Ach ja, het was Rome, en niet Venetië....geen idee waarom ik als eerste daar aan denk als ik aan Italië denk...quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uit Rome?
Weinig te gondelen daar...
Ik gok op een geheel wit Sinterklaaskostuum...
En hoeveel gondels heb je er al op gezien?quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:13 schreef Deisyy het volgende:
Weinig te gondelen?![]()
De Tibet stroomt door Rome.
[ afbeelding ]
upload from device --->foto's--->upload--->klik reclame weg op kruis--->choose link---->kies bb codequote:
Geeneen! Maar theoretisch kan het wel.quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En hoeveel gondels heb je er al op gezien?
Dat is ook vreselijk duur en een rip offquote:Op maandag 19 oktober 2015 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geeneen! Maar theoretisch kan het wel.
Bij Tibet verkeer je echt wel in hogere sferen ...quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:13 schreef Deisyy het volgende:
Weinig te gondelen?![]()
De Tibet stroomt door Rome.
[ afbeelding ]
Moest Tiber zijn, kut woordenboekquote:Op maandag 19 oktober 2015 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij Tibet verkeer je echt wel in hogere sferen ...
Je bent blond...quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:19 schreef Deisyy het volgende:
Misschien ben ik blond, maar ik heb alleen 'share to .......' en 'share direct link'
Hahahha altijd leuk dat mensen hun telefoon de schuld gevenquote:
Blijkbaarquote:
Zoiets?quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()
Nou ja, ik ga morgen naar huis, dus de foto's volgen, misschien ook die van mij op de Segway vanmiddag. Dat was gaaf!
En wie zich geroepen voelt een handleiding met plaatjes (want blont) te maken, ik hou me aanbevolen
Ik had ook sacha de schuld kunnen gevenquote:Op maandag 19 oktober 2015 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahha altijd leuk dat mensen hun telefoon de schuld geven
Zo'n apple ding of niet?quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()
Nou ja, ik ga morgen naar huis, dus de foto's volgen, misschien ook die van mij op de Segway vanmiddag. Dat was gaaf!
En wie zich geroepen voelt een handleiding met plaatjes (want blont) te maken, ik hou me aanbevolen
Dat is altijd goedquote:Op maandag 19 oktober 2015 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had ook sacha de schuld kunnen geven
Dat zie ik wel op de laptop, maar mobiel zie ik alleen de foto, zonder de linkjes rechts.quote:
Gebruik je de officiele Imgur app wel?quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zie ik wel op de laptop, maar mobiel zie ik alleen de foto, zonder de linkjes rechts.
Ik ben al blij dat ik foto's via whatsapp verstuur. Ik heb nog niet zo lang internet op mijn S2quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, Android![]()
Ik voel me een beetje dom nu.
Imgur official app, heb ik, maar in plaats van dat ik 'pictures' bij jou zie zie ik 'posts'.quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gebruik je de officiele Imgur app wel?
Er zijn veel klonen die anders werken...
Nee hoor.. Ik heb ook even zitten spelen met die app en die voor Android is idd gewoon heel onduidelijk.. Met geluk kon ik een link kopieren ... Ik ben kaal , niet blontquote:Op maandag 19 oktober 2015 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, Android![]()
Ik voel me een beetje dom nu.
Dan ligt het niet aan mijquote:Op maandag 19 oktober 2015 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoor.. Ik heb ook even zitten spelen met die app en die voor Android is idd gewoon heel onduidelijk.. Met geluk kon ik een link kopieren ... Ik ben kaal , niet blont
Hmmm, ze hebben kennelijk de boel weer aangepast...quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Imgur official app, heb ik, maar in plaats van dat ik 'pictures' bij jou zie zie ik 'posts'.
Net even gecheckt en de BB-codes zijn verdwijnen.quote:
Dit is waardeloos natuurlijk, ik denk dat ik op zoek ga naar een andere upload app of anders terug naar photobucket.quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net even gecheckt en de BB-codes zijn verdwijnen.
Sowieso zijn alle links met extensies verdwenen. Debiel...
Ik ben bang dat Imgur iets te populair geworden is met teveel dataverkeer naar hun servers en dat ze die mogelijkheid niet meer willen bieden. Met wat kopiëren, plakken en .jpg er achter plakken lukt het wel.quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is waardeloos natuurlijk, ik denk dat ik op zoek ga naar een andere upload app of anders terug naar photobucket.
Het kost wat maar dan heb je wat ookquote:Op maandag 19 oktober 2015 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Imgur iets te populair geworden is met teveel dataverkeer naar hun servers en dat ze die mogelijkheid niet meer willen bieden. Met wat kopiëren, plakken en .jpg er achter plakken lukt het wel.
Doe je wel voorzichtig met die Glenury Royal? Koopje trouwens, good catch!
Ik hen me om laten praten door een medeburgers, maar spijtquote:
Lekkere whisky, heb 'm geproefd.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kost wat maar dan heb je wat ook![]()
Ik moest meteen aan jou denken toen ik de fles in de etalage zag.
En blij dat het niet aan mij ligt
quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:01 schreef sacha het volgende:
maar daar moet je ook zoeken naar de bb code
quote:
Sommige tenten kunnen door dit soort zaken aardig door het ijs zakken...quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:18 schreef Iwanius het volgende:
[..]Scherp. Ninja je weet wel Hoort eigenlijk in mijn recensie topic maar goed. Even niet meer.
quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Niet blont iig
Nu je het zegt, ik mis ook al een weekje ofzo de .jpg bij Imgur, uiteraard plak ik die zelf erachteraan, maar het viel me wel op.quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Imgur iets te populair geworden is met teveel dataverkeer naar hun servers en dat ze die mogelijkheid niet meer willen bieden. Met wat kopiëren, plakken en .jpg er achter plakken lukt het wel.
Doe je wel voorzichtig met die Glenury Royal? Koopje trouwens, good catch!
De website versie doet 't nog wel, maar dat is mobiel niet echt fijn.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik mis ook al een weekje ofzo de .jpg bij Imgur, uiteraard plak ik die zelf erachteraan, maar het viel me wel op.
Ik verwachtte dat ook, maar kreeg er geen aangeboden. Was wel heel leuk om te doen.quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik mis ook al een weekje ofzo de .jpg bij Imgur, uiteraard plak ik die zelf erachteraan, maar het viel me wel op.
Vorig jaar Dallas onveilig gemaakt op zo'n ding.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verwachtte dat ook, maar kreeg er geen aangeboden. Was wel heel leuk om te doen.
Ik drink gewoon teveelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik drink gewoon teveelJa dat is ook niet goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoest met jou dan?quote:
Maar das alleen een ode aan de kutten in Den Bosch.quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik drink gewoon teveelThee... ik probeer ook te minderen met koffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat gaat echt niet goed met jou Mo...quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 07:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nu al wakker
Ik rook me een peuk en dan ga ik toch weer om, het is me nog veel te vroeg....
Lijkt wel alsof ik uit mijn ritme ben.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 07:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat gaat echt niet goed met jou Mo...
Ik ken hetquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 07:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof ik uit mijn ritme ben.
Ik zie het alweer voor me, komt er een asielzoeker/vluchteling voor een zakkie wiet en krijgt ie het niet......of telt dat niet voor hen? Geheid dat dan de discriminatievlag weer uitgehangen wordt.quote:Blowende buitenlander niet welkom in Maastrichtse coffeeshops
We vangen toch geen vluchtelingen op om ze hier te laten blowen...quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 08:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zie het alweer voor me, komt er een asielzoeker/vluchteling voor een zakkie wiet en krijgt ie het niet......of telt dat niet voor hen? Geheid dat dan de discriminatievlag weer uitgehangen wordt.
Dat is het heikele punt, maar mocht er ooit subsidie voor komen, dan ga ik me ook melden......quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 08:18 schreef chufi het volgende:
[..]
We vangen toch geen vluchtelingen op om ze hier te laten blowen...
Dat zei je een uur geleden alquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 08:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga weer een uurtje om, dit is geen tijd voor mij om wakker te zijn....laters.....
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 08:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja de druk om op te staan ontbreekt dus doen we het gewoon
ik ga mezelf zo meteen ook richting actie sturenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 08:46 schreef chufi het volgende:
Nu even een broodje en nog een bakske leut
Ik zie het alweer voor me, komt er een asielzoeker/vluchteling voor een zakkie wiet en krijgt ie het niet......of telt dat niet voor hen? Geheid dat dan de discriminatievlag weer uitgehangen wordt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 08:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[quote]Blowende buitenlander niet welkom in Maastrichtse coffeeshops
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zie het alweer voor me, komt er een asielzoeker/vluchteling voor een zakkie wiet en krijgt ie het niet......of telt dat niet voor hen? Geheid dat dan de discriminatievlag weer uitgehangen wordt.
Over niet ingezetenen , dus ook over toeristenquote:
In Amsterdam ... Geen idee ik koop nooit wiet , maar volgens mij kan het hier idd nog wel gewoon... Maar het probleen in Maastricht is dat het vlak aan de grens ligt en Duitsers en Belgen makkelijk even langs rijden en verder dus niets meer besteden in de stad...quote:
ah.......... is dát het! Oké nooit geweten, ook nooit over nagedacht trouwensquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:15 schreef chufi het volgende:
[..]
In Amsterdam ... Geen idee ik koop nooit wiet , maar volgens mij kan het hier idd nog wel gewoon... Maar het probleen in Maastricht is dat het vlak aan de grens ligt en Duitsers en Belgen makkelijk even langs rijden en verder dus niets meer besteden in de stad...
Ja tegenwoordig is alles al veel goedkoper online en om daar nu tussen die winkelend meute te moeten gaan ronddolen.... Not me..quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:14 schreef FANN het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)-dagen-graaien.dhtml
Ik bezoek zelden de Bijenkorf, maar zéker niet tijdens de dolle dagen, dus van dit bericht klopt ook niks
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:20 schreef FANN het volgende:
Het is mistig bij Mo![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)mist-in-limburg.html
Die dampen blijven hangen natuurlijk
Dat drink ik eigenlijk alleen als ik me echt heel ziek voelquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 00:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Thee... ik probeer ook te minderen met koffie
Ik zou meteen aan de heroïne gaan gaan blowen als ik niet wist hoelang ik hier nog in zo'n natte tentenkamp met honderden boven op elkaar zou moeten levenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 08:18 schreef chufi het volgende:
We vangen toch geen vluchtelingen op om ze hier te laten blowen...
en jij dacht dat ik daar in zou trappenquote:
Ik zou gaan hangen denk ikquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zou meteen aan de heroïne gaan gaan blowen als ik niet wist hoelang ik hier nog in zo'n natte tentenkamp met honderden boven op elkaar zou moeten leven
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:01 schreef FANN het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Dus toeristen zijn blowende buitenlanders? Of zijn blowende buitenlanders toeristen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
Nee ik snap je punt nietdat klopt
![]()
Jij begrijpt mijn punt duidelijk wel, je wil niet weten hoeveel problemen de Maastrichtse coffeeshophouders met die regel hebben, ze moeten nee verkopen, en dat wordt vaak niet gewaardeerd, gevolg -> gedoe.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:15 schreef chufi het volgende:
[..]
In Amsterdam ... Geen idee ik koop nooit wiet , maar volgens mij kan het hier idd nog wel gewoon... Maar het probleen in Maastricht is dat het vlak aan de grens ligt en Duitsers en Belgen makkelijk even langs rijden en verder dus niets meer besteden in de stad...
oh maar dat snap ik wel............................... maar ik snapte niet waarom je daar een asielzoeker/vluchteling bijhaalde, maar als ze een verblijfsvergunning hebben dan kunnen ze wélquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij begrijpt mijn punt duidelijk wel, je wil niet weten hoeveel problemen de Maastrichtse coffeeshophouders met die regel hebben, ze moeten nee verkopen, en dat wordt vaak niet gewaardeerd, gevolg gedoe.
Andere bijkomstigheid is dat het aantal 'drugsrunners' toeneemt met alle gevaren van dien.
Kortom een maatregel van lik me vestje.
Dat staat er dus niet, hoe moet een coffeeshophouder nu iedereen van elkaar gaan onderscheiden? Die maatregel is dom, verkoop gewoon aan iedereen die iets wil kopen of aan helemaal niemand.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:26 schreef FANN het volgende:
[..]
oh maar dat snap ik wel............................... maar ik snapte niet waarom je daar een asielzoeker/vluchteling bijhaalde, maar als ze een verblijfsvergunning hebben dan kunnen ze wél
een jointje kopen denk ik
Weet ik veel hoe dat in elkaar steektquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat staat er dus niet, hoe moet een coffeeshophouder nu iedereen van elkaar gaan onderscheiden? Die maatregel is dom, verkoop gewoon aan iedereen die iets wil kopen of aan helemaal niemand.
Ik heb geen coffeeshop nodig, want ik kom er nooit.
En dat de agressieve straathandel toeneemt als 'bepaalde mensen' geen toegang meer tot de shop hebben is gewoon een feit, ik heb daar ook geen last van want ik koop ook niks op straat.
De mensen die in Maastricht in de omgeving van de shop wonen ondervinden wel de overlast.
Ja, want je kunt geen drank en wiet vergelijken, met kratten bier zal weinig illegale straathandel plaatsvinden. Daar komen tieners ook niet voor uit het buitenland hierheen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe dat in elkaar steekt![]()
Paspoort laten zien ofzo? of indentiteitskaart? Moet je ook met drank, wél alleen als je er minderjarig uitziet, maar zoiets zou toch kunnen? Of is dat raar gedacht van mij
Ja, die straathandel zat ik net over te denken, zie mijn post, ik weet het niet Mo, geen ideequote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, want je kunt geen drank en wiet vergelijken, met kratten bier zal weinig illegale straathandel plaatsvinden. Daar komen tieners ook niet voor uit het buitenland hierheen.
Hè hè, je zit er nu dichterbij. Met de straathandel is namelijk niemand blij, en met levensgevaarlijke drugsrunners ook niet, en dat zijn juist de gevolgen van het weigeren te verkopen aan bepaalde groepen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:34 schreef FANN het volgende:
Ja die straathandel krijg je wel dan, dat is waar... nah, ik weet dat allemaal niet,
geen idee hoe ze dat moeten oplossen, straathandel is best gevaarlijk ook nog
Ja, nu snap ik je wel, maar iemand met een identiteitskaart kan in elk geval in een coffeeshop kopen denk ik dan, ja en die straathandel goed in de gaten houden en oppakken, wel dweilenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hè hè, je zit er nu dichterbij. Met de straathandel is namelijk niemand blij, en met levensgevaarlijke drugsrunners ook niet, en dat zijn juist de gevolgen van het weigeren te verkopen aan bepaalde groepen.
Ik ga vandaag huisvrouwtje spelenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heb nog niet gekeken of het buiten regent, maar ach, ik ga toch de deur vandaag niet meer uit (denk ik).
Het grote verschil is dat wij in het grensgebied wonen. Dat betekent dat er zelfs regelmatig Fransen zich de moeite nemen om tot hier te komen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, nu snap ik je wel, maar iemand met een identiteitskaart kan in elk geval in een coffeeshop kopen denk ik dan, ja en die straathandel goed in de gaten houden en oppakken, wel dweilen
met de kraan open, weet ik ook wel, is in Amsterdam ook zo denk ik, overal wel?
Is er vaak ellende daar bij jou?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het grote verschil is dat wij in het grensgebied wonen. Dat betekent dat er zelfs regelmatig Fransen zich de moeite nemen om tot hier te komen.
er zitten hier wel een paar liefhebbers geloof ikquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:43 schreef minilot het volgende:
Drugs:
Ik hoop dat ik dat ook nog vind als ik 40+ ben
In Maastricht wel, met name door die drugsrunners en straathandel dus, waar ik zit een stuk minder, Kerkrade (je steekt daar de straat over en je bent in Duitsland) daarentegen is ook dichterbij de grens, dus daar is ook regelmatig gedoe.quote:
Cannabis is geen drugs, dat is medicijn.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:43 schreef minilot het volgende:
Drugs:
Ik hoop dat ik dat ook nog vind als ik 40+ ben
Ah... oké, tja... straathandel en zo aanpakken denk ik dan, maar ja, ik heb het niet voor het zeggenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In Maastricht wel, met name door die drugsrunners en straathandel dus, waar ik zit een stuk minder, Kerkrade (je steekt daar de straat over en je bent in Duitsland) daarentegen is ook dichterbij de grens, dus daar is ook regelmatig gedoe.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Cannabis is geen drugs, dat is een natuurlijk medicijn.
Voor sommige wel...quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Cannabis is geen drugs, dat is medicijn.
Wat die jongeren bij het ADE doen, dat is pas link, er waren niet voor niks ook dit jaar weer een aantal doden, ik moet de eerste cannabisdode nog zien, die bestaan namelijk niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Voor sommige wel...![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)on-door-kanker.dhtml
quote:
Bedanktquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Bedankt![]()
En weer thuis, ideaal hoor vliegen vanaf Rotterdam, 12.15 geland, dochter thuis gebracht en mijn koffer uitgepakt.
Even wat boodschapjes doen, heb eigenlijk trek in een Hollandse hap en vanavond naar mijn zus in het ziekenhuis
Boh... meteen weer met beide beentje op de grond ben je dan als je meteen door moet naar het ziekenhuis... sterkte Dees!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Bedankt![]()
En weer thuis, ideaal hoor vliegen vanaf Rotterdam, 12.15 geland, dochter thuis gebracht en mijn koffer uitgepakt.
Even wat boodschapjes doen, heb eigenlijk trek in een Hollandse hap en vanavond naar mijn zus in het ziekenhuis
Thanks. Niet leuk inderdaadquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Boh... meteen weer met beide beentje op de grond ben je dan als je meteen door moet naar het ziekenhuis... sterkte Dees!
Ja, ik ben al 2 dagen veel te vroeg wakker.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ben je je biologische klok kwijt Mo?
Hier wórdt de badkamer gesopt as we speak.. en gestofzuigdquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:50 schreef FANN het volgende:
heb ik ooken ik heb het verdient want Plee en badkamer gesopt
![]()
dus effe pauze.....
door je eigenste Huisman?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier wórdt de badkamer gesopt as we speak.. en gestofzuigd
Nee onze lijven trekken dat niet meer, we hebben een hulp voor de zware klussenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:30 schreef FANN het volgende:
[..]
door je eigenste Huisman?![]()
kan ik hem af en toe lenen?
ah..... dát is lekker!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee onze lijven trekken dat niet meer, we hebben een hulp voor de zware klussen
Wel binnenkomen voordat de lantarenpalen aan gaanquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga wel vaker buiten de deur spelen, aaaah mag ik nog even dan mammie? Toe?
Ik zit aan de Spinazie Smoothiequote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:43 schreef Deisyy het volgende:
Spinazie met krieltjes en een stukje zalm
Haha, dat zei mijn vader ook altijd toen ik op een bepaalde leeftijd was.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel binnenkomen voordat de lantarenpalen aan gaan
Ook gezond, ik heb even 2 crackers met kaas gemaakt, had nog niet zoveel gegeten vandaag.quote:
Boodschappen moet ik ook nog doenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook gezond, ik heb even 2 crackers met kaas gemaakt, had nog niet zoveel gegeten vandaag.
En zo stel ik uit om mijn boodschappen uit te pakken, kutklusje
Ik denk velen met ons.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Haha, dat zei mijn vader ook altijd toen ik op een bepaalde leeftijd was.
Op zulke momenten komt er niets uit je handen, ik ken dat. Sterktequote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ja en niet zo'n beetje ook![]()
maar komt ook omdat ik op mail zit te wachtenover mijn broer...
Thanks!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op zulke momenten komt er niets uit je handen, ik ken dat. Sterkte
Afleiding zoeken is vaak ook wel beter, maar het is soms wel lastig om je daartoe te zetten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Thanks!![]()
maar ik ga gewoon straks weer aan het werk, beetje afleiding enzo... komt goed
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Afleiding zoeken is vaak ook wel beter, maar het is soms wel lastig om je daartoe te zetten.
Gelukkig heb je ook Fok! om je even af te leiden
ah, jah, jij rookt weerquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:51 schreef Deisyy het volgende:
Eerst een peuk of eerst mijn boodschappen uitpakken?
Wat een dilemma
Het is de peuk gewordenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ah, jah, jij rookt weerklinkt vreemd uit jouw mond ...
Join the club...quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik ben al 2 dagen veel te vroeg wakker.
Ik heb gelukkig toch nog een uurtje of 3 slaap in kunnen inhalen...quote:
Ik had er toch wel ongeveer 5 ...quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig toch nog een uurtje of 3 slaap in kunnen inhalen...
Elke werkdag moet ik het doen met 5 uur of minder slaap. Maar op vrije dagen haal ik het wel weer in... lang slapen doe ik wel als ik dood benquote:
quote:
Die neem ik nu, met een koppie thee en een tosti, toch geluktquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mag ook morgen hoor, het loopt niet weg
Heb jij ook dag- nacht en avonddiensten Bluezz?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Elke werkdag moet ik het doen met 5 uur of minder slaap. Maar op vrije dagen haal ik het wel weer in... lang slapen doe ik wel als ik dood ben
Ik had het eigenlijk ook niet over cannabis specifiek - daar hou ik toevallig dan weer niet zo vanquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Cannabis is geen drugs, dat is medicijn.
hasj dan ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk ook niet over cannabis specifiek - daar hou ik toevallig dan weer niet zo van
Nah. Vind dat zelf niet bepaald daverend spul - geen plezierig effect.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:51 schreef FANN het volgende:
[..]
hasj dan ?
ik weet niet eens wat het verschil is hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Ik bedoelde dat in mijn belevingswereld cannabis geen drugs is, als men dan over drugs spreekt en cannabis tot die groep rekent vind ik dat dus raar omdat ik dat niet als zodanig zie.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk ook niet over cannabis specifiek - daar hou ik toevallig dan weer niet zo van
Hasj = cannabis Fann.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:51 schreef FANN het volgende:
[..]
hasj dan ?
ik weet niet eens wat het verschil is hoor
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:54 schreef minilot het volgende:
[..]
Nah, ook niet. Vind dat zelf allemaal geen daverend spul - geen plezierig effect.
Daarentegen:ow.........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.allemaal nooit gedaan, wel trekkies van een jointje, maar wat daar dan in zat wist
ik niet eens. vond ik wél lekker trouwens![]()
Naja, vind ik dan weer wel. Alles dat een duidelijk psychoactief effect heeft reken ik daar wel onder, maar dat betekent dat ik alhocol daar dus ook binnen vind vallen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat in mijn belevingswereld cannabis geen drugs is, als men dan over drugs spreekt en cannabis tot die groep rekent vind ik dat dus raar omdat ik dat niet als zodanig zie.
Zal wel een afwijking mijnerzijds zijn.
Met alcohol ben ik het met je eens, maar kom op, dan kan je koffie ook als zodanig zien want dat werkt ook enigszins oppeppend.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Naja, vind ik dan weer wel. Alles dat een duidelijk psychoactief effect heeft reken ik daar wel onder, maar dat betekent dat ik alcohol daar dus ook binnen vind vallen.
Koffie werkt alleen oppeppend voor mijn darmen, die zijn gelijk leeg dan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met alcohol ben ik het met je eens, maar kom op, dan kan je koffie ook als zodanig zien want dat werkt ook enigszins oppeppend.
Spammert.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:01 schreef PP_Sound het volgende:
Check deze Docu. http://www.canvas.be/video/lee-scratch-perry-s-vision-of-paradise
Ik drink meestal maar 1 kop per dag bij mijn brood.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:06 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Koffie werkt alleen oppeppend voor mijn darmen, die zijn gelijk leeg dan.
Altijd handig om te weten als ze vol zitten...quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:06 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Koffie werkt alleen oppeppend voor mijn darmen, die zijn gelijk leeg dan.
Een duidelijk psychoactief effect hè? Het verschil in effect tussen een paar koppen koffie en dronkenschap lijkt me evident.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met alcohol ben ik het met je eens, maar kom op, dan kan je koffie ook als zodanig zien want dat werkt ook enigszins oppeppend.
Dat is ook zo en denk daar maar eens over na wanneer je oude blowers treft.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:26 schreef FANN het volgende:
[..]
toch kom je wel dingen tegen waarbij je denkt... nouhou... zit wel iets in....
[ afbeelding ]
Nee was een grapje... Wel mn dagelijkse medicatie...quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.......... ja dat weet ik, maar ik dacht dat je bedoelde NU
Ik ken geen ouwe blowers, ik ken hélemaal geen blowers eigenlijkquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is ook zo en denk daar maar eens over na wanneer je oude blowers treft.
Und wo ist jetzt der Führer, der mich führt?quote:
Zolang je normaal kan functioneren is het geen probleem er zijn genoeg europarlementariers die aan de coke zittenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:28 schreef FANN het volgende:
Maar goed, ik vind ook wel dat drank onder drugs valt en ik weet niet wat nou erger is,
jointje zal wel niet veel kwaad kunnen, maar daar heb ik verder geen verstand van wat
het ''lange termijneffect'' is van dagelijks gebruik....
ah... die had ik ook al vanmorgen, pure harddrugsquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee was een grapje... Wel mn dagelijkse medicatie...
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zolang je normaal kan functioneren is het geen probleem er zijn genoeg europarlementariers die aan de coke zitten
Ja, want coke is vrij slecht voor je. Maar van mij mag iedereen 'basen' wat ie wil.quote:
kunnen we maar beter niet weten, ik denk dat daar meer gebeurd dan wij denkenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik weet niet wat ze op dat europarlement uitvreten lobbyen en dineren
Nee niet meer gelukkig! Het heeft er wel voorgoed gezorgd dat ik nooit langer dan 4 hooguit 5 uur achter elkaar slaap.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb jij ook dag- nacht en avonddiensten Bluezz?
zou ik ook doen als ik zoveel geld verdiendequote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:36 schreef FANN het volgende:
[..]
kunnen we maar beter niet weten, ik denk dat daar meer gebeurd dan wij denken
Daar heeft die Griek ook last van, ook als hij vrij isquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee niet meer gelukkig! Het heeft er wel voorgoed gezorgd dat ik nooit langer dan 4 hooguit 5 uur achter elkaar slaap.
ja, misschien is dat het, ze kunnen alles ''kopen''' zeg maar....quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
zou ik ook doen als ik zoveel geld verdiende
als ik tien gram coke haal kan ik de huur niet betalenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:39 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, misschien is dat het, ze kunnen alles ''kopen''' zeg maar....
armoe houdt de mensen netjes zei mijn moeder vroeger alquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
als ik tien gram coke haal kan ik de huur niet betalen
Als ik 10 gr wiet of hasj haal kan ik nog steeds mijn huur betalen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
als ik tien gram coke haal kan ik de huur niet betalen
Ik was alleen even op bezoek! Mijn leeftijd is niet conform het minimum hier.quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Und wo ist jetzt der Führer, der mich führt?
Die leeftijd moet je met een flinke korrel zout nemen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik was alleen even op bezoek! Mijn leeftijd is niet conform het minimum hier.
[..]
Wiet en hasj deed me niks meer ik werd er niet meer blij van eerder depressief dus maar gestoptquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik 10 gr wiet of hasj koop kan ik nog steeds mijn huur betalen.
Wij stellen geen leeftijdsgrenzen hoor! Iedereen is welkomquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik was alleen even op bezoek! Mijn leeftijd is niet conform het minimum hier.
[..]
Verstandig.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:43 schreef chufi het volgende:
Automatisch bankieren scheelt een hoop.. Maar 10 gram coke heb ik totaal nog niet gesnoven in mijn leven ...
Mij doet het in zoverre iets dat ik me gewoon al 35+ jr. beter voel dan wanneer ik het niet zou hebben gerookt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wiet en hasj deed me niks meer ik werd er niet meer blij van eerder depressief dus maar gestopt
Dat geloof ik ook... Ik heb van alles wel eens geprobeerd, maar nergens in blijven hangen ...quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:46 schreef Karzai het volgende:
maar als je met mate drugs gebruikt is er niks aan de hand
niet iedereen kan dat en je komt in kringen terecht waar het normaal is om drugs te gebruikenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook... Ik heb van alles wel eens geprobeerd, maar nergens in blijven hangen ...
Ja daar kom ik niet echt meer... Scheelt een hoop iddquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
niet iedereen kan dat en je komt in kringen terecht waar het normaal is om drugs te gebruiken
ik was niet zo sterk en had geld genoeg maar toen ik in de problemen kwam was het allemaal niet zo leuk meerquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar kom ik niet echt meer... Scheelt een hoop idd
Ik wel, en gelukkig gebruiken mijn kinderen niks. Maar verder zal het me volkomen worst wezen wie wel of niet wat dan ook gebruikt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:57 schreef Karzai het volgende:
Maar desondanks ben ik toch niet anti drugs
Ik vind dat mensen die keus zelf moeten kunnen maken. Goede voorlichting lijkt me belangrijker qua geldbesteding dan kleine drugskoeriers jarenlang opsluiten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:57 schreef Karzai het volgende:
Maar desondanks ben ik toch niet anti drugs
Je kan zonder drugs volkomen gelukkig zijn, maar het is er nu eenmaal je moet er mee om kunnen gaan wat isabeau zegt goede voorlichtingquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wel, en gelukkig gebruiken mijn kinderen niks. Maar verder zal het me volkomen worst wezen wie wel of niet wat dan ook gebruikt.
Door de goede voorlichting weten mijn kinderen dus waar de grens ligt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je kan zonder drugs volkomen gelukkig zijn, maar het is er nu eenmaal je moet er mee om kunnen gaan wat isabeau zegt goede voorlichting
Jij hebt in ieder geval wél je best gedaan!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Door de goede voorlichting weten mijn kinderen dus waar de grens ligt.
Bij hun dus een stuk lager dan bij mij.
Jij toch ook!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:08 schreef just me het volgende:
[..]
Jij hebt in ieder geval wél je best gedaan!
Ik kon mijn kinderen niets over drugs vertellen, ze vonden mij maar een saaie moeder, 3x een trekje aan een joint en dat was hetquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij toch ook!
Scheelt me nu een hoop kopzorgen.
Baardaap gaat de laatste tijd regelmatig naar 'drum 'n' base' party's in Duitsland, die is extra door mij gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:11 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kon mijn kinderen niets over drugs vertellen, ze vonden mij maar een saaie moeder, 3x een trekje aan een joint en dat was het
Wie weet, mijn oudste broer blowt niet, nooit gedaan ook, zelfs geen sigaretten, en die jongens van hem weer wel.quote:
Ik vind het echt super dag je hem op dingen wijst die verkeerd kunnen gaanquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Baardaap gaat de laatste tijd regelmatig naar 'drum 'n' base' party's in Duitsland, die is extra door mij gewaarschuwd.Zeker daar moet je op je hoede wezen, niet alleen voor de mogelijk gevaren van drugs, maar ook voor de sterke arm der wet.
Mijn Opa was een feestbeest, mijn vader braaf, dan kom ik, mijn dochter is oerdegelijk en die zoon van haar dat wordt nog wat.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wie weet, mijn oudste broer blowt niet, nooit gedaan ook, zelfs geen sigaretten, en die jongens van hem weer wel.
Hij neemt het ook van mij en ook van mijn broertje wel aan hoor.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:18 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vind het echt super dag je hem op dingen wijst die verkeerd kunnen gaan
Ik ben toch wel een stuk rustiger nu ik ouder ben, dwz ik ga minder, maar als ik ga kan ik me slecht inhouden...quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:19 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Mijn Opa was een feestbeest, mijn vader braaf, dan kom ik, mijn dochter is oerdegelijk en die zoon van haar dat wordt nog wat.
ik heb wel 2 Huismannenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:30 schreef FANN het volgende:
[..]
door je eigenste Huisman?![]()
kan ik hem af en toe lenen?
heeft denk ik, meer met openheid te maken, wat vertelt ze wel en wat nietquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:28 schreef chufi het volgende:
Ik heb nooit voldoende invloed op mn dochter gehad om precies te weten wat ze wel en niet gebruikt...
..
die doen hun naam geen eer aan neequote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar die doen toch helemaal niets in huis kwa dagelijkse bezigheden...
Klopt, baardaap verteld me alles, en geloof me dat ik dat zeker weet.....quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:29 schreef just me het volgende:
[..]
heeft denk ik, meer met openheid te maken, wat vertelt ze wel en wat niet
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:33 schreef sacha het volgende:
maar eh... sterkte Dees & Fann, met de familiaire shit
dank alvast van mij !quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:33 schreef sacha het volgende:
maar eh... sterkte Dees & Fann, met de familiaire shit
Ben er even stil van.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:39 schreef FANN het volgende:
[..]
dank alvast van mij !
ik weet nog niks, kon niet meer wachten en heb vanmiddag mijn oudste broer gebeld, zieke
broer moest namelijk door de scan, zijn lever is naar de klote, waarschijnlijk door de chemo,
maar als er uitzaaiien daar zitten gaan het vanaf nu héél snel, maar mijn oudste broer zei,
bel hem maar niet, hij weet de uitslag toch nog niet, maar die gaat morgen bellen, ze zijn
niet erg aanspreekbaar nu, helemaal op van de zenuwen, oudste broer houdt me op de hoogte,
zodra hij iets weet natuurlijk, dus tja, dat wordt weer duimen....
Sterkte Fann..quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:39 schreef FANN het volgende:
[..]
dank alvast van mij !
ik weet nog niks, kon niet meer wachten en heb vanmiddag mijn oudste broer gebeld, zieke
broer moest namelijk door de scan, zijn lever is naar de klote, waarschijnlijk door de chemo,
maar als er uitzaaiien daar zitten gaan het vanaf nu héél snel, maar mijn oudste broer zei,
bel hem maar niet, hij weet de uitslag toch nog niet, maar die gaat morgen bellen, ze zijn
niet erg aanspreekbaar nu, helemaal op van de zenuwen, oudste broer houdt me op de hoogte,
zodra hij iets weet natuurlijk, dus tja, dat wordt weer duimen....
Nee dat niet maar wat is het toch een *&^^%&% ziektequote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:41 schreef FANN het volgende:
Dank dank allemaal... ik wacht gewoon af, ik kan er niets aan veranderen....
hij heeft één jaar lang Minecraft in het Engels gespeeld totdat hij er achter kwam dat je de taal kon instellenquote:
Een speciale jongen die Aapquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:04 schreef sacha het volgende:
[..]
hij heeft één jaar lang Minecraft in het Engels gespeeld totdat hij er achter kwam dat je de taal kon instellen
KUT KLOTE KANKER ZIEKTEquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee dat niet maar wat is het toch een *&^^%&% ziekte![]()
!
en zo is het maar net!quote:
Nou dat hoeft helemaal niet, er geneest ook een hoop. Dood gaan we zeker.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en waarschijnlijk gaan we er allemaal nog dood aan ...
Dat wilde zwijn leefde ook een keer, eetze Souryquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:16 schreef Soury het volgende:
Topic gelijk dood.
Het is ook niet makkelijk 40 plus te zijn.
Er vallen best veel mensen weg.
[..]
Nou dat hoeft helemaal niet, er geneest ook een hoop. Dood gaan we zeker.
Het gaat hopelijk niet snel gebeuren.
Ik eet de rest van het wild zwijn op, dat was lekker, je leeft maar één keer
Heeft een prima leven gehad, denk ikquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat wilde zwijn leefde ook een keer, eetze Soury
En zijn lijf wordt nog nuttig gemaakt door opgegeten te worden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeft een prima leven gehad, denk ik
Ik had vorige keer diaree toen dacht ik ook ik heb darmkanker maar te weinig vezelsquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:16 schreef Soury het volgende:
Topic gelijk dood.
Het is ook niet makkelijk 40 plus te zijn.
Er vallen best veel mensen weg.
[..]
Nou dat hoeft helemaal niet, er geneest ook een hoop. Dood gaan we zeker.
Het gaat hopelijk niet snel gebeuren.
Ik eet de rest van het wild zwijn op, dat was lekker, je leeft maar één keer
Serieus, dat is niet handigquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:39 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik had vorige keer diaree toen dacht ik ook ik heb darmkanker maar te weinig vezels
toch denk je dan ooki k
Hoeveel (belangrijke) snoertjes kan je hebben met een laptopquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:43 schreef Treehut362 het volgende:
Deze laptop zitten alle snoertjes aan de andere kant. nou ben ik zwaar in de stress zeg maar wat een geklooi
dit ding is loodzwaar ook nog
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:36 schreef Treehut362 het volgende:
Mijn laptop is kapot RIP
hij doet helemaal niks meer alleen een blauwe lampje brandt nog verder niks.
Als ik er niet was toen was ik er niet.
Deze is van mijn moeder geweest die heeft nou een andere.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook héél vroeg Karzan, ja, klote ziekte, je kan niet anders zeggen...quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:16 schreef Karzai het volgende:
Sterkte Fann, mijn oma ging al op 55 door kanker
-volt dat is 220 voltquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoeveel (belangrijke) snoertjes kan je hebben met een laptop
mijn oma ook toen was ik 4 of 5quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is ook héél vroeg Karzan, ja, klote ziekte, je kan niet anders zeggen...
Die ruk je er allemaal uit, heb je niet nodig voor herstel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:36 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
-volt dat is 220 volt
Koptelefoon
-dan heb ik nog een vaste schijf er aan gezet 2 snoertjes een zwarte en een grijze
-het snoertje van de antenne ook 220 volt, zelfs de stroom kan je even zonder maar laat die zitten en je muis.
-een usb-lampje
Muis ik heb touchpadquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Die ruk je er allemaal uit, heb je niet nodig voor herstel.
Stroomkabel en muis
Weer een snoertje minder, wat is het probleem?quote:
De laptop heeft 320 gb vaste schijf dan kan ik van de externe harddisk er op zetten nuquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Die ruk je er allemaal uit, heb je niet nodig voor herstel.
Stroomkabel en muis
dat alles aan de andere kant zit dat ik dus electrrischquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Weer een snoertje minder, wat is het probleem?
Als dat ding het niet doet?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:43 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
De laptop heeft 320 gb vaste schijf dan kan ik van de externe harddisk er op zetten nu
Geen probleemquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Weer een snoertje minder, wat is het probleem?
we zien welquote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 20:36 schreef Treehut362 het volgende:
Als ik er niet was toen was ik er niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |