abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156893302
Nu wil ik naar Ballorig, dat klinkt vet! Ik herleef mijn eigen jeugd gewoon door mijn kinderen O+

Je mag volgens de Efteling ook niet in de piranha, maar dat heb ik wel gewoon gedaan. Ik was toen ook nog maar een week of 12, dus Stip zat echt nog achter m'n schaambot.
pi_156893433
Toen ik 11 weken zwanger was ben ik nog een paar keer in De Vliegende Hollander geweest. Maar die is niet zo heftig. Verder in geen achtbanen geweest ;)

Boh ik mis het zwanger zijn soms best ;(
Tralalalaaa
pi_156893439
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 08:51 schreef Dot. het volgende:
Nu wil ik naar Ballorig, dat klinkt vet! Ik herleef mijn eigen jeugd gewoon door mijn kinderen O+

Je mag volgens de Efteling ook niet in de piranha, maar dat heb ik wel gewoon gedaan. Ik was toen ook nog maar een week of 12, dus Stip zat echt nog achter m'n schaambot.
Oh heb ik ook gedaan idd. Ik was toen 30 weken :+
Eigen verantwoordelijkheid hoor, ik ben niet blind, ik zie de bordjes staan maar de piranha is qua woestheid echt niet meer wat het geweest is dus dat durfde ik wel aan.

Gewoon je "wat bedoel je, zwanger?!?!" hoofd opzetten en niemand die je iets vraagt :P
:)
pi_156893483
Ik word wakker hier en ik zit onder de jeukende bultjes!

Hier ga ik toch maar even voor bellen geloof ik, dit is wel heel irritant (en maf..) :X
pi_156893506
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 09:09 schreef mignonne het volgende:

[..]

Gewoon je "wat bedoel je, zwanger?!?!" hoofd opzetten en niemand die je iets vraagt :P
:D

Ik ga eigenlijk nooit in al te heftige achtbanen, dus dat zit wel goed. Maar glijbanen in het zwembad O+ Ik bedenk me nu dat je daar ook soms bij ziet staan dat zwangeren er niet af mogen..

Oh en, wisseldag! 18 weken alweer *O*
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 09:19:36 #286
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_156893521
Man ik zweet me een partij s nachts! Zeiknat alsof ik gedouched heb. Interessant fenomeen die zwangerschalpskwalen.

En achtbanen huuuuuuuuu!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_156893790
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 07:12 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Je hebt er nu niks meer aan maar je mag zo'n tablet gewoon nemen als je last hebt van maagzuur tussendoor. Liefst minimaal 2 uur ertussen maar voor een keertje is het ook geen ramp als dat wat korter is hoor.
Thanks!! :)
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_156894152
Ahhh, daarom bleef die kennis van ons hier maar benadrukken dat ie z'n zoon naar die ontdekkingsreiziger had vernoemd, omdat ie zelf ook kapitein is en zulks.. Hij was bang dat we anders vast dachten dat ie fan zou zijn van die zanger :') Anyway, zodra iemand dat dus gaat benadrukken, dan weet ik nu dat ie gewoon stiekem fan is van die zanger ;) (Terwijl ik er zelf helemaal geen bijgedachten over had :') Daarna dus wel :P )
pi_156894173
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 10:40 schreef elamanilo het volgende:
Ahhh, daarom bleef die kennis van ons hier maar benadrukken dat ie z'n zoon naar die ontdekkingsreiziger had vernoemd, omdat ie zelf ook kapitein is en zulks.. Hij was bang dat we anders vast dachten dat ie fan zou zijn van die zanger :') Anyway, zodra iemand dat dus gaat benadrukken, dan weet ik nu dat ie gewoon stiekem fan is van die zanger ;)
:D _!
pi_156894183
Die zanger heet toch ook helemaal geen Abel, maar Joris oid?
pi_156894187
Een band was het toch? De zanger heet Joost dacht ik. Bredase weetjes 8-).

Edit: Joris heet ie.
pi_156894203
GMTA Dot.
pi_156894217
Ja, nou ja, z'n band had die naam of het was z'n artiestennaam of of of, hij bracht iig muziek uit onder die naam ;)
pi_156894579
Ik doe de deur dicht. *BAM*.. :').
Fijn, zit ik daar mee in m'n hoofd de rest van de dag.
pi_156894661
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 11:16 schreef Kuukske het volgende:
En nu ik ook, dank u!

Ik zie er nu geloof ik heel hulpbehoevend uit. Ik was in de drogist voor een cadeautje voor een vriendinnetje, maar wat ik wilde hebben stond op het bovenste schap dus ik moest rekken. Staat er meteen zo'n verkoopster "niet doen hoor! Ik pak het wel voor je".
Vervolgens in de supermarkt "niet uw boodschappen tillen hoor mevrouw, ik pak ze zo voor u in".
Ik had 2 broden en een pakje soepbasis op de band liggen :') 8)7
Nahjah, voordelen van een klein dorp denk ik, mensen zorgen voor je.

Jeukende bultjes zijn weer weggetrokken door een lading bepanthencreme op advies van de dienstdoende verloskundige. Ook maf. Zou mijn huid gewoon zo droog zijn oid?
pi_156894694
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 09:14 schreef silliegirl het volgende:
Ik word wakker hier en ik zit onder de jeukende bultjes!

Hier ga ik toch maar even voor bellen geloof ik, dit is wel heel irritant (en maf..) :X
Waar? Ik heb momenteel wat op de bovenkant van mijn vingers en voeten zitten... ik denk door droogte i.c.m. irritatie. Ik smeer nu met nivea & vaseline en het is al afgenomen :-)

VK zei mij trouwens dat het verder geen kwaad kan, zolang het maar niet in je handpalm of voetzool zit, want dat zou dan duiden op verminderde werking van de lever.
pi_156894741
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 11:27 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Waar? Ik heb momenteel wat op de bovenkant van mijn vingers en voeten zitten... ik denk door droogte i.c.m. irritatie. Ik smeer nu met nivea & vaseline en het is al afgenomen :-)

VK zei mij trouwens dat het verder geen kwaad kan, zolang het maar niet in je handpalm of voetzool zit, want dat zou dan duiden op verminderde werking van de lever.
Dat heeft niet zoveel met bultjes te maken maar vooral met jeuk. Jeuk op handpalmen en voetzolen krijg je idd van verminderde leverfunctie. :)
pi_156895010
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 11:27 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Vooral op mijn borst, buik en rug/nek. Maar goed ik heb dus flink ingesmeerd en 't is nu weggetrokken.
pi_156896163
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 11:16 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb jaren gehoord als ik mijn eigen naam noemde: '.... paint your pictures about how it's gonna be'. (Dan weten jullie wel hoe ik heet :P )
Ik kan er wel mee leven dat ze bij mijn zoon dan zouden zingen: 'ik doe de deur dicht..'
Mijn vader had de associatie met een bijbels figuur.
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_156896201
Ik denk eerder aan de kinderfilm Abeltje. :P
pi_156903244
Ik denk: goh, er is al uren niet meer hier gepost, dat ben ik niet gewend van het Z&G-topic, maar niemand wil de laatste post maken denk ik :D

'Abel doet de deur dicht' is inmiddels alweer 16 jaar geleden zie ik :o Daar zou ik me niet meer door laten tegenhouden. (hoewel Adolf na 70 jaar toch nog steeds wel gevoelig ligt :P)

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 11:30 schreef mignonne het volgende:
Dat heeft niet zoveel met bultjes te maken maar vooral met jeuk. Jeuk op handpalmen en voetzolen krijg je idd van verminderde leverfunctie. :)
Jeukende handpalmen en voetzolen was iets waar ik op moest letten toen ik zo'n hoge bloeddruk had tijdens de vorige zwangerschap (maar jeuk heb ik nooit gehad) Heeft dat ook iets te maken met je lever?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')