Dank, ik ben vereerd door deze waarderingquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
AHAHAHAHAHAHA
Nee, hij was op zich wel leuk.
Dat gaat Ajax niet winnen. Ik heb gezegd.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:37 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vrees stiekem wel voor Vitesse-uit volgende week
Barney.gifquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:36 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Totdat je straks weer in de spiegel kijkt xD
Kut sorry. Heb je misschien het nieuwe logo van Heracles voor me?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ouwe reus, doe eens wat aan je ui
Ik zal eens kijken wat ik voor je kan doenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kut sorry. Heb je misschien het nieuwe logo van Heracles voor me?
Geblesseerd voor de rest van het seizoenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:03 schreef Rickertman96 het volgende:
Waar is Saymak? Trouwen met z'n chickie?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen
Oh fuck, stond 1 augustus op VI.nlquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geblesseerd voor de rest van het seizoen
Ik ben vergevingsgezindquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:05 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Oh fuck, stond 1 augustus op VI.nl![]()
Het spijt me, Stijn.
Mooi uitvak ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Genot, daar zit ik vlakbij als ik in Rotterdam ben
Ah, scheelt. Wel mogen de hockeydames er later dit jaar nog even op rondlopen geloof ik, kunnen ook de mannen zijnquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willen ze van af richting het dames WK 2017
Is ook niet gewoon kunstgras maar op turf volgens mij. Weet u nog van Sparta-NEC vorig jaarquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah, scheelt. Wel mogen de hockeydames er later dit jaar nog even op rondlopen geloof ik, kunnen ook de mannen zijn
Inderdaad ja, nu je het zegtquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is ook niet gewoon kunstgras maar op turf volgens mij. Weet u nog van Sparta-NEC vorig jaar
Degraderen nog welquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:20 schreef Tagliano het volgende:
We kunnen overigens wel stellen dat Fortuna er weinig van kan
Er moet toch nog juist een club bij voor volgend jaar?quote:
Kampioen beloftenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er moet toch nog juist een club bij voor volgend jaar?
Omdat ik het schakelkanaal kijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat doe je dan in dit topic?
[Live Eredivisieverslagen #89]
Voetbal Op Vrijdag (programma FSE1) bespreken we gewoon in dit topic.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ben je dit weekend voor Ajax, Twente of PEC?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja maar bedoel als het kanquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er moet toch nog juist een club bij voor volgend jaar?
Dat valt niet uit te sluiten, weinig die er iets van kunnen.quote:
Dan moeten de mods de TT aanpassen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voetbal Op Vrijdag (programma FSE1) bespreken we gewoon in dit topic.
Goedkeuring van mods.
Om alleen voor jou de TT aan te passen vind ik ook iets overdreven.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan moeten de mods de TT aanpassen.
Missen hun beste speler Thomas Verhaar. Topscorer JL.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:46 schreef hafcfan het volgende:
Ik neem de Sparta hype niet meer serieus.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voetbal Op Vrijdag (programma FSE1) bespreken we gewoon in dit topic.
Goedkeuring van mods.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan moeten de mods de TT aanpassen.
Opzich, met de eredivisie en dat schakelprogramma op vrijdag... wat dachten jullie van [Live Voetbalverslagen] als reekstitel?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om alleen voor jou de TT aan te passen vind ik ook iets overdreven.
Dat is veel te algemeen joh.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
[..]
Opzich, met de eredivisie en dat schakelprogramma op vrijdag... wat dachten jullie van [Live Voetbalverslagen] als reekstitel?
Je doet zelf moeilijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is veel te algemeen joh.
Man, het is maar voor een vrijdagavond. Doe niet moeilijk.
twitter:toeterjan twitterde op vrijdag 23-10-2015 om 19:45:03Over ongeveer 15 minuutje aftrap tussen @FCEindhoven - @RKCWAALWIJK ik ga heel goed toeteren⚽📢📢 reageer retweet
Begois staat in de basis.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:04 schreef Tchock het volgende:
Weer een blunder van Van der Hart begrijp ik? Manmanman janken met die kerel
Met een normale penaltynemer kun je net zo goed Veldwijk laten scoren, scheelt toch weer schorsingquote:
Is Veldwijk goed dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met een normale penaltynemer kun je net zo goed Veldwijk laten scoren, scheelt toch weer schorsing
Of Zwolle nou die penalty maakt of dat Veldwijk vrij in kan schieten van 7 meterquote:
Ik heb geen idee wat wijsheid geweest zou zijn. Ik weet nl niet hoe goed Veldwijk is, noch hoeveel vertrouwen Utrecht heeft in de keeperquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Of Zwolle nou die penalty maakt of dat Veldwijk vrij in kan schieten van 7 meter
Dat Nijland die penalty mist doet wel een klein beetje af aan mijn punt maar laten we dat maar makkelijk achteraf noemen
Je loopt nu die slotfase met een man minder en volgende week mis je je aanvoerder, dat is natuurlijk ook niet bijster prettig. Maargoed wij kunnen er 10 minuten over lullen, hij moet dan beslissenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat wijsheid geweest zou zijn. Ik weet nl niet hoe goed Veldwijk is, noch hoeveel vertrouwen Utrecht heeft in de keeper
Ik juich voor Foppe de Haan.quote:Willem II - sc Heerenveen
FC Twente - PSV
De Graafschap - Heracles Almelo
Roda JC - Excelsior
Foppe gedraagt zich gewoon als een debiel nu. Die gun ik wel een nederlaagjequote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet haten. Met een beetje fortuin sta je weer boven PSV na vandaag
Waarom gedraagt hij zich debiel?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Foppe gedraagt zich gewoon als een debiel nu. Die gun ik wel een nederlaagje
Hele elftal omgooien na 2 trainingen. Lekker kritiek uiten op Lodeweges.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom gedraagt hij zich debiel?
Dat valt ook wel weer mee. Hij heeft maar een paar wijzigingen gedaan en de meeste daarvan zijn logisch.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hele elftal omgooien na 2 trainingen. Lekker kritiek uiten op Lodeweges.
Iedereen heeft toch zijn eigen kijk op voetbal. Liever mensen met een mening dan dat vermoeiende clichégebraak om anderen te beschermen. Lodeweges heeft er gewoon een puinzooi van gemaakt. Dat mag best gezegd worden. Lodeweges stapt niet voor niets uit zichzelf op. Een vrij wanhopig figuur als de wind even niet meewaait.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hele elftal omgooien na 2 trainingen. Lekker kritiek uiten op Lodeweges.
Cavlan in de basis t.o.v Bijker is gewoon terecht.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee. Hij heeft maar een paar wijzigingen gedaan en de meeste daarvan zijn logisch.
Zou je dan, als je het team anders wil, níet moeten ingrijpen omdat je niet wil laten lijken alsof je kritiek hebt op Lodeweges
Wel een goed idee denk ik. Heerenveen verdedigt matig en Van den Berg is echt een stormram om aanvallen uit te schakelen. Je moet alleen oppassen dat hij niet te veel naar voren gaat rennen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:51 schreef Slobeend het volgende:
Joey in de verdediging is wel een beetje apart.
en domme tackles maakt in de eigen zestien.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel een goed idee denk ik. Heerenveen verdedigt matig en Van den Berg is echt een stormram om aanvallen uit te schakelen. Je moet alleen oppassen dat hij niet te veel naar voren gaat rennen.
Ik ga alvast beginnen met drinken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 18:00 schreef opperkleurder het volgende:
Voor leuke grappen over Foppe de Haan ben ik er ook.
Als er ene babbbelziek is in deze land dan is het de Johan.quote:
okéquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 18:19 schreef Rickertman96 het volgende:
Laat Twente lekker winnen van PSV
Ik van jou ook nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 18:22 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
ik had van jou absoluut geen reactie verwacht
Ik denk dat ze een streepje voor heeft.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 18:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat zou Cavaliers vandaag van Helene vinden?
Als Blom dat maar niet merkt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 18:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zoet; Arias, Bruma, Moreno, Brenet; Pröpper, Hendrix, Guardado, Maher; Narsingh, De Jong, Locadia
Dat zijn er 12, Rik
Snelheid voor in de omschakeling.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 18:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Narsingh mag ook maar blijven spelen. Wat zien Cocu, Hiddink en Blind toch?
daaromquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 18:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Snelheid voor in de omschakeling.
Maarja, Rommendahl was ook snel en Manolev ook, maar net als bij Narsingh kwam daar ook bar weinig uit voort qua voorzetten of kansen, dus dan heb je alsnog weinig aan de snelheid.
Als er elke week onbekende spelers bij Twente lopen en dat wordt ook elke week hier gemeld zou je zeggen dat je er op een gegeven moment wel een paar moet kennen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 18:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Op het middenveld na ken ik al die spelers van Twente niet.
Is een counterspits, zou er dus goed passen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 18:55 schreef Kopsterk het volgende:
Is dat niks voor Ajax, die Zivkovic?
Hij staat al bij ons onder contract, we hebben hem alleen verhuurd aan Willem 2.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 18:55 schreef Kopsterk het volgende:
Is dat niks voor Ajax, die Zivkovic?
Oja! Helemaal vergeten joh!quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 18:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij staat al bij ons onder contract, we hebben hem alleen verhuurd aan Willem 2.
Ik kijk ook nooit Twente.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 18:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als er elke week onbekende spelers bij Twente lopen en dat wordt ook elke week hier gemeld zou je zeggen dat je er op een gegeven moment wel een paar moet kennen.
Je meent het. Opmerkelijk, je zou zo'n speler eerder bij Groningen verwachten of zo.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 18:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij staat al bij ons onder contract, we hebben hem alleen verhuurd aan Willem 2.
Beetje een matige uitvoering van Narsingh.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Slagveer#3
Mensenkinderen wat een walgelijke speler.
Gelukkig geen slechte uitvoering.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:02 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Beetje een matige uitvoering van Narsingh.
Ja, dat bestaat dus.
Terwijl het volgens j0rdiiii zo'n geweldige speler was.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Zivkovic eindigt vast over zeven jaar ergens in Azerbeijdjan.
Werkt absoluut niet inderdaad.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Haal die Van den Berg alsjeblieft snel weg van de centrale positie.
De nieuwe Laudrup doet niet mee?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:09 schreef Kopsterk het volgende:
Weinig echte talenten te zien in deze wedstrijd
Die speelt bij Ajax (Fischer).quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De nieuwe Laudrup doet niet mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nee.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Valt het mee nu de babbelzieke joegoslaaf er zit?
Geen idee, ik heb het geluid uit staan en schakel drie tellen geleden in.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Valt het mee nu de babbelzieke joegoslaaf er zit?
Hij mist wedstrijdritme door een blessure. Als jij echt zo'n Tapiafan bent als je zelf weet te beweren, dan weet je dat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:41 schreef opperkleurder het volgende:
Ik wil mijn goede vriend Cavaliers vragen waarom Tapia op de bank zit.
Ze gingen op het begin nog een compilatie van zijn goals bij RKC laten zien, cringe.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het geluid uit staan en schakel drie tellen geleden in.
Dan nog is hij beter dan al die jonge ventjes die er nu in staan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij mist wedstrijdritme door een blessure.
Ja, onvoorstelbaar. Echt. Ik hoopte gewoon bijna op en blessure bij Hendrix, omdat dat het zou verklaren.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Cocu over keuze Maher voor Hendrix:'niet omdat ik meer tevreden ben over de een of de ander. Gaat om samenstelling ploeg en de tegenstander'
Die vent is gek.
De vorige keer speelde hij ook direct weer de volle 90 minuten na een blessure en dat liep toen fout af.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan nog is hij beter dan al die jonge ventjes die er nu in staan.
Ik ben geen fan van individuele spelers. Maak alleen voor Guardado graag een uitzondering.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij mist wedstrijdritme door een blessure. Als jij echt zo'n Tapiafan bent als je zelf weet te beweren, dan weet je dat.
Die jongen is van waaibomenhout gemaakt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De vorige keer speelde hij ook direct weer de volle 90 minuten na een blessure en dat liep toen fout af.
Het was ee nmooie namiddag.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:43 schreef Cavaliers het volgende:
Jammer dat Leo Driessen deze mooie avond mag vergallen.
Wisten jullie dat Leo de componist is van Dromen zijn bedrog?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:43 schreef Cavaliers het volgende:
Jammer dat Leo Driessen deze mooie avond mag vergallen.
Heb je nog een random woord?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:47 schreef Cavaliers het volgende:
Twente gaat vandaag precies 1 doelpunt maken.
- PSV krijgt gemiddeld 1 tegendoelpunt per wedstrijd.
- Twente scoort gemiddeld 1 keer per wedstrijd.
#leukefeitjes
Twente wint 1-0.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:47 schreef Cavaliers het volgende:
Twente gaat vandaag precies 1 doelpunt maken.
- PSV krijgt gemiddeld 1 tegendoelpunt per wedstrijd.
- Twente scoort gemiddeld 1 keer per wedstrijd.
#leukefeitjes
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:50 schreef Jojoortje het volgende:
Scheelt dat die Narsingh er ook niks van kan.
Hendrix ook op de bank. Locadia speelt zelfs.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:51 schreef Cavaliers het volgende:
Narsingh eeuwig krediet.
Pereiro op de bank.
Mijn voetbalhart huilt.
Narsingh komt niet uit Latijns Amerika?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:51 schreef Cavaliers het volgende:
Narsingh eeuwig krediet.
Pereiro op de bank.
Mijn voetbalhart huilt.
Dan gaat in huize opperkleurder de vlag uit.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag is het een dag dat Guardado scoort.
Heb je een Nederlandse vlag thuis?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan gaat in huize opperkleurder de vlag uit.
Heerenveen stelt Slagveer ook steeds opquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:55 schreef KingRoland het volgende:
Wel grappig dat ze Narsingh steeds opstellen. Wie niet horen wilt moet maar voelen zeggen we dan
Wat een racist.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:56 schreef Cavaliers het volgende:
Narsingh speelde iemand in met dezelfde kleur.
wiltquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:55 schreef KingRoland het volgende:
Wel grappig dat ze Narsingh steeds opstellen. Wie niet horen wil moet maar voelen zeggen we dan
Spreekwoordelijk dan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je een Nederlandse vlag thuis?
Ja, en jij vindt dit middenveld beter dan dat van '95. En jij vindt Rapid Wien beter dan Dnjepr. Zo kunnen we nog wel even doorgaan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:56 schreef Brammess het volgende:
Cocu vond Koch beter dan Bazoer dus zijn selectiebeleid is sowieso niet serieus te nemen
Jawel, die werd gehaakt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er was ook amper contact bij de penalty die Robben tegen Mexico versierde.
quote:
twitter:Josesomor26 twitterde op zaterdag 24-10-2015 om 16:14:351 año, 116 días, @KNVB @FIFAcom @miseleccionmx no era penal. reageer retweet
Wel = anders?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:49 schreef Brammess het volgende:
Er ligt een keurige mat in Enschde, dat is wel is anders geweest
Wat een enge gek.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:Josesomor26 twitterde op zaterdag 24-10-2015 om 16:14:351 año, 116 días, @KNVB @FIFAcom @miseleccionmx no era penal. reageer retweet
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:Josesomor26 twitterde op zaterdag 24-10-2015 om 16:14:351 año, 116 días, @KNVB @FIFAcom @miseleccionmx no era penal. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |