SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak even TR voor me, zit op mobiel.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:26 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Haha..
Knip plak.
Dit dat.
Tik tak.
Me 2.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:27 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Maak even TR voor me, zit op mobiel.
Okidoki.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:27 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Me 2.![]()
Klaag lkkr in feedback hier.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:35 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Pussy poppen, is iemand neerslaan?
Haatzaaier!!
Daarom schuifelen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:45 schreef deadprez het volgende:
Jezus, dat ziet er achterlijk uit.Nog debieler dan normaal twerken
Ja, tereckte klaag.quote:
Dan nog ken ik geen tenten waar het gebruikelijk is om te schuifelen en waar er gepaste schuifelnummers worden gedraaid. En sowieso wil ik met nieuwe chicks schuifelen, niet met een die ik al ken.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:53 schreef Scuidward het volgende:
It takes two to tango, neem eens iemand mee?
Okidoki.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:31 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Gary pm copulatiecat.
Anders blijven we hier.
Ik loop wel even naar mijn pc om een TR te machen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:45 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Desnoods knip plak naar klagiebaagie.
En slotje vraagie hier.
Ooit overwogen een verzoekje te plaatsen?quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:01 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dan nog ken ik geen tenten waar het gebruikelijk is om te schuifelen en waar er gepaste schuifelnummers worden gedraaid. En sowieso wil ik met nieuwe chicks schuifelen, niet met een die ik al ken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |