abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156907803
Beste mensen,

Met dank aan Geenstijl blijft er druk staan op het uiterst dubieuze beleid om kinderhuwelijken en nog veel erger, sex met minderjarige kinderen niet af te straffen. In Oostenrijk was het al verboden om het feit aan te dragen dat mohammed een kind had geneukt, zie wat er gebeurde met Elizabeth Sabaditsch-Wolff.

Op onnavolgbare wijze blijven bestuurders kinderverkrachting toestaan, en dan specifiek voor henzelf en hen die zij een warm hart toedragen zoals de mohammedanen en Demmink.

Wanneer houdt dit eens op? Wanneer wordt de wet nu eens gehandhaafd?
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 21:45:01 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_156907902
Leuk. Weer een user die het over niets anders kan hebben dan moslims, azielzoekers, islam en soortgelijke zaken.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 21:45:33 #4
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_156907923
En gelukkig geen suggestieve TT en OP. NWS-waardig. Top.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 21:46:36 #5
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_156907968
Dit topic kan wel op slot. Probeer het eens nogmaals op een normalere manier, oke?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_156907994
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 21:45 schreef Dven het volgende:
Leuk. Weer een user die het over niets anders kan hebben dan moslims, azielzoekers, islam en soortgelijke zaken.
Hieruit begrijp ik dat jij het niet zorgelijk vindt dat er meisjes van 13 hier naartoe komen om geneukt te worden door een asielzoeker van 58 die meent dat zulks zijn recht is. :/
pi_156908073
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 21:46 schreef Falco het volgende:
Dit topic kan wel op slot. Probeer het eens nogmaals op een normalere manier, oke?
Het is niet normaal dat de overheid en politiek meewerken aan kindhuwelijken en sex met kinderen faciliteren. Daar past geen genuanceerde TT bij.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 21:53:28 #8
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_156908172
Wie is Dijkhof? Waarom sluit je OP niet aan op je TT? Waarom staat er geen nieuws of info in je OP, maar alleen suggestief geschreeuw? Waar gaat dit over? Wat doet dit in NWS? Schop dit naar TRU.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_156908201
Het gaat hier niet om kinderen.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 21:54:42 #10
66444 Lord_Vetinari
pi_156908205
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 21:49 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Het is niet normaal dat de overheid en politiek meewerken aan kindhuwelijken en sex met kinderen faciliteren. Daar past geen genuanceerde TT bij.
Wel voor mensen die een leven hebben en niet de hele dag vage sites afgrazen op zoek naar zelfbevredigende artikeltjes over moslims, vluchtelingen en asielzoekers. Mensen met, bijvoorbeeld, een baan.
pi_156908265
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 21:54 schreef ShiaImamHussain het volgende:
Het gaat hier niet om kinderen.
Want?
pi_156908277
quote:
Die slachtofferrol helpt het meisje van 12 niet bij een kerel van 40 die haar zwanger maakt.
pi_156908341
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 21:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Wel voor mensen die een leven hebben en niet de hele dag vage sites afgrazen op zoek naar zelfbevredigende artikeltjes over moslims, vluchtelingen en asielzoekers. Mensen met, bijvoorbeeld, een baan.
Op zaterdagavond?
pi_156908376
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 21:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wie is Dijkhof?
Daar had Dijkhoff moeten staan maar ik was te snel met het drukken op het invoer knopje. Meerdere mensen vinden de TT niet goed, misschien wil een moderator enigszins nuanceren tot : Pedofielenvriend Dijkhoff blokkeert wet tegen kinderverkrachting¨. Dat zou beter zijn.
quote:
Waarom sluit je OP niet aan op je TT?
Vanwege een missende ¨f¨?
quote:
Waarom staat er geen nieuws of info in je OP, maar alleen suggestief geschreeuw?
Er staat een link naar de bron.
quote:
Waar gaat dit over? Wat doet dit in NWS? Schop dit naar TRU.
Mijn bericht heeft betrekking op nieuws.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 22:00:49 #15
66444 Lord_Vetinari
pi_156908396
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 21:58 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Op zaterdagavond?
Lees de eerste zin. En koop een Van Dale en zoek op: 'bijvoorbeeld'.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 22:03:23 #16
66444 Lord_Vetinari
pi_156908487
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 21:59 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Daar had Dijkhoff moeten staan maar ik was te snel met het drukken op het invoer knopje. Meerdere mensen vinden de TT niet goed, misschien wil een moderator enigszins nuanceren tot : Pedofielenvriend Dijkhoff blokkeert wet tegen kinderverkrachting¨. Dat zou beter zijn.

[..]

Vanwege een missende ¨f¨?

[..]

Er staat een link naar de bron.

[..]

Mijn bericht heeft betrekking op nieuws.
Nee, niet vanwege een missende f. Vanwege het feit dat er mensen zijn die geen idee hebben waar je het over hebt. Wie is Dijkhoff? Waarom sluit je OP dan nog steeds niet aan? Ik zie nergens Dijkhoff staan in de OP. Of iets over een wet. Als je een topic opent geef je in de OP een volledige opsomming van he punten en ga je niet lopen verwijzen. Zo werkt het niet.
pi_156908509
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 21:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Je geeft hier dus aan dat je sex met kinderen niet bezwaarlijk vindt, slechts de mensen die hierover aan de bel trekken. Lekker figuur ben jij.
pi_156908566
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee, niet vanwege een missende f. Vanwege het feit dat er mensen zijn die geen idee hebben waar je het over hebt. Wie is Dijkhoff? Waarom sluit je OP dan nog steeds niet aan? Ik zie nergens Dijkhoff staan in de OP. Of iets over een wet. Als je een topic opent geef je in de OP een volledige opsomming van he punten en ga je niet lopen verwijzen. Zo werkt het niet.
De OP is een samenvatting van een nieuwsbericht. Verwijzingen naar de bron waar ook het volledige verhaal te lezen is zijn bijgevoegd, reeds in de OP.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 22:09:00 #19
66444 Lord_Vetinari
pi_156908622
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:04 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Je geeft hier dus aan dat je sex met kinderen niet bezwaarlijk vindt, slechts de mensen die hierover aan de bel trekken. Lekker figuur ben jij.
Sorry, wat? Ik heb helemaal geen inhoudelijk standpunt tegeven. Ik geef aan dat je topic gewoon bagger is, omdat ik, bijvoorbeeld, geen idee heb, waar je het over hebt omdat je geen informatie geeft, uitgedoofde schemerlamp. Wat ben jij voor hysterische idioot om gelijk mensen in dat soort hoekjes te drukken, randdebiel?
pi_156908653
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Lees de eerste zin. En koop een Van Dale en zoek op: 'bijvoorbeeld'.
Sorry, ik wist niet dat je boos werd zo via internet enzo.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 22:10:13 #21
66444 Lord_Vetinari
pi_156908664
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:06 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

De OP is een samenvatting van een nieuwsbericht. Verwijzingen naar de bron waar ook het volledige verhaal te lezen is zijn bijgevoegd, reeds in de OP.
Je opent geen topics met verwijzingen. Je opent topics met informatie. Lees de FAQ!
pi_156908747
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Sorry, wat? Ik heb helemaal geen inhoudelijk standpunt tegeven. Ik geef aan dat je topic gewoon bagger is, omdat ik, bijvoorbeeld, geen idee heb, waar je het over hebt omdat je geen informatie geeft, uitgedoofde schemerlamp. Wat ben jij voor hysterische idioot om gelijk mensen in dat soort hoekjes te drukken, randdebiel?
Heerlijk antwoord. Zoals eerder aangegeven zijn alle bronnen in de OP gegeven. Ter duiding heb ik een samenvatting gemaakt. Het geheel heb ik hier gepost. Simpel toch?

Het spijt mij dat jij geen idee hebt. Niet iedereen kan begrijpend lezen maar afgaande op reacties van andere forumbezoekers was mijn boodschap duidelijk genoeg en val jij helaas buiten de boot, qua cognitieve vermogens.

En dan jouw argumentatie: ¨uitgedoofde schemerlamp. Wat ben jij voor hysterische idioot¨ Werkelijk een pareltje.

[ Bericht 0% gewijzigd door RolandArthur op 17-10-2015 22:19:02 ]
pi_156908871
Dit laat overigens onverlet dat de TT onjuist is. Mogelijk wil een mod deze aanpassen naar het meer genuanceerde ¨Pedofielenvriend Dijkhoff blokkeert wet tegen kinderverkrachting¨?

Alvast vriendelijk bedankt.
pi_156908914
quote:
Lol, iedereen weet waar het over gaat maar omdat het hier de islam betreft probeer je de aandacht af te leiden van de pedomohammedaan.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_156908961
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:17 schreef RolandArthur het volgende:
Dit laat overigens onverlet dat de TT onjuist is. Mogelijk wil een mod deze aanpassen naar het meer genuanceerde ¨Pedofielenvriend Dijkhoff blokkeert wet tegen kinderverkrachting¨?

Nee. dat is nog steeds stigmatiserend.
pi_156909018
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:20 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Nee. dat is nog steeds stigmatiserend.
Daar is niets stigmatiserends aan, het is feitelijk juist. Dat jij niet om kan gaan met de waarheid doet niets af aan het feit dat er kinderen verkracht worden en wel met goedkeuring van Dijkhoff.
pi_156909164
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:22 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Daar is niets stigmatiserends aan, het is feitelijk juist. Dat jij niet om kan gaan met de waarheid doet niets af aan het feit dat er kinderen verkracht worden en wel met goedkeuring van Dijkhoff.
Dan is het met goedkeuring van de Nederlandse politiek en de Nederlandse justitie en niet selectief 1 persoon gaan ophangen.
De engerd ben jij.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 22:28:00 #28
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_156909187
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 21:56 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Want?
Want deze kind bruidjes worden op basis van hun huwelijk door de Nederlandse wet als volwassenen aangemerkt. ..Te bizar voor woorden en hoop dat er toch een versnelde invoering komt en\of een tussentijdse regeling. Wat mij betreft kan de man meteen uitgezet worden en het meisje een verblijfsvergunning krijgen op humanitaire gronden.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_156909252
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 21:47 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Hieruit begrijp ik dat jij het niet zorgelijk vindt dat er meisjes van 13 hier naartoe komen om geneukt te worden door een asielzoeker van 58 die meent dat zulks zijn recht is. :/
:')

Gooi jezelf weg man :')
Zonder wrijving geen glans
pi_156909255
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:17 schreef RolandArthur het volgende:

Dat lijkt me feitelijk onjuist.
pi_156909341
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:22 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Er staat in de bron die je aanhaalt een link naar een opname waarin Dijkhoff juist pleit om dit aan te pakken. Die wijst alleen op de juridische kaders die er nu nog zijn en e.e.a. bemoeilijken.
pi_156909362
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:27 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dan is het met goedkeuring van de Nederlandse politiek en de Nederlandse justitie en niet selectief 1 persoon gaan ophangen.
De engerd ben jij.
Jouw argumentatie slaat werkelijk nergens op. Dijkhoff, verantwoordelijk voor dit debakel, laat af weten door in te stemmen met kindersex. Dijkhoff die nota bene ruim betaald wordt om hier sturing te geven maakt een keuze waar ik aanstoot aan neem (kinderverkrachting) en volgens jou ben ik de engerd?
pi_156909458
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:32 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Jouw argumentatie slaat werkelijk nergens op. Dijkhoff, verantwoordelijk voor dit debakel, laat af weten door in te stemmen met kindersex.
Onjuist. Dijkhoff is hier niet verantwoordelijk voor. In je bron staat alleen genoemd dat o.a. de VVD niet instemde met een overbruggingsperiode.
pi_156909491
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:32 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er staat in de bron die je aanhaalt een link naar een opname waarin Dijkhoff juist pleit om dit aan te pakken. Die wijst alleen op de juridische kaders die er nu nog zijn en e.e.a. bemoeilijken.
Daarmee werpt hij juist een rookgordijn op omdat sex met kinderen in Nederland verboden is en hij tegelijkertijd weigert om kindersex in moslimhuwelijken met kinderbruidjes te veroordelen.
pi_156909571
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:36 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Daarmee werpt hij juist een rookgordijn op omdat sex met kinderen in Nederland verboden is
Precies. Dat is dus al in strijd met je stemmingmakende OP.

quote:
en hij tegelijkertijd weigert om kindersex in moslimhuwelijken met kinderbruidjes te veroordelen.
Dat veroordeelt hij wel degelijk, zie o.a. de opname.
pi_156909687
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:38 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Precies. Dat is dus al in strijd met je stemmingmakende OP.

[..]

Dat veroordeelt hij wel degelijk, zie o.a. de opname.
Hij weigert te handhaven op bestaand recht (je mag geen kinderen neuken), hij maakt er nu een moeilijk verhaal van maar hij heeft nog steeds niet gehandhaafd op bestaande wetgeving. Vooralsnog laat Dijkhoff de kinderverkrachters vrij spel.
pi_156909736
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:41 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Hij weigert te handhaven op bestaand recht (je mag geen kinderen neuken),
Onjuist. Hij pleit er juist voor om van de huidige wetgeving wetgeving gebruik te maken en zoveel mogelijk in het belang van het kind te handelen.

quote:
Vooralsnog laat Dijkhoff de kinderverkrachters vrij spel.
Nee, seks met kinderen is al verboden.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 22:43:02 #38
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_156909753
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 21:57 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Die slachtofferrol helpt het meisje van 12 niet bij een kerel van 40 die haar zwanger maakt.
:O
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 22:45:28 #39
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_156909862
Men kan wel de hand lichten met de wet als het gaat om asiel aan te vragen in het 1ste veilige land waar men aankomt. Dit vanwege humanitaire redenen.
Maar meisjes in bescherming nemen kan pas als je de wet hebt aangepast. Dan gelden humanitaire redenen niet want het gaat tenslotte om cultuur en religie die het allemaal wel prima vinden immers ? En dan moet je je stevig aan de wet houden hoor. Zij mogen seks kinderen dus daar kan de politiek hier spijtig genoeg echt niks aan doen. Kinderen die wettelijk getrouwd zijn zijn voor de wet volwassen.Schijnheilige lafbekken.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_156909878
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:42 schreef Xa1pt het volgende:

[...]
Nee, seks met kinderen is al verboden.
Niet waar het Dijkhoff betreft. Vooralsnog mogen meisjes van 13 in Nederland geneukt worden door mannen van 58 mits deze mannen deel uit maken van een bepaalde geïmporteerde groep, met goedkeuring van Dijkhoff en zo te zien ook Xa1pt.
pi_156909892
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:45 schreef deedeetee het volgende:
Dan gelden humanitaire redenen niet want het gaat tenslotte om cultuur en religie die het allemaal wel prima vinden immers ? En dan moet je je stevig aan de wet houden hoor. Zij mogen seks kinderen dus daar kan de politiek hier spijtig genoeg echt niks aan doen.
Huh? Nee, seks met kinderen is bij wet verboden. Zonder uitzondering.
pi_156909937
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:45 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Niet waar het Dijkhoff betreft.
Kap eens met dit soort suggestieve en onzinnige gebral. Dijkhoff heeft nergens gepleit om seks met kinderen te legaliseren.

quote:
Vooralsnog mogen meisjes van 13 in Nederland geneukt worden door mannen van 58 mits deze mannen deel uit maken van een bepaalde geïmporteerde grroep, met goedkeuring van Dijkhoff en zo te zien ook Xa1pt.
Nee. Seks met kinderen is bij wet verboden.
pi_156910022
TS is vrij duidelijk zwakbegaafd, vergeef hem zijn achterlijke uitspraken.
Naturheilmittel
pi_156910077
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Huh? Nee, seks met kinderen is bij wet verboden. Zonder uitzondering.
Die uitzondering is er momenteel wel, al zij het voornamelijk door een gebrek aan handhaving. Het grootste probleem is dat Dijkhoff en consorten weigeren te handhaven en sex met kinderen defacto legitimeren. Er zijn meerdere (zelfs zwangere) kindbruiden bekend maar nog geen enkele veroordeling.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 22:51:40 #45
78780 deedeetee
pi_156910078
Seks met kinderen is legaal als je maar wettelijk getrouwd bent met het kind in je eigen land. In ons land is het meisje dan voor onze wet *volwassen *.
Men is wel bezig iets aan de deze wet te veranderen maar weigert om er op vooruit te lopen.
pi_156910139
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:51 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Die uitzondering is er momenteel wel, al zij het voornamelijk door een gebrek aan handhaving.
Bron?

quote:
Het grootste probleem is dat Dijkhoff en consorten weigeren te handhaven
Uit de duim gezogen gebral dit.
pi_156910294
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:53 schreef Xa1pt het volgende:

Uit de duim gezogen gebral dit.
Om niet verdacht te worden van het aanhalen van foute nieuwsbronnen voor jou een bericht uit het NRC. Je kunt niet langer ontkennen dat je heult met figuren die ik en veel anderen hier liever niet zien.
pi_156910352
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:51 schreef deedeetee het volgende:
Seks met kinderen is legaal als je maar wettelijk getrouwd bent met het kind in je eigen land. In ons land is het meisje dan voor onze wet *volwassen *.
Men is wel bezig iets aan de deze wet te veranderen maar weigert om er op vooruit te lopen.
En dat betekent inderdaad dat met goedkeuring van Dijkhoff en Xa1pt meisjes van 13 kunnen worden gedwongen tot sex met mannen van 58 jaar.
pi_156910402
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:58 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Om niet verdacht te worden van het aanhalen van foute nieuwsbronnen voor jou een bericht uit het NRC. Je kunt niet langer ontkennen dat je heult met figuren die ik en veel anderen hier liever niet zien.
En waar precies lees jij een bevestiging dat Dijkhoff seks met kinderen toestaat? Of er voor pleit om dat te legaliseren?
pi_156910434
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:59 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

En dat betekent inderdaad dat met goedkeuring van Dijkhoff en Xa1pt meisjes van 13 kunnen worden gedwongen tot sex met mannen van 58 jaar.
Onjuist.
pi_156910474
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:01 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En waar precies lees jij een bevestiging dat Dijkhoff seks met kinderen toestaat? Of er voor pleit om dat te legaliseren?
Het gebeurt nu. Enkele van die kinderen worden zelfs zwanger. Dijkhoff laat dit gebeuren. Hoe ziek ben jij wel niet om dit probleem zo te bagetaliseren?
pi_156910534
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:02 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Onjuist.
Jij gelooft nog in een onbevlekte ontvangenis van die kinderen :|W
pi_156910616
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:03 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Het gebeurt nu. Enkele van die kinderen worden zelfs zwanger. Dijkhoff laat dit gebeuren.
Dijkhoff heeft de middelen niet om dat aan te pakken. Een minderjarige moet dan zelf aangifte doen bijvoorbeeld. En dat gebeurt vrijwel nooit. Maar goed, het is makkelijker om er simplistische borrelpraat uit te gooien natuurlijk.
pi_156910624
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:04 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Jij gelooft nog in een onbevlekte ontvangenis van die kinderen :|W
Nope.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 23:09:58 #55
78780 deedeetee
pi_156910691
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:59 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Dijkhof verstopt zich achter de wet. Of hij er persoonlijk achter deze wet staat betwijfel ik.
Xa1pt vind altijd alles okee wat moslims doen. Daar valt nooit mee te praten.
pi_156910837
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:09 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Dijkhof verstopt zich achter de wet. Of hij er persoonlijk achter deze wet staat betwijfel ik.
Xa1pt vind altijd alles okee wat moslims doen. Daar valt nooit mee te praten.
Dijkhoff zou beter moeten weten. Hij is een volksvertegenwoordiger en het stoort mij dat hij die taak niet serieus neemt en dat hij er voor eigen gewin een loopje mee neemt.

Xa1pt is inderdaad een wat nutteloze discussiepartner aangezien hij weigert op de kern van het probleem in te gaan.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 23:18:26 #57
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_156910970
TS is een psychiatrisch patiënt?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_156911014
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:18 schreef Ringo het volgende:
TS is een psychiatrisch patiënt?
De Kamer,
gehoord de beraadslaging,
overwegende dat kindhuwelijken onacceptabel zijn en volstrekt in
tegenspraak met de Nederlandse rechtsstaat;
verzoekt de regering, tot de inwerkingtreding van het door de Eerste Kamer aangenomen wetsvoorstel maximaal gebruik te maken van de mogelijkheden om gesloten kindhuwelijken nietig te verklaren en de Kamer te rapporteren over het aantal gevallen waarin dat is gelukt, en gaat over tot de orde van de dag.
Oskam

Maar deze motie werd VERWORPEN door een meerderheid van VVD (!), PvdA, GroenLinks, Kuzu/Öztürk, 50PLUS en Houwers (VVD).

Nu u weer.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 23:22:34 #59
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_156911099
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:19 schreef RolandArthur het volgende:

Verklaar je nader.
Je raaskalt, het schuim staat op je lippen. Ga kuilen graven, kerel.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_156911154
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 23:22 schreef Ringo het volgende:

[..]

Je raaskalt, het schuim staat op je lippen. Ga kuilen graven, kerel.
Nul inhoudelijke reacties van jou. Reageer eens inhoudelijk op mijn berichten en geef daarbij ook eens een onderbouwing. Of is dat te veel gevraagd?
pi_156911384
Dit gaan we dus niet doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')