Alleen de posts mag ik hopen. R&P-deathsquads gaan wat ver.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als dat soort figuren gaan lopen eikelen in het topic worden ze weg gemodereerd lijkt me.
Ja, ok. Dat bedoelde ik ook. De Fok! knokploeg is er alleen voor pedo's en stalkende exen die je kat willen koken.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen de posts mag ik hopen. R&P-deathsquads gaan wat ver.
Nee ik bedoelde gewoon een topic over die relatievormen. Als het dan een keet over dateb gaat ok, maar anders wordt het helemaal zo'n niche-onderwerpquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:30 schreef Copycat het volgende:
Een regulier topic, met een duidelijk onderwerp, kan natuurlijk altijd. Maar er komt echt geen reeks daten voor bijzondere relatievormen, oid.
Het centrale topic is dating én datingsites.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:57 schreef Elvi het volgende:
er trouwens ook een algemeen datingtopic? Ik weet van het datingsites-topic en als je versieren moeilijk vind-topic maar een algemeen dating-topic is er niet toch?
jaartje of tig terug is het datingsite topic omgebouwd tot dating(site) topicquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:57 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde gewoon een topic over die relatievormen. Als het dan een keet over dateb gaat ok, maar anders wordt het helemaal zo'n niche-onderwerp
Is er trouwens ook een algemeen datingtopic? Ik weet van het datingsites-topic en als je versieren moeilijk vind-topic maar een algemeen dating-topic is er niet toch?
Het is de reden dat dating(site) er zo staat, met die haakjes...quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:57 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde gewoon een topic over die relatievormen. Als het dan een keet over dateb gaat ok, maar anders wordt het helemaal zo'n niche-onderwerp
Is er trouwens ook een algemeen datingtopic? Ik weet van het datingsites-topic en als je versieren moeilijk vind-topic maar een algemeen dating-topic is er niet toch?
Ow dan lees ik het echt al jaren verkeerdquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het centrale topic is dating én datingsites.
Dat bedoelde ik ook met mijn oorspronkelijke post. Niet specifiek daten voor open relaties, maar gewoon iets waar mensen kunnen discussieren over de voors / tegens, morele issues, specifieke problemen die ze er mee hebben etcetc.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:30 schreef Copycat het volgende:
Een regulier topic, met een duidelijk onderwerp, kan natuurlijk altijd. Maar er komt echt geen reeks daten voor bijzondere relatievormen, oid.
Nee hoor. Jij reageerde op een dubbelquote van TS. De eerste was off topic, dat is weggehaald. Jouw deel was primaquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:03 schreef Gray het volgende:
Had ik iets ongepast gezegd in het topic van Psy-freak? Me staat alleen bij dat ik in herhaling viel en dat ik zijn bewoording niet begreep.
Als het zo was, dan was ik niet bewust een klapjosti.
Cool, thanks voor de feedback.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij reageerde op een dubbelquote van TS. De eerste was off topic, dat is weggehaald. Jouw deel was prima.
Enige vorm van zelfontwikkeling is dan ook een vereiste?quote:Op zondag 1 november 2015 12:11 schreef ElDinosaur het volgende:
De 25 jaar en maagd topics gaan alle langere tijd compleet offtopic. Ze zijn gekaapt door een aantal forever alone figuren die alleen hun frustraties jegens vrouwen willen uiten en voor de rest niet uit zijn op enige vorm van zelfontwikkeling.
Aangezien de oorspronkelijke OP om tips vroeg? Ja. Als ze alleen maar bevestiging / acceptatie willen hebben dat ze nooit verder komen in het leven moeten ze maar een forever alone topic aanmaken.quote:Op zondag 1 november 2015 12:33 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Enige vorm van zelfontwikkeling is dan ook een vereiste?
Om tips vragen is iets anders dan deze tips overnemen.quote:Op zondag 1 november 2015 12:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Aangezien de oorspronkelijke OP om tips vroeg? Ja. Als ze alleen maar bevestiging / acceptatie willen hebben dat ze nooit verder komen in het leven moeten ze maar een forever alone topic aanmaken.
Omdat ik ongeveer in dezelfde situatie heb gezeten als de oorspronkelijke OP. Hij is iemand die met de juiste motivatie makkelijk uit zijn huidige situatie kan komen. Figuren als red-pill en drieklank hebben daar weinig te zoeken als ze niets anders willen doen dan klagen / slachtoffer uithangen.quote:Op zondag 1 november 2015 12:43 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Om tips vragen is iets anders dan deze tips overnemen.
Maagden van die leeftijd zullen waarschijnlijk iets meer klagen over vrouwen, dus dat past daar prima.
Het lijkt mij nogal rigoureus dat wij jouw standpunten gaan naleven.
Waarom volg jij dat topic?
En wat nou als er user(s) zijn die daadwerkelijk elke keer offtopic gaan, en dat je al precies weet waar het mes snijd als hij/zij een topic opent?quote:Op zondag 1 november 2015 12:58 schreef Re het volgende:
er is behoefte aan, dat niet iedereen volgens protocol zal reageren op de opgelegde adviezen of dat het andere users aantrekt in eenzelfde soort situatie lijkt me geen reden om users te gaan weigeren ... als ze behoefte hebben aan een eigen topic dan openen ze dat wel of dan vraag je het.
en blijf lekker uit elkaars haar en zo, 't is zondag
Want autisme en aseksualiteit is echt iets wat betrekking heeft op een normale 25 jarige die gewoon problemen met vrouwen heeft.quote:Op zondag 1 november 2015 12:58 schreef Re het volgende:
er is behoefte aan, dat niet iedereen volgens protocol zal reageren op de opgelegde adviezen of dat het andere users aantrekt in eenzelfde soort situatie lijkt me geen reden om users te gaan weigeren ... als ze behoefte hebben aan een eigen topic dan openen ze dat wel of dan vraag je het.
en blijf lekker uit elkaars haar en zo, 't is zondag
ik begrijp de vraag niet? Als er of topic gegaan wordt dan zet je een TR dan bekijken we het en indien nodig volgt er een actiequote:Op zondag 1 november 2015 18:05 schreef K44S het volgende:
[..]
En wat nou als er user(s) zijn die daadwerkelijk elke keer offtopic gaan, en dat je al precies weet waar het mes snijd als hij/zij een topic opent?
wellicht, of nietquote:Op zondag 1 november 2015 18:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Want autisme en aseksualiteit is echt iets wat betrekking heeft op een normale 25 jarige die gewoon problemen met vrouwen heeft.
Ik zag net dat er weer eens een reactie van Deezer was ge-edit, de reden was mij meer dan duidelijk.quote:Op zondag 1 november 2015 18:48 schreef Re het volgende:
[..]
ik begrijp de vraag niet? Als er of topic gegaan wordt dan zet je een TR dan bekijken we het en indien nodig volgt er een actie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |