abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156903251
21 oktober: JantinaGr (meisje)
24 oktober: *** Natalie en steenz *** (meisje)

3 november: silliegirl
4 november: Daui (tweeling)
11 november: 1stGirl
14 november: ***Kuukske & JDude*** (jongen)
23 november: Bloesem

8 december: bloes85 (jongen)
31 december: sethiwe

2016

1 januari: hetzusjevan (meisje)
4 januari: Xanteh (jongen)
22 januari: Myrr (jongen)

14 februari: Frummeltje86 (meisje)
19 februari: Sicilia (jongen)

1 maart: L0t.. (meisje)
1 maart: Appelientje (meisje)
3 maart: LadyBlack (jongen)
4 maart: Dot. (meisje)
14 maart: Razztwizzle (jongen)
20 maart: onomatopee (meisje)
23 maart: Lamb29 (jongen)

12 april: Leonietje83

4 mei: Dodoria
6 mei: Dyre
15 mei: elamanilo
23 mei: Piekie81

5 juni: Kiwisoep
15 juni: Svane
18 juni: kniftyhooker

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote :)
pi_156903280
Laatste post:

Ik denk: goh, er is al uren niet meer hier gepost, dat ben ik niet gewend van het Z&G-topic, maar niemand wil de laatste post maken denk ik :D

'Abel doet de deur dicht' is inmiddels alweer 16 jaar geleden zie ik :o Daar zou ik me niet meer door laten tegenhouden. (hoewel Adolf na 70 jaar toch nog steeds wel gevoelig ligt :P)
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 11:30 schreef mignonne het volgende:

Dat heeft niet zoveel met bultjes te maken maar vooral met jeuk. Jeuk op handpalmen en voetzolen krijg je idd van verminderde leverfunctie. :)
Jeukende handpalmen en voetzolen was iets waar ik op moest letten toen ik zo'n hoge bloeddruk had tijdens de vorige zwangerschap (maar jeuk heb ik nooit gehad) Heeft dat ook iets te maken met je lever?
pi_156904413
dan moesten we toch maar eens hier afscheid nemen. Het was een achtbaan van hormonen en emoties. Maar wat was het het waard. Wat een heerlijkheid zo'n klein prulleke.

De bevalling was kort en hevig. Korter dan bij de eerste en toch nog langer dan bij de tweede. Om 4:30 begonnen de weeën. Om 4:40 de verloskundige gebeld en die kwam om 5 uur. Toen had ik vier cm ontsluiting. Er werd mij gevraagd of ik bezwaar had dat de vk in opleiding mijn bevalling zou doen. ach waarom niet. Achteraf zou ik daar niet meer voor kiezen. Nu moest alles zo'n beetje twee keer. Toucheren: ja ik denk 4 cm maar voel jij ook nog maar even... Ja hoor ga je gang maar, grabbeldoos :')

Rond zes uur kwam de kraamzorg en mijn moeder voor de kinderen. Toen ik op de wc zat hoorde ik de oudste. Ik riep hem voor een kus en een knuffel. Volgens de verloskundige had ik daarna zeker tien minuten geen weeën meer :D
Wonderlijk he de natuur.

Omdat ik het nog redelijk op kon vangen is gewacht met het breken van de vliezen tot bijna volledige ontsluiting. Toen de vliezen braken wilde de kleine man er vrijwel meteen achteraan. 2 minuten persen en daar was hij. O+

Hij heeft veel minder haar dan de andere twee en is lichter van kleur ook. Maar O wat is hij leuk en wat zijn de twee oudsten trots O+
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_156904502
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 19:22 schreef Dyre het volgende:
Laatste post:

Ik denk: goh, er is al uren niet meer hier gepost, dat ben ik niet gewend van het Z&G-topic, maar niemand wil de laatste post maken denk ik :D

'Abel doet de deur dicht' is inmiddels alweer 16 jaar geleden zie ik :o Daar zou ik me niet meer door laten tegenhouden. (hoewel Adolf na 70 jaar toch nog steeds wel gevoelig ligt :P)

[..]

Jeukende handpalmen en voetzolen was iets waar ik op moest letten toen ik zo'n hoge bloeddruk had tijdens de vorige zwangerschap (maar jeuk heb ik nooit gehad) Heeft dat ook iets te maken met je lever?
Bij een hoge bloeddruk kunnen idd ook nier en leverfuncties verstoord raken.

Hier de hele dag in de weer geweest met harde buiken of hoe je t moet noemen. Niet pijnlijk genoeg om het echt krampen te noemen maar ook wel weer te aanwezig om te negeren, moest echt steeds even stoppen met waar k mee bezig was en kon de meisjes niet zo goed om me heen hebben. Heb een half uur gedaan over het smeren van de lunch voor ze :')
Maar goed, inmiddels is het weer soort van rustig in mn buik gelukkig. Kindjes liggen inmiddels op bed en ik heb csi aangezet. Rust!
:)
pi_156904610
Mnoh Estrys wat klinkt dat goed O+

En de kraamweek van Limone ook!

Ik krijg er helemaal zin in! *O*
Maar gelukkig mag ik eerst nog t leuke gedeelte van buikgetrappel em verlof enzo O+
pi_156904705
oooh Estrys ♡ het is en blijft zo ontzettend bijzonder. Je baby O+
pi_156904723
Hey Mignonne, voorwerk?!
pi_156904879
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 20:10 schreef LadyBlack het volgende:
Hey Mignonne, voorwerk?!
Ja ik denk het. Werd er vanmorgen veel te vroeg wakker van :') heeft de hele dag aangehouden en k werd er misselijk van maar inmiddels is t weer rustig.
Als ie dan nu ingedaald is dan zou dat best welkom zijn.
pi_156905369
Geen bloed hier. So far so good. :o

Spannende laatste loodjes hier O+
pi_156905377
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 20:14 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ja ik denk het. Werd er vanmorgen veel te vroeg wakker van :') heeft de hele dag aangehouden en k werd er misselijk van maar inmiddels is t weer rustig.
Als ie dan nu ingedaald is dan zou dat best welkom zijn.
Ik had ook weer zo'n dag. Gisteren was rustig, vandaag weer vol op krampen en gedoe. Maar jij mag wel eerst bevallen hoor! ;)

Ik voel me toch DRUK down under (ook echt aan de achterkant net onder mijn stuitje) Ik weet niet hoe ik moet lopen op het moment. :X
pi_156905527
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 20:27 schreef groofskendezoveelste het volgende:

Mnoh wat spannend ook voor je O+
ik vind het zo leuk ♡
pi_156905606
En ik ga er vanuit dat mijn baby nog wel even zit hoor. T is nog erg vroeg ook met 37+4!

Hij heeft echt nog de ruimte. Het zou me verbazen als deze man net zo groot is als zn jongste zus eerlijk gezegd.
pi_156906186
Ik vind het bizar dat jouw baby gewoon al bijna geboren wordt nu. Jij was net zwanger toen ik begon aan het hele circus :o . hoe is die tijd zo snel gegaan, echt? bizar!
pi_156906201
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 20:27 schreef groofskendezoveelste het volgende:

*ging als een bezetene teruglezen hier*
Waaaaah Groofsken wat goed! En zo vreselijk spannend! Ik duim voor een goede zwangerschap
Je fb foto's enzo altijd,je lijkt me zo'n toffe moeder!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_156906231
Estrys, wat tof, een klein jochie erbij. Gefeliciteerd! :* En je trotse oudsten O+ . Ik heb zo'n zin om het die van mij te gaan vertellen. helaas zal dat nog een flink aantal weken moeten wachten.
pi_156906256
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 20:50 schreef Poppejans het volgende:

[..]

*ging als een bezetene teruglezen hier*
Waaaaah Groofsken wat goed! En zo vreselijk spannend! Ik duim voor een goede zwangerschap
Je fb foto's enzo altijd,je lijkt me zo'n toffe moeder!
Ooooh, wat lief O+ :'( :@ Dank!
pi_156906703
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 20:27 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik had ook weer zo'n dag. Gisteren was rustig, vandaag weer vol op krampen en gedoe. Maar jij mag wel eerst bevallen hoor! ;)

Ik voel me toch DRUK down under (ook echt aan de achterkant net onder mijn stuitje) Ik weet niet hoe ik moet lopen op het moment. :X
Oh of als je opstaat van de bank? Dat je de eerste meters met je benen wijd waggelt?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_156908649
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 21:05 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Oh of als je opstaat van de bank? Dat je de eerste meters met je benen wijd waggelt?
Jaaaa zo alsof je in je broek hebt gescheten :X
pi_156909165
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:09 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

_O- hahahha now there's an image :') :D
pi_156909199
quote:

[..]

Of een beurse doos hebt. Benen bij elkaar lukt niet meer. En als je gaat staan meteen door naar het toilet
pi_156909547
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 22:28 schreef Daui het volgende:

[..]

Of een beurse doos hebt. Benen bij elkaar lukt niet meer. En als je gaat staan meteen door naar het toilet
Ja en daar dan een mierenpiesje doet.

Vanmiddag was ik er helemaal klaar mee. Ik mis m'n lijf. :@. Potje janken, een knuffel van peuter en ik kon wel weer door maar toch. Poeh.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_156909607
quote:

[..]

ik vond het voelen als bevallen van pot spijkers :')
pi_156909947
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 20:04 schreef mignonne het volgende:

[..]

Bij een hoge bloeddruk kunnen idd ook nier en leverfuncties verstoord raken.

Hier de hele dag in de weer geweest met harde buiken of hoe je t moet noemen. Niet pijnlijk genoeg om het echt krampen te noemen maar ook wel weer te aanwezig om te negeren, moest echt steeds even stoppen met waar k mee bezig was en kon de meisjes niet zo goed om me heen hebben. Heb een half uur gedaan over het smeren van de lunch voor ze :')
Maar goed, inmiddels is het weer soort van rustig in mn buik gelukkig. Kindjes liggen inmiddels op bed en ik heb csi aangezet. Rust!
Ja, even een vraagje over dit soort dingen want ik heb het al twee dagen dat het onderin mijn buik binnenin kramperig is. Harde buiken en onderweg naar de supermarkt gisteren drie keer stil moeten staan omdat het ook weer pijn gaat doen als ik langer dan een paar minuten normaal loop. Vrij regelmatig zeurgevoel rond m'n baarmoedermond ook maar ook wel weer dat het een tijdje rustig is, dus dan denk ik weer van nah toch niet erg genoeg om de vk te bellen.

Momenteel ook een continu aanwezig lichtelijke pijnzeurgolf die heen en weer schommelt rond de uitgang. Nu ik dit zo typ denk ik 8)7 pak je telefoon gewoon maar ik weet dus niet wat ik wel en niet mag voelen momenteel.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2015 22:55:21 ]
pi_156912810
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 21:05 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Dat ja. En als je dan waggelt je maar weer blijft staan omdat dat waggelen ook alles behalve prettig is }:| .

Myrr: jij moet nog even hoor, dus ik zou wel bellen! Misschien moet je meer rust nemen? Hoe dan ook klinkt het niet lekker, dus gewoon bespreken met je VK!
pi_156915180
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 19:22 schreef Dyre het volgende:
Laatste post:

Ik ook niet. Ik was vroeger fan van Clouseau, maar realiseerde me pas toen de naam vaststond, dat de zanger ook Koen heet. Wij kwamen op het idee door Coen Swijnenberg, dus ik was Clouseau even vergeten :D
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')