abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156902570
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 18:51 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Toen stond je zeker te juichen en schreef je de dag erna dat het beter voor Nederland was zeker.
Nee, ik zat toen nog op de middelbare school.

En juichen? Allerminst.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_156902707
Blij dat iemand anders de kastanjes uit het vuur haalt
pi_156902774
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 18:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, ik zat toen nog op de middelbare school.

WTF, ik was er altijd van overtuigd dat jij een 50+ -er was. :D
pi_156902849
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 19:05 schreef Ludd het volgende:

[..]

Deze is al vroeg verzuurd. :D
pi_156902874
Een walgelijke daad. Het is te hopen dat ze deze dader heel lang opbergen en dat de politica het overleeft.
pi_156902914
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 19:05 schreef Ludd het volgende:

[..]

Nee joh. Ik was 16 toen Pim neer werd geknald.
pi_156903089
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 19:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee joh. Ik was 16 toen Pim neer werd geknald.
4 havo?
I´m back.
pi_156903194
Brrr. :o

Maarreh, ergens is het toch ook wel een luxepositie voor de linkse Nederlander om zich druk te kunnen maken over hoe hoog de PVV in de peilingen staat, ipv. over aanslagen zoals deze of zoals die van Breivik.
pi_156903406
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 19:19 schreef Igen het volgende:

Maarreh, ergens is het toch ook wel een luxepositie voor de linkse Nederlander om zich druk te kunnen maken over hoe hoog de PVV in de peilingen staat, ipv. over aanslagen zoals deze of zoals die van Breivik.
Het blijft echter wel belangrijk om er voor te waken dat de linksen, hoe irritant ze soms ook zijn, gevrijwaard blijven van fysiek geweld. Dat dát niet wederzijds is laten we maar even varen.
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 19:27:48 #110
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_156903409
quote:

links is altijd al rechts aan het plagen ..

zo lang links alleen bezig is om rechts dwars te zitten , dan zullen de oplossingen die van rechts komen nooit er door komen omdat links dat wil verzinnen , maar als ze dat verzinnen is links in een keer rechts en dan gaat het weer van voor af aan
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_156903529
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 19:27 schreef RAVW het volgende:

[..]

zo lang links alleen bezig is om rechts dwars te zitten , dan zullen de oplossingen die van rechts komen nooit er door komen omdat links dat wil verzinnen , maar als ze dat verzinnen is links in een keer rechts en dan gaat het weer van voor af aan
Praat je nu over de strijd tussen jouw handen, hersenhelften of beide?
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 19:32:44 #112
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_156903547
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 19:31 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Praat je nu over de strijd tussen jouw handen, hersenhelften of beide?
politiek :)
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
pi_156903718
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 19:27 schreef RAVW het volgende:

[..]

Sorry, maar ik snap niet dat je dit kunt zeggen in de context van je eerdere reactie waarin je aangaf dat de burgers zich niet gehoord voelen en allerlei problematiek op zich af zien komen zoals de participatiewet of de afname van sociale huurwoningen.

Dit komt echt vooral uit de rechtse koker hoor.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_156903759
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 19:08 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

_O-
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 19:46:51 #115
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_156903936
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 19:39 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Sorry, maar ik snap niet dat je dit kunt zeggen in de context van je eerdere reactie waarin je aangaf dat de burgers zich niet gehoord voelen en allerlei problematiek op zich af zien komen zoals de participatiewet of de afname van sociale huurwoningen.

Dit komt echt vooral uit de rechtse koker hoor.
vele besluiten komen nu ook van rechts helaas ( eerder het kapitalisme )
maar dat zal altijd zo blijven geld is een veel te krachtig wapen
pi_156904003
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 19:08 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Ik ben hier niet degene die loopt te janken dat het land naar de klote gaat en onze welvaart en cultuur te grabbel wordt gegooid.
pi_156904114
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 19:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik ben hier niet degene die loopt te janken dat het land naar de klote gaat en onze welvaart en cultuur te grabbel wordt gegooid.
Ik constateer slechts. En ik constateer tevens een milde irritatie bij de politiek, de media en het gros van de journalisten. Laatstgenoemde een groep waar jij ooit toe hoopt te behoren als ik andere berichtenplaatsers mag geloven.
pi_156904191
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 19:52 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Ik constateer slechts. En ik constateer tevens een milde irritatie bij de politiek, de media en het gros van de journalisten. Laatstgenoemde een groep waar jij ooit toe hoopt te behoren als ik andere berichtenplaatsers mag geloven.
Wat voor irritatie?

En van hopen is geen sprake.
pi_156904369
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 19:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat voor irritatie?
Die iritatie die je proeft als de oude media geconfronteerd wordt met een ingelicht publiek. Een publiek dat niet meer een journalist, die niet verder komt dan het nawauwelen van de mening van een tanende gevestigde orde, accepteert.
quote:
En van hopen is geen sprake.
Misschien had ik dit beter moeten duiden: Journalist van een medium dat meer dan drie man en een paardekop trekt.
pi_156904558
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 20:00 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Die iritatie die je proeft als de oude media geconfronteerd wordt met een ingelicht publiek. Een publiek dat niet meer een journalist, die niet verder komt dan het nawauwelen van de mening van een tanende gevestigde orde, accepteert.
Ik bespeur eerlijk gezegd geen irritatie. Het vluchtelingenvraagstuk wordt door de meeste media uitstekend opgepakt, waarbij er aandacht is voor zowel voor- als tegenstanders. Met name de Volkskrant is goed bezig.

quote:
Misschien had ik dit beter moeten duiden: Journalist van een medium dat meer dan drie man en een paardekop trekt.
Tsja, ook dan is er geen sprake van hopen.
pi_156904703
Duitsers sporen echt niet joh.
VW, WK en nu dit, en nog meer dingen die niet op het nieuws zijn gekomen.
Nazi's zijn het! In hart, ziel en nieren!
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_156904991
Tja, mensen komen slechts in verzet. Zo riep een politicus in ons land ook op mensen in verzet te komen.

Daarnaast zijn er veel nieuwsbronnen die constant haatzaaien richting vluchtelingen, met vaag nieuws zonder geloofwaardige bronvermelding. Ik noem een AD.NL en Telegraaf.NL en Geestijl trouwens.
pi_156905055
quote:

Wat nu, de extreem-rechtsen bedanken dat ze geen aanslagen plegen in Nederland?
pi_156905225
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 20:19 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Wat nu, de extreem-rechtsen bedanken dat ze geen aanslagen plegen in Nederland?
Het grootste probleem lijkt mij in Nederland, aangezien extreem rechts hier niet aan het moorden is geslagen, gematigd en dik gesubsidieërt main-stream links zoals Volkert. Vooralsnog valt daar meer terrein te winnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')