abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156874337
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 13:09 schreef Estrys het volgende:

[..]

Nope, man riep meteen ja, leuk die doen we! Hij is waarschijnlijk ook een van de weinige die de naam associeert met de ontdekkingsreiziger Abel Tasman. Hij kent helemaal niks van muziek ;)
O+ Veeg me op! En daar heb je dan drie kinderen van. Wat een rijkdom!

Mijn man deelt nu op z'n werk beschuit met muisjes uit. Hij vond dat hij de Amerikaanse delegatie kennis moest laten maken met this very Dutch tradition van droge beschuit met harde bolletjes en goedkope margarine. :')
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:24:03 #252
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_156874382
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 13:20 schreef Limone het volgende:

[..]

O+ Veeg me op! En daar heb je dan drie kinderen van. Wat een rijkdom!

Mijn man deelt nu op z'n werk beschuit met muisjes uit. Hij vond dat hij de Amerikaanse delegatie kennis moest laten maken met this very Dutch tradition van droge beschuit met harde bolletjes en goedkope margarine. :')
En terecht! Hoe vaak maken die dat mee?!
Wat klink je gelukkig Limone O+!
KuikenGuppy
pi_156874414
hahaha Limone :D
ik moet altijd zo grinniken na bevallingen van buitenlanders, met name expats. Allochtonen die hier al een poos wonen enzo zijn over het algemeen wel bekend met het fenomeen beschuit met muisjes maar expats niet. Altijd die bordjes op de verloskamer met 1 hapje er uit en daarna vragen om een boterham ofzo :D
:)
pi_156874503
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 13:07 schreef JantinaGr het volgende:
Wat heerlijk Limone!

Hier nu ook veel harde buiken, vooral als ik buk en opsta. Maar ik vind het niet oncomfortabel aanvoelen o.i.d.

Baby is hier daarentegen juist erg rustig. Ze laat wel regelmatig van zich horen, maar de bewegingen zijn vrij zacht en subtiel, ze heeft bijna geen ruimte meer om zich nog goed te kunnen bewegen.
Meneer hier duwt gewoon zijn kont en rug enorm
buiten. Heb continue hele bulten in mijn buik. Niet echt heel lekker meer, eigenlijk. Voor echt trappen etc is hier ook niet veel ruimte meer heb ik het idee..
pi_156874619
Same here Sillie.

Ik heb de weersverwachting voor volgende week net gelezen. Wat een bagger :'). En de muren komen al op me af ;(.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_156874658
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 13:38 schreef Kuukske het volgende:
Same here Sillie.

Ik heb de weersverwachting voor volgende week net gelezen. Wat een bagger :'). En de muren komen al op me af ;(.
oh echt? :D ff kijken...
Aan de ene kant zie ik wel een beetje op tegen volgende week, de hele dag alleen thuis met de dames, de hele week. T is wel intensief zeg maar. Aan de andere kant vind ik het ook wel heel fijn dat ik echt even nergens heen hoef en dat ik mezelf ook niet naar school toe hoef te slepen 2 x pd om ze te halen/brengen.
pi_156874728
Ohhh Limone wat heerlijk O+ O+ ik word helemaal blij van je post, zo wil ik het ook straks! O+
pi_156881413
Hoera op je verjaardag in het ziekenhuis liggen *O*
Voor de zekerheid gebeld over de duizeligheid. Langs voor controle. Tweede en derde bloeddruk meting waren te hoog, harde buiken die ik niet voel door constant gespannen buik en lage waarde van bloedplaatjes. Nachtje ziekenhuis dus
pi_156881541
Mijn zusje gaat nu wel pizza halen. Toch een beetje verjaardag ;)
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 19:41:07 #260
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_156881603
Sterkte Daui! En toch gefeliciteerd met je verjaardag!
pi_156881895
Gefeliciteerd Daui! Das ook wat op je verjaardag :( Sterkte!

Estrys kijk dat doet ie goed! Toch hier maar eens op de Abel Tasmanstraat wijzen waar we regelmatig fietsen :D

Dikke grom hier }:|
Vorige week ziek gemeld ivm lage bloeddruk en überhaupt niet lekker.
Afgelopen woensdag studiedag dus geen leerlingen.. maar vandaag dus voor het eerst sinds 2 weken weer aan de slag met de kinderen. Ik had net van de week zo staan te jubelen dat mijn bekken zich zo goed hielden. 1 dagje echt werken en het is weer prut
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_156881984
ahw Lamb :* doe je zuinig aan met je bekken? Je moet nog wel even. Vervelend zeg dat het gelijk zo'n impact heeft.

Daui :o gefeliciteerd met je verjaardag sowieso en hopelijk snel weer lekker thuis.
pi_156882112
Helaas kan een tandje zachter op mijn werk niet :{
Het is niet klassiek bekkenklachten maar door hypermobiliteit is die verweking niet behaald handig.

Naja nu is het gelukkig vakantie *O*
We'll have love aplenty
You and Me
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 20:18:24 #264
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_156882550
Balen daui maar toch gefeliciteerd *O*

Lb fijn dat alles goed was! En jongetjes O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_156883653
Gefeliciteerd met je verjaardag Daui! En sterkte in het ziekenhuis.. Hopelijk morgen weer lekker thuis!
pi_156883810
Oh vraag!
Iemand al incl baby in buik in de efteling geweest?
Dikke kans dat dingen als de achtbanen ed niet mogen toch?

Dochter is achtbaanfan, eindelijk weer eens naar de efteling terwijl ze lang genoeg is voor Joris en de Draak. Ga graag mee maar niet als het afgeraden wordt....
Mignonne weet jij hier meer over?
We'll have love aplenty
You and Me
pi_156884058
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 20:59 schreef Lamb29 het volgende:
Oh vraag!

Dochter is achtbaanfan, eindelijk weer eens naar de efteling terwijl ze lang genoeg is voor Joris en de Draak. Ga graag mee maar niet als het afgeraden wordt....
Ik ben jn augustus nog geweest. Bij achtbanen enzo idd mag je niet. Van de Efteling that is. T is vooral indekken hoor, het meeste is gebaseerd op het risico dat de stang in je buik slaat bijvoorbeeld, impact-trauma zeg maar. Verder worden mensen met hartklachten en hoge bloeddruk ook achtbanen ontraden en dat is met zwangerschappen niet iets wat je altijd van tevoren weet.
Maar goed, that having said is de kans daarop ongelofelijk klein. Gezond verstand enzo. Ik ben zelf wel gewoon in villa volta geweest, achtbanen ben ik sowieso geen fan van :P
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 21:07:20 #268
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_156884098
quote:
Oh vraag!

Op de site van de Efteling kan je per attractie zien welke afgeraden worden voor zwangere vrouwen. Helaas voor jou zijn dat alle achtbanen ;).
KuikenGuppy
pi_156884127
quote:
Oh vraag!

Pas nog geweest, bij alle achtbanen staat een bordje dat het niet geschikt is voor zwangeren. Uiteraard is dat allemaal hypervoorzichtig zodat zij niet verantwoordelijk zijn als er iets gebeurt maar ik heb het zelf ook niet aangedurfd. Vaak drukken die beugels tegen je buik en als je een keer wild heen en weer geschud wordt kun je toch best flink met je buik tegen zo'n stang botsen..
pi_156884287
De site is dus heel onduidelijk hierin :D
Icoontje kan ik wel vinden maar staat niet duidelijk bij de attracties.
Python, Joris en Baron lijkt mij idd niet handig.
Maar de Bob oid twijfelde ik over.
We'll have love aplenty
You and Me
pi_156884443
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 21:12 schreef Lamb29 het volgende:
De Bob is zo'n ding die alle kanten op zwiept (hij knalt telkens tegen de zijkanten).
pi_156884563
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 21:12 schreef Lamb29 het volgende:
Bij de Bob staat ook zo'n bordje. Daar zit de beugel ook echt in he buik gedrukt, niet fijn lijkt me. Wel jammer hoor ;(.
pi_156884651
Ja jammer :(
Oh ja die beugel... De heftigheid van de bob vind ik zo minimaal dat ik die wel zou durven.
Beugel is wellicht een ander verhaal idd

He joh vervelend moeten we van de zomer nog een keer!
We'll have love aplenty
You and Me
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 21:23:46 #274
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_156884726
Ik zag bij Ballorig zelfs bij de traphelicopters dat ze afgeraden worden voor zwangere vrouwen.
pi_156886849
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 21:23 schreef Kyara het volgende:
Ik zag bij Ballorig zelfs bij de traphelicopters dat ze afgeraden worden voor zwangere vrouwen.
Duh, dat houden die dingen toch nooit >:)
E.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 22:17:08 #276
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_156886998
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 22:13 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Duh, dat houden die dingen toch nooit >:)
:D nou, mij hield ie gewoon dus ik denk dat bijvoorbeeld L0t ook hoogzwanger niks te vrezen heeft ;)
pi_156887232
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 22:17 schreef Kyara het volgende:

[..]

:D nou, mij hield ie gewoon dus ik denk dat bijvoorbeeld L0t ook hoogzwanger niks te vrezen heeft ;)
Daar noem je er ook wel eentje ja O+
E.
pi_156888210
You guys :').
pi_156892347
Huuu maagzuur gaat heen ;(.
36 weken vandaag. :o nog een paar weken tot baby O+.

Ik probeer uit te vogelen of ik nog een Maalox tablet mag voor het maagzuur. Gebruikelijke dosering is 4'per dag (na elke maaltijd en 1 voor het slapen). Ik pak alleen 1 voor het slapen maar het zou me nu ook niet misstaan zon tablet. Ik zit nog lang niet aan 4 maar het is ook niet na een maaltijd. :?
pi_156893033
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 01:58 schreef Kuukske het volgende:
Huuu maagzuur gaat heen ;(.
36 weken vandaag. :o nog een paar weken tot baby O+.

Ik probeer uit te vogelen of ik nog een Maalox tablet mag voor het maagzuur. Gebruikelijke dosering is 4'per dag (na elke maaltijd en 1 voor het slapen). Ik pak alleen 1 voor het slapen maar het zou me nu ook niet misstaan zon tablet. Ik zit nog lang niet aan 4 maar het is ook niet na een maaltijd. :?
Je hebt er nu niks meer aan maar je mag zo'n tablet gewoon nemen als je last hebt van maagzuur tussendoor. Liefst minimaal 2 uur ertussen maar voor een keertje is het ook geen ramp als dat wat korter is hoor.
pi_156893302
Nu wil ik naar Ballorig, dat klinkt vet! Ik herleef mijn eigen jeugd gewoon door mijn kinderen O+

Je mag volgens de Efteling ook niet in de piranha, maar dat heb ik wel gewoon gedaan. Ik was toen ook nog maar een week of 12, dus Stip zat echt nog achter m'n schaambot.
pi_156893433
Toen ik 11 weken zwanger was ben ik nog een paar keer in De Vliegende Hollander geweest. Maar die is niet zo heftig. Verder in geen achtbanen geweest ;)

Boh ik mis het zwanger zijn soms best ;(
Tralalalaaa
pi_156893439
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 08:51 schreef Dot. het volgende:
Nu wil ik naar Ballorig, dat klinkt vet! Ik herleef mijn eigen jeugd gewoon door mijn kinderen O+

Je mag volgens de Efteling ook niet in de piranha, maar dat heb ik wel gewoon gedaan. Ik was toen ook nog maar een week of 12, dus Stip zat echt nog achter m'n schaambot.
Oh heb ik ook gedaan idd. Ik was toen 30 weken :+
Eigen verantwoordelijkheid hoor, ik ben niet blind, ik zie de bordjes staan maar de piranha is qua woestheid echt niet meer wat het geweest is dus dat durfde ik wel aan.

Gewoon je "wat bedoel je, zwanger?!?!" hoofd opzetten en niemand die je iets vraagt :P
pi_156893483
Ik word wakker hier en ik zit onder de jeukende bultjes!

Hier ga ik toch maar even voor bellen geloof ik, dit is wel heel irritant (en maf..) :X
pi_156893506
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 09:09 schreef mignonne het volgende:

[..]

Gewoon je "wat bedoel je, zwanger?!?!" hoofd opzetten en niemand die je iets vraagt :P
:D

Ik ga eigenlijk nooit in al te heftige achtbanen, dus dat zit wel goed. Maar glijbanen in het zwembad O+ Ik bedenk me nu dat je daar ook soms bij ziet staan dat zwangeren er niet af mogen..

Oh en, wisseldag! 18 weken alweer *O*
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 09:19:36 #286
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_156893521
Man ik zweet me een partij s nachts! Zeiknat alsof ik gedouched heb. Interessant fenomeen die zwangerschalpskwalen.

En achtbanen huuuuuuuuu!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_156893790
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 07:12 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Je hebt er nu niks meer aan maar je mag zo'n tablet gewoon nemen als je last hebt van maagzuur tussendoor. Liefst minimaal 2 uur ertussen maar voor een keertje is het ook geen ramp als dat wat korter is hoor.
Thanks!! :)
pi_156894152
Ahhh, daarom bleef die kennis van ons hier maar benadrukken dat ie z'n zoon naar die ontdekkingsreiziger had vernoemd, omdat ie zelf ook kapitein is en zulks.. Hij was bang dat we anders vast dachten dat ie fan zou zijn van die zanger :') Anyway, zodra iemand dat dus gaat benadrukken, dan weet ik nu dat ie gewoon stiekem fan is van die zanger ;) (Terwijl ik er zelf helemaal geen bijgedachten over had :') Daarna dus wel :P )
pi_156894173
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 10:40 schreef elamanilo het volgende:
Ahhh, daarom bleef die kennis van ons hier maar benadrukken dat ie z'n zoon naar die ontdekkingsreiziger had vernoemd, omdat ie zelf ook kapitein is en zulks.. Hij was bang dat we anders vast dachten dat ie fan zou zijn van die zanger :') Anyway, zodra iemand dat dus gaat benadrukken, dan weet ik nu dat ie gewoon stiekem fan is van die zanger ;)
:D _!
pi_156894183
Die zanger heet toch ook helemaal geen Abel, maar Joris oid?
pi_156894187
Een band was het toch? De zanger heet Joost dacht ik. Bredase weetjes 8-).

Edit: Joris heet ie.
pi_156894203
GMTA Dot.
pi_156894217
Ja, nou ja, z'n band had die naam of het was z'n artiestennaam of of of, hij bracht iig muziek uit onder die naam ;)
pi_156894579
Ik doe de deur dicht. *BAM*.. :').
Fijn, zit ik daar mee in m'n hoofd de rest van de dag.
pi_156894661
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 11:16 schreef Kuukske het volgende:
En nu ik ook, dank u!

Ik zie er nu geloof ik heel hulpbehoevend uit. Ik was in de drogist voor een cadeautje voor een vriendinnetje, maar wat ik wilde hebben stond op het bovenste schap dus ik moest rekken. Staat er meteen zo'n verkoopster "niet doen hoor! Ik pak het wel voor je".
Vervolgens in de supermarkt "niet uw boodschappen tillen hoor mevrouw, ik pak ze zo voor u in".
Ik had 2 broden en een pakje soepbasis op de band liggen :') 8)7
Nahjah, voordelen van een klein dorp denk ik, mensen zorgen voor je.

Jeukende bultjes zijn weer weggetrokken door een lading bepanthencreme op advies van de dienstdoende verloskundige. Ook maf. Zou mijn huid gewoon zo droog zijn oid?
pi_156894694
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 09:14 schreef silliegirl het volgende:
Ik word wakker hier en ik zit onder de jeukende bultjes!

Hier ga ik toch maar even voor bellen geloof ik, dit is wel heel irritant (en maf..) :X
Waar? Ik heb momenteel wat op de bovenkant van mijn vingers en voeten zitten... ik denk door droogte i.c.m. irritatie. Ik smeer nu met nivea & vaseline en het is al afgenomen :-)

VK zei mij trouwens dat het verder geen kwaad kan, zolang het maar niet in je handpalm of voetzool zit, want dat zou dan duiden op verminderde werking van de lever.
pi_156894741
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 11:27 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Waar? Ik heb momenteel wat op de bovenkant van mijn vingers en voeten zitten... ik denk door droogte i.c.m. irritatie. Ik smeer nu met nivea & vaseline en het is al afgenomen :-)

VK zei mij trouwens dat het verder geen kwaad kan, zolang het maar niet in je handpalm of voetzool zit, want dat zou dan duiden op verminderde werking van de lever.
Dat heeft niet zoveel met bultjes te maken maar vooral met jeuk. Jeuk op handpalmen en voetzolen krijg je idd van verminderde leverfunctie. :)
pi_156895010
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 11:27 schreef JantinaGr het volgende:

[..]

Vooral op mijn borst, buik en rug/nek. Maar goed ik heb dus flink ingesmeerd en 't is nu weggetrokken.
pi_156896163
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 11:16 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb jaren gehoord als ik mijn eigen naam noemde: '.... paint your pictures about how it's gonna be'. (Dan weten jullie wel hoe ik heet :P )
Ik kan er wel mee leven dat ze bij mijn zoon dan zouden zingen: 'ik doe de deur dicht..'
Mijn vader had de associatie met een bijbels figuur.
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_156896201
Ik denk eerder aan de kinderfilm Abeltje. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')