Het zouden ook zomaar postmarathonpijntjes kunnen zijn. Gewoon heel voorzichtig zijn de komende tijd en rustig trainen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoezo/hoe weet je dat?
Ik heb trouwens echt de meest rare pijntjes en spierpijn nu. Blijkbaar is 8km/u lopen slechter dan 11-12km/uOf misschien komt het door de drankjes van gisteren en weinig slaap. Of doordat ik nog vrij gauw in de kou in het stadion ben blijven hangen voordat ik mijn kleren ging halen. Anyway.. vanavond maar even foamrollen.
opdruk bij de lokale running shop http://easy-running.nl/kleding-bedrukken/quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:50 schreef KolonelBroodje het volgende:
Heeft één van jullie toevallig ervaring met een hardloopshirt ontwerpen? Mij leek het wel leuk om met ons vriendengroepje een shirt te ontwerpen. Het is dan niet de bedoeling dat het echt een opdruk is maar meer dat het erin geweven is. Dus dat je er niets van voelt.
Het liefst ook niet katoen maar het liefst van dat soort voetbalshirtjes stof (polysester?!). En wat zal zoiets kosten?
Volgend jaar Vegasquote:
Oja, maar daarna komen er nog heleboel jaren toch?quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Volgend jaar VegasMisschien loop ik de halve wel, maar die's wel echt een stuk drukker dan de hele...
Mocht je op basis van je tijd in het voorste vak?quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:02 schreef Guard het volgende:
Het was wel druk in het begin, maar ja dat hoort er ook een beetje bij...
Gelukkig is het parcours wel breed genoeg zodat je nergens opgehouden wordt
Ik geloof dat je niet eens bewijs nodig had, gewoon o.b.v. opgegeven verwachte eindtijd mocht ik in vak B.quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mocht je op basis van je tijd in het voorste vak?
Met de Running Junkies doen we dat regelmatig. Wel gewoon met opdruk. Dat ziet er echt prima uit en slijt echt niet zo snel als je zou denken. Dat raad ik jullie dus kostentechnisch ook zeker aan. Kun je inderdaad vaak gewoon doen bij de lokale hardloopshop en ik meen dat er ergens in mijdrecht ook een bedrijfje zit die dat doen. Die naam is me helaas wel ontschoten.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:50 schreef KolonelBroodje het volgende:
Heeft één van jullie toevallig ervaring met een hardloopshirt ontwerpen? Mij leek het wel leuk om met ons vriendengroepje een shirt te ontwerpen. Het is dan niet de bedoeling dat het echt een opdruk is maar meer dat het erin geweven is. Dus dat je er niets van voelt.
Het liefst ook niet katoen maar het liefst van dat soort voetbalshirtjes stof (polysester?!). En wat zal zoiets kosten?
Gefeliciteerd, mooie tijdquote:Op zondag 18 oktober 2015 17:30 schreef thettes het volgende:
[..]
Met de Running Junkies doen we dat regelmatig. Wel gewoon met opdruk. Dat ziet er echt prima uit en slijt echt niet zo snel als je zou denken. Dat raad ik jullie dus kostentechnisch ook zeker aan. Kun je inderdaad vaak gewoon doen bij de lokale hardloopshop en ik meen dat er ergens in mijdrecht ook een bedrijfje zit die dat doen. Die naam is me helaas wel ontschoten.
Verder wil ik wel even delen dat ik vandaag geen olympische limiet heb gelopen maar wel vrij tevreden ben: https://www.strava.com/activities/415385625
Ik heb voor m'n werk 10 shirtjes laten drukken bij Decathlon. Erg goed geholpen en niet duur. Kwaliteit moet zich nog bewijzen, we hebben er pas twee keer mee gelopen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:50 schreef KolonelBroodje het volgende:
Mooi vlak gelopen en een super tijd!quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:30 schreef thettes het volgende:
[..]
Met de Running Junkies doen we dat regelmatig. Wel gewoon met opdruk. Dat ziet er echt prima uit en slijt echt niet zo snel als je zou denken. Dat raad ik jullie dus kostentechnisch ook zeker aan. Kun je inderdaad vaak gewoon doen bij de lokale hardloopshop en ik meen dat er ergens in mijdrecht ook een bedrijfje zit die dat doen. Die naam is me helaas wel ontschoten.
Verder wil ik wel even delen dat ik vandaag geen olympische limiet heb gelopen maar wel vrij tevreden ben: https://www.strava.com/activities/415385625
Had je in de gaten dat je zo ongeveer rond de drie uur uit zou komen? Een mooie versnelling op het laatst en een mooie sub 3:00 tijd dus. Gefeliciteerd!quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:30 schreef thettes het volgende:
[..]
Op 4:31 en 4:32 na ook gewoon elke kilometer tussen 4:00 en 4:30, dat is wel vlakquote:Op zondag 18 oktober 2015 17:30 schreef thettes het volgende:
[..]
Tot ca. 30 km wel. De man met de hamer is niet z'n vriend. Na de finish was hij ronduit chagrijnigquote:
Ben je nog in je kuit gebeten?quote:Op zondag 18 oktober 2015 12:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
MoMa gelopen, het was lekker in de heuvels. Veel boomwortels gezien en aan het eind nog redelijk wat over. Resultaat: 52:19 zelf geklokt. Volgend jaar richting 48 minuten? Moet kunnen.
Hehe, sjaggo zonder etenquote:Op zondag 18 oktober 2015 17:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tot ca. 30 km wel. De man met de hamer is niet z'n vriend. Na de finish was hij ronduit chagrijnigMaar na iets eten en drinken was hij weer goed aanspreekbaar en al een stuk vrolijker.
Hij bevat volgens mij nog niet helemaal dat 'ie 42,195 km gelopen heeft in een best wel heel goede tijd. Als dat er eenmaal is, komt denk ik ook de euforie.
Supermooi, de begeerde sub3!!quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:30 schreef thettes het volgende:
[..]
Dat is een plekje in de RunnersWorld-lijstquote:Op zondag 18 oktober 2015 17:30 schreef thettes het volgende:
Nee, ik heb geen kuitgerichte keffers gezien. Ook onderenkelse ongemakken hebben me niet geveld. En dat verbaast me achteraf toch wel daar mijn eerder deze week ontnagelde teen eenmaal uit de sok duidelijke associaties opriep met iets te lang buiten de koelkast bewaarde filet americainquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:11 schreef wyccie het volgende:
Jammer dat ik de ontknoping van de marathon niet heb kunnen zien. Wat balen, die paar seconden!
Ik heb tijdens mijn eerste marathon netjes bij elke drankpost gestopt om te drinken omdat ik niet rennend kan drinken. Bij de tweede ben ik bij geen enkele post gestopt en heb ik alleen uit mijn rugzak gedronken. Dat scheelde me die 13 minuten op mijn PR. Wel te weinig gedronken.
[..]
Ben je nog in je kuit gebeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |