quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:09 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nope, man riep meteen ja, leuk die doen we! Hij is waarschijnlijk ook een van de weinige die de naam associeert met de ontdekkingsreiziger Abel Tasman. Hij kent helemaal niks van muziek
En terecht! Hoe vaak maken die dat mee?!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:20 schreef Limone het volgende:
[..]Veeg me op! En daar heb je dan drie kinderen van. Wat een rijkdom!
Mijn man deelt nu op z'n werk beschuit met muisjes uit. Hij vond dat hij de Amerikaanse delegatie kennis moest laten maken met this very Dutch tradition van droge beschuit met harde bolletjes en goedkope margarine.
Meneer hier duwt gewoon zijn kont en rug enormquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:07 schreef JantinaGr het volgende:
Wat heerlijk Limone!
Hier nu ook veel harde buiken, vooral als ik buk en opsta. Maar ik vind het niet oncomfortabel aanvoelen o.i.d.
Baby is hier daarentegen juist erg rustig. Ze laat wel regelmatig van zich horen, maar de bewegingen zijn vrij zacht en subtiel, ze heeft bijna geen ruimte meer om zich nog goed te kunnen bewegen.
oh echt?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:38 schreef Kuukske het volgende:
Same here Sillie.
Ik heb de weersverwachting voor volgende week net gelezen. Wat een bagger. En de muren komen al op me af
.
Ik ben jn augustus nog geweest. Bij achtbanen enzo idd mag je niet. Van de Efteling that is. T is vooral indekken hoor, het meeste is gebaseerd op het risico dat de stang in je buik slaat bijvoorbeeld, impact-trauma zeg maar. Verder worden mensen met hartklachten en hoge bloeddruk ook achtbanen ontraden en dat is met zwangerschappen niet iets wat je altijd van tevoren weet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 20:59 schreef Lamb29 het volgende:
Oh vraag!
Iemand al incl baby in buik in de efteling geweest?
Dikke kans dat dingen als de achtbanen ed niet mogen toch?
Dochter is achtbaanfan, eindelijk weer eens naar de efteling terwijl ze lang genoeg is voor Joris en de Draak. Ga graag mee maar niet als het afgeraden wordt....
Mignonne weet jij hier meer over?
Op de site van de Efteling kan je per attractie zien welke afgeraden worden voor zwangere vrouwen. Helaas voor jou zijn dat alle achtbanenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 20:59 schreef Lamb29 het volgende:
Oh vraag!
Dochter is achtbaanfan, eindelijk weer eens naar de efteling terwijl ze lang genoeg is voor Joris en de Draak. Ga graag mee maar niet als het afgeraden wordt....
Pas nog geweest, bij alle achtbanen staat een bordje dat het niet geschikt is voor zwangeren. Uiteraard is dat allemaal hypervoorzichtig zodat zij niet verantwoordelijk zijn als er iets gebeurt maar ik heb het zelf ook niet aangedurfd. Vaak drukken die beugels tegen je buik en als je een keer wild heen en weer geschud wordt kun je toch best flink met je buik tegen zo'n stang botsen..quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 20:59 schreef Lamb29 het volgende:
Oh vraag!
De Bob is zo'n ding die alle kanten op zwiept (hij knalt telkens tegen de zijkanten).quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:12 schreef Lamb29 het volgende:
De site is dus heel onduidelijk hierin
Icoontje kan ik wel vinden maar staat niet duidelijk bij de attracties.
Python, Joris en Baron lijkt mij idd niet handig.
Maar de Bob oid twijfelde ik over.
Bij de Bob staat ook zo'n bordje. Daar zit de beugel ook echt in he buik gedrukt, niet fijn lijkt me. Wel jammer hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:12 schreef Lamb29 het volgende:
De site is dus heel onduidelijk hierin
Icoontje kan ik wel vinden maar staat niet duidelijk bij de attracties.
Python, Joris en Baron lijkt mij idd niet handig.
Maar de Bob oid twijfelde ik over.
Duh, dat houden die dingen toch nooitquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:23 schreef Kyara het volgende:
Ik zag bij Ballorig zelfs bij de traphelicopters dat ze afgeraden worden voor zwangere vrouwen.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:13 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Duh, dat houden die dingen toch nooit
Daar noem je er ook wel eentje jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:17 schreef Kyara het volgende:
[..]nou, mij hield ie gewoon dus ik denk dat bijvoorbeeld L0t ook hoogzwanger niks te vrezen heeft
Je hebt er nu niks meer aan maar je mag zo'n tablet gewoon nemen als je last hebt van maagzuur tussendoor. Liefst minimaal 2 uur ertussen maar voor een keertje is het ook geen ramp als dat wat korter is hoor.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 01:58 schreef Kuukske het volgende:
Huuu maagzuur gaat heen.
36 weken vandaag.nog een paar weken tot baby
.
Ik probeer uit te vogelen of ik nog een Maalox tablet mag voor het maagzuur. Gebruikelijke dosering is 4'per dag (na elke maaltijd en 1 voor het slapen). Ik pak alleen 1 voor het slapen maar het zou me nu ook niet misstaan zon tablet. Ik zit nog lang niet aan 4 maar het is ook niet na een maaltijd.![]()
Oh heb ik ook gedaan idd. Ik was toen 30 wekenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 08:51 schreef Dot. het volgende:
Nu wil ik naar Ballorig, dat klinkt vet! Ik herleef mijn eigen jeugd gewoon door mijn kinderen
Je mag volgens de Efteling ook niet in de piranha, maar dat heb ik wel gewoon gedaan. Ik was toen ook nog maar een week of 12, dus Stip zat echt nog achter m'n schaambot.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 09:09 schreef mignonne het volgende:
[..]
Gewoon je "wat bedoel je, zwanger?!?!" hoofd opzetten en niemand die je iets vraagt
Thanks!!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 07:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Je hebt er nu niks meer aan maar je mag zo'n tablet gewoon nemen als je last hebt van maagzuur tussendoor. Liefst minimaal 2 uur ertussen maar voor een keertje is het ook geen ramp als dat wat korter is hoor.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 10:40 schreef elamanilo het volgende:
Ahhh, daarom bleef die kennis van ons hier maar benadrukken dat ie z'n zoon naar die ontdekkingsreiziger had vernoemd, omdat ie zelf ook kapitein is en zulks.. Hij was bang dat we anders vast dachten dat ie fan zou zijn van die zangerAnyway, zodra iemand dat dus gaat benadrukken, dan weet ik nu dat ie gewoon stiekem fan is van die zanger
En nu ik ook, dank u!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 11:16 schreef Kuukske het volgende:
Ik doe de deur dicht. *BAM*...
Fijn, zit ik daar mee in m'n hoofd de rest van de dag.
Waar? Ik heb momenteel wat op de bovenkant van mijn vingers en voeten zitten... ik denk door droogte i.c.m. irritatie. Ik smeer nu met nivea & vaseline en het is al afgenomen :-)quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 09:14 schreef silliegirl het volgende:
Ik word wakker hier en ik zit onder de jeukende bultjes!
Hier ga ik toch maar even voor bellen geloof ik, dit is wel heel irritant (en maf..)
Dat heeft niet zoveel met bultjes te maken maar vooral met jeuk. Jeuk op handpalmen en voetzolen krijg je idd van verminderde leverfunctie.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 11:27 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Waar? Ik heb momenteel wat op de bovenkant van mijn vingers en voeten zitten... ik denk door droogte i.c.m. irritatie. Ik smeer nu met nivea & vaseline en het is al afgenomen :-)
VK zei mij trouwens dat het verder geen kwaad kan, zolang het maar niet in je handpalm of voetzool zit, want dat zou dan duiden op verminderde werking van de lever.
Vooral op mijn borst, buik en rug/nek. Maar goed ik heb dus flink ingesmeerd en 't is nu weggetrokken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 11:27 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Waar? Ik heb momenteel wat op de bovenkant van mijn vingers en voeten zitten... ik denk door droogte i.c.m. irritatie. Ik smeer nu met nivea & vaseline en het is al afgenomen :-)
VK zei mij trouwens dat het verder geen kwaad kan, zolang het maar niet in je handpalm of voetzool zit, want dat zou dan duiden op verminderde werking van de lever.
Ik heb jaren gehoord als ik mijn eigen naam noemde: '.... paint your pictures about how it's gonna be'. (Dan weten jullie wel hoe ik heetquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 11:16 schreef Kuukske het volgende:
Ik doe de deur dicht. *BAM*...
Fijn, zit ik daar mee in m'n hoofd de rest van de dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |