Nee.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Valt het mee nu de babbelzieke joegoslaaf er zit?
Geen idee, ik heb het geluid uit staan en schakel drie tellen geleden in.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Valt het mee nu de babbelzieke joegoslaaf er zit?
Hij mist wedstrijdritme door een blessure. Als jij echt zo'n Tapiafan bent als je zelf weet te beweren, dan weet je dat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:41 schreef opperkleurder het volgende:
Ik wil mijn goede vriend Cavaliers vragen waarom Tapia op de bank zit.
Ze gingen op het begin nog een compilatie van zijn goals bij RKC laten zien, cringe.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het geluid uit staan en schakel drie tellen geleden in.
Dan nog is hij beter dan al die jonge ventjes die er nu in staan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij mist wedstrijdritme door een blessure.
Ja, onvoorstelbaar. Echt. Ik hoopte gewoon bijna op en blessure bij Hendrix, omdat dat het zou verklaren.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Cocu over keuze Maher voor Hendrix:'niet omdat ik meer tevreden ben over de een of de ander. Gaat om samenstelling ploeg en de tegenstander'
Die vent is gek.
De vorige keer speelde hij ook direct weer de volle 90 minuten na een blessure en dat liep toen fout af.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan nog is hij beter dan al die jonge ventjes die er nu in staan.
Ik ben geen fan van individuele spelers. Maak alleen voor Guardado graag een uitzondering.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij mist wedstrijdritme door een blessure. Als jij echt zo'n Tapiafan bent als je zelf weet te beweren, dan weet je dat.
Die jongen is van waaibomenhout gemaakt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De vorige keer speelde hij ook direct weer de volle 90 minuten na een blessure en dat liep toen fout af.
Het was ee nmooie namiddag.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:43 schreef Cavaliers het volgende:
Jammer dat Leo Driessen deze mooie avond mag vergallen.
Wisten jullie dat Leo de componist is van Dromen zijn bedrog?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:43 schreef Cavaliers het volgende:
Jammer dat Leo Driessen deze mooie avond mag vergallen.
Heb je nog een random woord?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:47 schreef Cavaliers het volgende:
Twente gaat vandaag precies 1 doelpunt maken.
- PSV krijgt gemiddeld 1 tegendoelpunt per wedstrijd.
- Twente scoort gemiddeld 1 keer per wedstrijd.
#leukefeitjes
Twente wint 1-0.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 19:47 schreef Cavaliers het volgende:
Twente gaat vandaag precies 1 doelpunt maken.
- PSV krijgt gemiddeld 1 tegendoelpunt per wedstrijd.
- Twente scoort gemiddeld 1 keer per wedstrijd.
#leukefeitjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |