Gewoon lekker je ding doen togquote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:34 schreef Questular het volgende:
Deze afgetrainde god ook, lekker met een kopje thee en een koekje op de bank.
Dit.quote:
100+ kg vriendje. In tegenstelling tot 90% van dit topic sport ik wel echt en niet alleen op fok!quote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:35 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Gewoon lekker je ding doen tog
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Enkel het kopje koffie met 2 klontjes suiker, tijdens de Rijdende Rechter ws.quote:
Iemand 'vriendje' noemen, en een kopje thee met een koekje eten. Homoquote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:37 schreef Questular het volgende:
[..]
100+ kg vriendje. In tegenstelling tot 90% van dit topic sport ik wel echt en niet alleen op fok!
Wegrennen voor je ex en je shit weg laten nemen door haar, dat is pas gay.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:45 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Iemand 'vriendje' noemen, en een kopje thee met een koekje eten. Homo
Had geen 'shit', was expat hok. Jammerquote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:47 schreef Questular het volgende:
[..]
Wegrennen voor je ex en je shit weg laten nemen door haar, dat is pas gay.
Bashing alert.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:47 schreef Questular het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:47 schreef Questular het volgende:
[..]
Je was i.i.g. niet bepaald in control, "bro".quote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:47 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Had geen 'shit', was expat hok. Jammer
Idd, wie wel met een DSM-V partner? Ik liet dat schip gewoon lekker zinken.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:51 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je was i.i.g. niet bepaald in control, "bro".
Dat je reageert op die drugslordquote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:52 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Idd, wie wel met een DSM-V partner? Ik liet dat schip gewoon lekker zinken.
Enquetes en dan zeker een paar tientallen ofzo?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maximaal 5. Wilde enquête, maar krijgzeker geen respons van die Kees types.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |