Dat is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:21 schreef Sapstengel het volgende:
Niet naar de rijdende rechter kijken![]()
Zo wispelturig
Gewoon die Spearman rho ja togquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Enquetes en dan zeker een paar tientallen ofzo?Is het kwalitatief onderzoek?
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:57 schreef Sapstengel het volgende:
http://www.airforcetimes.(...)fight-isis/74288250/
A-10![]()
Joh ik ben dit getrut op mobiel niet gewend. Ik maak er een teringzooi vanquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:45 schreef Beach het volgende:
weghalen terwijl google gewoon de hele pagina heeft gecachet
Echt zo'n bazen vliegtuig ja. Vliegende gattling gun.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:47 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Een vliegtuig om het wapen heen bouwen![]()
Niet alleen op Fok, sis.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:47 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Joh ik ben dit getrut op mobiel niet gewend. Ik maak er een teringzooi van
AC 130 danquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Echt zo'n bazen vliegtuig ja. Vliegende gattling gun.
Freedom farts
Ook zo'n ziek vliegtuig ja. Komt vast aardig hard aan zo'n patroonquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:35 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
AC 130 dan![]()
Een howitzer in een vliegtuig zetten
![]()
[ afbeelding ]
Maar ik las vandaag dat Netanyahu denkt dat het idee om joden uit te roeien door een moslim Hitler is toegefluisterd, dus ze zijn blijkbaar ook verantwoordelijk voor WO 2quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:18 schreef Beach het volgende:
behalve aan de dood van jezus
de joden hebben die aan de romeinen overgeleverd
Verbaast me niks, vast allemaal ingefluisterd door Mohamed.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar ik las vandaag dat Netanyahu denkt dat het idee om joden uit te roeien door een moslim Hitler is toegefluisterd, dus ze zijn blijkbaar ook verantwoordelijk voor WO 2.
wie is dat, een fokker?quote:
hey beachquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Verbaast me niks, vast allemaal ingefluisterd door Mohamed.
Nooit een zakenman uit de woestijn vertrouwen.
[..]
wie is dat, een fokker?
en gaat ie dood omdat ie ziek is?
vond saaiquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hey beach
wat vond je van de race op philip island
Mwah ik heb in Leeuwarden vrijwel pal naast de vliegbasis gewoond en dat gaat heel snel vervelen. Vooral toen Putin elke 2 dagen weer een bommenwerper stuurde.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:55 schreef fathank het volgende:
Leuk zo'n vliegend kanon op 10 km hoogte
Dit is veel leuker
gwn nuke op isis gooiequote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:28 schreef Faeroer het volgende:
Die Netanyahu moet lekker gewoon nuke koppen
Hahaha mooi man. Zeker zo'n F-15, die gaat nog een keer zo hard als een F-16quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:27 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Mwah ik heb in Leeuwarden vrijwel pal naast de vliegbasis gewoond en dat gaat heel snel vervelen. Vooral toen Putin elke 2 dagen weer een bommenwerper stuurde.
Gewoon buckraket erop afschieten, klaar.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Hahaha mooi man. Zeker zo'n F-15, die gaat nog een keer zo hard als een F-16.
Maar om er dagelijks wakker van te worden is minder leuk. Tenzij omsingeld door jihadis
quote:
quote:
Zie hierboven.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:25 schreef Beach het volgende:
[..]
wie is dat, een fokker?
en gaat ie dood omdat ie ziek is?
Of niet naast een militaire vliegbasis gaan wonenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:09 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Gewoon buckraket erop afschieten, klaar.
Jaquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Enquetes en dan zeker een paar tientallen ofzo?Is het kwalitatief onderzoek?
gelukkig creatine vrij wil niet doping doen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:04 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
YEAHHHHHHRRRRRGGGHHHHHHHNNNNNNNGGGGG
Zet ze hier dan, wij vullen het wel voor je in.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maximaal 5. Wilde enquête, maar krijgzeker geen respons van die Kees types.
lol nopequote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zet ze hier dan, wij vullen het wel voor je in.
Jij bent zeker zo'n vies keesje wat al dieskriemineert als hij een turkse naam ziet. Stimo heeft gelijk, zie je welquote:
I.i.g. nog niet zo vol als die daar-moet-een-piemel-in-vrouw daar in Steenwijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:28 schreef Eleiko het volgende:
[..]
I.i.g. nog niet zo vol als die daar-moet-een-piemel-in-vrouw daar in Steenwijk.haha alsof iedereen die pvv stemt een tokkie isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zie liever deze twee trouwens dan geert
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Ik heb er nog geen een gezien die ander gedrag vertoont.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:30 schreef Beach het volgende:
[..]
haha alsof iedereen die pvv stemt een tokkie is
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |