seizoen niet meer, nu krijg je een geldprijs van (ik dacht) wel ¤5000,-
Nou Castelen deed nogal eens wat mondjes snoerenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ie ze er in blijft koppen en schieten zal mij het een worst zijn.
En een beetje humor, niks mis mee toch. Doorgaans lopen er alleen maar van die wereldverbeteraars rond bij Feyenoord.
Romeoquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 08:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Nou Castelen deed nogal eens wat mondjes snoeren
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:41 schreef Henrys het volgende:
Ik begin me steeds meer te ergeren aan de "Feyenoordsupporters". Kazim uitfluiten,Johan Cruyff de dood toe wensen en maar het bestuur de schuld van alles geven terwijl het juist deze supporters zijn die de club kapotmaken.
Bij hun play-offs speel je ook meer topwedstrijden, dus in die argumentatie kan ik me wel vinden op zich. Bij ons kan de nr. 7 of 8 opeens europa nog in, die heeft er gewoon niks te zoeken.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:55 schreef Bombvis het volgende:
[..]
quote:'Feyenoord mag alsnog hopen op vervanging Karsdorp door speciaal programma'
vrijdag 23 oktober 2015 om 08:27
Feyenoord heeft goede hoop dat Bart Nieuwkoop, die onlangs tegen De Graafschap debuteerde in de hoofdmacht van de Rotterdammers, fit genoeg is voor het treffen met AZ.
Daardoor zou trainer Giovanni van Bronckhorst niet hoeven puzzelen. Het is duidelijk dat Rick Karsdorp, dit seizoen de vaste rechtsback van Feyenoord, nog niet hersteld is van zijn liesblessure. Nieuwkoop moest in de voorbije duels al opdraven als zijn vervanger, maar heeft zelf ook een lichte blessure opgelopen.
Volgens het Algemeen Dagblad werkt Nieuwkoop aan de hand van een speciaal, aangepast trainingsprogramma, toe naar het duel met AZ. Na zijn twee basisplaatsen kan Nieuwkoop mogelijk zijn derde Eredivisie-duel aan zijn cv toevoegen. Feyenoord heeft goede hoop dat de back op tijd fit is. Anders lijkt Eric Botteghin, miljoenenaankoop, in het elftal te komen. Sven van Beek verhuist eventueel naar de rechtsbackpositie.
Ik hoop/ denk dat ze hem sparen voor komende woensdagquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom wordt Karsdorp nou maar niet fit?
We hebben hem nodig woensdag!
Het nut van een goede bank blijkt nu al. Zonder Botteghin waren Kongolo en Van Beek een plek naar rechts opgeschoven en had Nelom z'n dikke reet weer van de bank kunnen hijsen. Liever niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:41 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik hoop/ denk dat ze hem sparen voor komende woensdag
Verder doet Nieuwkoop het natuurlijk best wel ok totnogtoe, en dan is het misschien wel verstandig niet te veel risico te nemen met een blessure. Net zoals dat spelers nu ook al snel uit voorzorg gewisseld worden, als ze pijntjes voelen tijdens de wedstrijd. Met een goede bank is de noodzaak tot risico gewoon kleiner.
Maar ja, Karsdorp is wel een baas, en wel iemand die woensdag wel het verschil zou kunnen maken, qua wie er achter wie aan moet lopen
Al speelt Nieuwkoop nu ipv Botteghinquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Het nut van een goede bank blijkt nu al. Zonder Botteghin waren Kongolo en Van Beek een plek naar rechts opgeschoven en had Nelom z'n dikke reet weer van de bank kunnen hijsen. Liever niet.
Eens.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:58 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Al speelt Nieuwkoop nu ipv Botteghin
Ik vraag me treouwens wel af hoe vaak nog moet blijken dat je Jan-Arie niet meer op CV moet opstellen. Ik zou Botteghin daar wel graag voor in de plaats zien. Zeker tegen Ajax, maar eigenlijk wel continu. Van der Heijden nog alleen maar gebruiken als standin voor Vejinovic of wellicht als standin op LB, voor een CV maakt hij echt veel te veel (structurele) fouten
Helemaal juistquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Het nut van een goede bank blijkt nu al. Zonder Botteghin waren Kongolo en Van Beek een plek naar rechts opgeschoven en had Nelom z'n dikke reet weer van de bank kunnen hijsen. Liever niet.
Tja, Jan-Arie hebben we alleen nog maar als CV gezien toch? Het lijkt mij dat hij als LB een stuk minder schade kan doen, maar of het nut heeft om hem op de plek van Vejinovic te proberen (als 2de optie) geen idee.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:58 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Al speelt Nieuwkoop nu ipv Botteghin
Ik vraag me treouwens wel af hoe vaak nog moet blijken dat je Jan-Arie niet meer op CV moet opstellen. Ik zou Botteghin daar wel graag voor in de plaats zien. Zeker tegen Ajax, maar eigenlijk wel continu. Van der Heijden nog alleen maar gebruiken als standin voor Vejinovic of wellicht als standin op LB, voor een CV maakt hij echt veel te veel (structurele) fouten
Ja, maar puur verdedigend staat hij vaker verkeerd (of positioneel, of op het verkeerde been) dan goed. Volgens mij was hij bij minstens de helft van de tegengoals betrokken. Als je dan een goede bank hebt, moet je m toch gewoon wisselen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:14 schreef Bonkers. het volgende:
Jan-Arie is trager dan stront door een trechter, die op linksback zetten wordt ook helemaal niets.
Ik denk ook dat ie uiteindelijk vervangen wordt door Botteghin. Maar zolang Feyenoord blijft winnen is er voor Gio ook niet echt noodzaak om veranderingen door te voeren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:30 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, maar puur verdedigend staat hij vaker verkeerd (of positioneel, of op het verkeerde been) dan goed. Volgens mij was hij bij minstens de helft van de tegengoals betrokken. Als je dan een goede bank hebt, moet je m toch gewoon wisselen.
Leuke gok geweest hoor, een ervaren speler gratis laten overkomen, maar op deze positie laat hij gewoon veel te veel steken vallen
Als ie maar uit het centrum verdwijnt, maar doe dan maar naar de bank/tribunequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:32 schreef Caland het volgende:
Jan Arie op linksback zetten, dat is misschien wel het slechtste idee sinds Van Beukering.
Net nagezocht, hij ziet er bij alle laatste 5 tegengoals niet goed uit. Dat is dus, iedere tegengoal in heel september/oktober.. Dan mag je Bottgehin wel eens een plekkie gunnen toch?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:41 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ie uiteindelijk vervangen wordt door Botteghin. Maar zolang Feyenoord blijft winnen is er voor Gio ook niet echt noodzaak om veranderingen door te voeren.
twitter:Feyenoord twitterde op vrijdag 23-10-2015 om 10:55:13NIEUWS: Feyenoord en Rick Karsdorp hebben een principeakkoord bereikt over een vernieuwd contract tot medio 2020. https://t.co/JtCf56WLGL reageer retweet
2020, lekker hoor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
twitter:Feyenoord twitterde op vrijdag 23-10-2015 om 10:55:13NIEUWS: Feyenoord en Rick Karsdorp hebben een principeakkoord bereikt over een vernieuwd contract tot medio 2020. https://t.co/JtCf56WLGL reageer retweet
Das lekker nieuwsquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jup, toch een goed teken dat we onze grootste talenten met zo'n termijn kunnen vastleggen. Het is natuurlijk afvragen waar het plafond van Karsdorp ligt, maar iemand die zijn hele leven een nummer 10 is geweest zijn de prestaties die hij nu op het backje levert echt bewonderenswaardig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:09 schreef Euribob het volgende:
Ook lang zeg. Voor iemand die nu al aardig uitblinkt.
Of misschien is hij daarom voetballend juist zo goed.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jup, toch een goed teken dat we onze grootste talenten met zo'n termijn kunnen vastleggen. Het is natuurlijk afvragen waar het plafond van Karsdorp ligt, maar iemand die zijn hele leven een nummer 10 is geweest zijn de prestaties die hij nu op het backje levert echt bewonderenswaardig.
Lekker.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kunstgras verbieden zou al een goede eerste stap zijn. Wie dat ooit verzonnen heeftquote:Op donderdag 22 oktober 2015 16:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Van de echt grote clubs ga je het nooit meer winnen inderdaad, maar de situatie zoals die nu is zou zeker wel verbeterd kunnen worden middels goed beleid, beginnende met die kliek in Zeist. Oplossingen heb ik niet zo snel trouwens. Mogelijk is het wel, daar ben ik van overtuigd.
Kan bijna niet meer, gezien alle clubs met kunstgras daar ook een stem in hebben.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:08 schreef eight het volgende:
[..]
Kunstgras verbieden zou al een goede eerste stap zijn. Wie dat ooit verzonnen heeft
Lijkt me wel een jongen die snel heimwee krijgtquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 10:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
2020, lekker hoor.
Nog 2,5 seizoen uitblinken en dan voor de hoofdprijs weg
Kan daar over vanuit de FIFA (i knowquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kan bijna niet meer, gezien alle clubs met kunstgras daar ook een stem in hebben.
Ze hebben er laatst bij de vrouwen een heel WK op gespeeld, dus dat lijkt mij stug.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:51 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Kan daar over vanuit de FIFA (i know) geen sturend beleid komen?
Zou die bij willen tekenen als hij niet op zijn favoriete positie een serieuze kans maakt? Ik zou het wel weten als ik hem was.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker.
Nu Kongolo nog, daar dreigt een scenario als van Wijnaldum, Fer en Boëtius namelijk. Heeft nog maar tot 2017 een contract.
Die neemt zijn vader gewoon mee naar het buitenland.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:46 schreef Henrys het volgende:
[..]
Lijkt me wel een jongen die snel heimwee krijgt
Vrouwenvoetbalquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 12:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze hebben er laatst bij de vrouwen een heel WK op gespeeld, dus dat lijkt mij stug.
Ze spelen vooral (Molde uitgezonderd) tegen clubs met veel meer geld en mede daardoor kwaliteit.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:15 schreef MPC60 het volgende:
[..]
VrouwenvoetbalNee grapje dames, ik heb ook gekeken. Maar het is niet alleen kunstgras natuurlijk, als je ziet hoe die neuzen gisteren aangstvallig saai voetbal spelen, de lampies er ook niks van bakken dan ligt het eerder aan de opvatting van de Nederlandse clubs. Die spelen in Europa alsof het ze echt geen kut intereseert. De passie die je vorig jaar bij ons zag zag ik gisteren misschien een heel klein beetje bij Groningen. Die vervolgens ook als enige met een punt naar huis gaan.
Buiten PSV valt dat ook wel mee. En jullie hebben dan ook nog de pech dat er al weken niet in de beste opstelling kan worden gespeeld, anders waren de resultaten vast beter geweest.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ze spelen vooral (Molde uitgezonderd) tegen clubs met veel meer geld en mede daardoor kwaliteit.
Bij Fener en Celtic werkt men natuurlijk met een veel grotere begroting dan bij Ajax en dat geldt ook voor de tegenstanders van Groningen en AZ.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Buiten PSV valt dat ook wel mee. En jullie hebben dan ook nog de pech dat er al weken niet in de beste opstelling kan worden gespeeld, anders waren de resultaten vast beter geweest.
Dat Ajax geen eerste staat in hun poule is ronduit schandalig. Fenerbahce lijkt dan misschien wel vol kwaliteit te zitten, maar dat is een zooitje ongeregeld zonder echte dadendrang. Als de vedettes hun geld maar krijgen. Celtic stelt ook niets meer voor en Molde profiteert daarvan met een goede tactiek.
AZ en Groningen valt niet heel veel te verwijten, al had AZ gisteren toch wel minstens gelijk mogen spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |