Haha, toont maar weer aan hoe weinig kennis je eigenlijk van het gebied hebt.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:42 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Is dat waarom Hezbollah geen christelijke president accepteert? Net op TV gezien maar nee jij hebt weer gelijk zoals gewoonlijk
Ja maar dat betekent niet dat we Hezbollah als vrienden moeten zienquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:44 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Christenen in het M-O zijn militair zwak en hebben geen enkele vrienden.
I.p.v. klagen moeten ze maar iets zien te regelen met die andere mensen die ook zo'n hekel hebben aan Wahhabi' (en die wel bereid zijn daar tegen te vechten): Sji'ieten.
Een Usuli Mullah is wel beter dan een Salafi Sheikh.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:43 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het betekent niet dat de Mullah opeens beter is. Hij is net zo gek als al die andere mongooltjes. Geef nou toe, een Iran zonder Mullah of met een Mullah wat was beter geweest?
Kerel net op TV zei die mongool Nasrallah het...quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:45 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Haha, toont maar weer aan hoe weinig kennis je eigenlijk van het gebied hebt.
Hezbollah steunt Christelijk politicus Aoun voor de functie van president, maar gezien het feit dat de door Saudi-gesteunde Hariri en de Maroniet Gaegae liever niet Aoun in die positie zien, zit het land nu in een politieke patstelling.
http://www.dailystar.com.(...)banon-president.ashx
Hoe lang moet ik je nog blijven scholen?
Nonsense. Geef eens bron dan? Hezbollah steunt al meer dan een JAAR Aoun voor de functie van President.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:45 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Kerel net op TV zij die mongool Nasrallah het...
Alles is beter dan een Salafist natuurlijkquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:45 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Een Usuli Mullah is wel beter dan een Salafi Sheikh.
Of Iran beter af was geweest zonder Islamitische Revolutie is nogal een lastige vraag...
Jawel. Christenen in Libanon zijn of pro-Hezbollah (Aoun en zijn partij) of dhimmi's van de Wahhabieten.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:45 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja maar dat betekent niet dat we Hezbollah als vrienden moeten zien
Hmm zo had ik het niet gezienquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:47 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Jawel. Christenen in Libanon zijn of pro-Hezbollah (Aoun en zijn partij) of dhimmi's van de Wahhabieten.
Beter partners met Hezbollah dan onderhorig zijn aan vieze jurkdragers die alleen maar naar Jounieh komen om je dochters te neuken.
"Ibn Taymiyyah help!1!twitter:Syria_Protector twitterde op zondag 18-10-2015 om 15:38:43Impressive Footage: #Syrian Mi-24 dropping unguided bombs over #Darayya#SAA #Syria #RuAF #Damascus http://t.co/JaXbEF9Rox reageer retweet
Is dit geen IS?quote:Op zondag 18 oktober 2015 14:51 schreef Mytho het volgende:
ze spreken nederlands:
waarschuwing 18+
Dutch speaking FSA
http://www.liveleak.com/view?i=5dd_1370611568
Jawel. In tegenstelling tot wat de Amerikanen dachten, heeft nucleaire deal enkel Rusland en Iran tot elkaar nader gebracht. Komt simpelweg omdat de VS de facto niet echt vrij is in het bepalen van haar buitenlandbeleid. Veel te angstig om de Saudis voor het hoofd te stoten.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:57 schreef vigen98 het volgende:
Maar wat ik op doelde is dat Iran en Rusland niet in een alliantie zitten ( nog niet dan. ) Het kan er wel op lijken maar het is het niet
Sta je dan met je TOW in de straat. Russisch precisie bombardement op je hoofd.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:49 schreef IPA35 het volgende:
"Ibn Taymiyyah help!1!twitter:Syria_Protector twitterde op zondag 18-10-2015 om 15:38:43Impressive Footage: #Syrian Mi-24 dropping unguided bombs over #Darayya#SAA #Syria #RuAF #Damascus http://t.co/JaXbEF9Rox reageer retweet
"
Dit waren barrel bombs volgens mij.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:07 schreef Nintex het volgende:
[..]
Sta je dan met je TOW in de straat. Russisch precisie bombardement op je hoofd.
Barrel bombs? Waar heb jij het over.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:10 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dit waren barrel bombs volgens mij.
Hehe.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:15 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Barrel bombs? Waar heb jij het over.
[ afbeelding ]
Erdogan moest wel huilen toen hij het zagquote:Op zondag 18 oktober 2015 16:22 schreef Intellectueel het volgende:
Two Russian Black Fleet BDK ships have passed Bosphorus and entered Mediterranian heading to Tartus.
Turkish websites note that it was first time when two of such ships passed Bosphorus at the same time.
http://www.interfax.ru/world/474084
Kerst komt vroeg voor Syrië dit jaar.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:23 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Erdogan moest wel huilen toen hij het zag
Dat je dat ook maar zou willen aanzien.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:20 schreef ShiaImamHussain het volgende:
[..]
Man achter de auto, door de straten heen gescheurd.
Maar kan de video nergens vinden.................
Nee gewoon bommen uit een fabriek. Ook niet een Russisch heli.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:10 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dit waren barrel bombs volgens mij.
Even onprecies als barrel bombs. Assad moet daar wel mee kappen vind ik. Het dient weinig militair nut.quote:Op zondag 18 oktober 2015 16:47 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Nee gewoon bommen uit een fabriek. Ook niet een Russisch heli.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |