Waarom gedraagt hij zich debiel?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Foppe gedraagt zich gewoon als een debiel nu. Die gun ik wel een nederlaagje
Hele elftal omgooien na 2 trainingen. Lekker kritiek uiten op Lodeweges.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom gedraagt hij zich debiel?
Dat valt ook wel weer mee. Hij heeft maar een paar wijzigingen gedaan en de meeste daarvan zijn logisch.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hele elftal omgooien na 2 trainingen. Lekker kritiek uiten op Lodeweges.
Iedereen heeft toch zijn eigen kijk op voetbal. Liever mensen met een mening dan dat vermoeiende clichégebraak om anderen te beschermen. Lodeweges heeft er gewoon een puinzooi van gemaakt. Dat mag best gezegd worden. Lodeweges stapt niet voor niets uit zichzelf op. Een vrij wanhopig figuur als de wind even niet meewaait.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hele elftal omgooien na 2 trainingen. Lekker kritiek uiten op Lodeweges.
Cavlan in de basis t.o.v Bijker is gewoon terecht.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee. Hij heeft maar een paar wijzigingen gedaan en de meeste daarvan zijn logisch.
Zou je dan, als je het team anders wil, níet moeten ingrijpen omdat je niet wil laten lijken alsof je kritiek hebt op Lodeweges
Wel een goed idee denk ik. Heerenveen verdedigt matig en Van den Berg is echt een stormram om aanvallen uit te schakelen. Je moet alleen oppassen dat hij niet te veel naar voren gaat rennen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:51 schreef Slobeend het volgende:
Joey in de verdediging is wel een beetje apart.
en domme tackles maakt in de eigen zestien.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 11:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel een goed idee denk ik. Heerenveen verdedigt matig en Van den Berg is echt een stormram om aanvallen uit te schakelen. Je moet alleen oppassen dat hij niet te veel naar voren gaat rennen.
Ik ga alvast beginnen met drinken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 18:00 schreef opperkleurder het volgende:
Voor leuke grappen over Foppe de Haan ben ik er ook.
Als er ene babbbelziek is in deze land dan is het de Johan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |