DC Rainmakerquote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:42 schreef GotC het volgende:
Nieuwe Garmins announcedFR630, FR230 en FR235
.
De 630 klinkt echt heel tof!
Ik ga denk ik even op m'n 210 staan. Per ongeluk, uiteraard
Die combinatie echter weer wat minderquote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:05 schreef YUR het volgende:
[..]
December ook, Meeuwen Makrelenloop en Oliebollencross
ik denk vinger op de cameraquote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Hoe met z'n iPhone? Een hartslagmeter verbonden met BT, vinger op z'n camera, iPhone op z'n hart leggen?
Ik meet zo wel vaak mijn ochtendpols, af en toe meet ik het na met vinger aan de pols en dan klopt het soms, maar soms zit het er ook een tel of 5 naast. Of die onnauwkeurigheid groter is bij hogere inspanningen.. geen idee.quote:
Succes met het zoeken naar je 210 die je niet hebt.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:42 schreef GotC het volgende:
.
ook niet voor een 25jarige?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 14:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik meet zo wel vaak mijn ochtendpols, af en toe meet ik het na met vinger aan de pols en dan klopt het soms, maar soms zit het er ook een tel of 5 naast. Of die onnauwkeurigheid groter is bij hogere inspanningen.. geen idee.
165 als (bijna) maximale hartslag is trouwens niet per se heel raar.
Nee hoor, kan prima. Uitschieters zijn er beide kanten op. Ik volg ook wel wat prof-wielrenners op Strava en daar zijn er bij die tijdens een touretappe niet boven de 150 uitkomenquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 14:20 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Succes met het zoeken naar je 210 die je niet hebt.
Is dat niet even een dipje/zwart gat omdat de endorfine nu weg is en je even geen nieuwe doelen hebt etc.? Zondag zelf was je toch nog best tevreden? (en dat mag je ook zijn!)quote:Op woensdag 21 oktober 2015 14:39 schreef Schanulleke het volgende:
Zo, eerste post-marathonloopje zit er op. Lekker rustig en ontspannen. Gaf me een fijn gevoel en dat had ik even nodig, want ik baal toch wel stevig van hoe het gegaan is afgelopen zondag.
D'n YUR vond z'n 610 ooit wat te uitgebreid en filosofeerde toen openlijk over een simpeler model. Dat werd de 220 nadat hij die jou al eerder gegeven had. Uiteindelijk kocht jij voor hem weer een horloge dat alles kan behalve frikadellen frituren en moest de 220 weer weg.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 14:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Je bent scherp! Zelfs Yur stond al op m'n 220.
Mooi spul, was al een FR 225 aan het overwegen ter vervanging van m'n eikenhouten 310XT. Eens even kijken wat DC er van zegt.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:42 schreef GotC het volgende:
.
Was toch je eerste marathon zondag? Natuurlijk baal je ervan omdat er meer in had gezeten, maar je mag zeker trots zijn op het uitlopen van een marathon.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 14:39 schreef Schanulleke het volgende:
Zo, eerste post-marathonloopje zit er op. Lekker rustig en ontspannen. Gaf me een fijn gevoel en dat had ik even nodig, want ik baal toch wel stevig van hoe het gegaan is afgelopen zondag.
Ochtendpols gaat daar wel mee ja. Als je lekker rustig op bed ligt. Maar zodra je iets beweegt klopt het voor geen meter meer. Ga er in dat geval maar vanuit dat het dus of totaal niet klopt of hij al zo is uitgehijgd dat z'n hartslag weer rustiger is.quote:
Klinkt allemaal volkomen logischquote:Op woensdag 21 oktober 2015 14:57 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
D'n YUR vond z'n 610 ooit wat te uitgebreid en filosofeerde toen openlijk over een simpeler model. Dat werd de 220 nadat hij die jou al eerder gegeven had. Uiteindelijk kocht jij voor hem weer een horloge dat alles kan behalve frikadellen frituren en moest de 220 weer weg.
Ik vind mijn hersens vrij matig met het selecteren van zinvolle informatie om te onthouden.
Ik vind het maar lelijke dingen. Maar gelukkig heb ik voorlopig geen nieuw horloge nodig.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:42 schreef GotC het volgende:
.
Lijkt me wel, het is of wel automatisch te connecten of een kwestie van de GPXjes los uploaden op Strava.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:25 schreef heywoodu het volgende:
Is het bij een gemiddeld (< ¤150) hardloophorloge een beetje makkelijk om de resultaten ook op Strava te krijgen?
Echt?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:26 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik vind het maar lelijke dingen. Maar gelukkig heb ik voorlopig geen nieuw horloge nodig.
En wie loopt er aan het einde van de rit nog steeds met de 220?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 14:57 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
D'n YUR vond z'n 610 ooit wat te uitgebreid en filosofeerde toen openlijk over een simpeler model. Dat werd de 220 nadat hij die jou al eerder gegeven had. Uiteindelijk kocht jij voor hem weer een horloge dat alles kan behalve frikadellen frituren en moest de 220 weer weg.
Ik vind mijn hersens vrij matig met het selecteren van zinvolle informatie om te onthouden.
Ja, dat is het deels ook vast wel, maar was mezelf zondag nog een beetje aan het overtuigen. Dat is niet helemaal gelukt. Die tijd boeit me nog niet eens, maar ik heb gewoon net te lang teveel pijn gehad om er fijn op terug te kijken. Voor nu in ieder geval.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 14:40 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Is dat niet even een dipje/zwart gat omdat de endorfine nu weg is en je even geen nieuwe doelen hebt etc.? Zondag zelf was je toch nog best tevreden? (en dat mag je ook zijn!)
Ja, trots ben ik ook wel, maar daarnaast zit dus nog een ander gevoel.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:18 schreef Voccar het volgende:
[..]
Was toch je eerste marathon zondag? Natuurlijk baal je ervan omdat er meer in had gezeten, maar je mag zeker trots zijn op het uitlopen van een marathon.
De Suunto die ik nu heb. Maar ook mijn vorige, de 305 was een mooi solide ding.quote:
Je was net te vroeg met upgraden, anders had je een 920XT gehad.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:49 schreef pijll het volgende:
[..]
De Suunto die ik nu heb. Maar ook mijn vorige, de 305 was een mooi solide ding.
Ik heb even bijgelezen over de nieuwe Garmins, en ze kunnen geen van allen wat ik van mijn horloge wil, dus ze zijn sws niet voor mij bedoeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |