Toevallig maakte ik die vergelijking ook net, want het is niet zijn eerste fout.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zeiden ook veel mensen over Immers...
Goeie vraag. Wie maakt dat ding ook alweer?quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:39 schreef RvLaak het volgende:
FF tussendoor... Wanneer komt er een update van de selectie voor de OP?
Botteghin viel goed in. Verdient inderdaad wel een bassis plaats naast Sven.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:47 schreef Oldground het volgende:
[..]
Toevallig maakte ik die vergelijking ook net, want het is niet zijn eerste fout.
Botteghin-Van Beek lijkt mij echt een sterk blok.
Die is echt al letterlijk tien jaar lang niet up-to-date.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:39 schreef RvLaak het volgende:
Wirklich keine Ahnungquote:Op zondag 18 oktober 2015 16:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goeie vraag. Wie maakt dat ding ook alweer?
Van der Heijden op de bank, is de zwakste schakel.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Botteghin viel goed in. Verdient inderdaad wel een bassis plaats naast Sven.
twitter:Squawka twitterde op zondag 18-10-2015 om 15:27:27@MPascalH Simon Gustafson's first half by numbers vs. Heerenveen: 91% pass accuracy 3 assists 3 chances created 1 shot 1 goal Superb. reageer retweet
Volgens mij draai je iets om.quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Nou, ik ga vaker weg op zondag. Gaat prima zonder mij. Gustafson 3 goals en een assist.![]()
M'n moeder zei ook jij komt hier nooit meer mee kijken.quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Nou, ik ga vaker weg op zondag. Gaat prima zonder mij. Gustafson 3 goals en een assist.![]()
Die's niet voor Feyenoord?quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:46 schreef MPC60 het volgende:
[..]
M'n moeder zei ook jij komt hier nooit meer mee kijken.
.quote:
Ah, ik snap m... Mooi, terecht ookquote:Op zondag 18 oktober 2015 17:53 schreef MPC60 het volgende:
[..]
.
Juist wel, is er met de paplepel ingegoten hier. Normaal kijk ik alle uitwedstrijden met m'n moeder en d'r vriend alleen vandaag dus niet. Misschien staat het er een beetje krom.
Je doelt op die twee homo's van 020 neem ik aan? Wat een nichten zeg.quote:
Ik denk wel dat Simon hem aan zijn naamgenoot mag geven.quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:02 schreef Scrummie het volgende:
VI kan in elk geval naar Rotterdam, hoop zelf op Gustafson, maar zal wel weer voor Kuyt worden.
Dat was het ook. Dankzij Heerenveen-uit kan ik een 2-5 uitslag niet meer waarderen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:30 schreef Haringkop het volgende:
Haha, ik zei vanmorgen nog dat Heerenveen altijd een kutwedstrijd was
Gustafson
Dan komt Johan hem brengen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:02 schreef Scrummie het volgende:
VI kan in elk geval naar Rotterdam, hoop zelf op Gustafson, maar zal wel weer voor Kuyt worden.
Goed gescout die Kuyt, veel talent. Die zie ik nog wel eens een top-transfer maken naar de Europese (sub)-top.quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:52 schreef zoekeenleven het volgende:
Zou Kuyt speler van de week worden bij VI?
Okquote:Op zondag 18 oktober 2015 19:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Goed gescout die Kuyt, veel talent. Die zie ik nog wel eens een top-transfer maken naar de Europese (sub)-top.
Wat vind je van Gustafson?quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Goed gescout die Kuyt, veel talent. Die zie ik nog wel eens een top-transfer maken naar de Europese (sub)-top.
Excelsior altijd lastig.quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maakt een erg goede indruk. Geen typische Feyenoordspeler, precies wat jullie nodig hebben dus.quote:
Gustafson, die speelde echt fantastischquote:Op zondag 18 oktober 2015 20:24 schreef exile79 het volgende:
Wie moet speler van de week worden? Gus en Dirk beide genomineerd.
De Staafquote:Op zondag 18 oktober 2015 20:24 schreef exile79 het volgende:
quote:Op zondag 18 oktober 2015 20:25 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Gustafson, die speelde echt fantastisch
Bert vindt dit niet leuk.quote:Op zondag 18 oktober 2015 20:25 schreef Bombvis het volgende:
Ik had een koude kroket in het stadionVerder wel prima dagje Heerenveen gehad
Lekker man zo'n koude kroket.quote:Op zondag 18 oktober 2015 20:25 schreef Bombvis het volgende:
Kreeg wel het typische Feyenoordgevoel van binnen, dat deed mij toch wel goedquote:
In De Kuip ben ik die gewend ja, maar ik dacht dat ze in andere stadions wel warme hadden. Weer een illusie armerquote:
Gustafsonquote:Op zondag 18 oktober 2015 20:24 schreef exile79 het volgende:
quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:52 schreef zoekeenleven het volgende:
Zou Kuyt speler van de week worden bij VI?
De Staf dus.twitter:VI_nl twitterde op zondag 18-10-2015 om 20:18:49Speler van de Week: Gustafson grote gangmaker Feyenoord http://t.co/EmJMCx3WOZ http://t.co/olCnmeh8U0 reageer retweet
Hallo Bert, wanneer neem je ontslag?quote:Op zondag 18 oktober 2015 20:25 schreef Bombvis het volgende:
Als ik Bert was had Blind/Hiddink er nooit gezetenquote:Op zondag 18 oktober 2015 20:37 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hallo Bert, wanneer neem je ontslag?
Gustafson gestemdquote:Op zondag 18 oktober 2015 20:24 schreef exile79 het volgende:
Staat nu een of andere exoot van Vitesse op 1. Maar dat zal vast wel los lopen denk ik.quote:
Waarschijnlijk tellen stemmen op een Feyenoorder nog maar voor 1/5e mee, om het wat spannender te houdenquote:Op zondag 18 oktober 2015 20:45 schreef Oldground het volgende:
[..]
Staat nu een of andere exoot van Vitesse op 1. Maar dat zal vast wel los lopen denk ik.
Ze proberen ons te verdelen om een ander te laten winnenquote:Op zondag 18 oktober 2015 20:45 schreef Oldground het volgende:
[..]
Staat nu een of andere exoot van Vitesse op 1. Maar dat zal vast wel los lopen denk ik.
Gewoon op beiden 40-45 keer stemmen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 20:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze proberen ons te verdelen om een ander te laten winnen
Volgens mij is de site weer gebugged, staat allemaal in dezelfde volgorde als de stemvolgorde.quote:
Dat is geen bug, dat is een feature.quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens mij is de site weer gebugged, staat allemaal in dezelfde volgorde als de stemvolgorde.
Oh ja. Stom van me.quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat is geen bug, dat is een feature.
Toen ik eerst keek stond El Ghazi 5e en nu 4e. Denk niet dat het een bug is.quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens mij is de site weer gebugged, staat allemaal in dezelfde volgorde als de stemvolgorde.
Dan maar 5x stemmenquote:Op zondag 18 oktober 2015 20:45 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Waarschijnlijk tellen stemmen op een Feyenoorder nog maar voor 1/5e mee, om het wat spannender te houden
Misschien is nu de vloek verbroken dat ex-feyenoordspelers de wedstrijd van hun leven spelen tegen Feyenoord. Wist wel nog Lamperou toen die pakte echt allesquote:Op zondag 18 oktober 2015 23:24 schreef Caland het volgende:
Vandaag wel weer hardop gelachen om de spelhervattingen van Mulder. Al kon hij aan de goals niet heel veel doen.
En Armenteros niet te vergeten. Jaar ervoor raakte hij geen pepernoot bij ons.quote:Op zondag 18 oktober 2015 23:46 schreef Henrys het volgende:
[..]
Misschien is nu de vloek verbroken dat ex-feyenoordspelers de wedstrijd van hun leven spelen tegen Feyenoord. Wist wel nog Lamperou toen die pakte echt alles
Wat zouden we daar mee moeten dan?quote:Op maandag 19 oktober 2015 09:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens de wandelgangen van Voetbalzone () wil Feyenoord Sven Kums halen.
Ballenjongen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 09:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat zouden we daar mee moeten dan?
Misschien als backup voor Vejinovic? Ik weet niet, uit mijn herinnering vond ik hem bij Heerenveen nou niet zo een heel bijzondere speler, maar ik zou niet precies weten wie we achter Vejinovic hebben. Dat zou volgens mij al snel El Ahmadi worden en dan Vilhena die die plaats over neemt, of anders Verdonk, die zich momenteel meer op de back-positie moet richten geloof ik...quote:Op maandag 19 oktober 2015 09:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat zouden we daar mee moeten dan?
Vind dat Kums altijd zaaddodend voetbal speelt.quote:Op maandag 19 oktober 2015 09:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Hij is tegenwoordig wel international van België, dat zegt daar wel wat. Maar als ie het echt zo goed doet zal ie wel niet voor een schijntje mogen vertrekken. En ik heb inderdaad niet het idee dat we hem echt nodig hebben.quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:18 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Misschien als backup voor Vejinovic? Ik weet niet, uit mijn herinnering vond ik hem bij Heerenveen nou niet zo een heel bijzondere speler, maar ik zou niet precies weten wie we achter Vejinovic hebben. Dat zou volgens mij al snel El Ahmadi worden en dan Vilhena die die plaats over neemt, of anders Verdonk, die zich momenteel meer op de back-positie moet richten geloof ik...
Maar het lijkt me realistischer dat we voorlopig niemand extra aantrekken
Kums die zaaddodend voetbal speelt, je verwacht het niet.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Vind dat Kums altijd zaaddodend voetbal speelt.
Je wordt er inderdaad wel een beetje bang van, dit kan de bedoeling toch niet zijn.quote:Op maandag 19 oktober 2015 09:43 schreef Merkie het volgende:
Samenvatting bekeken. Wat speelde Gustafson goed zeg. Eindelijk iemand die 10-positie fatsoenlijk in kan vullen. We moeten nog maar afwachten hoe hij het verder gaat doen, maar qua type speler natuurlijk 100x meer geschikt dan Immers.
quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kums die zaaddodend voetbal speelt, je verwacht het niet.
Toch wel apart dat iets wat de meesten eigenlijk al 3 jaar roepen nu de waarheid blijkt te zijn.quote:Op maandag 19 oktober 2015 09:43 schreef Merkie het volgende:
Samenvatting bekeken. Wat speelde Gustafson goed zeg. Eindelijk iemand die 10-positie fatsoenlijk in kan vullen. We moeten nog maar afwachten hoe hij het verder gaat doen, maar qua type speler natuurlijk 100x meer geschikt dan Immers.
Dan nog, de wens van een meer voetballende speler op die positie blijft toch valide dan. Dan moeten we het alleen in gaan vullen met een Vilhena (die schijnbaar toch te licht wordt bevonden voor die positie), Achahbar (die verdedigend ws te weinig meewerkt) of Schuurman (die nog moet gaan doorbreken).quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch wel apart dat iets wat de meesten eigenlijk al 3 jaar roepen nu de waarheid blijkt te zijn.
Hou nog even een kleine slag om de arm, want Gustafson kan ook goed over 2 maanden weer niveautje Singh zijn.
Van der Heijden op 6 zou nog wel ok kunnen zijn, zeker als backup, als verdediger kan het echt niet vind ik. Ik zou liever Verdonk of Nieuwkoop daar een kans zien krijgen overigens (al moeten die zich allebei ook gaan richten op back-posities als ik het goed begrijp, ook zo een gevalletje van, is bij 1 gelukt, nu de rest ookquote:Op maandag 19 oktober 2015 11:51 schreef Oldground het volgende:
Vind Van der Heijden en Nieuwkoop prima als backup achter Veijinovic. Kums zie ik in ieder geval niet als versterking.
Aan de ene kant wel apart (omdat hij het er toch lang heeft volgehouden), aan de andere kant niet. Wie heeft in godsnaam verzonnen dat lompe voetballers met de motoriek van een tractor op de meest technische positie in de as van het veld moeten staan? Dat is een ridicuul idee.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch wel apart dat iets wat de meesten eigenlijk al 3 jaar roepen nu de waarheid blijkt te zijn.
Zelden pakt Feyenoord punten als de concurrentie punten laat liggenquote:Op maandag 19 oktober 2015 12:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Onze vrienden uit de hoofdstad moeten volgende week naar Arnhem zie ik. Denk niet dat ze gaan winnen daar, zie volgende week wel een kansje liggen om de koppositie over te nemen.
En PSV komend weekend weer puntjes morsen bij Twente Die zullen toch ook een keer punten gaan pakken?quote:Op maandag 19 oktober 2015 12:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Onze vrienden uit de hoofdstad moeten volgende week naar Arnhem zie ik. Denk niet dat ze gaan winnen daar, zie volgende week wel een kansje liggen om de koppositie over te nemen.
Tegen AZ hopelijk wel weer met Karsdorp. Nieuwkoop deed het niet slecht als vervanger, maar met Karsdorp heb je weer echt veel dreiging over die rechterflank.quote:Op maandag 19 oktober 2015 13:12 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
En PSV komend weekend weer puntjes morsen bij Twente Die zullen toch ook een keer punten gaan pakken?
Als je Ajax dan zelf in de Kuip pakt (en ff geen puntverlies voor ons incalculeert, voor het gemak) sta je op 6 en 7 punten los van je concurrentie![]()
![]()
Maar we zullen wel gewoon weer punten laten liggen tegen een veel te zwak AZ, zoals de afgelopen jaren vaker is voorgekomen
quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:39 schreef RvLaak het volgende:
quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goeie vraag. Wie maakt dat ding ook alweer?
quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:05 schreef Lastpost het volgende:
Zal de wijzigingen meenemen in de volgende update. Fijn dat de OP verder bevalt.
Nee, ik link Lastpost aan deze quotes, hij had de nieuwe OP gemaakt, en ik denk dat hij ook een van de capabelere mensen is om deze te updatenquote:
D'oh.... Ik zie het iddquote:Op maandag 19 oktober 2015 13:20 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Nee, ik link Lastpost aan deze quotes, hij had de nieuwe OP gemaakt, en ik denk dat hij ook een van de capabelere mensen is om deze te updaten
Zal je zien dat Barca echt een bod gaat uitbrengen, nu hij in het Europees elftal van de week al naast Neymaar staatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:VoetbalInside twitterde op zondag 18-10-2015 om 22:16:47De 'Speler van de Week' tussenstand klopt niet, we zijn ermee bezig en morgen is het opgelost. Alle stemmen komen wel goed binnen. #svdw reageer retweet
En laat gisteren nou één van die extreem zeldzame keren zijnquote:Op maandag 19 oktober 2015 13:08 schreef Henrys het volgende:
[..]
Zelden pakt Feyenoord punten als de concurrentie punten laat liggen
Heb ik dus voor jan lul 40-45 keer op Gustafgod gestemd.quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:43 schreef satecl het volgende:
Bij voetbal inside staat er geen Feyenoorder bovenaan. Ik dacht dus: WTF!??
Zie ik nu dit:twitter:VoetbalInside twitterde op zondag 18-10-2015 om 22:16:47De 'Speler van de Week' tussenstand klopt niet, we zijn ermee bezig en morgen is het opgelost. Alle stemmen komen wel goed binnen. #svdw reageer retweet
Nee hoor, elke stem teltquote:Op maandag 19 oktober 2015 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb ik dus voor jan lul 40-45 keer op Gustafgod gestemd.
quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:43 schreef satecl het volgende:
Zie ik nu dit:twitter:VoetbalInside twitterde op zondag 18-10-2015 om 22:16:47De 'Speler van de Week' tussenstand klopt niet, we zijn ermee bezig en morgen is het opgelost. Alle stemmen komen wel goed binnen. #svdw reageer retweet
Dan kunnen we wel stoppen met stemmen, dan zal Gustafgod wel een vrij behoorlijke voorsprong hebben opgebouwdquote:Op maandag 19 oktober 2015 14:43 schreef satecl het volgende:
quote:Het is weer zo ver, de Coolsingel
HUGO BORST
De Coolsingel is een raar geval. Om te beginnen is de Coolsingel helemaal geen singel maar een weg, een ideale doorgangsweg. Ongeveer 100 jaar geleden werd-ie gedempt, maar hij heet dus nog steeds de Coolsingel.
Rotterdammers zeggen trouwens KolSINgel. Leg nooit de klemtoon op de eerste lettergreep, tenzij je je wilt distantiëren van alles wat 010 is - dat kan natuurlijk.
Voor de oorlog werd er op de Coolsingel geflaneerd en geflirt. Uit het interbellum stammen romantische verhalen die mythische proporties hebben aangenomen. Allemaal begonnen ze op de Coolsingel. Maar alle geluk is eindig. Op 14 mei 1940 bombardeerden de Duitsers de binnenstad van Rotterdam. Veel van wat op de Coolsingel stond werd vernietigd.
Na de oorlog werd Rotterdam herbouwd. Op de Coolsingel werd het een allegaartje. Architectonische wondertjes en perenbaksels wisselen elkaar af. Omdat er amper woningen zijn gebouwd is de Coolsingel na 6 uur 's avonds uitgestorven. Gezellig is het er de afgelopen 70 jaar niet meer geweest. Van de echte Rotterdammer hoeft dat ook niet. Die weet precies waar hij zijn vertier in de stad kan vinden.
Maar het gaat fout. Bestuurders en politici gaan er 50 miljoen euro tegenaan gooien om de Coolsingel weer gezellig te maken. Die idioten willen de Coolsingel autovrij hebben of autoluw, terwijl de ware Rotterdammer een pragmaticus is en gewoon lekker vlot wil doorrijden van noord naar zuid.
Gezelligheid is niet maakbaar, zeker in Rotterdam niet. Gemiddeld eens in de acht jaar is het spontaan gezellig op de Coolsingel. Dankzij Feyenoord. Hoewel ik geen supporter ben van die club verheug ik me op de dag die komen gaat. Want het is weer zo ver. Ergens in mei 2016 stroomt de Coolsingel helemaal vol. Ik heb het vier keer in mijn leven meegemaakt en alle keren was het onvergetelijk. Dat er op de dag dat Dirk Kuyt de schaal omhooghoudt even geen verkeer mogelijk is op de Coolsingel, daar valt mee te leven.
Geen idee, moeten we voor de beker dan tegen Ajax? En voor de competitie? Wij kijken niet verder dan de eerstvolgende wedstrijd, dat wordt door onze coach en dominee gepredikt, en wij, als hondstrouwe supporters, kijken dus ook maar niet verder vooruit.quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:34 schreef Iwanius het volgende:
Yo,Rotterdam-Zuid. Netjes dat jullie ons bij houden in de ranking met punten tot dusver maarre.... goede hoop op winst de komende klassieker (nee niet in de beker want die winnen wij gewoon) in de reguliere competitie?
Yo forumautist.quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:34 schreef Iwanius het volgende:
Yo,Rotterdam-Zuid. Netjes dat jullie ons bij houden in de ranking met punten tot dusver maarre.... goede hoop op winst de komende klassieker (nee niet in de beker want die winnen wij gewoon) in de reguliere competitie?
quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Yo forumautist.
Ik ga uit van twee simpele overwinningen.
Nou, groetjes he.
Ik vrees anders nog wel een beetje voor de afstandschoten, waar Gudelj en El Ghazi uit scoorde tegen Heracles. Dat zijn echt van die typische Ajax-goals in de Kuip. Zeker met die flapdrol van een Vermeer op doel, al het om afstandschoten gaat... Doet me erg denken aan die tijden van die schoten van Vermaelen/Vertonghen/van Rhijn vorig jaar nog etc die allemaal vrijelijk van 25-30m afstand mochten aanleggen in de Kuip. Ik mag wel hopen dat we dit jaar iets volwassener/gretiger afjagen, dat ze daar niet zoveel tijd voor krijgen. Dan alleen die vrije trappen rond de 16 voorkomen, verder zie ik het wel loslopenquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:10 schreef Tortugal het volgende:
Wat kijk ik uit naar Kongolo die El Ghazi compleet verkracht
En het gezicht van Cillessen na een blunder in de Kuip
Vorige wedstrijden kon je ook wel zien dat hij iets heeft. Goede techniek en aardig inzicht. Dan kun je in de Eredivisie al aardig mee komen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:20 schreef IkBenNietFries het volgende:
Zou het incidenteel zijn dat Gustafson gister enorm goed speelde, of is die jongen écht een heel groot talent?
Gewoon anaal vernederen, op de middenstipquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:10 schreef Tortugal het volgende:
Wat kijk ik uit naar Kongolo die El Ghazi compleet verkracht
Tot nu toe speelt hij elke wedstrijd goed.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:20 schreef IkBenNietFries het volgende:
Zou het incidenteel zijn dat Gustafson gister enorm goed speelde, of is die jongen écht een heel groot talent?
Ik vind hem totnogtoe wel week-in-week-uit beter gaan spelen. Ik weet niet of hij na de nodige grove tackles en dubbele dekking van een paar onbeholpen boeren nog zo frank en vrij zal blijven spelen, maar het lijkt me wel dat dit geen incidentje was, al liep de hele machine wel erg geolied, dus het flateert zijn prestatie wel een beetje...quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:20 schreef IkBenNietFries het volgende:
Lex Immers had sowieso meer scorend vermogen en fysieke kracht wel. Belachelijk dat men zo'n clubicoon zomaar op de tribune zetquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:20 schreef IkBenNietFries het volgende:
3 assists + 1 doelpunt in 1 wedstrijd... Heeft Immers nog nooit gered, volgens mijquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Lex Immers had sowieso meer scorend vermogen en fysieke kracht wel. Belachelijk dat men zo'n clubicoon zomaar op de tribune zet.
Heerenveen stond dan ook wel zeldzaam slecht te verdedigen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
3 assists + 1 doelpunt in 1 wedstrijd... Heeft Immers nog nooit gered, volgens mij
quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Lex Immers had sowieso meer scorend vermogen en fysieke kracht wel. Belachelijk dat men zo'n clubicoon zomaar op de tribune zet.
Watquote:
Start een facebook actie.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat
2 seizoenen geleden zat Lex nog tegen het Nederlands elftal aan met 13 kools en een shitload aan assists.
Iets meer respect graag voor deze hardwerkende Haagse cultuurbewaker!
Toen hadden we hem gelijk moeten verkopen aan een onwetende Engelse club jaquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat
2 seizoenen geleden zat Lex nog tegen het Nederlands elftal aan met 13 kools en een shitload aan assists.
Iets meer respect graag voor deze hardwerkende Haagse cultuurbewaker!
Kan nu nog steeds. Zelfde goal gewoon 10x achter elkaar plakken en doorsturen naar Bournemouth oid...quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:50 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Toen hadden we hem gelijk moeten verkopen aan een onwetende Engelse club ja
quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:34 schreef Iwanius het volgende:
WE WORDEN WEER GENAAIDtwitter:VoetbalInside twitterde op maandag 19-10-2015 om 17:34:40Er is waanzinnig veel gestemd op Rashica. Onderzocht, blijken veel stemmen van zijn buitenlandse fans te zijn. #svdw http://t.co/VPVWGaToPH reageer retweet
Ojee, wat zullen er een hoop Feyenoorders gaan janken nu.quote:Op maandag 19 oktober 2015 18:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
WE WORDEN WEER GENAAIDtwitter:VoetbalInside twitterde op maandag 19-10-2015 om 17:34:40Er is waanzinnig veel gestemd op Rashica. Onderzocht, blijken veel stemmen van zijn buitenlandse fans te zijn. #svdw http://t.co/VPVWGaToPH reageer retweet
Goed excuus wel. [ afbeelding ]
Ik kan er eerder wel om lachen. Blijkbaar vinden ze het toch niet zo leuk als er wekelijks een Feyenoorder wint.quote:Op maandag 19 oktober 2015 18:37 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Ojee, wat zullen er een hoop Feyenoorders gaan janken nu.
quote:Op maandag 19 oktober 2015 18:37 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Ojee, wat zullen er een hoop Feyenoorders gaan janken nu.
Is in België wel erg goed, zeer goede spelverdeler. Maar dat is België, en nu wil ik niet zeggen dat de eredivisie beter of slechter is dan België, maar ik betwijfel of die het in de eredivisie ook kan. Daarnaast is die veel te duur voor ons, geen enkele reden waarom Gent hem goedkoop zou laten gaanquote:Op maandag 19 oktober 2015 09:38 schreef Irritatie100 het volgende:
twitter:RijnmondSport twitterde op maandag 19-10-2015 om 20:21:05De Ruiter: 'In achterwaartse beweging beweegt de hand van Kramer gelijkmatig. Er is geen versnelling. Hij heeft geen klap gegeven' reageer retweet
Wordt vrijspraaktwitter:MikosGouka twitterde op maandag 19-10-2015 om 20:17:21De Ruiter begint goed: ik ben geen lid van de KNVB en fan van Ajax. #Feyenoord #Zeist #Kramer reageer retweet
twitter:MikosGouka twitterde op maandag 19-10-2015 om 20:23:32De Ruiter krijgt er lol in. Kramer maakt volgens hem een achterwaartse beweging. 'Weinig overdacht van energie'. #Feyenoord #Kramer reageer retweet
Van Benthem is echt teveel in zichzelf gaan gelovenquote:Op maandag 19 oktober 2015 20:24 schreef Sunri5e het volgende:
twitter:RijnmondSport twitterde op maandag 19-10-2015 om 20:21:05De Ruiter: 'In achterwaartse beweging beweegt de hand van Kramer gelijkmatig. Er is geen versnelling. Hij heeft geen klap gegeven' reageer retweet
Wordt vrijspraaktwitter:MikosGouka twitterde op maandag 19-10-2015 om 20:17:21De Ruiter begint goed: ik ben geen lid van de KNVB en fan van Ajax. #Feyenoord #Zeist #Kramer reageer retweet
![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:34 schreef Bombvis het volgende:
Toen ik om 6 uur zo'n 40-45x stemde (zat toch in de trein..) was het nog Rashica 1, Mahi 2, Gustafson 3, Kuyt 4, El Ghazi 5. Je zou haast denken dat ze de stemmen niet doorgevoerd hebben tot een uur of 8 om extra veel stemmen te krijgen
twitter:VoetbalInside twitterde op maandag 19-10-2015 om 20:28:24PANIEK! Er was een technische storing en stemmen werden onder verkeerde namen weergegeven. Alles is hersteld: Gustafson staat bovenaan. reageer retweet
Godzijdankquote:Op maandag 19 oktober 2015 20:36 schreef ursel het volgende:
[..]twitter:VoetbalInside twitterde op maandag 19-10-2015 om 20:28:24PANIEK! Er was een technische storing en stemmen werden onder verkeerde namen weergegeven. Alles is hersteld: Gustafson staat bovenaan. reageer retweet
Denk je dat het nodig is dan?quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:28 schreef Bombvis het volgende:
Moest even opzoeken wie De Ruiter was, maar Jorisgod heeft hem dus meegenomen als expert; is een bewegingsexpert
Ik zie net die Locadia bij voetbal inside die grijpt iemand bij de keel en krijgt alleen geel.quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:06 schreef K.offie het volgende:
Heb hier toch niet een heel goed gevoel over. Het argument van de aanklager: "ik snap dat je hard en zacht kan slaan. Maar het is slaan. En dat is per definitie agressief"
Geel was terecht geweest maar goed..
quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:46 schreef Bombvis het volgende:
Over klein kwartier trouwens het hoger beroep tegen Kramer, inclusief livefeedsMorgenochtend wordt de straf bekend gemaakt, dus heel boeiend is het (weer) niet verder
quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Even samenvattend: is Kramer nou geschorst of niet? Kan het niet echt volgen waar ik nu ben..
quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:24 schreef Sunri5e het volgende:
twitter:MikosGouka twitterde op maandag 19-10-2015 om 20:17:21De Ruiter begint goed: ik ben geen lid van de KNVB en fan van Ajax. #Feyenoord #Zeist #Kramer reageer retweet
Dat van Locadia was toch vanwege vechten/duwen & trekken...quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zie net die Locadia bij voetbal inside die grijpt iemand bij de keel en krijgt alleen geel.
Dan is het ongeloofwaardig als je Kramer hier een schorsing voor geeft ook omdat het *slachtoffer* Van Der Pavert zelf ook vervelend aan het duwen en trekken was.
quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:24 schreef Sunri5e het volgende:
![]()
Dit, helaas. Heb ook niet het idee dat Kramer dit hele circus graag wilde. Die vond het prima om Heerenveen/ADO te missen en vervolgens de Klassiekers te spelen. Nu moet hij door de koppigheid van Feyenoord/Van Benthem waarschijnlijk de bekerklassieker vanaf de tribune volgen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Benthem is echt teveel in zichzelf gaan geloven
Dat moest hij sowieso al. De eis was vier wedstrijden waarvan drie voorwaardelijk. Was dan Heerenveen, AZ en Ajax in de beker geweest toch?quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dit, helaas. Heb ook niet het idee dat Kramer dit hele circus graag wilde. Die vond het prima om Heerenveen/ADO te missen en vervolgens de Klassiekers te spelen. Nu moet hij door de koppigheid van Feyenoord/Van Benthem waarschijnlijk de bekerklassieker vanaf de tribune volgen.
Dat was een verhoogde eis na het eerste beroep. Als ze gewoon meteen die twee (+1 voorwaardelijk) hadden geaccepteerd, zat je nu niet met dit gezeik.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:49 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dat moest hij sowieso al. De eis was vier wedstrijden waarvan drie voorwaardelijk. Was dan Heerenveen, AZ en Ajax in de beker geweest toch?
Ik geloof niet dat dat zo was. Eis was meteen al drie. Plus één voorwaardelijk.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat was een verhoogde eis na het eerste beroep. Als ze gewoon meteen die twee (+1 voorwaardelijk) hadden geaccepteerd, zat je nu niet met dit gezeik.
Precies, bovendien had ie gewoon een goed betoog en die bewegingsdeskundige voegde daar nog iets aan toe. Helaas dook de aanklager op het detail dat Kramer wel bewust tegen het hoofd duwde volgens die bewegingsdeskundige, maar dat rechtvaardigt nog niet die schorsing van 3 wedstrijden.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:49 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dat moest hij sowieso al. De eis was vier wedstrijden waarvan drie voorwaardelijk. Was dan Heerenveen, AZ en Ajax in de beker geweest toch?
Excuses, je hebt inderdaad gelijk, alleen de voorwaardelijke wedstrijd werd dan omgezet in een schorsing, waardoor je 4 duels schorsing kreeg.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:51 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat zo was. Eis was meteen al drie. Plus één voorwaardelijk.
Dat zeker. Maar misschien worden het er ook twee. Dan heb je Heerenveen kunnen spelen. En bij drie mis je ADO. Vier zonder voorwaardelijk zie ik sowieso niet gebeuren.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Excuses, je hebt inderdaad gelijk, alleen de voorwaardelijke wedstrijd werd dan omgezet in een schorsing, waardoor je 4 duels schorsing kreeg.
Als hij nu echter 4 duels onvoorwaardelijk krijgt mist hij beide Klassiekers, dat had je dus kunnen voorkomen.
Hoezo zou dat duel voorwaardelijk ineens onvoorwaardelijk worden, daar is toch geen sprake van? De aanklager eist nog steeds 3+1.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Excuses, je hebt inderdaad gelijk, alleen de voorwaardelijke wedstrijd werd dan omgezet in een schorsing, waardoor je 4 duels schorsing kreeg.
Als hij nu echter 4 duels onvoorwaardelijk krijgt mist hij beide Klassiekers, dat had je dus kunnen voorkomen.
Daar was bij het eerste beroep (voor of na, weet ik even niet) sprake van.quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoezo zou dat duel voorwaardelijk ineens onvoorwaardelijk worden, daar is toch geen sprake van? De aanklager eist nog steeds 3+1.
http://nos.nl/artikel/206(...)duels-schorsing.htmlquote:Op maandag 19 oktober 2015 23:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoezo zou dat duel voorwaardelijk ineens onvoorwaardelijk worden, daar is toch geen sprake van? De aanklager eist nog steeds 3+1.
Klopt, maar vandaag niet meer.quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:02 schreef exile79 het volgende:
[..]
Daar was bij het eerste beroep (voor of na, weet ik even niet) sprake van.
Morgen 10:00 uur uitspraak.. Dan weten we hetquote:Op maandag 19 oktober 2015 21:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Even samenvattend: is Kramer nou geschorst of niet? Kan het niet echt volgen waar ik nu ben..
Ja, iedereen had wel vrede gehad met 2 wedstrijdjes missen, ondanks dat het mijn inziens nog steeds vrij veel is, maar dit bod heeft nooit op tafel gelegen. Het aanbod is 3(+1 voorwaardelijk) en 4 wedstrijden onvoorwaardelijk geweest, en dat is buiten proporties voor het vergrijp.quote:Op maandag 19 oktober 2015 23:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt, maar vandaag niet meer.
Ik begin trouwens te hopen dat het niet weer vrijspraak wordt. Want dan wordt straks bij elke schorsing alles uit de kast getrokken om vrijspraak te forceren, wat nu eigenlijk ook al gebeurt. Kramer deed iets wat ontzettend dom is en daar moet ie ook voor gestraft worden. 2 wedstrijden is prima, iedereen tevreden. Alleen had Kramer dan waarschijnlijk liever Heerenveen gemist ipv Ajax.
Ja, dat lijkt me ook, maar 2, 3, of 4 wedstrijden is meer de vraagquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 01:01 schreef Vasion het volgende:
Kramer gaat gewoon geschorst worden. Geef ik je op een papiertje.
Ah, dank voor de info!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 00:05 schreef K.offie het volgende:
[..]
Morgen 10:00 uur uitspraak.. Dan weten we het
Hij had 62% van de stemmen, boven de 12% van de stemmen op Kuijtquote:Op maandag 19 oktober 2015 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb ik dus voor jan lul 40-45 keer op Gustafgod gestemd.
Gedurfde voorspelling zeg, iets beweren waar werkelijk niemand in dit universum aan twijfelt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 01:01 schreef Vasion het volgende:
Want?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:27 schreef avotar het volgende:
Is er eigenlijk een vooronderzoek naar Locadia gestart?
Locadia had toch al geel gekregen voor dat incidentje? Overigens beetje gek dat die kerel die hem eerst bij de hals pakt er wel zonder kaart vanaf kwam. Maar ja, you win some, you lose some.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:27 schreef avotar het volgende:
Is er eigenlijk een vooronderzoek naar Locadia gestart?
Zag dat er met die onhandige tik van Bazoer verder niets ging gebeuren.
KNLB!!!!!!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Locadia had toch al geel gekregen voor dat incidentje? Overigens beetje gek dat die kerel die hem eerst bij de hals pakt er wel zonder kaart vanaf kwam. Maar ja, you win some, you lose some.
Tuurlijk, want alleen bij Feyenoord herhaalt Fox alle incidenten 10x.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Oe, bespreken we hier voortaan alle vooronderzoekwaardige gebeurtenissen?
#teamcalimero
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Oe, bespreken we hier voortaan alle vooronderzoekwaardige gebeurtenissen?
#teamcalimero
Ja, misselijkmakend hoe alle voetbal programma's het zo verschrikkelijk uitvergrootte en herhaalde.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 09:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tuurlijk, want alleen bij Feyenoord herhaalt Fox alle incidenten 10x.
Hij komt op stage, niets is nog zekerquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:17 schreef IkBenNietFries het volgende:
Blijkbaar strikt Feyenoord ook het kleine broertje van De Staaf. Die is 18 en geldt ook als een groot talent in Zweden.
Denken dat we Kramer nodig hebben om een Klassieker te winnenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:26 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja, misselijkmakend hoe alle voetbal programma's het zo verschrikkelijk uitvergrootte en herhaalde.
Ik ben er bijna zeker van dat ze dat allemaal deden om kramer geschorst te krijgen tijdens de klassiekers
Van Benthemquote:
Beter kramer dan Kazimquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:30 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Denken dat we Kramer nodig hebben om een Klassieker te winnen
KNJB ditdat allesquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:31 schreef Caland het volgende:
De beroepscommissie heeft Feyenoord-speler Michiel Kramer vrijgesproken: http://knvb.ly/22.
Ahahahahahahahahahahahahaha
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:31 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Van Benthemgeef de beste man een standbeeld.
Ja, de KNVB probeert Feyenoord nu al 3x te schorsen, de tuchtcommissie/beroepscommissie fluit de KNVB nu dus al 3x terugquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die beroepscommissie is toch onafhankelijk?
Lekker voor die lul van een aanklager
Daarom --» KNJBquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:35 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, de KNVB probeert Feyenoord nu al 3x te schorsen, de tuchtcommissie/beroepscommissie fluit de KNVB nu dus al 3x terug
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:36 schreef Jaytje07 het volgende:
Hahaha, is het die gekke van Benthem weer gelukt, wat een eindbaas.
Zei ik tochquote:Op maandag 19 oktober 2015 20:24 schreef Sunri5e het volgende:
![]()
Die papiertjes jynxen het wel lekker de laatste tijdquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 01:01 schreef Vasion het volgende:
Eventueel volgend seizoen nog Jordan Larsson er bij en verder gewoon weer eigen jeugdquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij komt op stage, niets is nog zeker
Van Benthemgod.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Echt te bizar voor woorden dat nu al voor de 3e achter opeenvolgende keer een straf van de KNVB aan een Feyenoordspeler wordt teruggedraaid.
Misschien wil een buitenlandse club nu een enorme transfersom betalen voor Van Benthemquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:44 schreef Slobeend het volgende:
Dit gaat gevolgen hebben. Iedere rode kaart in de Eredivisie wordt nu een beroepszaak
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Waar zijn nu al die moraalridders die elkaar napapegaaiden en riepen dat Feyenoord de straf moest accepteren?
Hier ben ik.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Waar zijn nu al die moraalridders die elkaar napapegaaiden en riepen dat Feyenoord de straf moest accepteren?
Het zegt eigenlijk alles over het amateurisme dat heerst binnen de KNVB dat dit nu al drie keer lukt. Huisjuristgod Van Benthemgenotquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:44 schreef Slobeend het volgende:
Dit gaat gevolgen hebben. Iedere rode kaart in de Eredivisie wordt nu een beroepszaak
Blijkbaar was het enige wat ze hoefden te bewijzen dat het geen slaan, maar duwen was. Als dat kon worden aangetoond is de aanklacht ongeldig en volgt dus automatisch vrijspraak. Je zou dus kunnen zeggen dat die vrijspraak gewoon terecht is.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]![]()
Had dit niet verwacht iig. Vooral omdat het verweer zo mager leek. Ik begin het idee te krijgen dat onze huisjurist gisteravond wat adresjes afgedaan is met afgehakte paardenhoofden op zak
IN ALLEBEI DE WETSTRIJDUquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:47 schreef indiaantje89 het volgende:
Kramer gaat de 2-1 inkoppen de '93ste minuut tegen Ajax
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:07 schreef Caland het volgende:
Ik ga denk ik even een bak popcorn aanschaffen om de reacties van types als tompsv door te nemen.
Aanklager dient voorstel in op basis van slaan -> aanklacht wordt verworpen, want duwen -> vrijspraak. Zo moeilijk is het niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:15 schreef Rickertman96 het volgende:
Geen schorsing, hoe the fuck...
Triest
Juridisch gezien is duwen geen slaan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:15 schreef Rickertman96 het volgende:
Geen schorsing, hoe the fuck...
Triest
Laat dit een zoveelste les zijn voor de aanklager. Het enige wat ze hadden moeten doen was het woordje duw in de aanklacht specificeren. Niet gedaan, geen schorsing. Lever eerst maar eens fatsoenlijk werk af.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aanklager dient voorstel in op basis van slaan -> aanklacht wordt verworpen, want duwen -> vrijspraak. Zo moeilijk is het niet.
Maar voor een duw kun je toch veel minder wedstrijden vragen? Dan hadden ze Kramer niet kunnen schorsen tegen Ajax.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:23 schreef Cara het volgende:
[..]
Laat dit een zoveelste les zijn voor de aanklager. Het enige wat ze hadden moeten doen was het woordje duw in de aanklacht specificeren. Niet gedaan, geen schorsing. Lever eerst maar eens fatsoenlijk werk af.
Nee, dit kan alleen maar bij de KNVB.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit kan alleen maar bij feyenoord
Niks mis mis mee als ze jonge betaalbare talenten halen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:39 schreef K.offie het volgende:
[..]
Eventueel volgend seizoen nog Jordan Larsson er bij en verder gewoon weer eigen jeugd
Je zag dat ze het tijdens het beroep al benauwd kregen, 'het was agressief gedrag, slaan is dat ook, dat moet bestraft worden'. Als ze vanaf het begin hadden aangegeven dat ze hem wilden bestraffen voor onwenselijk gedrag op het voetbalveld, dan had daar wel wat schorsing ingezeten, maar heel Nederland zag al dat het een duw was en geen klap, dus ja, als je aanklacht slaan is....quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Maar voor een duw kun je toch veel minder wedstrijden vragen? Dan hadden ze Kramer niet kunnen schorsen tegen Ajax.
Daar zit het hem ook in. Ze willen gewoon de maximale straf eruit halen terwijl elk weldenkend mens weet dat op de gedraging van Kramer max 2 wedstrijden staat. Als ze voor 2 wedstrijden waren gegaan had Feyenoord het vast geaccepteerd en had iedereen ermee kunnen leven. Maar nee, de aanklager wil Kramer schorsen alsof hij iemand met een tik voor z'n bek heeft geslagen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Maar voor een duw kun je toch veel minder wedstrijden vragen? Dan hadden ze Kramer niet kunnen schorsen tegen Ajax.
De KNVB krijgt zo wel een aantal dure lessen van Feyenoord.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:28 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Je zag dat ze het tijdens het beroep al benauwd kregen, 'het was agressief gedrag, slaan is dat ook, dat moet bestraft worden'. Als ze vanaf het begin hadden aangegeven dat ze hem wilden bestraffen voor onwenselijk gedrag op het voetbalveld, dan had daar wel wat schorsing ingezeten, maar heel Nederland zag al dat het een duw was en geen klap, dus ja, als je aanklacht slaan is....
taalkundige interpretatiequote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:22 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Juridisch gezien is duwen geen slaan.
Nog nooit op psvnetwerk geweest, ik geloof ook niet in dat soort complotten. Het is alleen overduidelijk dat de aanklager bijzonder incompetent is en eigenlijk is het alleen maar mooi dat dat door de huisjurist van Feyenoord aan het licht wordt gebracht.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
cocufan1:
¨Dat hier nog mensen van opkijken.
Feyenoord wordt dit seizoen kampioen gemaakt. Dat was al duidelijk bij de eerste wedstrijd van het seizoen.
Mensen die eerder geloofde dat de vrijspraak van Elia en de onterecht afgekeurde goals en penaltys fouten waren zijn erg naief.¨
BaddrHaring is mad op psvnetwerk.
Ik had het ook niet verwacht maar vind het wel gerechtigheid want er was weinig aan de hand. Ik snap ook niet waar de KNVB en die aanklager mee bezig zijn steeds, vind het een zielige bendequote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]![]()
Had dit niet verwacht iig. Vooral omdat het verweer zo mager leek. Ik begin het idee te krijgen dat onze huisjurist gisteravond wat adresjes afgedaan is met afgehakte paardenhoofden op zak
Het is zeker onsportief. En een duel was zeker op z'n plaatst geweest. Het is gewoon de fout van de KNVB dat ze proberen vier wedstrijden te halen en denken dat ze met intimidatie weg kunnen komen met dit soort broddelwerk. Gelukkig hebben wij een eindbaas als jurist. Dit is gewoon gerechtigheid.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nog nooit op psvnetwerk geweest, ik geloof ook niet in dat soort complotten. Het is alleen overduidelijk dat de aanklager bijzonder incompetent is en eigenlijk is het alleen maar mooi dat dat door de huisjurist van Feyenoord aan het licht wordt gebracht.
Neemt niet weg dat het gewoon onsportief gedrag is dat zonder fout in de aanklacht gewoon bestraft had moeten worden. Kun je blij en trots zijn als supporter dat hij is vrijgesproken, maar het is natuurlijk triest dat zo'n jongen zich zo laat gaan als prof.
Reactie die je wist dat zou komen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:54 schreef Scorpie het volgende:
Wel ironisch dat uitgerekend Feyenoorders, welke toch bekend zijn om hun Calimero gedrag, nu gaan lachen om Calimero reacties van anderen.
Dit is ironisch genoeg een Calimero-reactie.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:54 schreef Scorpie het volgende:
Wel ironisch dat uitgerekend Feyenoorders, welke toch bekend zijn om hun Calimero gedrag, nu gaan lachen om Calimero reacties van anderen.
Toen Feyenoord in beroep ging werd hij nog afgezeken en werd gezegd dat zijn verweer bij de tuchtcommissie zwak was. Ongelofelijk hoe opportunistisch veel mensen zijn hier.. (hier bedoel ik niet jou mee overigens)quote:
twitter:jordimeester twitterde op dinsdag 20-10-2015 om 10:57:22Reactie vd aanklager op de vraag of de vrijspraak van #Kramer een klap in het gezicht is; 'Nee eerder een duw'..#knvb reageer retweet
En dan toch vervolgen voor een klap. Die gast kan een nieuwe baan gaan zoeken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:59 schreef Caland het volgende:
twitter:jordimeester twitterde op dinsdag 20-10-2015 om 10:57:22Reactie vd aanklager op de vraag of de vrijspraak van #Kramer een klap in het gezicht is; 'Nee eerder een duw'..#knvb reageer retweet
Je snapt de een uitdrukking "een klap in het gezicht" niet?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En dan toch vervolgen voor een klap. Die gast kan een nieuwe baan gaan zoeken.
Die tweet niet begrijpen...quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Doet me denken aan die reclame van Holland Casino een paar jaar geleden... Speltip 8: zet niet te hoog in!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Van Benthem ook vragen om spelers van de tegenstanders preventief te laten schorsen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:19 schreef Elan het volgende:
El Hamdaoui doet zondag misschien mee, hopelijk is ie nog niet ZO fit.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Van Benthem ook vragen om spelers van de tegenstanders preventief te laten schorsen.
Zou wel lachen zijn als Gio nu inderdaad met Kazim begint. Gewoon, om de aanklager te stangen...quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:22 schreef Caland het volgende:
Toch ook wel geinig dat de metro vandaag met een groot stuk over Kazim en zijn aanstaande basisplaats kwam.
Dat zou ik helemaal niet zo grappig vinden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn als Gio nu inderdaad met Kazim begint. Gewoon, om de aanklager te stangen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |