Ja. Titel was iets met falen van liften van gewicht.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:30 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Hmm, vreemd verhaal ..
zo heten ze allemaal je moet iets specifieker zijnquote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Titel was iets met falen van liften van gewicht.
gleijk hosselen tochquote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wij hebben hele mooie turkse meid vandaag als receptioniste, jaartje 25. Omg
hoeveel interviews doe je in totaal en moet je er nog?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben bezig met info verzamelen. Interview volg week. Tot die tijd bedenk ik wat vragen, lees ik wat rapporten, zoek ik artikels.
Dus nee. Ik schrijf nog niets.
Maximaal 5. Wilde enquête, maar krijgzeker geen respons van die Kees types.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hoeveel interviews doe je in totaal en moet je er nog?
Komt wel erg dichtbij zoquote:
Holle Bolle Gijs is ziek?quote:
Jij bent degene die zuur is.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe niet zo zuur de hele tijd man. Negatieve nicht.
Jij moet al lang droog staan. Zo zuur ken ik ze niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij bent degene die zuur is.
"Ga maar geen enquete doen want ik krijg toch geen respons".
Kaniknie ligt op het kerkhof en Wiliknie ernaast.
Nee jij bent gewoon luierd die van te voren al precies de smoesjes weet te verzinnen om je er lekker gemakzuchtig vanaf te maken in plaats van dat je gewoon doet wat je zou moeten doen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij moet al lang droog staan. Zo zuur ken ik ze niet.
Nou, deze week is het best rustig. Ik voorzie ellende zo.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee jij bent gewoon luierd die van te voren al precies de smoesjes weet te verzinnen om je er lekker gemakzuchtig vanaf te maken in plaats van dat je gewoon doet wat je zou moeten doen.
En lekker online klagen terwijl je je tijd wel beter kan gebruiken. Met je drukke baan waar je absoluut onmisbaar bent met keiharde deadlines en ondertussen toch lekker kan FOK!ken
Never.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 10:26 schreef seto het volgende:
geef gewoon op stimo
de echt voor schut meter gaat alleen maar omhoog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |