abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156965204
Reactie op VI.nl die de hele situatie goed samenvat:

quote:
Gerechtigheid.

Advocaat van Feyenoord had het bij de eerste zitting al prima verwoord.
Als je niet slaat maar duwt moet je niet voor slaan veroordeeld worden.

Als je verkeerd parkeert ga je ten slotte ook niet akkoord met een boete voor te hard rijden.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:42:50 #3
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156965289
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 12:37 schreef heiden6 het volgende:
Reactie op VI.nl die de hele situatie goed samenvat:

[..]

En zo is het. De aanklager had in het hoger beroep gewoon de aanklacht aan moeten passen. Hele domme actie van een eersteklas prutser. Ik hoop dat nu eindelijk dit zorgt voor wat meer oplettendheid bij die kneuzen.
pi_156965509
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 12:42 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

En zo is het. De aanklager had in het hoger beroep gewoon de aanklacht aan moeten passen. Hele domme actie van een eersteklas prutser. Ik hoop dat nu eindelijk dit zorgt voor wat meer oplettendheid bij die kneuzen.
Dat hoop ik ook. Stel je voor dat dit volgende keer bij een speler van 020 gebeurt?
pi_156965916
Intussen in Rotterdam...

BFF met GGMM
  Redactie Sport dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:18:13 #6
274204 crew  Mexicanobakker
pi_156965973
Zijn jullie nu echt zo blij met Kramer? :D
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:20:29 #7
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_156966012
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
De horrorgedachte van Kazim in de spits heeft z'n effect. En hij doet het natuurlijk prima de laatste weken.
pi_156966013
quote:
Vooral dat Kazim niet hoeft op te draven.
pi_156966022
quote:
Niet echt. Is meer dat ik absoluut niet verwacht had dat Van Benthem dit zou kunnen flikken.
BFF met GGMM
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:23:19 #10
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_156966060
quote:
Zeker weten ^O^ Iets met scorend vermogen, overzicht, snelheid en gewoon een fijn mens.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:23:39 #11
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_156966066
quote:
Nee, maar het is toch prachtig dat de KNVB er werkelijk alles aan doet om Feyenoorders geschorst te krijgen maar ze steeds maar weer worden teruggefloten door controlerende organen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_156966076
quote:
Ben geen fan, maar misschien is het juist wel lekker dat we een spits hebben die zich niet zoveel bemoeit met het spel en gewoon alleen goals kan/wil maken. Met Kuyt, Elia, Gustafson, El Ahamdi Karsdorp en Vejinovic heb je al genoeg spelers die graag de bal willen. Eentje die dat wat minder heeft is niet zo erg dan.

Valt mij voorlopig alles mee, want was zeker geen voorstander van zijn komst.
pi_156966087
Kramer is maar bijzaak, het feit dat die KNVB nu 3 keer achter elkaar in 't hemd is gezet is priceless _O_
pi_156966132
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 13:24 schreef Scrummie het volgende:
Kramer is maar bijzaak, het feit dat die KNVB nu 3 keer achter elkaar in 't hemd is gezet is priceless _O_
Vooral ook de manier waarop. Één (blijkbaar) onterechte rode kaart, die imo gewoon gegeven kon worden want domme tackle. Elia die iets deed tegen zijn tegenstander waar rood op staat, maar foutjes bij de scheidsrechter en nu weer een fout bij de aanklager want ook dit was gewoon een schorsing waard. _O-
pi_156966139
Haha superjoris. We shall not be prosecuted!
Van alles is weer waardeloos.
pi_156966194
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 13:26 schreef Typisch het volgende:

[..]

Vooral ook de manier waarop. Één (blijkbaar) onterechte rode kaart, die imo gewoon gegeven kon worden want domme tackle. Elia die iets deed tegen zijn tegenstander waar rood op staat, maar foutjes bij de scheidsrechter en nu weer een fout bij de aanklager want ook dit was gewoon een schorsing waard. _O-
Precies :D.

Werkelijk niemand had iets te klagen gehad als ze Kramer 2 wedstrijden gegeven hadden, dan had ie er nu al 1 opzitten bij wijze van.

Ik vind het schitterend _O_
pi_156966267
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 13:26 schreef Typisch het volgende:

[..]

Karsdorp vond ik wel onterecht. Elia kan ik niks over zeggen, maar de verhalen spreken voor zich daar in (hoewel ik het zo'n matenaaier van Cambuur wel gun). Kramer had er eigenlijk wel 2 verdient.
pi_156966275
O+

quote:
typisch Nederlands...

Hij duwde en sloeg niet dus vrijspraak... TRIEST!

Goed voorbeeld voor de jeugd weer etc. Te triest dat hij niet geschorst wordt..

De volgende x als je tegen de scheids zegt je bent een dikke vieze homo en je krijgt rood, omdat je homo tegen de scheids zei, kan je dan vrijgesproken worden omdat je dikke vieze homo zei en niet alleen homo? Waar gaat dit over.. Hij duwde die speler iets wat ook niet mocht, maar omdat het juridisch niet goed verwoord is, krijgt ie vrijspraak.. Typisch het voorbeeld van een grote club, tevrede van Heerenveen IS WEL 3 wedstrijden geschorst en mocht daarom ook niet meedoen tegen Feyenoord.

Dacht dat het een spelletje was en iedereen zag dat kramer zich misdroeg, de club straft hen niet en de KNVB ook niet.

Goed voorbeeld hoor!
quote:
Tuurlijk, maar duwen is geen slaan en daar zit de crux.
nou en, hij deed iets wat niet mag, ga nou niet zeiken om het woordje duwen of slaan, een beetje BESCHAAFDE EN FATSOENLIJKE CLUB, had hem geschorst en sowieso de straf geaccepteerd. Maar Feyenoord en beschaafdheid in 1 bestaat niet.

Wat dat betreft past dit precies bij deze club, stel asociale tokkies
quote:
oh, vandaar dat wij niet in beroep gingen tegen de straf van tevrede die 10x minder zwaar was dan kramer, tevrede duwde iemand tegen zijn schouder en krijgt 3 wedstrijden, als we in beroep waren gegaan net als jullie had ie zondag mee kunnen doen. Maar hebben wij niet gedaan.

Daarbij was kramer is niet in een duel toen hij dit deed, hij deed dit gewoon bewust zonder dat er maar een bal in de buurt was.

Maar ja past wel bij de club Feyenoord, allemaal laaggeschoolde mensen, lekker alle ziektes de velden over gooien elke tegenstander wordt bekogeld met bier en aanstekers, echt een nette club met nette supporters, vandaar dat ook geen enkele Feyenoorder dit gedrag van kramer veroordeeld, zo zijn ze gewoon, triest.
BFF met GGMM
pi_156966328
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 13:35 schreef DonRaja het volgende:
O+

[..]

[..]

[..]

'De volgende x als je tegen de scheids zegt je bent een dikke vieze homo en je krijgt rood, omdat je homo tegen de scheids zei, kan je dan vrijgesproken worden omdat je dikke vieze homo zei en niet alleen homo?''

Feyenoord Rotterdam
pi_156966336
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 13:24 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ben geen fan, maar misschien is het juist wel lekker dat we een spits hebben die zich niet zoveel bemoeit met het spel en gewoon alleen goals kan/wil maken. Met Kuyt, Elia, Gustafson, El Ahamdi Karsdorp en Vejinovic heb je al genoeg spelers die graag de bal willen. Eentje die dat wat minder heeft is niet zo erg dan.

Valt mij voorlopig alles mee, want was zeker geen voorstander van zijn komst.
Dat is wel een heel groot verschil met vorig jaar. Ik denk dat ook een Te Vrede in dit seizoen nog wel vrij aardig zou renderen. Is typisch ( :+ ) een speler die het ook echt alleen van zijn scorend vermogen moet hebben.

Niet dat ik Te Vrede (bijna) even goed vind als Kramer hoor, maar met zo een groep mensen die graag de bal hebben en de spits die alleen maar doelpunten moet maken, zou Te Vrede denk ik beter renderen dan Kazim bv :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_156966356
quote:
O+

[..]

[..]

[..]

Veel mensen laten zich leiden door hun clubvoorkeur en kunnen dus moeilijk objectief oordelen. Maar laten we eerlijk zijn, er was toch weinig aan de hand met Kramer?

Dat vind ik overigens ook met die actie van Bazoer. Hij raakt die speler wel in zijn gezicht maar vind het geen schorsing waard (scheids had wel kunnen fluiten voor een overtreding)
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:39:45 #22
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_156966359

Helaas nog geen reactie van tompsv gevonden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_156966484
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 13:39 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Veel mensen laten zich leiden door hun clubvoorkeur en kunnen dus moeilijk objectief oordelen. Maar laten we eerlijk zijn, er was toch weinig aan de hand met Kramer?

Dat vind ik overigens ook met die actie van Bazoer. Hij raakt die speler wel in zijn gezicht maar vind het geen schorsing waard (scheids had wel kunnen fluiten voor een overtreding)
Objectief gezien:

Situatie Kramer: duwende beweging, geel, tegen het hoofd, kun je rood geven, hoeft niet

Situatie Bazoer: valt te beoordelen als (te) wild een duel aan gaan -> overtreding plus ws geel, ofwel beoordelen als in duel een slaande beweging naar achteren, gericht naar het gezicht, kun je geel of rood voor geven.

Lijken me beide gevallen (veel) te lichte overtredingen om relevant genoeg te zijn om een vooronderzoek naar te starten. Evenals het Te Vrede-voorval overigens. Volgens mij is dat nog altijd in het leven geroepen voor zaken die onder ernstig gemeen spel vallen, niet iets wat eventueel afgedaan kan worden met geel.

De KNVB maakt zichzelf behoorlijk belachelijk. Gelukkig hebben wij Van Benthem :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_156966511
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 13:46 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Objectief gezien:

Situatie Kramer: duwende beweging, geel, tegen het hoofd, kun je rood geven, hoeft niet

Situatie Bazoer: valt te beoordelen als (te) wild een duel aan gaan -> overtreding plus ws geel, ofwel beoordelen als in duel een slaande beweging naar achteren, gericht naar het gezicht, kun je geel of rood voor geven.

Lijken me beide gevallen (veel) te lichte overtredingen om relevant genoeg te zijn om een vooronderzoek naar te starten. Evenals het Te Vrede-voorval overigens. Volgens mij is dat nog altijd in het leven geroepen voor zaken die onder ernstig gemeen spel vallen, niet iets wat eventueel afgedaan kan worden met geel.

De KNVB maakt zichzelf behoorlijk belachelijk. Gelukkig hebben wij Van Benthem :)
Bij Kramer was de bal niet in het spel, Bazoer had zelf de bal aan de voet. Ik vind dat van Kramer wel erger dat was duidelijk bewust en bij Bazoer kun je dat niet echt aantonen.
pi_156966523
Scheidsrechters komende wedstrijden:
Kuipers fluit Feyenoord - AZ
Van Boekel fluit Feyenoord -Ajax (beker)
pi_156966568
quote:

[..]

Wat wel een beetje wazig is bij dit soort zaken is dat er eigenlijk geen inhoudelijk oordeel is gegeven over de gedraging van Kramer door die beroepscommissie. Of zij het een straf waard vinden zullen we nooit weten, omdat de aanklacht niet klopte. Naast Van Benthem mogen we denk ik die bewegingswetenschapper wel bedanken, omdat die kon onderbouwen waarom het geen slaan was maar duwen.
pi_156966578
quote:

[..]

Objectief gezien:

Conclusie: kan je geel voor geven, of niet, kan je rood voor geven, hoeft niet kan wel ligt eraan
pi_156966581
Van Benthemgod _O_ _O-
Ik ben inmiddels overleden.
pi_156966593
Toch wel prachtig dit, vooral die reacties _O-
pi_156966601
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 13:47 schreef Typisch het volgende:

[..]

Bij Kramer was de bal niet in het spel, Bazoer had zelf de bal aan de voet. Ik vind dat van Kramer wel erger dat was duidelijk bewust en bij Bazoer kun je dat niet echt aantonen.
Mwoa, arm ging ook wel erg op zoek naar een tegenstander hoor bij Bazoer. Ik vind de situaties inderdaad echter totaal niet vergelijkbaar.

En ja, Kramer deed wel iets fout met een zoals ik het zou omschrijven 'provocerende duw', waarbij ik er niet op in durf te zetten dat iedere scheids (die dit haarfijn had beoordeeld tijdens de wedstrijd) hier 100% zeker rood voor had gegeven, kan het ook prima afdoen met geel mijn inziens. Daarom zei ik, geel of rood, maar wel een te licht vergrijp voor een voroonderzoek :)

Anyway, hij is vrijgesproken, ben wel klaar met de discussie :P
pi_156966628
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 13:50 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Conclusie: kan je geel voor geven, of niet, kan je rood voor geven, hoeft niet kan wel ligt eraan
Ja, + te licht voor vooronderzoek, bijna helemaal goed begrijpend gelezen ^O^
pi_156966980
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 13:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

'De volgende x als je tegen de scheids zegt je bent een dikke vieze homo en je krijgt rood, omdat je homo tegen de scheids zei, kan je dan vrijgesproken worden omdat je dikke vieze homo zei en niet alleen homo?''

[ afbeelding ]
Als het andersom is, kan Bentgod het natuurlijk wel oplossen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_156966987
quote:
O+

[..]

[..]

[..]

quote:
10s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 13:39 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

pi_156967023
Mooi he die reactie's op twitter ook.
Lekker mee in discussie gaan als ze foute dingen zeggen, of gewoon negeren.
Had er eentje flink tuk.

Op de vraag of ik blij ben met Kramer zeg ik ja.
Tuurlijk had ik liever een Bas Dost in vorm gehad en Luuk de Jong van PSV vind ik ook goed. Maar als ik van Persie niet even zie en de prestaties van Kramer vergelijk, prima. Er zullen betere spitsen zijn dan Kramer, maar voorlopig tikt ie er wel in, mede door andere spelers die zeker zondag goed speelde
Hell To The Liars
pi_156967060
quote:
O+

[..]

[..]

[..]

Lijkt op Nujij O+

Ik had veel verwacht, maar deze uitspraak totaal niet _O_
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_156967086
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 14:14 schreef renwan het volgende:

[..]

Lijkt op Nujij O+

Ik had veel verwacht, maar deze uitspraak totaal niet _O_
Nee, komt gewoon van de FP. :)

Geen straf voor Feyenoorder Kramer
BFF met GGMM
pi_156967092
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 14:16 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Nee, komt gewoon van de FP. :)

Geen straf voor Feyenoorder Kramer
Ohja de FP, die was ik vergeten :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:27:14 #38
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_156967288
Wat zijn we er trouwens op vooruitgegaan zeg in een paar weken. Tegen Vitesse speelde we nog met Kuyt op links ( :{ ), Kazim in de spits ( ;( ), Bilal op rechts ( -O- ) en Immers op 10 ( :'( :'( ).
pi_156967376
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 14:27 schreef satecl het volgende:
Wat zijn we er trouwens op vooruitgegaan zeg in een paar weken. Tegen Vitesse speelde we nog met Kuyt op links ( :{ ), Kazim in de spits ( ;( ), Bilal op rechts ( -O- ) en Immers op 10 ( :'( :'( ).
Maar.... we wonnen wel. ;)
BFF met GGMM
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:32:45 #40
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_156967399
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 14:31 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Maar.... we wonnen wel. ;)
Tjah dat was de kracht van Lex.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:38:27 #41
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_156967523
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 13:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Toch wel prachtig dit, vooral die reacties _O-
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_156967685
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 04:35 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Gedurfde voorspelling zeg, iets beweren waar werkelijk niemand in dit universum aan twijfelt. :z :z :z

Als je denkt dat het daarom gaat begrijp je helemaal niet wat er speelt. :W
HAHAHA
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:00:40 #43
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_156968030
Die huilreactie's zijn wel het mooiste. Hoe leg ik ik dit mijn kind uit? :')
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:21:10 #44
262211 hhh38
pi_156968508
quote:
Zou Gio dit vanaf het begin hebben gewild of heeft ie het licht gezien?

In beide gevallen is het positief trouwens _O_
pi_156968646
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 15:21 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Gio had het al langer in zijn hoofd zitten maar wachtte op het falen van de oude basisklanten, zodat hij ze kon passeren zonder veel pijn
pi_156968716
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 13:39 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Heerlijk altijd die afgunst.
pi_156968763
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 15:00 schreef Klummie het volgende:
Die huilreactie's zijn wel het mooiste. Hoe leg ik ik dit mijn kind uit? :')
Denk dat Van Benthem dat al aardig heeft voorgekauwd. :P
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:33:12 #48
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_156968839
quote:
Ja dat is echt een wereld van verschil.

Vind Kuijt op rechts met Karsdorp of Nieuwkoop opkomend erg prettig. Vind dat Nieuwkoop het ook erg goed doet. Beetje debiel dat we vorig jaar Wilkshire haalden als je ook Karsdorp en Nieuwkoop hebt.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_156968902
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 15:33 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ja dat is echt een wereld van verschil.

Vind Kuijt op rechts met Karsdorp of Nieuwkoop opkomend erg prettig. Vind dat Nieuwkoop het ook erg goed doet. Beetje debiel dat we vorig jaar Wilkshire haalden als je ook Karsdorp en Nieuwkoop hebt.
Toen was Kars nog geen rechtsback he ;). En Nieuwkoop ook niet geloof ik.
pi_156969112
Trouwens, wat een legende is Kuyt ook he _O_
Toen hij kwam had bijna niemand er echt vertrouwen in, maar hij doet het toch weer op zijn 35e. Hij heeft ook volgens mij nog nooit teleurgesteld bij een club. Overal is hij weggegaan als held.
pi_156969253
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 15:44 schreef Tortugal het volgende:
Trouwens, wat een legende is Kuyt ook he _O_
Toen hij kwam had bijna niemand er echt vertrouwen in, maar hij doet het toch weer op zijn 35e. Hij heeft ook volgens mij nog nooit teleurgesteld bij een club. Overal is hij weggegaan als held.
Wat ik zo bijzonder vind is dat zijn lichaam veel langer topsport aan kan dan de meeste voetballers. Daar gaat het vanaf 32 echt hard bergafwaarts maar Kuyt is niet erg veel minder dan drie jaar geleden
pi_156969337
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 15:35 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Toen was Kars nog geen rechtsback he ;). En Nieuwkoop ook niet geloof ik.
We kunnen veel zeiken over Fredje Rutten, maar dat heeft hij wel goed gezien
pi_156969342
Denk dat Kuyt ook wel een redelijk rechttoe-rechtaan topsporter is geweest en nog steeds is. Zijn doorbraak was natuurlijk eigenlijk ook relatief laat. Sommige jongens zijn vanaf hun 17e/18e bij de A-selectie van een topclub en zijn op dat moment eigenlijk al binnen, meer stappen tijdens die jonge jaren, en uiteindelijk een "langere" carrière waardoor ze eerder uitgeblust zijn. Het is zo'n Kuyt qua talent ook niet komen aanwaaien dus hij heeft er echt hard voor moeten werken.
pi_156969761
Wat een god die van Benthem :D
  Moderator dinsdag 20 oktober 2015 @ 16:20:08 #55
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_156969855
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 16:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Je komt alleen dom over maar dat zijn jullie misschien gewend
:)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 16:28:26 #56
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_156970046
johanvanboven twitterde op dinsdag 20-10-2015 om 10:39:05 Als er een iemand in kampioensvorm is, is het wel (of: ook) huisjurist Joris van Benthem. #feyenoord reageer retweet
sandermartijn twitterde op dinsdag 20-10-2015 om 10:39:30 In het kantoor van Van Oostveen vliegt nu een kroket tegen de muur. Wat een heerlijk nieuws!#Kramer #Feyenoord reageer retweet
FRchris92 twitterde op dinsdag 20-10-2015 om 10:41:08 Stormloop op shirtjes van Van Bentum in 3..2..1.. #Feyenoord #Kramer reageer retweet
pi_156970378
Het wordt tijd voor een Joris van Benthem fantopic.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 16:47:31 #58
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_156970394
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 16:46 schreef Pascalus het volgende:
Het wordt tijd voor een Joris van Benthem fantopic.
Het megelomane Joris van Benthem fantopic.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 16:50:31 #59
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_156970443
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 16:52:14 #60
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_156970486
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 16:50 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_156970560
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 16:47 schreef Caland het volgende:

[..]

Het megelomane Joris van Benthem fantopic.
Het vrijgesproken Joris van Benthem fantopic.
BFF met GGMM
pi_156972199
Ons aller hmf vertelde mij net dat er geen halve seizoenkaarten in de verkoop gaan dit jaar. :{ Ik wil niet twijfelen aan onze liever heer, maar klopt dit?
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 18:38:16 #63
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_156972248
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 18:35 schreef Typisch het volgende:
Ons aller hmf vertelde mij net dat er geen halve seizoenkaarten in de verkoop gaan dit jaar. :{ Ik wil niet twijfelen aan onze liever heer, maar klopt dit?
Klopt. Dat je nog durft te twijfelen stelt mij teleur.

Overigens:

VBL / Het megalomane Joris van Benthem fantopic #1: hattrick hero
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_156972473
Hoe zit dat trouwens jongens, waar zijn die negatieve geluiden over deze transferzomer?

Geelgod. _O_ _O_
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 18:51:39 #65
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_156972512
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 18:50 schreef Typisch het volgende:
Hoe zit dat trouwens jongens, waar zijn die negatieve geluiden over deze transferzomer?

Geelgod. _O_ _O_
Ik ben nog steeds van mening dat we Botteghin en Van der Heijden niet zo nodig allebei hoefden aan te trekken. Verder was vooral huisazijnzeiker (en Van Geel hater) pleun2011 negatief.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_156972567
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 18:51 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds van mening dat we Botteghin en Van der Heijden niet zo nodig allebei hoefden aan te trekken. Verder was vooral huisazijnzeiker (en Van Geel hater) pleun2011 negatief.
Ik vind het wel heerlijk dat als je tweede back uitvalt, je daar Van Beek neer kunt zetten en dan Botteghod op zijn plek kan parkeren. :+
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 19:09:14 #67
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_156972992
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 15:21 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Gustafson kreeg rust omdat hij vanaf januari alles had gespeeld + EK onder 21 met Zweden had gespeeld. Was een kwestie van tijd dus. Elia was ook nog niet wedstrijdfit.
2000 light years from home
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 19:11:57 #68
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_156973078
quote:
Eigenlijk wel. Elia en Kuyt zijn spelers die veel spelers tegelijk bezig kunnen houden. Daar past een afwachtende spits die zijn kans afwacht beter bij dan een dwaas als Kazim die op alles afgaat wat beweegt. Geldt ook voor Immers trouwens.
pi_156973180
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 15:25 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Gio had het al langer in zijn hoofd zitten maar wachtte op het falen van de oude basisklanten, zodat hij ze kon passeren zonder veel pijn
Dat idee kreeg ik ook, en gelukkig zonder puntverlies. En afgelopen zondag zelfs Kazim er even weer in laten zodat die ook weer weet waarom hij op de bank zit.
pi_156973367
quote:

Geelgod. _O_ _O_
Heeft van Geel van Benthem ook aangesteld?
pi_156974720
Aanklager KNVB: 'Deze uitspraak is een klap in mijn gezicht'
pi_156975041
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 19:21 schreef exile79 het volgende:

[..]

Heeft van Geel van Benthem ook aangesteld?
Neuh, Van Benthem zit er al wat langer, sinds '99
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_156975312
quote:

Geelgod. _O_ _O_
Elia zat ik compleet naast, maar Botteghin en Arie vind ik nog steeds waardeloos, net als zoveel andere beslissingen van Geel. Na Gudde is Geel gewoon nog steeds de volgende die moet wieberen.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 20:25:29 #74
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_156975317
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 20:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Aanklager KNVB: 'Deze uitspraak is een klap in mijn gezicht'
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_156975702
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 20:25 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Elia zat ik compleet naast, maar Botteghin en Arie vind ik nog steeds waardeloos, net als zoveel andere beslissingen van Geel. Na Gudde is Geel gewoon nog steeds de volgende die moet wieberen.
:') :') :') :') :') :')

Wie had jij dan gehaald?
pi_156976402
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 20:25 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens; het zijn allemaal veilige aankopen geweest, op Gustafson na dan, dus je kan hem een gebrek aan risico verwijten. Echter zijn het wel allemaal aankopen die je in de breedte gewoon een stuk sterker maken en je daardoor eens gewoon een speler kan wisselen zonder dat je elftal achteruit holt in kwaliteit. Stel dat Van Beek een langere periode geblesseerd raakt (schorsingen gaan we toch niet krijgen, dus dat is geen realistisch scenario), had je dan met Dammers willen spelen? Jeugdopleiding kan ook niet alles opvangen, de spelers die het wel kunnen krijgen een kans (Nieuwkoop bijv.) en verder heb je nu een groep met 17/18/19 gelijkwaardige spelers.

Ik ben niet tevreden over Jan-Arie, maar de aankoop kon ik wel begrijpen; ervaring, 27 jaar, prima breedteaankoop aangezien de gehoopte linksback onhaalbaar was. Aangezien daardoor Nelom uit de basis kon verdwijnen, ben je er nog vooruit op gegaan ook. Van Geel is de beste TD in jaren; ondanks dat hij nooit gekke dingen zou doen, investeert die wel gewoon in de spelersgroep. Hij maakt fouten, het is altijd veilig, maar Feyenoord en gokjes op de transfermarkt liggen elkaar nooit zo.
pi_156976851
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 20:36 schreef heiden6 het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :')

Wie had jij dan gehaald?
Als ik betaald scout was geweest had ik niet op Fok gepost gok ik zo.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 20:54 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens; het zijn allemaal veilige aankopen geweest, op Gustafson na dan, dus je kan hem een gebrek aan risico verwijten. Echter zijn het wel allemaal aankopen die je in de breedte gewoon een stuk sterker maken en je daardoor eens gewoon een speler kan wisselen zonder dat je elftal achteruit holt in kwaliteit. Stel dat Van Beek een langere periode geblesseerd raakt (schorsingen gaan we toch niet krijgen, dus dat is geen realistisch scenario), had je dan met Dammers willen spelen? Jeugdopleiding kan ook niet alles opvangen, de spelers die het wel kunnen krijgen een kans (Nieuwkoop bijv.) en verder heb je nu een groep met 17/18/19 gelijkwaardige spelers.

Goed verhaal hoor, eenzelfde verhaal als Geel verteld als je 'm er naar vraagt. Maar, ik vind het domweg teveel geld voor een 27 jarige verdediger die nooit verder is gekomen dan Groningen, en bovendien op dit moment duur de bank warm houd. Ja, het is fijn dat hij in kan vallen, maar mijn inziens had dat goedkoper gekund.

quote:
Ik ben niet tevreden over Jan-Arie, maar de aankoop kon ik wel begrijpen; ervaring, 27 jaar, prima breedteaankoop aangezien de gehoopte linksback onhaalbaar was. Aangezien daardoor Nelom uit de basis kon verdwijnen, ben je er nog vooruit op gegaan ook. Van Geel is de beste TD in jaren; ondanks dat hij nooit gekke dingen zou doen, investeert die wel gewoon in de spelersgroep. Hij maakt fouten, het is altijd veilig, maar Feyenoord en gokjes op de transfermarkt liggen elkaar nooit zo.
Opnieuw; prima uitgelegd en ja, het is wel allemaal uit te leggen, maar opnieuw had ik hier liever niet hem gezien maar een ander. En dan nog het liefst een linksback (nee, niet van Geel's target Dijks) ook zodat Kongolo gewoon centraal kon blijven, al doet ie het uitstekend op links.

Ik vind zijn aankopen over het algemeen gewoon van weinig creativiteit getuigen, en dan niet alleen dit jaar. Het hangt, opnieuw wat mij betreft, teveel van toeval aan elkaar. Eerst Guidetti en Pelle (waar hij ook de credits voor krijgt hoor, daar niet van), daarna gegokt en verloren met Kazim, nu weer gegokt met Elia en dat pakt wel weer goed uit. Hij gokt met de back posities, want niemand had Karsdorp verwacht op deze manier (behalve ik natuurlijk). Hij haalt, mijn inziens, te dure bankzitters, verlengt contracten van spelers om ze een paar maand later in de verkoop te doen of spitsen te halen waardoor je spits waar je net het contract van heb verlengd op de tribune beland (als ie er niets van kan is dat prima, maar verleng zijn contract dan niet), hij heeft Immers een top salaris gegeven en een lang contract, Verhoek, etc. Het rijtje miskopen is groter dan het rijtje perfecte aankopen die, op Gustafson na, meer toevalstreffers waren dan uitstekend scoutingswerk (waar ook genoeg op aan te merken is, maar die ook genoeg aandragen schijnt (die vervolgens naar West Ham gaan en daar wel scoren)).

Kortom; ik ben gewoon niet enthousiast over Geel. Nog alles buiten het feit dat ik 'm een vervelende kutkop vind hebben, maar dat zal vast geen goed argument zijn ;).
pi_156976958
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 20:25 schreef Caland het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hoeveel wedstrijden kreeg 'ie voor deze?
pi_156977187
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 21:06 schreef Scrummie het volgende:
mijn inziens had dat goedkoper gekund.
Vertel.
pi_156977227
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 21:06 schreef Scrummie het volgende:

Ik vind zijn aankopen over het algemeen gewoon van weinig creativiteit getuigen, en dan niet alleen dit jaar. Het hangt, opnieuw wat mij betreft, teveel van toeval aan elkaar. Eerst Guidetti en Pelle (waar hij ook de credits voor krijgt hoor, daar niet van), daarna gegokt en verloren met Kazim, nu weer gegokt met Elia en dat pakt wel weer goed uit. Hij gokt met de back posities, want niemand had Karsdorp verwacht op deze manier (behalve ik natuurlijk). Hij haalt, mijn inziens, te dure bankzitters, verlengt contracten van spelers om ze een paar maand later in de verkoop te doen of spitsen te halen waardoor je spits waar je net het contract van heb verlengd op de tribune beland (als ie er niets van kan is dat prima, maar verleng zijn contract dan niet), hij heeft Immers een top salaris gegeven en een lang contract, Verhoek, etc. Het rijtje miskopen is groter dan het rijtje perfecte aankopen die, op Gustafson na, meer toevalstreffers waren dan uitstekend scoutingswerk (waar ook genoeg op aan te merken is, maar die ook genoeg aandragen schijnt (die vervolgens naar West Ham gaan en daar wel scoren)).
Laatste doel je op Kramaric toch? Was dat niet een fabeltje verzonnen door wat NL media? Ik ben het ook niet met je oneens overigens hoor, maar als ik kijk wat voor TDen we gehad hebben in het verleden en Feyenoord track record wat betreft transfers, dan knijp ik in m'n handjes met Van Geel. Natuurlijk heeft die z'n fouten gemaakt, maar Verhoek heeft z'n waarde wel opgeleverd tegen PSV ( ;) ) en ik vermoed niet dat Van Geel tegen Gio/Rutten heeft gezegd dat hij Achahbar op de tribune moet zetten aangezien z'n contract nu toch al verlengd is. De talenten die bij Feyenoord in de jeugd werden gezien als grote talenten lijken het vaak in het eerste elftal lastig te hebben, een stukje mentale weerbaarheid te missen (dit is eigen interpretatie, ik ken die gasten verder niet maar zo komt het over) en de jongens die het lastig gehad hebben in de jeugd (Van Beek, Clasie) lijken mentaal juist ijzersterk te zijn.

Ik vind het dan ook deels onterecht dat Van Geel bekritiseerd wordt op 'het falen' van Vilhena, JPB, Achahbar etc. en het verlengen van de contracten. Aan de andere kant is het wel terecht, want jongens van buitenaf, ongeacht leeftijd/kwaliteit, krijgen vaak wel duurdere contracten. Dat is iets wat rechtgetrokken moet worden, daar ligt een taak voor Van Geel
pi_156977317
We gaan toch niet wéér de Van Geel discussie beginnen? Dan kom ik over vier of vijf topics wel weer eens kijken. Over een uurtje ofzo.
pi_156977955
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 21:18 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Laatste doel je op Kramaric toch? Was dat niet een fabeltje verzonnen door wat NL media? Ik ben het ook niet met je oneens overigens hoor, maar als ik kijk wat voor TDen we gehad hebben in het verleden en Feyenoord track record wat betreft transfers, dan knijp ik in m'n handjes met Van Geel. Natuurlijk heeft die z'n fouten gemaakt, maar Verhoek heeft z'n waarde wel opgeleverd tegen PSV ( ;) ) en ik vermoed niet dat Van Geel tegen Gio/Rutten heeft gezegd dat hij Achahbar op de tribune moet zetten aangezien z'n contract nu toch al verlengd is. De talenten die bij Feyenoord in de jeugd werden gezien als grote talenten lijken het vaak in het eerste elftal lastig te hebben, een stukje mentale weerbaarheid te missen (dit is eigen interpretatie, ik ken die gasten verder niet maar zo komt het over) en de jongens die het lastig gehad hebben in de jeugd (Van Beek, Clasie) lijken mentaal juist ijzersterk te zijn.

Ik vind het dan ook deels onterecht dat Van Geel bekritiseerd wordt op 'het falen' van Vilhena, JPB, Achahbar etc. en het verlengen van de contracten. Aan de andere kant is het wel terecht, want jongens van buitenaf, ongeacht leeftijd/kwaliteit, krijgen vaak wel duurdere contracten. Dat is iets wat rechtgetrokken moet worden, daar ligt een taak voor Van Geel
Nee, niet Kramaric, Franse spits, ben z'n naam even kwijt. Scoutingsrapporten waren ingeleverd. Geel heeft er (van horen zeggen) niet eens naar gekeken. Paar maanden later ging ie voor 2 miljoen ofzo naar West Ham.

Maar ook jij hebt gelijk hoor, Geel is natuurlijk een 10000 keer betere TD dan Beenhakker, Wotte, en al die andere faalhazen. Tot Rob Baan z'n begin periode, die haalde toen ook prima spelers met Bosvelt en van Wonderen etc. Die heeft het daarna alleen zo erg verknald dat z'n hele TD schap bij Feyenoord lachwekkend was.

Maar goed, eens worden we het niet over van Geel. Enige wat ik kan zeggen is dat Geel bij mij heeft afgedaan, en dat komt ook niet meer goed. Misschien dat ik het daardoor ook wat 'zwarter' bekijk, zou kunnen.

Overigens vind ik wat je zegt over stap jeugd > eerste elftal wel interessant. Daar zit wat mij betreft nog de winst in de jeugdopleiding. Al ben ik al lang blij dat we niet van die droeftoeters als een Ghazi, Kishna of Willems of Depay voortbrengen. Ze lijken bij ons allemaal vrij verstandig, of in ieder geval een beetje normaal. Enige die ik wat dom vond overkomen was Manu altijd, maar verder lijken het allemaal verstandige gasten. Al heb je Drenthe natuurlijk nog wel ergens rond zwerven ;).
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 21:40:32 #83
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_156978032
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 21:38 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, niet Kramaric, Franse spits, ben z'n naam even kwijt. Scoutingsrapporten waren ingeleverd. Geel heeft er (van horen zeggen) niet eens naar gekeken. Paar maanden later ging ie voor 2 miljoen ofzo naar West Ham.
Altijd van die kansloze onzingeruchten zijn dat. Er staan zoveel spelers op scoutingslijstjes en rapporten. Laatst dook hier toch ook dat lijstje van 10 jaar terug oid op met Lewandowski en Falcao. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_156978062
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 21:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Altijd van die kansloze onzingeruchten zijn dat. Er staan zoveel spelers op scoutingslijstjes en rapporten. Laatst dook hier toch ook dat lijstje van 10 jaar terug oid op met Lewandowski en Falcao. :')
Nee, dit was geen onzin :P. Gehoord van m'n pa! ( ;) )

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2015 21:41:27 ]
pi_156978080
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 21:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Moet je je voorstellen dat we een speler als Diego Costa hadden gehad. Dan had Van Benthem een appartementje in Zeist kunnen aanschaffen...
BFF met GGMM
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 21:42:27 #86
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_156978121
Oja, dit lijstje dus.

Vervelend BESTUUR!!!111

[ Bericht 1% gewijzigd door DonRaja op 20-10-2015 21:43:08 ]
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 21:43:10 #87
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_156978156
Moet je nagaan wat voor team we hadde gehad als die v geel nie zo sat te slape :S :S
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_156978184
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 21:43 schreef Caland het volgende:
Moet je nagaan wat voor team we hadde gehad als die v geel nie zo sat te slape :S :S
10 aanvallers en Vermeer.
BFF met GGMM
pi_156978191
Caland verpest weer eens een discussie op niveau. Jammer hoor.
pi_156978198
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 21:43 schreef DonRaja het volgende:

[..]

10 joodse aanvallers en Vermeer.
fixed
pi_156978284
quote:

[..]

Sakho.
pi_156978409
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 21:46 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Sakho.
Ah ja, die :P.

Maar dat had van Geel natuurlijk goed gezien, probleemkind:

quote:
The West Ham striker Diafra Sakho has been arrested on suspicion of making threats to kill and intimidating a witness.

The 25-year-old was arrested on Sunday night before being bailed, reported the Sun, having previously been questioned over an alleged assault earlier this month.

A Metropolitan police spokesman said: “On Sunday 23 August, officers from Havering arrested a man on suspicion of threats to kill and witness intimidation. A 25-year-old man was arrested at an address in Emerson Park, Hornchurch. He was taken to an east London police station and bailed pending police inquiries to a date in early October.”

A spokesman for the player told the Sun: “Diafra Sakho has not been charged with any offence. He vigorously denies the allegations that have been made against him, and has given police a complete explanation of events. He will not be making any further comment.”

Senegal international Sakho joined West Ham from the French club Metz in August last year and has scored 10 goals for the team in 26 Premier League appearances.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2015 21:49:13 ]
pi_156978634
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 21:49 schreef Scrummie het volgende:

[..]

[..]

Van Benthem had hem kosteloos vrijgekregen (zal zo op je andere bericht reageren, deze was makkelijk en snel)

quote:

[..]

Maar ook jij hebt gelijk hoor, Geel is natuurlijk een 10000 keer betere TD dan Beenhakker, Wotte, en al die andere faalhazen. Tot Rob Baan z'n begin periode, die haalde toen ook prima spelers met Bosvelt en van Wonderen etc. Die heeft het daarna alleen zo erg verknald dat z'n hele TD schap bij Feyenoord lachwekkend was.

Maar goed, eens worden we het niet over van Geel. Enige wat ik kan zeggen is dat Geel bij mij heeft afgedaan, en dat komt ook niet meer goed. Misschien dat ik het daardoor ook wat 'zwarter' bekijk, zou kunnen.

Overigens vind ik wat je zegt over stap jeugd > eerste elftal wel interessant. Daar zit wat mij betreft nog de winst in de jeugdopleiding. Al ben ik al lang blij dat we niet van die droeftoeters als een Ghazi, Kishna of Willems of Depay voortbrengen. Ze lijken bij ons allemaal vrij verstandig, of in ieder geval een beetje normaal. Enige die ik wat dom vond overkomen was Manu altijd, maar verder lijken het allemaal verstandige gasten. Al heb je Drenthe natuurlijk nog wel ergens rond zwerven ;).
Er zijn ongetwijfeld betere TDen dan Van Geel, Brands doet het erg aardig natuurlijk (en die deed het met AZ ook niet slecht) maar in Nederland zou ik het verder niet zo snel weten. Maar zoals je terecht opmerkte, we gaan het hier nooit helemaal over eens worden, dat zal je altijd houden met TDen, trainerts en willekeurige voetballers
pi_156978969
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 21:49 schreef Scrummie het volgende:

[..]

[..]

Discriminatie.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_156979389
quote:
Voor Van Benthem is het succesvolle drieluik geen reden om te koop te lopen met zijn prestaties. Interviewverzoeken laat hij door de persafdeling resoluut van de hand wijzen. Werken in de luwte past hem het best ''Laat mij maar gewoon in de materie duiken'', zegt Van Benthem.
Wat een baas
pi_156979709
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 22:12 schreef Henrys het volgende:

[..]

Wat een baas
Kan iemand zo'n rood-wit spandoek maken met zijn naam en die naast die van Kuyt hangen? Die van toornstra mag wel naar zolder.
pi_156979966
Lodeweges is opgestapt bij Heerenveen, iets voor Mario Been?
pi_156980433
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 22:20 schreef exile79 het volgende:

[..]

Kan iemand zo'n rood-wit spandoek maken met zijn naam en die naast die van Kuyt hangen? Die van toornstra mag wel naar zolder.
Die van Kazim ook.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_156981096
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 22:26 schreef heiden6 het volgende:
Lodeweges is opgestapt bij Heerenveen, iets voor Mario Been?
Foppegod neemt het over.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 22:54:51 #100
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_156981124
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 22:20 schreef exile79 het volgende:

[..]

Die van Immers ook.
pi_156981542
quote:
9s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 22:54 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Die van Immers ook.
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 22:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Die van Kazim ook.
Die hebben toch niet eens een spandoek?
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 23:12:14 #102
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_156981656
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 23:08 schreef exile79 het volgende:

[..]

[..]

Er hangt altijd een spandoek van een ooievaar met een feyenoordshirt aan, die is voor Lex.
pi_156982191
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 23:08 schreef exile79 het volgende:

[..]

[..]

Jawel, kazim kuyt en toornstra hangen boven vak Z.
pi_156982609
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 23:29 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Jawel, kazim kuyt en toornstra hangen boven vak Z.
Hangt Kazim daar ook? Serieus? Nooit gezien.
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 23:12 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Er hangt altijd een spandoek van een ooievaar met een feyenoordshirt aan, die is voor Lex.
Ik moet echt beter opletten dan.
pi_156982770
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 23:42 schreef exile79 het volgende:

[..]

Hangt Kazim daar ook? Serieus? Nooit gezien.

[..]

Ik moet echt beter opletten dan.
Die ooievaar hangt onder V *)
pi_156982887
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 23:48 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Die ooievaar hangt onder V *)
Ah ok, die kant kijk ik nooit op vanaf w.
pi_156983641
Zonder Martin van Geel zou Feyenoord nu nog steeds elk jaar moeten vechten voor de 7e plek.
pi_156983717
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 00:39 schreef Tortugal het volgende:
Zonder Martin van Geel zou Feyenoord nu nog steeds elk jaar moeten vechten voor de 7e plek.
Don Leo _O_
pi_156984865
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 21:46 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Sakho.
Die overigens ook voor 3,5-4,5 miljoen pond naar West Ham is gegaan
pi_156985249
quote:
KNVB houdt zich groot na vrijspraak: "Niet in ons hemd gezet"
woensdag 21 oktober 2015 om 06:58

Voor de derde keer dit seizoen ontliep een speler van Feyenoord dinsdag een schorsing. Michiel Kramer duwde tegenstander Ted van de Pavert van De Graafschap in het gezicht, maar volgens de beroepscommissie was dat nog geen slaan.

Eerder ontkwamen ook Rick Karsdorp en Eljero Elia aan een straf, mede door het werk van huisjurist Joris van Benthem. "Toch voelen wij ons niet in ons hemd gezet", reageert de KNVB woensdag in het Algemeen Dagblad. "We draaien het liever om: we zijn heel blij dat een onafhankelijk rechtsprekend orgaan hier een oordeel over velt. Hun oordeel is objectief, de KNVB blijft daar verder ook buiten."

Van Benthem toonde in Zeist onder meer met behulp van een bewegingswetenschapper aan dat Kramer slechts duwde. “Los van Feyenoord, Ajax of PSV, natuurlijk hopen wij niet dat het wekelijks zo uitpakt. Maar dat is ook niet zo", zegt woordvoerder Chris van Nijnatten van de bond.
Vrij aparte opmerking :{

Zou toch bijna impliciet de suggestie wekken dat de KNVB dat niet is?
  woensdag 21 oktober 2015 @ 09:20:10 #111
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_156985746
Hele vreemde opmerking inderdaad. Het slaat nergens op. De zinsconstructie klopt trouwens ook niet.
  Moderator woensdag 21 oktober 2015 @ 09:23:31 #112
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_156985787
Van Nijnatten bevestigt hier gewoon aan wat wij al jaren roepen. :Y)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 21 oktober 2015 @ 09:53:36 #113
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_156986226
Van Nijnatten. Die schreef altijd van die zure stukjes over Feyenoord, met zijn NAC-gezicht. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_156986440
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 08:40 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Vrij aparte opmerking :{

Zou toch bijna impliciet de suggestie wekken dat de KNVB dat niet is?
In principe is de KNVB dat ook niet.
De KNVB zorgt voor hun eigen imago en zou moeten zorgen voor het naleven van de eigen regels. Schijnbaar hebben ze zelf zo'n belabberde juridische afdeling dat ze dit niet eens fatsoenlijk kunnen.

Wel, ehh apart, dat de advocaat van Volkert van der Graaf,deze vrijspraak mede mogelijk hebben gemaakt.
Wat gelijk wel weer aangeeft dat de beroepscommisie boven de KNVB staat en onafhankelijk en er ook mensen in zitten die gewoon recht spreken en geen andere belangen hebben
Hell To The Liars
pi_156986494
quote:
Michiel Kramer dacht een flinke tijd te moeten brommen na zijn duw , maar dankzij Joris van Benthem kan hij gewoon in actie komen voor Feyenoord.
Michiel Kramer kan bijna niet geloven dat het de advocaat gelukt is om hem vrij te pleiten.
Teammanager Bas van Noordwijk, Feyenoord-speler Michiel Kramer en Joris van Benthem tijdens de behandeling van de zaak van de spits voor de beroepscommissie.
Als Feyenoord aan het eind van dit seizoen met de kampioensschaal op de Coolsingel belandt, wil het legioen naast de selectie één man op het balkon van het stadhuis. Joris van Benthem, de huisadvocaat van de Rotterdammers, is goud waard voor de huidige nummer twee van de eredivisie.

In de voetbalwereld, onder collega’s van andere profclubs en bij de KNVB, staat hij al zestien seizoenen bekend als de beste jurist van Nederland. Die reputatie bevestigde hij voor het grote publiek dit seizoen door drie ‘wedstrijden’ op rij te winnen. Van Benthem (44) slaagde erin om vrijspraak te krijgen in de grote tuchtzaken rond Eljero Elia, Rick Karsdorp en Michiel Kramer.

Mede daardoor staat Feyenoord naast Ajax aan kop in de eredivisie. Dankzij Joris 'Driepunter', zoals de supporters hem noemen, kan de Rotterdamse ploeg ook in de serie topduels (AZ thuis en twee keer Ajax, voor beker en competitie, achter elkaar) gewoon beschikken over spits Kramer.

Je suis Joris
Onder de fans gaat al een t-shirt rond met de opdruk 'Je suis Joris, who the fuck are you?' Supporter Chiel zegt dat zijn volgende tatoo er eentje wordt van Van Benthem. De supportersvereniging van Feyenoord vindt na de laatste stunt (vrijspraak in plaats van vier wedstrijden schorsing voor Kramer) Van Benthem in een selectie met Botteghin, Kongolo en Van Beek de beste verdediger.

De adoratie van de fans richting de jurist gaat nog verder. ,,Wat een held’’, zegt oer-Feyenoorder Gerard met een knipoog naar schaatsicoon en naamgenoot (Evert) van Benthem, ,,twee keer de Elfstedentocht winnen en nu dit.’’

De verwachting is dat er voor Van Benthem zondag in De Kuip een groot spandoek hangt. De Rotterdamse jurist zal er niet bij gaan staan juichen. Hij is de man die, hoe belangrijk ook is voor Feyenoord, eeuwig op de achtergrond blijft. Een vriendelijke huisvader, die op zaterdagmorgen in alle vroegte leider is van het pupillenteam van zijn zoontje bij het Rotterdamse VOC.

Van Benthem is op de achtergrond het grote brein van Rotterdamse club
Van Benthem studeerde aan de Rotterdamse Erasmus-universiteit, werkte drie jaar voor een advocatenkantoor en trad toen in dienst bij Feyenoord. Inmiddels beroemd om zijn fenomenale dossierkennis en ondanks alle nederlagen die de KNVB-aanklagers recentelijk leden zeer gerespecteerd in Zeist.

Ajacied
Het is een publiek geheim dat andere voetbaljuristen bij Van Benthem aankloppen als ze het echt niet meer weten. Zelfs in de moeilijkste strafzaken ziet hij openingen. Intern vinden ze de verdediging van Kramer het absolute toppunt dit seizoen. Niemand gaf een stuiver voor de kans op vrijspraak. De jurist van Feyenoord wist dat er voor duwen slechts een gele kaart staat in de reglementen. En nergens, wist hij, wordt onderscheid gemaakt tussen een duw op de schouder of het hoofd. Dat hij ook nog eens een Ajacied, die docent bewegingwetenschappen is, kon laten getuigen was helemaal briljant. ,,Ik zit hier niet om Feyenoord te verdedigen want ik ben voor Ajax’’, sprak docent Jo de Ruiter tegen de tuchtrechters. ,,Maar ik leg u wel uit wat het verschil is tussen een duw en een klap…’’

Kortom, 3-0 voor Feyenoord. Van Benthem is op de achtergrond het brein van de Rotterdamse club. In de loop der jaren heeft hij met slimme constructies in contracten, rechtszaken en adviezen op alle fronten miljoenen verdiend voor zijn club. Als hij ze nu ook nog helpt kampioen te worden, kan hij bij het legioen nooit meer stuk.
Telegraaf gaat wel weer erg ver
  woensdag 21 oktober 2015 @ 10:20:42 #116
263417 Keyos
Like a Boss
pi_156986725
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 10:07 schreef Tortugal het volgende:

[..]

Belachelijk stukje zeg, alsof we onze koppositie volledig hebben te danken aan Van Benthem. Karsdorp was geen rood, Elia was een blunder van de KNVB/scheidsrechter en de overtreding van Kramer was gewoon een gele kaart waard (in ieder geval zeker geen slaan met 3-4 wedstrijden schorsing).

Elk redelijk jurist zou zijn/haar pleidooi hetzelfde hebben opgebouwd als Van Benthem. Het is dat de aanklager van de KNVB het zo ontzettend makkelijk maakt. Blijft wel apart dat de tuchtcommissie Kramer niet heeft vrijgesproken, die hadden ook kunnen constateren dat de aanklacht van slaan niet klopt.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  woensdag 21 oktober 2015 @ 10:29:40 #117
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_156986877
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 10:20 schreef Keyos het volgende:

[..]

Belachelijk stukje zeg, alsof we onze koppositie volledig hebben te danken aan Van Benthem. Karsdorp was geen rood, Elia was een blunder van de KNVB/scheidsrechter en de overtreding van Kramer was gewoon een gele kaart waard (in ieder geval zeker geen slaan met 3-4 wedstrijden schorsing).

Elk redelijk jurist zou zijn/haar pleidooi hetzelfde hebben opgebouwd als Van Benthem. Het is dat de aanklager van de KNVB het zo ontzettend makkelijk maakt. Blijft wel apart dat de tuchtcommissie Kramer niet heeft vrijgesproken, die hadden ook kunnen constateren dat de aanklacht van slaan niet klopt.
Ze chargeren een beetje. Ik vind het wel een geinig stuk.

#vanbenthemgod
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_156986943
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 10:20 schreef Keyos het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Alleen Kramer was een zware strijd. Niet voor niets moest hij 2x in beroep.
  woensdag 21 oktober 2015 @ 10:39:21 #119
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_156987069

Ik kan hier uren naar kijken.
  woensdag 21 oktober 2015 @ 10:43:48 #120
263417 Keyos
Like a Boss
pi_156987143
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 10:39 schreef satecl het volgende:
[ afbeelding ]

Had een ochtenddipje, die is nu aardig weg, dankje.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  woensdag 21 oktober 2015 @ 10:45:59 #121
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_156987173
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 10:43 schreef Keyos het volgende:

[..]

Had een ochtenddipje, die is nu aardig weg, dankje.
Leuke pot. Prima tackle, Goeie uitslag
  Moderator woensdag 21 oktober 2015 @ 11:35:18 #122
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_156988161
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 10:39 schreef satecl het volgende:
[ afbeelding ]

Als je dan tóch zoiets doet dan is dit een prima gekozen target. Maar voor de rest... zou Kazim zoiets flikken dan wordt hem levenslang tbs gewenst. ;)

Kramer moet dit soort acties maar helemaal laten. Hij staat op vlijmscherp natuurlijk. En vier wedstrijden Kazim in de basis kost punten en doelsaldo.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_156988220
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:35 schreef Gert het volgende:

[..]

Als je dan tóch zoiets doet dan is dit een prima gekozen target. Maar voor de rest... zou Kazim zoiets flikken dan wordt hem levenslang tbs gewenst. ;)

Kramer moet dit soort acties maar helemaal laten. Hij staat op vlijmscherp natuurlijk. En vier wedstrijden Kazim in de basis kost punten en doelsaldo.
Stel voor dat we Kazim in de competitie tegen Ajax in de laatste minuut laten invallen en Cillesen goed tegen de grond werkt.
Met de kerstvakantie zit zijn schorsing erop en mag hij vertrekken.
Hell To The Liars
  Moderator woensdag 21 oktober 2015 @ 11:39:23 #124
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_156988249
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:38 schreef Droopie het volgende:

[..]

Stel voor dat we Kazim in de competitie tegen Ajax in de laatste minuut laten invallen en Cillesen goed tegen de grond werkt.
Met de kerstvakantie zit zijn schorsing erop en mag hij vertrekken.
doe dan in de beker, heb je er anderhalve week later ook plezier van. ;)
  woensdag 21 oktober 2015 @ 11:59:07 #125
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_156988668
quote:

[..]

Een Ajacied die Jo de Ruiter heet is nooit grappig.
pi_156989057
quote:
14s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:59 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Een Ajacied die Jo de Ruiter heet is nooit grappig.
_O-
  woensdag 21 oktober 2015 @ 12:33:24 #127
269692 Divje
brr brr patapim
pi_156989469
:D
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_156989623
Ik las ook ooit iets over ene Jo de Jong. Weet helaas niet meer waar dat was.
  woensdag 21 oktober 2015 @ 12:43:41 #129
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_156989721
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 12:39 schreef exile79 het volgende:
Die fluit meestal.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 21 oktober 2015 @ 14:12:18 #130
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_156991795
Met zijn Spaanse neef Hon Del Ul?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_156993090
Lekker rellen in Steenbergen vanavond!
pi_156993171
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 12:39 schreef exile79 het volgende:
Volgens mij was dat een of andere wethouder in Brabant die zelfmoord pleegde nadat hij uit zijn functie was gezet.. zoiets was het geloof ik
pi_156993401
Wat is dat voor gezeik van de lampen en de joden dat Feyenoord bevoordeeld wordt door de KNVB? Ze proberen ons juist de hele tijd schorsingen aan te naaien, die objectief gezien blijkbaar helemaal niks zijn.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_156993510
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 15:39 schreef H.FR het volgende:
Wat is dat voor gezeik van de lampen en de joden dat Feyenoord bevoordeeld wordt door de KNVB? Ze proberen ons juist de hele tijd schorsingen aan te naaien, die objectief gezien blijkbaar helemaal niks zijn.
Was wel degelijk een schorsing, hij kwam weg op vormfouten. We worden niet bevoordeeld, KNVB moet nu alleen vrezen voor heeel veeel beroepszaken van alle andere BVO's. :+
BFF met GGMM
pi_156993547
quote:
14s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 15:43 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Was wel degelijk een schorsing, hij kwam weg op vormfouten. We worden niet bevoordeeld, KNVB moet nu alleen vrezen voor heeel veeel beroepszaken van alle andere BVO's. :+
Eens, imo had het gewoon rood op moeten leveren + minimaal 1 wedstrijd. Feyenoord is héél goed weggekomen :+. Wederom...
pi_156993556
quote:

[..]

En wie gaat dat onze vrienden uitleggen?
  Moderator woensdag 21 oktober 2015 @ 15:44:28 #137
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_156993559
quote:

[..]

Het was geen vormfout. Aanklager heeft gefaald door te hoog in te zetten.
pi_156993615
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 15:44 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Het was geen vormfout. Aanklager heeft gefaald door te hoog in te zetten.
Dus vormfout van de aanklager ;)
  Moderator woensdag 21 oktober 2015 @ 15:48:05 #139
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_156993660
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 15:46 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Dus vormfout van de aanklager ;)
Een vormfout is een fout in de procedure. Dat was dit niet.
pi_156993674
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 15:48 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Een vormfout is een fout in de procedure. Dat was dit niet.
Foute aanklacht is geen vormfout?
pi_156993722
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 15:48 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Een vormfout is een term uit de rechtspraak die duidt op een gemaakte fout in de procedure, volgens art. 359a Sv.

Hij is voor iets aangeklaagd wat hij niet heeft gedaan, dat is geen vormfout als ik deze definitie van wikipedia mag gelvoen. :+
  Moderator woensdag 21 oktober 2015 @ 15:50:49 #142
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_156993728
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 15:48 schreef RvLaak het volgende:

[..]

De aanklager vindt het, neem ik aan, nog steeds een slaande beweging, de beroepscommissie niet. Dus geen fout volgens mij.
pi_156993750
quote:
14s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 15:50 schreef Typisch het volgende:

[..]

Een vormfout is een term uit de rechtspraak die duidt op een gemaakte fout in de procedure, volgens art. 359a Sv.

Hij is voor iets aangeklaagd wat hij niet heeft gedaan, dat is geen vormfout als ik deze definitie van wikipedia mag gelvoen. :+
Fair enough :+. Incompetente aanklagers dus :')
pi_156993923
quote:

[..]

quote:
Teammanager Bas van Noordwijk
Hier ben ik gestopt met lezen. Mensen die Noortwijk niet kunnen spellen neem ik niet serieus.
pi_156995886
Simon heeft z'n veter binnen hoor.
pi_156996184
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 17:24 schreef exile79 het volgende:
Simon heeft z'n veter binnen hoor.
#daretosimon

ofzo

pi_156996463
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 15:44 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Eens, imo had het gewoon rood op moeten leveren + minimaal 1 wedstrijd. ..
Onjuist.. De sanctie voor duwen is een gele kaart
pi_156996578
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 17:51 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Onjuist.. De sanctie voor duwen is een gele kaart
Ook duwen in het gezicht? Overigens kun je bijvoorbeeld ook gewoon rood krijgen voor het duwen van een tegenstander als je maar hard genoed duwt.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2015 17:58:17 ]
pi_156996656
quote:
14s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 17:57 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ook duwen in het gezicht? Overigens kun je bijvoorbeeld ook gewoon rood krijgen voor het duwen van een tegenstander als je maar hard genoed duwt.
Ja er wordt geen onderscheid gemaakt tussen een duw in het gezicht of op een andere plek.
  woensdag 21 oktober 2015 @ 18:04:36 #150
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_156996697
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 17:37 schreef Oldground het volgende:

[..]

#daretosimon

ofzo

[ afbeelding ]
#markthal
pi_156996936
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 18:02 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ja er wordt geen onderscheid gemaakt tussen een duw in het gezicht of op een andere plek.
An sich wellicht niet, maar er zijn wel verschillende kopjes waaronder ze het kunnen gooien hoor, en dan is het wel ineens rood. Wat denk je als je de scheids en zetje geeft bv? Je kunt zijn provocerende duw in het gezicht prima uitleggen als provocerend aggressief gedrag of algemeen onwenselijk gedrag wat je als scheids niet vindt kunnen op een voetbalveld, kun je gewoon rood voor trekken.
Ik had geel normaal gevonden, eventueel rood met 1( wellicht 2) wedstrijdjes schorsing als gevolg,wel kunnen begrijpen, indien direct gegeven door de scheids, maar om er een vooronderzoek naar te starten sloeg eigenlijk al nergens op, en de strafeis was ook ver buiten proporties.

Anyway, deze kneuzenkermis (hehe, k-neuzen-kermis) kunenn we achter ons laten :)
  woensdag 21 oktober 2015 @ 18:49:21 #152
263417 Keyos
Like a Boss
pi_156997525
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 18:19 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

An sich wellicht niet, maar er zijn wel verschillende kopjes waaronder ze het kunnen gooien hoor, en dan is het wel ineens rood. Wat denk je als je de scheids en zetje geeft bv? Je kunt zijn provocerende duw in het gezicht prima uitleggen als provocerend aggressief gedrag of algemeen onwenselijk gedrag wat je als scheids niet vindt kunnen op een voetbalveld, kun je gewoon rood voor trekken.
Ik had geel normaal gevonden, eventueel rood met 1( wellicht 2) wedstrijdjes schorsing als gevolg,wel kunnen begrijpen, indien direct gegeven door de scheids, maar om er een vooronderzoek naar te starten sloeg eigenlijk al nergens op, en de strafeis was ook ver buiten proporties.

Anyway, deze kneuzenkermis (hehe, k-neuzen-kermis) kunenn we achter ons laten :)
We hebben tenslotte al onze handen vol aan de wedstrijd van zondag waarin we AZ een aardige dreun kunnen geven.
pi_156998000
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 18:49 schreef Keyos het volgende:

[..]

We hebben tenslotte al onze handen vol aan de wedstrijd van zondag waarin we AZ een aardige dreun kunnen geven.
Heb er wel zin in.
pi_156998133
quote:
14s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 19:10 schreef Typisch het volgende:

[..]

Heb er wel zin in.
Mooie weken komen eraan hoor; AZ thuis, joden thuis, ADO uit, joden thuis, Twente thuis.
pi_156998134
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 14:12 schreef avotar het volgende:
Met zijn Spaanse neef Hon Del Ul?
Ja en z'n broer heet Kan Kerl Ul
pi_156998365
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 19:15 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Mooie weken komen eraan hoor; AZ thuis, joden thuis, ADO uit, joden thuis, Twente thuis.
Alle 5 winnen en ik ga mijn stoeltje maar weer eens uit de schuur halen.
pi_156998398
quote:
10s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 19:24 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat zou een orgasmetje zijn. (en niet eens onmogelijk ...)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2015 19:25:42 ]
pi_156998439
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 19:25 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat zou een orgasmetje zijn. (en niet eens onmogelijk ...)
Twee keer winnen van ajax is wel onmogelijk gebleken de laatste tijd. :') Mocht het toch gebeuren dan natuurlijk een bluraytje alles.
pi_156998559
quote:
10s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 19:26 schreef Typisch het volgende:

[..]

Twee keer winnen van ajax is wel onmogelijk gebleken de laatste tijd. :') Mocht het toch gebeuren dan natuurlijk een bluraytje alles.
Mja. Maar dat Ajax schat ik echt bijzonder laag in ... maar goed, dat is ook wel vaker geweest :').

Zul je zien, pak je AZ met 4-1 ofzo, iedereen hosanna. Bekerpotje kansloos met 0-3 eraf. Iedereen boos ditdat, ADO uit weer 0-3 ofzo. Vul 't verder maar in.
pi_156998597
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 19:30 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Mja. Maar dat Ajax schat ik echt bijzonder laag in ... maar goed, dat is ook wel vaker geweest :').

Zul je zien, pak je AZ met 4-1 ofzo, iedereen hosanna. Bekerpotje kansloos met 0-3 eraf. Iedereen boos ditdat, ADO uit weer 0-3 ofzo. Vul 't verder maar in.
Ik teken voor een overwinning in de competitie en bekerverlies overigens.
  woensdag 21 oktober 2015 @ 19:47:25 #161
262211 hhh38
pi_156999005
quote:
14s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 19:31 schreef Typisch het volgende:

[..]

Liever andersom.
pi_156999237
quote:
14s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 19:31 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik niet, ik teken vooraf alleen voor 2x winst, desnoods in de beker na verlengen en penalty's (dan mag je dat als gelijkspel zien).
pi_157004885
quote:
10s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 19:24 schreef Typisch het volgende:

[..]

Tsja,het is wel 4x thuis en daarnaast slechts ADO uit...

Als we de vorm en het vertrouwen van de Heerenveen-pot een beetje kunnen vasthouden zou je op zich niet meer dan 1x tegen Ajax punten mogen verliezen en AZ, Twente, en ADO zou je gewon moeten pakken :)

Voorlopig eerst maar eens tegen AZ kijken of we dit niveau een beetje vast kunnen houden, maar zie die pot tegen Heerenveen wel meer als een in elkaar gevallen puzzel dan als een mazzeldagje.

Ik denk dat het spel er nu een beetje in is geslepen en de basis (ook qua spelers) eindelijk een beetje duidelijk is, dus heb wel goede hoop voor de komende 5 potjes :)
pi_157007210
Even wat anders. Welk nummer wordt vaak voor de wedstrijd en in de rust gedraaid? Beetje hardcore met een soort van sirene. Duidelijk he?...
  woensdag 21 oktober 2015 @ 23:32:08 #165
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157007285
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 23:29 schreef exile79 het volgende:
Even wat anders. Welk nummer wordt vaak voor de wedstrijd en in de rust gedraaid? Beetje hardcore met een soort van sirene. Duidelijk he?...
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157007309
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 23:29 schreef exile79 het volgende:
Ik gok:

BFF met GGMM
pi_157007424
quote:
Of die natuurlijk. :)
BFF met GGMM
pi_157007826
quote:
Deze lijkt het meest. Dacht dat hij nog iets anders ging, maar dat kan ook aan het bier liggen..
  donderdag 22 oktober 2015 @ 01:32:12 #169
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_157009166
http://www.fr-fans.nl/nie(...)e-clubs-te-ontmoeten

Robin kind van Feyenoord.
Zou Dirk hem gebeld hebben.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 06:32:02 #170
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_157010013
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 19:15 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Ja en z'n broer heet Kan Kerl Ul
Die woont vast in Steenbergen.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_157010186
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 23:50 schreef exile79 het volgende:

[..]

Deze lijkt het meest. Dacht dat hij nog iets anders ging, maar dat kan ook aan het bier liggen..
Lijkt ie zo beter?

donderdag 22 oktober 2015 @ 08:46:14 #173
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157010538
pi_157010625
Dat is hem inderdaad, had het begin overgeslagen. Tnx
  Moderator donderdag 22 oktober 2015 @ 10:03:20 #175
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_157011668
Is het al bijna d-day...
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_157011786
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 10:03 schreef Jimbo het volgende:
Is het al bijna d-day...
Nog 6 nachtjes slapen :)
  Moderator donderdag 22 oktober 2015 @ 10:16:52 #177
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_157011881
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 10:09 schreef K.offie het volgende:

[..]

echt een tijd geleden dat ik z'n zin had in een wedstrijd.

Vroeg van werk weg, de stad in, happie eten, varkenoord en dan lekker los _O_
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator donderdag 22 oktober 2015 @ 10:50:03 #178
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_157012428
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 10:09 schreef K.offie het volgende:

[..]

Cliché, ik weet het, maar: hopelijk is de selectie vooral bezig met zondag 3 punten halen. Dat is de laatste seizoenen namelijk niet gelukt thuis, tegen AZ.

Het is wel héél erg halleluja hier na een best mooie prestatie tegen een club waar het één grote puinhoop is en ze nu maar een 72-jarige oudgediende van stal hebben gehaald.
pi_157012521
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 10:50 schreef Gert het volgende:

[..]

Cliché, ik weet het, maar: hopelijk is de selectie vooral bezig met zondag 3 punten halen. Dat is de laatste seizoenen namelijk niet gelukt thuis, tegen AZ.

Het is wel héél erg halleluja hier na een best mooie prestatie tegen een club waar het één grote puinhoop is en ze nu maar een 72-jarige oudgediende van stal hebben gehaald.
Als je Heerenveen bedoelt, dan is het ook nog eens maar een halve prestatie. Enkel de eerste helft was goed. In de tweede hadden ze het weer eens weg kunnen geven :')
pi_157012524
quote:

[..]

Dit ja.
Hoe ze totaal onnodig die 2 kools alsnog even weggeven zegt veel over de wedstrijdinstelling.

Tegen AZ moeten ze gewoon weer vol aan de bak. Sluit gelijkspel of verlies ook niet uit.
blablablabla
  donderdag 22 oktober 2015 @ 10:56:56 #181
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_157012546
Ik hoop maar dat we dit niveau het hele seizoen kunnen volhouden. De onvermijdelijke dip gaat een keer komen.
pi_157012564
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 10:56 schreef MPC60 het volgende:
Ik hoop maar dat we dit niveau het hele seizoen kunnen volhouden. De onvermijdelijke dip gaat een keer komen.
Een dip is niet erg. Zeker niet als ze de slechte wedstrijden (die dit seizoen al langsgekomen zijn) ook winnen :+
pi_157012626
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 10:56 schreef MPC60 het volgende:
Dip gaat nog komen? We hebben nog maar 4 fatsoenlijke wedstrijden gespeeld. Utrecht, 2 x Zwolle en Heerenveen. De rest was één grote dip.
  Moderator donderdag 22 oktober 2015 @ 11:08:08 #184
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_157012726
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 10:55 schreef Elan het volgende:

[..]
Tegen AZ moeten ze gewoon weer vol aan de bak. Sluit gelijkspel of verlies ook niet uit.
Als AZ vrij makkelijk naar een nederlaag wordt getikt dan is dat een indicatie dat Feyenoord zondag de 1e helft echt goed was en niet alleen Heerenveen heel slecht.

Maar of Feyenoord écht gaat meedoen dit seizoen, daar is pas over een kleine drie weken wat meer gefundeerd iets over te roepen. Je zult dan op zijn minst thuis van je directe concurrent hebben moeten winnen.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 11:08:32 #185
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_157012737
Hey maar wel gewonnen, vorig verloor je die gewoon. :P
  Moderator donderdag 22 oktober 2015 @ 11:14:56 #186
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_157012860
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 11:08 schreef MPC60 het volgende:
Hey maar wel gewonnen, vorig verloor je die gewoon. :P
Iemand had hier de wedstrijden van vorig seizoen vergeleken met die van nu tot nu toe, geloof dat er 10 punten extra waren gehaald. Goed bezig. 8-)

Alleen, ik weet ook nog de eindstand 2014. Het is een beetje achteraf rekenen, maar ajax eindigde 4 punten boven ons. Als toen de wedstrijd in De Kuip tegen hun was gewonnen ipv verloren... echte zes punten pot. "Kampioen word je tegen de kleintjes" is te kort door de bocht. Je MOET gewoon thuis winnen van je concurrenten.
Maar goed, eerst AZ dus!
  donderdag 22 oktober 2015 @ 11:16:33 #187
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_157012892
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 11:14 schreef Gert het volgende:

[..]

Iemand had hier de wedstrijden van vorig seizoen vergeleken met die van nu tot nu toe, geloof dat er 10 punten extra waren gehaald. Goed bezig. 8-)

Alleen, ik weet ook nog de eindstand 2014. Het is een beetje achteraf rekenen, maar ajax eindigde 4 punten boven ons. Als toen de wedstrijd in De Kuip tegen hun was gewonnen ipv verloren... echte zes punten pot. "Kampioen word je tegen de kleintjes" is te kort door de bocht. Je MOET gewoon thuis winnen van je concurrenten.
Dat was ik. 10 punten voorsprong na 9 wedstrijden is best wel wat, alleen dat verschil moet eigenlijk naar 30 wil je kampioen worden.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 11:17:49 #188
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_157012913
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 11:16 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat was ik. 10 punten voorsprong na 9 wedstrijden is best wel wat, alleen dat verschil moet eigenlijk naar 30 wil je kampioen worden.
Zondag worden het er 12.
pi_157012986
quote:

[..]

Laat ons nu even lekker vrolijk zijn en vertrouwen hieruit putten. Ja ondanks het cliché heb je gelijk, maar zo'n eerste helft is echt wel iets waar dit team zich aan vast kan houden. Ook al zou je punten morsen tegen AZ dan nog heb ik alle vertrouwen in woensdag :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 10:57 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Een dip is niet erg. Zeker niet als ze de slechte wedstrijden (die dit seizoen al langsgekomen zijn) ook winnen :+
Er zijn er zeker al een slechte wedstrijden langs gekomen. In het verleden verloren wij deze vaak, maar nu lijkt het dubbeltje de goede kant op te vallen - al dan niet door een penalty :7
pi_157013115
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 11:21 schreef K.offie het volgende:
al dan niet door een penalty
Vorig jaar hebben we er vier (zo niet vijf) gemist. Alleen daarmee hielp Kuyt al enorm.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 11:32:16 #191
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_157013206
Afgelopen zondag speelde Feyenoord eindelijk weer eens met de punt naar voren. Dat gaan ze nu gewoon vast houden, komt helemaal goed mensen. Zondag 2-0.
pi_157013270
Hebben toch ook een keer 5-1 van AZ gewonnen? Nog niet zo lang geleden? Dat ze ook eindelijk in de tweede helft door bleven scoren die wedstrijd. Was helaas eenmalig...
  donderdag 22 oktober 2015 @ 11:43:18 #193
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_157013422
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 11:35 schreef exile79 het volgende:
Hebben toch ook een keer 5-1 van AZ gewonnen? Nog niet zo lang geleden? Dat ze ook eindelijk in de tweede helft door bleven scoren die wedstrijd. Was helaas eenmalig...
Uitwedstrijd vorig seizoen: 1-4.

http://www.dailymotion.co(...)g-az-feyenoord_sport
  Moderator donderdag 22 oktober 2015 @ 12:07:05 #194
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_157014012
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 11:43 schreef satecl het volgende:

[..]

Na die pot dacht iedereen dat de 3e plaats in de knip was. :Y
Wat een kutseizoen was het ook zeg. Betere tijden gloren.. :P
  donderdag 22 oktober 2015 @ 12:55:42 #195
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157015001
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 11:21 schreef K.offie het volgende:

[..]

Laat ons nu even lekker vrolijk zijn en vertrouwen hieruit putten. Ja ondanks het cliché heb je gelijk, maar zo'n eerste helft is echt wel iets waar dit team zich aan vast kan houden. Ook al zou je punten morsen tegen AZ dan nog heb ik alle vertrouwen in woensdag :Y
Zie het nog gebeuren dat je kampioen wordt en er nog steeds mensen klagen over de 2de helft tegen Heerenveen, de aankoop van Jan-Arie en Geel die op moet rotten :D

Beetje vertrouwen en positivisme mag ook wel een keer ^O^
pi_157015021
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 12:55 schreef Divje het volgende:

[..]

Zie het nog gebeuren dat je kampioen wordt en er nog steeds mensen klagen over de 2de helft tegen Heerenveen, de aankoop van Jan-Arie en Geel die op moet rotten :D

Als we ooit nog kampioen worden ben ik alle aidsjaren vergeten.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 12:57:41 #197
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157015040
quote:
10s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 12:56 schreef Typisch het volgende:

[..]

Als we ooit nog kampioen worden ben ik alle aidsjaren vergeten.
Nawerking van alle drank die dan rijkelijk vloeit :Y
pi_157015274
quote:

[..]

:s)
  donderdag 22 oktober 2015 @ 13:11:36 #199
262211 hhh38
pi_157015353
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 11:43 schreef satecl het volgende:

[..]

Dat was de laatste goede wedstrijd van vorig seizoen ;(
pi_157015485
quote:

[..]

Klagen over de 2e helft tegen Heerenveen is gewoon terecht... Wat een aanfluiting was dat :N
pi_157016223
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 11:14 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik zag deze week een lijstje met de beste seizoenstart van Feyenoord in deze eeuw na 9 wedstrijden. In 2000-2001, 2001-2002 en 2004-2005 waren de resultaten nog beter dan nu. Maar in al deze seizoenen zakte Feyenoord later ver weg.

Kortom, tof dat het nu zo goed gaat maar ik kijk even aan of we het over een langere periode volhouden
pi_157016408
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 13:49 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik zag deze week een lijstje met de beste seizoenstart van Feyenoord in deze eeuw na 9 wedstrijden. In 2000-2001, 2001-2002 en 2004-2005 waren de resultaten nog beter dan nu. Maar in al deze seizoenen zakte Feyenoord later ver weg.

Kortom, tof dat het nu zo goed gaat maar ik kijk even aan of we het over een langere periode volhouden
Moet je zeker doen. Dan kan ik ondertussen hier lekker van genieten en in november kijken we wel waar we staan :7
pi_157016513
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 13:57 schreef K.offie het volgende:

[..]

Moet je zeker doen. Dan kan ik ondertussen hier lekker van genieten en in november kijken we wel waar we staan :7
Ik geniet er ook wel van hoor. Maar weet je wat een gevaar is bij Feyenoord.. door de goede resultaten wordt er al snel weer gepraat over de Coolsingel en met die druk moet een ploeg wel om kunnen gaan. Bij een club als Feyenoord is het lastig om de focus alleen op de eerstvolgende wedstrijd te leggen
pi_157016613
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 14:03 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik geniet er ook wel van hoor. Maar weet je wat een gevaar is bij Feyenoord.. door de goede resultaten wordt er al snel weer gepraat over de Coolsingel en met die druk moet een ploeg wel om kunnen gaan. Bij een club als Feyenoord is het lastig om de focus alleen op de eerstvolgende wedstrijd te leggen
Dat ben ik met je eens. En ik ben ook realistisch, maar zo uit ik me nu 2 weken gewoon even niet :) En ja, dan wordt er weer gelijk over de Coolsingel gepraat, maar als je bij Feyenoord wilt spelen moet je daar gewoon mee om kunnen gaan.
pi_157016694
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 14:03 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Zoveel nieuwe spelers zijn er niet. En de nieuwe spelers die zijn gekomen, zijn wat ouder. Met andere woorden; de blijvers hebben deze druk eerder gevoeld en de nieuwelingen kunnen de druk wel aan (denk ik)...

Dus ik denk dat het qua druk nog wel ff los zal lopen, tot het moment dat een eventueel kampioenschap realistisch is geworden...
  Moderator donderdag 22 oktober 2015 @ 14:18:29 #206
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_157016774
quote:

[..]

Ik vind ook nog niet dat het goed gaat. Maar er hangt wel belofte in de lucht. Wat ik zei: als ook AZ zondag zonder problemen verslagen wordt dan neemt het geloof toe. Dan was die puike 1e helft afgelopen zondag misschien een voorbode van veel moois in plaats van dat het vooral een gevalletje was van "right time right place".
pi_157016777
quote:

[..]

Ik ben vooral goedgestemd over het feit dat het langzaamaan steeds beter wordt. Het is niet die ene pot (of helft) die mij zo tevreden stelt, maar meer het structurele. Er komt meer structuur in het team, spelers raken beter op elkaar ingespeeld, en dit lijkt me niet iets wat heel gemakkelijk heel diep weg gaat zakken. Zeker omdat we met zo een brede bank heel gemakkelijk bankspelers kunnen inzetten als een paar individuen wanpresteren.

Daarbij komt dat we nu in augustus en september al een vrij slechte fase hebben gehad (qua spel), maar daar behoorlijk schadevrij doorheen zijn gekomen. En ik heb, zoek maar terug :P , in augustus al voorspeld dat rond mid-oktober de spelsystemen er waarschijnlijk wel ingeslepen zouden moeten zijn, en dat als we in de periode tot dan niet te veel punten zouden morsen (zoals nu :P ) we inderdaad ook lang bovenin mee zullen gaan doen, en best kansrijk zijn voor het kampioenschap :)

Des te mooier dat PSV zo heeft lopen kwakkelen en redelijk wat puntjes heeft gemorst, terwijl wij alleen bij Roda-uit 2 puntjes en PSV-uit 3 puntjes hebben verloren, waarbij die laatste gewoon kan gebeuren.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 14:21:35 #208
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_157016823
quote:

[..]

In die jaren speelde we ook Europees. In 2002 wonnen we zelfs de UEFA cup. Vorig seizoen heeft Europa ons ook opgebroken. Dit seizoen lekker richten op de competitie. Heerlijk man ;) , laat ajax maar lekker overwinteren in Europa.
pi_157016861
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 14:21 schreef satecl het volgende:

[..]

In die jaren speelde we ook Europees. In 2002 wonnen we zelfs de UEFA cup. Vorig seizoen heeft Europa ons ook opgebroken. Dit seizoen lekker richten op de competitie. Heerlijk man ;) , laat ajax maar lekker overwinteren in Europa.
Toch gun ik ze dat niet :N
  donderdag 22 oktober 2015 @ 14:27:08 #210
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157016935
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 14:23 schreef K.offie het volgende:

[..]

Mwoah, puur in 't belang van t Nederlands voetbal, en vermoeidheid en eventuele moraal dat keldert als ze er eenmaal uitvliegen tegen een obscuur clubje gun ik ze t wel :P
  donderdag 22 oktober 2015 @ 15:00:05 #211
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_157017522
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 14:23 schreef K.offie het volgende:

[..]

Boeiend. Goed voor het Nederlandse voetbal.
  Moderator donderdag 22 oktober 2015 @ 15:16:42 #212
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_157017825
quote:
14s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 15:00 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Het is win-win.Neuzen raus: prima. En als ze wél een ronde doorgaan dan neem je grootheidswaanzin die dan onmiddelijk weer de kop opsteekt voor lief en denk je: goed voor het NL-voetbal. :P
  donderdag 22 oktober 2015 @ 15:26:02 #213
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_157017997
quote:
14s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 15:00 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Boeiend dat Nederlands voetbal. Hup Fener, Augsburg en Liberec.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_157018325
Met de huidige behaalde punten is de ranking in 2017 zo:

Als we als NL niet bij de top12 kunnen komen dan hebben we geen geplaatste status meer voor de CL, en op plaats 16 zelfs nog maar 1 plek in Qualifier 2 (dus 3 voorrondes spelen) :')

Wordt toch wel zorgelijk, want die top12 wordt al moeilijk zat om te realiseren, aangezien we echt een 5.200 moeten INLOPEN op Tsjechie, + 2.200 op Roemenie, + 1.800 op Griekenland EN 1.300 op Kroatie met de punten die we dit lopende en volgend seizoen gaan behalen, terwijl we de laatste jaren eigenlijk structureel minder of evenveel punten halen als die concurrenten.. :{

Ik zie Ajax ook graag verliezen, maar we moeten wel met haastige spoed ergens wat punten gaan sprokkelen..
pi_157018439
quote:
14s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 15:26 schreef Happel het volgende:

[..]

Boeiend dat Nederlands voetbal. Hup Fener, Augsburg en Liberec.
Jij durft.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 15:49:03 #216
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157018478
Ik zou het wel humor vinden als Van Persie vanavond de winnende maakt. Verder is die EL alleen interessant als je er zelf in speelt. :z
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 22 oktober 2015 @ 15:49:07 #217
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_157018481
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 15:42 schreef ace_eleven het volgende:
[ afbeelding ]
Als we als NL niet bij de top12 kunnen komen dan hebben we geen geplaatste status meer voor de CL, en op plaats 16 zelfs nog maar 1 plek in Qualifier 2 (dus 3 voorrondes spelen) :')

Wordt toch wel zorgelijk, want die top12 wordt al moeilijk zat om te realiseren, aangezien we echt een 5.200 moeten INLOPEN op Tsjechie, + 2.200 op Roemenie, + 1.800 op Griekenland EN 1.300 op Kroatie met de punten die we dit lopende en volgend seizoen gaan behalen, terwijl we de laatste jaren eigenlijk structureel minder of evenveel punten halen als die concurrenten.. :{

Ik zie Ajax ook graag verliezen, maar we moeten wel met haastige spoed ergens wat punten gaan sprokkelen..
Dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Het Nederlands voetbal, zit net als het Nederlands elftal, in een neerwaartse spiraal. Daar kan alleen een beleidsverandering iets in gaan veranderen.
Elite
Tegen TTIP
pi_157018537
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 15:49 schreef Caland het volgende:
Ik zou het wel humor vinden als Van Persie vanavond de winnende maakt. Verder is die EL alleen interessant als je er zelf in speelt. :z
De finale is vaak nog wel leuk om te kijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2015 15:51:05 ]
  donderdag 22 oktober 2015 @ 15:51:57 #219
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157018560
quote:
14s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 15:49 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Het Nederlands voetbal, zit net als het Nederlands elftal, in een neerwaartse spiraal. Daar kan alleen een beleidsverandering iets in gaan veranderen.
Ik weet niet of matig beleid nou echt de oorzaak is. Tuurlijk kunnen er zaken beter maar uiteindelijk zorgen de grote verschillen qua inkomsten tussen de competities vooral voor de achteruitgang in Nederland die nu al een hele tijd gaande is. Dat is onomkeerbaar en zal alleen maar erger worden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157018643

Wat een elftal was dit ook. _O-
  donderdag 22 oktober 2015 @ 15:57:21 #221
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_157018700
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 15:51 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik weet niet of matig beleid nou echt de oorzaak is. Tuurlijk kunnen er zaken beter maar uiteindelijk zorgen de grote verschillen qua inkomsten tussen de competities vooral voor de achteruitgang in Nederland die nu al een hele tijd gaande is. Dat is onomkeerbaar en zal alleen maar erger worden.
Maar is de situatie qua verschil nou zo ernstig dat we zelfs onder Kroatië, Griekenland en Roemenië duiken? Zitten daar ook zoveel oliesjeiks soms? Lijkt me niet.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  donderdag 22 oktober 2015 @ 15:58:31 #222
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157018725
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 15:57 schreef Euribob het volgende:

[..]

Maar is de situatie qua verschil nou zo ernstig dat we zelfs onder Kroatië, Griekenland en Roemenië duiken? Zitten daar ook zoveel oliesjeiks soms? Lijkt me niet.
Dat is toch ook niet structureel het geval.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157018727
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 15:57 schreef Euribob het volgende:

[..]

Geen idee maar een Olympiakos verliezen de Nederlandse clubs gewoon van.

Hell, kijk naar Ajax dat niet eens kan willen van fucking Molde en waar wij er de afgelopen jaren tegen uit vlogen.
  donderdag 22 oktober 2015 @ 15:59:20 #224
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157018748
quote:
14s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 15:55 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Boussaboun checkt Kuijt z'n goddelijke blonde lokken én ziet wat er achter 'm gebeurt. Wat een baas was dat.

:')
pi_157018857
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 15:49 schreef Caland het volgende:
Verder is die EL alleen interessant als je er zelf in speelt. :z
Of een gokje wagen. ;) CL vond ik ook geen zak meer aan, dus gister een tientje ingezet en ¤212 verdiend. Hopelijk komt daar vanavond nog ¤466 bij. :P
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_157018938
Fuck Ajax en PSV in CL en EL... Laat AZ of Groningen maar heel ver komen. Liefst winnen natuurlijk ;)
  donderdag 22 oktober 2015 @ 16:07:48 #227
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_157018941
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 15:51 schreef Caland het volgende:

[..]

Van de echt grote clubs ga je het nooit meer winnen inderdaad, maar de situatie zoals die nu is zou zeker wel verbeterd kunnen worden middels goed beleid, beginnende met die kliek in Zeist. Oplossingen heb ik niet zo snel trouwens. Mogelijk is het wel, daar ben ik van overtuigd.
Elite
Tegen TTIP
pi_157019217
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 16:18 schreef BadderHaring het volgende:
Ik ben de grootste debiel ooit.
:? Zag Cabral van de week nog gewoon lopen hoor op de Lijnbaan.

[ Bericht 6% gewijzigd door DonRaja op 22-10-2015 16:29:03 ]
pi_157019240
quote:
14s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 16:20 schreef Typisch het volgende:

[..]

:? Zag Cabral van de week nog gewoon lopen hoor op de Lijnbaan.

Greene > Cabral
pi_157019705
Ik begin me steeds meer te ergeren aan de "Feyenoordsupporters". Kazim uitfluiten,Johan Cruyff de dood toe wensen en maar het bestuur de schuld van alles geven terwijl het juist deze supporters zijn die de club kapotmaken
  donderdag 22 oktober 2015 @ 16:49:19 #231
383168 Mr.Smokey
Who else nigga
pi_157019921
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 16:41 schreef Henrys het volgende:
Ik begin me steeds meer te ergeren aan de "Feyenoordsupporters". Kazim uitfluiten,Johan Cruyff de dood toe wensen en maar het bestuur de schuld van alles geven terwijl het juist deze supporters zijn die de club kapotmaken
Oké Hans bedankt.
Ride Or Die Lalalalalalalala
pi_157020639
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 16:49 schreef Mr.Smokey het volgende:

[..]

Oké Hans bedankt.
Hij heeft wel gelijk. Of wil je FC Twente toestanden?
pi_157020711
quote:
Tja, dat soort trieste figuren zul je altijd hebben.
pi_157020714
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 17:18 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk. Of wil je FC Twente toestanden?
Hoe bedoel je?

Hebben we weer een megalomane voorzitter?
pi_157020736
quote:
Sterkte.
pi_157020913
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 17:22 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?

Hebben we weer een megalomane voorzitter?
Dat de club bestuurd wordt aan de hand van wat een paar idioten (bij Twente Vak P) schreeuwen... Trainers ontslaan, etc...
  donderdag 22 oktober 2015 @ 17:34:21 #237
383168 Mr.Smokey
Who else nigga
pi_157020974
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 17:31 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Dat de club bestuurd wordt aan de hand van wat een paar idioten (bij Twente Vak P) schreeuwen... Trainers ontslaan, etc...
hoe lang word er al geroepen dat gudde enz weg moeten? zitten er nog steeds toch
Ride Or Die Lalalalalalalala
pi_157021959
Onze dorpsdemagoog nog steeds in topvorm. _O_

Kuyt twitterde op donderdag 22-10-2015 om 18:14:08 HER ZAMAN HER YERDE EN BÜYÜK FENER !!!HAYDİ FENER ! HAYDİ ROBIN ! #fenaja https://t.co/oIsZRKVabb reageer retweet
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 22 oktober 2015 @ 18:45:42 #239
53267 TC03
pi_157022594
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 15:42 schreef ace_eleven het volgende:
[ afbeelding ]

Laat Ajax maar de EL winnen en PSV de volgende ronde halen. Anders worden we straks kampioen en mogen we niet eens de CL in. :')
  donderdag 22 oktober 2015 @ 18:47:34 #240
53267 TC03
pi_157022657
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 14:18 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik vind ook nog niet dat het goed gaat. Maar er hangt wel belofte in de lucht. Wat ik zei: als ook AZ zondag zonder problemen verslagen wordt dan neemt het geloof toe. Dan was die puike 1e helft afgelopen zondag misschien een voorbode van veel moois in plaats van dat het vooral een gevalletje was van "right time right place".
Nu al in "als"-scenario's gaan praten is gevaarlijk. Feyenoord moet nog maar zien te winnen van AZ, geen gemakkelijke opgave.
pi_157022952
quote:
Kazim uitfluiten oké, maar Cruijff kan de kanker krijgen...

Oh wacht...
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_157023246
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 18:57 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Kazim uitfluiten oké, maar Cruijff kan de kanker krijgen...

Oh wacht...
Too soon
pi_157023332
quote:
9s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 19:08 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Too soon
Never :P
pi_157023789
quote:
14s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 15:55 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Ghaly, Ostlund, Greene _O_
pi_157024120
Kramer _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2015 19:37:43 ]
pi_157024124
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 19:26 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Ghaly, Ostlund, Greene _O_
Kampioenenelftal
  donderdag 22 oktober 2015 @ 19:38:39 #247
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_157024148
quote:
Haha wat een koning!!! Vorige week deed pakte hij de microfoon af tijdens zo'n intro :D
  donderdag 22 oktober 2015 @ 20:25:53 #248
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_157025463
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 19:38 schreef satecl het volgende:

[..]

Haha wat een koning!!! Vorige week deed pakte hij de microfoon af tijdens zo'n intro :D
Ik snap het niet. :@
pi_157026957
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 18:45 schreef TC03 het volgende:

[..]

Laat Ajax maar de EL winnen en PSV de volgende ronde halen. Anders worden we straks kampioen en mogen we niet eens de CL in. :')
Inderdaad ja. Mede mogelijk gemaakt door de play-offs en de mogelijkheid dat clubs als gae Europa in kunnen.
pi_157028534
Van mij mogen de Nederlandse clubs ver komen hoor (al lig ik er totaal niet wakker van als ze verliezen), maar een Europese prijs gun ik niemand eigenlijk. Wij moeten de laatste blijven hoor.
pi_157029046
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 21:09 schreef H.FR het volgende:

[..]

Inderdaad ja. Mede mogelijk gemaakt door de play-offs en de mogelijkheid dat clubs als gae Europa in kunnen.
Over de play-offs zijn die Belgen het iig niet eens, die zijn lyrisch en vinden juist dat ze door de play-offs sterker zijn in Europa. Nu is het systeem daar helemaal gaar natuurlijk, met de top 6 die in een onderlinge competitie met halvering van de punten gaat uitmaken wie er kampioen wordt, maar dan krijg je iig wel veel topwedstrijden in korte tijd. GAE komt door de fair-play, dat kan vanaf dit seizoen niet meer, nu krijg je een geldprijs van (ik dacht) wel ¤5000,-
pi_157029166
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 21:55 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Over de play-offs zijn die Belgen het iig niet eens, die zijn lyrisch en vinden juist dat ze door de play-offs sterker zijn in Europa. Nu is het systeem daar helemaal gaar natuurlijk, met de top 6 die in een onderlinge competitie met halvering van de punten gaat uitmaken wie er kampioen wordt, maar dan krijg je iig wel veel topwedstrijden in korte tijd. GAE komt door de fair-play, dat kan vanaf dit seizoen niet meer, nu krijg je een geldprijs van (ik dacht) wel ¤5000,-
Dat GAE europa inging komt ook omdat Twente niet wilde ("te duur"). Maar ja, of twente het hoofdtoernooi zou hebben bereikt is ook nog maar de vraag.
pi_157033498
quote:
Wordt een denk ik wel een topper in de sinterklaasfilmpjes :D
pi_157034652

Ik hoop echt dat ze hem vaker interviewen echt het tegenovergestelde van Kuyt _O-
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 02:19:23 #255
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_157034748
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 03:01:54 #256
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_157034844
Kramer is een enorme baas :D
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_157035187
Kramert doet wel lekker popiejopie de laatste tijd.
pi_157035222
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 07:43 schreef Oldground het volgende:
Beetje de klapjosti uithangen, inderdaad.
  Moderator vrijdag 23 oktober 2015 @ 08:03:17 #259
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_157035274
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 07:43 schreef Oldground het volgende:
Als ie ze er in blijft koppen en schieten zal mij het een worst zijn.
En een beetje humor, niks mis mee toch. Doorgaans lopen er alleen maar van die wereldverbeteraars rond bij Feyenoord.
4045
onlogisch
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 08:03:28 #260
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157035277
quote:

[..]

Veel topwedstrijden in korte tijd ja. Maar dan zie ik nog meer in gewoon 11 clubs in de eredivisie en dan 4 keer tegen elkaar spelen. Zeker als Feyenoordfan zijnde zou ik meer in zo'n optie zien omdat ze er over het algemeen niets van bakken in play-offs
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 08:04:34 #261
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157035282
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 08:03 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Als ie ze er in blijft koppen en schieten zal mij het een worst zijn.
En een beetje humor, niks mis mee toch. Doorgaans lopen er alleen maar van die wereldverbeteraars rond bij Feyenoord.
Nou Castelen deed nogal eens wat mondjes snoeren
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Moderator vrijdag 23 oktober 2015 @ 08:04:54 #262
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_157035284
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 08:04 schreef Dven het volgende:

[..]

Nou Castelen deed nogal eens wat mondjes snoeren
Romeo _O_
4045
onlogisch
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 08:21:49 #263
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_157035391
quote:
Ik begin me steeds meer te ergeren aan de "Feyenoordsupporters". Kazim uitfluiten,Johan Cruyff de dood toe wensen en maar het bestuur de schuld van alles geven terwijl het juist deze supporters zijn die de club kapotmaken.
Elite
Tegen TTIP
pi_157035508
quote:

[..]

Bij hun play-offs speel je ook meer topwedstrijden, dus in die argumentatie kan ik me wel vinden op zich. Bij ons kan de nr. 7 of 8 opeens europa nog in, die heeft er gewoon niks te zoeken.
pi_157035861
quote:
'Feyenoord mag alsnog hopen op vervanging Karsdorp door speciaal programma'
vrijdag 23 oktober 2015 om 08:27

Feyenoord heeft goede hoop dat Bart Nieuwkoop, die onlangs tegen De Graafschap debuteerde in de hoofdmacht van de Rotterdammers, fit genoeg is voor het treffen met AZ.

Daardoor zou trainer Giovanni van Bronckhorst niet hoeven puzzelen. Het is duidelijk dat Rick Karsdorp, dit seizoen de vaste rechtsback van Feyenoord, nog niet hersteld is van zijn liesblessure. Nieuwkoop moest in de voorbije duels al opdraven als zijn vervanger, maar heeft zelf ook een lichte blessure opgelopen.

Volgens het Algemeen Dagblad werkt Nieuwkoop aan de hand van een speciaal, aangepast trainingsprogramma, toe naar het duel met AZ. Na zijn twee basisplaatsen kan Nieuwkoop mogelijk zijn derde Eredivisie-duel aan zijn cv toevoegen. Feyenoord heeft goede hoop dat de back op tijd fit is. Anders lijkt Eric Botteghin, miljoenenaankoop, in het elftal te komen. Sven van Beek verhuist eventueel naar de rechtsbackpositie.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:38:30 #266
262211 hhh38
pi_157036172
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 09:13 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Waarom wordt Karsdorp nou maar niet fit? :(
We hebben hem nodig woensdag!
pi_157036207
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 09:38 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Waarom wordt Karsdorp nou maar niet fit? :(
We hebben hem nodig woensdag!
Ik hoop/ denk dat ze hem sparen voor komende woensdag :)

Verder doet Nieuwkoop het natuurlijk best wel ok totnogtoe, en dan is het misschien wel verstandig niet te veel risico te nemen met een blessure. Net zoals dat spelers nu ook al snel uit voorzorg gewisseld worden, als ze pijntjes voelen tijdens de wedstrijd. Met een goede bank is de noodzaak tot risico gewoon kleiner.

Maar ja, Karsdorp is wel een baas, en wel iemand die woensdag wel het verschil zou kunnen maken, qua wie er achter wie aan moet lopen :)
  Moderator vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:53:21 #268
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_157036376
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 09:41 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik hoop/ denk dat ze hem sparen voor komende woensdag :)

Verder doet Nieuwkoop het natuurlijk best wel ok totnogtoe, en dan is het misschien wel verstandig niet te veel risico te nemen met een blessure. Net zoals dat spelers nu ook al snel uit voorzorg gewisseld worden, als ze pijntjes voelen tijdens de wedstrijd. Met een goede bank is de noodzaak tot risico gewoon kleiner.

Maar ja, Karsdorp is wel een baas, en wel iemand die woensdag wel het verschil zou kunnen maken, qua wie er achter wie aan moet lopen :)
Het nut van een goede bank blijkt nu al. Zonder Botteghin waren Kongolo en Van Beek een plek naar rechts opgeschoven en had Nelom z'n dikke reet weer van de bank kunnen hijsen. Liever niet.
pi_157036460
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 09:53 schreef Gert het volgende:

[..]

Het nut van een goede bank blijkt nu al. Zonder Botteghin waren Kongolo en Van Beek een plek naar rechts opgeschoven en had Nelom z'n dikke reet weer van de bank kunnen hijsen. Liever niet.
Al speelt Nieuwkoop nu ipv Botteghin :P

Ik vraag me treouwens wel af hoe vaak nog moet blijken dat je Jan-Arie niet meer op CV moet opstellen. Ik zou Botteghin daar wel graag voor in de plaats zien. Zeker tegen Ajax, maar eigenlijk wel continu. Van der Heijden nog alleen maar gebruiken als standin voor Vejinovic of wellicht als standin op LB, voor een CV maakt hij echt veel te veel (structurele) fouten :{
  Moderator vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:04:05 #270
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_157036551
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 09:58 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik vraag me treouwens wel af hoe vaak nog moet blijken dat je Jan-Arie niet meer op CV moet opstellen. Ik zou Botteghin daar wel graag voor in de plaats zien. Zeker tegen Ajax, maar eigenlijk wel continu. Van der Heijden nog alleen maar gebruiken als standin voor Vejinovic of wellicht als standin op LB, voor een CV maakt hij echt veel te veel (structurele) fouten :{
Eens.
Botteghin heeft ook zijn beperkingen, maar die J.-Arie zie je wekelijks flinke misstappen maken.
pi_157036573
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 09:53 schreef Gert het volgende:

[..]

Helemaal juist *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 09:58 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Tja, Jan-Arie hebben we alleen nog maar als CV gezien toch? Het lijkt mij dat hij als LB een stuk minder schade kan doen, maar of het nut heeft om hem op de plek van Vejinovic te proberen (als 2de optie) geen idee.
pi_157036696
Jan-Arie is trager dan stront door een trechter, die op linksback zetten wordt ook helemaal niets.
pi_157036999
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 10:14 schreef Bonkers. het volgende:
Jan-Arie is trager dan stront door een trechter, die op linksback zetten wordt ook helemaal niets.
Ja, maar puur verdedigend staat hij vaker verkeerd (of positioneel, of op het verkeerde been) dan goed. Volgens mij was hij bij minstens de helft van de tegengoals betrokken. Als je dan een goede bank hebt, moet je m toch gewoon wisselen.

Leuke gok geweest hoor, een ervaren speler gratis laten overkomen, maar op deze positie laat hij gewoon veel te veel steken vallen
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:32:18 #274
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157037018
Jan Arie op linksback zetten, dat is misschien wel het slechtste idee sinds Van Beukering. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157037217
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 10:30 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ja, maar puur verdedigend staat hij vaker verkeerd (of positioneel, of op het verkeerde been) dan goed. Volgens mij was hij bij minstens de helft van de tegengoals betrokken. Als je dan een goede bank hebt, moet je m toch gewoon wisselen.

Leuke gok geweest hoor, een ervaren speler gratis laten overkomen, maar op deze positie laat hij gewoon veel te veel steken vallen
Ik denk ook dat ie uiteindelijk vervangen wordt door Botteghin. Maar zolang Feyenoord blijft winnen is er voor Gio ook niet echt noodzaak om veranderingen door te voeren.
pi_157037262
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 10:32 schreef Caland het volgende:
Jan Arie op linksback zetten, dat is misschien wel het slechtste idee sinds Van Beukering. _O-
Als ie maar uit het centrum verdwijnt, maar doe dan maar naar de bank/tribune :@

quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 10:41 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

Ik denk ook dat ie uiteindelijk vervangen wordt door Botteghin. Maar zolang Feyenoord blijft winnen is er voor Gio ook niet echt noodzaak om veranderingen door te voeren.
Net nagezocht, hij ziet er bij alle laatste 5 tegengoals niet goed uit. Dat is dus, iedere tegengoal in heel september/oktober.. Dan mag je Bottgehin wel eens een plekkie gunnen toch?
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:51:55 #277
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157037396
Duidelijk, Braziliaans BetonBlok in de plaats van Baco-Arie ^O^
pi_157037526
Feyenoord twitterde op vrijdag 23-10-2015 om 10:55:13 NIEUWS: Feyenoord en Rick Karsdorp hebben een principeakkoord bereikt over een vernieuwd contract tot medio 2020. https://t.co/JtCf56WLGL reageer retweet
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:59:40 #279
262211 hhh38
pi_157037548
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 10:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Feyenoord twitterde op vrijdag 23-10-2015 om 10:55:13 NIEUWS: Feyenoord en Rick Karsdorp hebben een principeakkoord bereikt over een vernieuwd contract tot medio 2020. https://t.co/JtCf56WLGL reageer retweet
2020, lekker hoor.
Nog 2,5 seizoen uitblinken en dan voor de hoofdprijs weg _O_
pi_157037641
quote:
Das lekker nieuws :D ^O^
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:09:25 #281
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_157037686
Ook lang zeg. Voor iemand die nu al aardig uitblinkt.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_157037716
Karsgod _O_
pi_157037773
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 11:09 schreef Euribob het volgende:
Ook lang zeg. Voor iemand die nu al aardig uitblinkt.
Jup, toch een goed teken dat we onze grootste talenten met zo'n termijn kunnen vastleggen. Het is natuurlijk afvragen waar het plafond van Karsdorp ligt, maar iemand die zijn hele leven een nummer 10 is geweest zijn de prestaties die hij nu op het backje levert echt bewonderenswaardig. _O_
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:28:39 #284
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_157037995
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 11:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Jup, toch een goed teken dat we onze grootste talenten met zo'n termijn kunnen vastleggen. Het is natuurlijk afvragen waar het plafond van Karsdorp ligt, maar iemand die zijn hele leven een nummer 10 is geweest zijn de prestaties die hij nu op het backje levert echt bewonderenswaardig. _O_
Of misschien is hij daarom voetballend juist zo goed.
pi_157038205
2020 _O_

Eindelijk!
pi_157038283
2020! Dat is tenminste een mooie tijd.
pi_157038571
quote:
Lekker.
Nu Kongolo nog, daar dreigt een scenario als van Wijnaldum, Fer en Boëtius namelijk. Heeft nog maar tot 2017 een contract.
pi_157038628
quote:
14s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 16:07 schreef Happel het volgende:

[..]

Van de echt grote clubs ga je het nooit meer winnen inderdaad, maar de situatie zoals die nu is zou zeker wel verbeterd kunnen worden middels goed beleid, beginnende met die kliek in Zeist. Oplossingen heb ik niet zo snel trouwens. Mogelijk is het wel, daar ben ik van overtuigd.
Kunstgras verbieden zou al een goede eerste stap zijn. Wie dat ooit verzonnen heeft ;(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_157038739
Karsdorp _O_
pi_157038914
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 12:08 schreef eight het volgende:

[..]

Kunstgras verbieden zou al een goede eerste stap zijn. Wie dat ooit verzonnen heeft ;(
Kan bijna niet meer, gezien alle clubs met kunstgras daar ook een stem in hebben.
pi_157039200
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 10:59 schreef hhh38 het volgende:

[..]

2020, lekker hoor.
Nog 2,5 seizoen uitblinken en dan voor de hoofdprijs weg _O_
Lijkt me wel een jongen die snel heimwee krijgt
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:51:12 #292
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_157039292
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 12:29 schreef Typisch het volgende:

[..]

Kan bijna niet meer, gezien alle clubs met kunstgras daar ook een stem in hebben.
Kan daar over vanuit de FIFA (i know :') ) geen sturend beleid komen?
pi_157039301
Supernieuws dit! Eindelijk een contract 4+ jaar (hoewel Pellè die destijds zelf ook wilde hebben). Hoop dat hij deze lijn vast kan houden.
pi_157039331
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 12:51 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Kan daar over vanuit de FIFA (i know :') ) geen sturend beleid komen?
Ze hebben er laatst bij de vrouwen een heel WK op gespeeld, dus dat lijkt mij stug.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:02:43 #295
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157039549
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 12:04 schreef Typisch het volgende:

[..]

Lekker.
Nu Kongolo nog, daar dreigt een scenario als van Wijnaldum, Fer en Boëtius namelijk. Heeft nog maar tot 2017 een contract.
Zou die bij willen tekenen als hij niet op zijn favoriete positie een serieuze kans maakt? Ik zou het wel weten als ik hem was.
pi_157039753
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 12:46 schreef Henrys het volgende:

[..]

Lijkt me wel een jongen die snel heimwee krijgt
Die neemt zijn vader gewoon mee naar het buitenland.

Verder,mooi teken dat er tot 2020 verlengd kan worden, ivm Ajax en PSV ontbrak het daar toch aan de afgelopen jaren: je toptalenten contracten van 4+ jaar geven.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:15:52 #297
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_157039840
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 12:53 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ze hebben er laatst bij de vrouwen een heel WK op gespeeld, dus dat lijkt mij stug.
Vrouwenvoetbal :') Nee grapje dames, ik heb ook gekeken. Maar het is niet alleen kunstgras natuurlijk, als je ziet hoe die neuzen gisteren aangstvallig saai voetbal spelen, de lampies er ook niks van bakken dan ligt het eerder aan de opvatting van de Nederlandse clubs. Die spelen in Europa alsof het ze echt geen kut intereseert. De passie die je vorig jaar bij ons zag zag ik gisteren misschien een heel klein beetje bij Groningen. Die vervolgens ook als enige met een punt naar huis gaan.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:32:46 #298
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157040185
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 13:15 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Vrouwenvoetbal :') Nee grapje dames, ik heb ook gekeken. Maar het is niet alleen kunstgras natuurlijk, als je ziet hoe die neuzen gisteren aangstvallig saai voetbal spelen, de lampies er ook niks van bakken dan ligt het eerder aan de opvatting van de Nederlandse clubs. Die spelen in Europa alsof het ze echt geen kut intereseert. De passie die je vorig jaar bij ons zag zag ik gisteren misschien een heel klein beetje bij Groningen. Die vervolgens ook als enige met een punt naar huis gaan.
Ze spelen vooral (Molde uitgezonderd) tegen clubs met veel meer geld en mede daardoor kwaliteit.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:42:42 #299
262211 hhh38
pi_157040401
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 13:32 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ze spelen vooral (Molde uitgezonderd) tegen clubs met veel meer geld en mede daardoor kwaliteit.
Buiten PSV valt dat ook wel mee. En jullie hebben dan ook nog de pech dat er al weken niet in de beste opstelling kan worden gespeeld, anders waren de resultaten vast beter geweest.

Dat Ajax geen eerste staat in hun poule is ronduit schandalig. Fenerbahce lijkt dan misschien wel vol kwaliteit te zitten, maar dat is een zooitje ongeregeld zonder echte dadendrang. Als de vedettes hun geld maar krijgen. Celtic stelt ook niets meer voor en Molde profiteert daarvan met een goede tactiek.

AZ en Groningen valt niet heel veel te verwijten, al had AZ gisteren toch wel minstens gelijk mogen spelen.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:47:47 #300
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157040509
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 13:42 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Buiten PSV valt dat ook wel mee. En jullie hebben dan ook nog de pech dat er al weken niet in de beste opstelling kan worden gespeeld, anders waren de resultaten vast beter geweest.

Dat Ajax geen eerste staat in hun poule is ronduit schandalig. Fenerbahce lijkt dan misschien wel vol kwaliteit te zitten, maar dat is een zooitje ongeregeld zonder echte dadendrang. Als de vedettes hun geld maar krijgen. Celtic stelt ook niets meer voor en Molde profiteert daarvan met een goede tactiek.

AZ en Groningen valt niet heel veel te verwijten, al had AZ gisteren toch wel minstens gelijk mogen spelen.
Bij Fener en Celtic werkt men natuurlijk met een veel grotere begroting dan bij Ajax en dat geldt ook voor de tegenstanders van Groningen en AZ.

Fener is een zooitje met een tactisch plan wat nergens op slaat, maar individueel zijn die spelers natuurlijk allemaal een maatje groter dan wat er in de eredivisie rondloopt.

Toch had Ajax gewoon 6 punten moeten hebben nu, al was het alleen maar vanwege hun grote bek waarbij ze hun opleiding en systeem zo heilig verklaren. Kennelijk kan elke club met een paar euro meer (of een tactisch plan) hun zelfverklaarde unieke pluspunt eenvoudig wegwerken.
pi_157041096
Denk dat Jan-Arie erin blijft staan tot hij punten kost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')