Het gebeurt nu. Enkele van die kinderen worden zelfs zwanger. Dijkhoff laat dit gebeuren. Hoe ziek ben jij wel niet om dit probleem zo te bagetaliseren?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 23:01 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En waar precies lees jij een bevestiging dat Dijkhoff seks met kinderen toestaat? Of er voor pleit om dat te legaliseren?
Dijkhoff heeft de middelen niet om dat aan te pakken. Een minderjarige moet dan zelf aangifte doen bijvoorbeeld. En dat gebeurt vrijwel nooit. Maar goed, het is makkelijker om er simplistische borrelpraat uit te gooien natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 23:03 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Het gebeurt nu. Enkele van die kinderen worden zelfs zwanger. Dijkhoff laat dit gebeuren.
Nope.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 23:04 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Jij gelooft nog in een onbevlekte ontvangenis van die kinderen
Dijkhof verstopt zich achter de wet. Of hij er persoonlijk achter deze wet staat betwijfel ik.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:59 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
En dat betekent inderdaad dat met goedkeuring van Dijkhoff en Xa1pt meisjes van 13 kunnen worden gedwongen tot sex met mannen van 58 jaar.
Dijkhoff zou beter moeten weten. Hij is een volksvertegenwoordiger en het stoort mij dat hij die taak niet serieus neemt en dat hij er voor eigen gewin een loopje mee neemt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 23:09 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dijkhof verstopt zich achter de wet. Of hij er persoonlijk achter deze wet staat betwijfel ik.
Xa1pt vind altijd alles okee wat moslims doen. Daar valt nooit mee te praten.
De Kamer,quote:
Je raaskalt, het schuim staat op je lippen. Ga kuilen graven, kerel.quote:
Nul inhoudelijke reacties van jou. Reageer eens inhoudelijk op mijn berichten en geef daarbij ook eens een onderbouwing. Of is dat te veel gevraagd?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 23:22 schreef Ringo het volgende:
[..]
Je raaskalt, het schuim staat op je lippen. Ga kuilen graven, kerel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |