Jeukende handpalmen en voetzolen was iets waar ik op moest letten toen ik zo'n hoge bloeddruk had tijdens de vorige zwangerschap (maar jeuk heb ik nooit gehad) Heeft dat ook iets te maken met je lever?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 11:30 schreef mignonne het volgende:
Dat heeft niet zoveel met bultjes te maken maar vooral met jeuk. Jeuk op handpalmen en voetzolen krijg je idd van verminderde leverfunctie.
Bij een hoge bloeddruk kunnen idd ook nier en leverfuncties verstoord raken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:22 schreef Dyre het volgende:
Laatste post:
Ik denk: goh, er is al uren niet meer hier gepost, dat ben ik niet gewend van het Z&G-topic, maar niemand wil de laatste post maken denk ik
'Abel doet de deur dicht' is inmiddels alweer 16 jaar geleden zie ikDaar zou ik me niet meer door laten tegenhouden. (hoewel Adolf na 70 jaar toch nog steeds wel gevoelig ligt
)
[..]
Jeukende handpalmen en voetzolen was iets waar ik op moest letten toen ik zo'n hoge bloeddruk had tijdens de vorige zwangerschap (maar jeuk heb ik nooit gehad) Heeft dat ook iets te maken met je lever?
Ja ik denk het. Werd er vanmorgen veel te vroeg wakker vanquote:
Ik had ook weer zo'n dag. Gisteren was rustig, vandaag weer vol op krampen en gedoe. Maar jij mag wel eerst bevallen hoor!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:14 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja ik denk het. Werd er vanmorgen veel te vroeg wakker vanheeft de hele dag aangehouden en k werd er misselijk van maar inmiddels is t weer rustig.
Als ie dan nu ingedaald is dan zou dat best welkom zijn.
Mnoh wat spannend ook voor jequote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:27 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Geen bloed hier. So far so good.![]()
Spannende laatste loodjes hier
*ging als een bezetene teruglezen hier*quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:27 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Geen bloed hier. So far so good.![]()
Spannende laatste loodjes hier
Ooooh, wat liefquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:50 schreef Poppejans het volgende:
[..]
*ging als een bezetene teruglezen hier*
Waaaaah Groofsken wat goed! En zo vreselijk spannend! Ik duim voor een goede zwangerschap
Je fb foto's enzo altijd,je lijkt me zo'n toffe moeder!
Oh of als je opstaat van de bank? Dat je de eerste meters met je benen wijd waggelt?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:27 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik had ook weer zo'n dag. Gisteren was rustig, vandaag weer vol op krampen en gedoe. Maar jij mag wel eerst bevallen hoor!![]()
Ik voel me toch DRUK down under (ook echt aan de achterkant net onder mijn stuitje) Ik weet niet hoe ik moet lopen op het moment.
Jaaaa zo alsof je in je broek hebt geschetenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh of als je opstaat van de bank? Dat je de eerste meters met je benen wijd waggelt?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:09 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Jaaaa zo alsof je in je broek hebt gescheten
Of een beurse doos hebt. Benen bij elkaar lukt niet meer. En als je gaat staan meteen door naar het toiletquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:09 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Ja en daar dan een mierenpiesje doet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:28 schreef Daui het volgende:
[..]
Of een beurse doos hebt. Benen bij elkaar lukt niet meer. En als je gaat staan meteen door naar het toilet
ik vond het voelen als bevallen van pot spijkersquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:09 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Ja, even een vraagje over dit soort dingen want ik heb het al twee dagen dat het onderin mijn buik binnenin kramperig is. Harde buiken en onderweg naar de supermarkt gisteren drie keer stil moeten staan omdat het ook weer pijn gaat doen als ik langer dan een paar minuten normaal loop. Vrij regelmatig zeurgevoel rond m'n baarmoedermond ook maar ook wel weer dat het een tijdje rustig is, dus dan denk ik weer van nah toch niet erg genoeg om de vk te bellen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:04 schreef mignonne het volgende:
[..]
Bij een hoge bloeddruk kunnen idd ook nier en leverfuncties verstoord raken.
Hier de hele dag in de weer geweest met harde buiken of hoe je t moet noemen. Niet pijnlijk genoeg om het echt krampen te noemen maar ook wel weer te aanwezig om te negeren, moest echt steeds even stoppen met waar k mee bezig was en kon de meisjes niet zo goed om me heen hebben. Heb een half uur gedaan over het smeren van de lunch voor ze![]()
Maar goed, inmiddels is het weer soort van rustig in mn buik gelukkig. Kindjes liggen inmiddels op bed en ik heb csi aangezet. Rust!
Dat ja. En als je dan waggelt je maar weer blijft staan omdat dat waggelen ook alles behalve prettig isquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh of als je opstaat van de bank? Dat je de eerste meters met je benen wijd waggelt?
Ik ook niet. Ik was vroeger fan van Clouseau, maar realiseerde me pas toen de naam vaststond, dat de zanger ook Koen heet. Wij kwamen op het idee door Coen Swijnenberg, dus ik was Clouseau even vergetenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:22 schreef Dyre het volgende:
Laatste post:
Ik denk: goh, er is al uren niet meer hier gepost, dat ben ik niet gewend van het Z&G-topic, maar niemand wil de laatste post maken denk ik
'Abel doet de deur dicht' is inmiddels alweer 16 jaar geleden zie ikDaar zou ik me niet meer door laten tegenhouden. (hoewel Adolf na 70 jaar toch nog steeds wel gevoelig ligt
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |