Nee, ik zat toen nog op de middelbare school.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:51 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Toen stond je zeker te juichen en schreef je de dag erna dat het beter voor Nederland was zeker.
WTF, ik was er altijd van overtuigd dat jij een 50+ -er was.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik zat toen nog op de middelbare school.
Deze is al vroeg verzuurd.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:05 schreef Ludd het volgende:
[..]
WTF, ik was er altijd van overtuigd dat jij een 50+ -er was.
Nee joh. Ik was 16 toen Pim neer werd geknald.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:05 schreef Ludd het volgende:
[..]
WTF, ik was er altijd van overtuigd dat jij een 50+ -er was.
4 havo?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee joh. Ik was 16 toen Pim neer werd geknald.
Het blijft echter wel belangrijk om er voor te waken dat de linksen, hoe irritant ze soms ook zijn, gevrijwaard blijven van fysiek geweld. Dat dát niet wederzijds is laten we maar even varen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:19 schreef Igen het volgende:
Brrr.
Maarreh, ergens is het toch ook wel een luxepositie voor de linkse Nederlander om zich druk te kunnen maken over hoe hoog de PVV in de peilingen staat, ipv. over aanslagen zoals deze of zoals die van Breivik.
links is altijd al rechts aan het plagen ..quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:19 schreef Igen het volgende:
Brrr.
Maarreh, ergens is het toch ook wel een luxepositie voor de linkse Nederlander om zich druk te kunnen maken over hoe hoog de PVV in de peilingen staat, ipv. over aanslagen zoals deze of zoals die van Breivik.
Praat je nu over de strijd tussen jouw handen, hersenhelften of beide?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:27 schreef RAVW het volgende:
[..]
links is altijd al rechts aan het plagen ..
zo lang links alleen bezig is om rechts dwars te zitten , dan zullen de oplossingen die van rechts komen nooit er door komen omdat links dat wil verzinnen , maar als ze dat verzinnen is links in een keer rechts en dan gaat het weer van voor af aan
politiekquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:31 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Praat je nu over de strijd tussen jouw handen, hersenhelften of beide?
Sorry, maar ik snap niet dat je dit kunt zeggen in de context van je eerdere reactie waarin je aangaf dat de burgers zich niet gehoord voelen en allerlei problematiek op zich af zien komen zoals de participatiewet of de afname van sociale huurwoningen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:27 schreef RAVW het volgende:
[..]
links is altijd al rechts aan het plagen ..
zo lang links alleen bezig is om rechts dwars te zitten , dan zullen de oplossingen die van rechts komen nooit er door komen omdat links dat wil verzinnen , maar als ze dat verzinnen is links in een keer rechts en dan gaat het weer van voor af aan
vele besluiten komen nu ook van rechts helaas ( eerder het kapitalisme )quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Sorry, maar ik snap niet dat je dit kunt zeggen in de context van je eerdere reactie waarin je aangaf dat de burgers zich niet gehoord voelen en allerlei problematiek op zich af zien komen zoals de participatiewet of de afname van sociale huurwoningen.
Dit komt echt vooral uit de rechtse koker hoor.
Ik ben hier niet degene die loopt te janken dat het land naar de klote gaat en onze welvaart en cultuur te grabbel wordt gegooid.quote:
Ik constateer slechts. En ik constateer tevens een milde irritatie bij de politiek, de media en het gros van de journalisten. Laatstgenoemde een groep waar jij ooit toe hoopt te behoren als ik andere berichtenplaatsers mag geloven.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben hier niet degene die loopt te janken dat het land naar de klote gaat en onze welvaart en cultuur te grabbel wordt gegooid.
Wat voor irritatie?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:52 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Ik constateer slechts. En ik constateer tevens een milde irritatie bij de politiek, de media en het gros van de journalisten. Laatstgenoemde een groep waar jij ooit toe hoopt te behoren als ik andere berichtenplaatsers mag geloven.
Die iritatie die je proeft als de oude media geconfronteerd wordt met een ingelicht publiek. Een publiek dat niet meer een journalist, die niet verder komt dan het nawauwelen van de mening van een tanende gevestigde orde, accepteert.quote:
Misschien had ik dit beter moeten duiden: Journalist van een medium dat meer dan drie man en een paardekop trekt.quote:En van hopen is geen sprake.
Ik bespeur eerlijk gezegd geen irritatie. Het vluchtelingenvraagstuk wordt door de meeste media uitstekend opgepakt, waarbij er aandacht is voor zowel voor- als tegenstanders. Met name de Volkskrant is goed bezig.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:00 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Die iritatie die je proeft als de oude media geconfronteerd wordt met een ingelicht publiek. Een publiek dat niet meer een journalist, die niet verder komt dan het nawauwelen van de mening van een tanende gevestigde orde, accepteert.
Tsja, ook dan is er geen sprake van hopen.quote:Misschien had ik dit beter moeten duiden: Journalist van een medium dat meer dan drie man en een paardekop trekt.
Wat nu, de extreem-rechtsen bedanken dat ze geen aanslagen plegen in Nederland?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:19 schreef Igen het volgende:
Brrr.
Het grootste probleem lijkt mij in Nederland, aangezien extreem rechts hier niet aan het moorden is geslagen, gematigd en dik gesubsidieërt main-stream links zoals Volkert. Vooralsnog valt daar meer terrein te winnen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Wat nu, de extreem-rechtsen bedanken dat ze geen aanslagen plegen in Nederland?
De dader heeft al aangegeven wat zijn motief was: Het beleid van de burgemeesterschapskandidaat m.b.t. immigratie. De dader was dus tegen het beleid, anders had hij wel vluchtelingen aangevallen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:24 schreef Physsic het volgende:
Ah, de dader was dus 'tegen vluchtelingen'?
Bij het NOS kwam het op mij nogal onduidelijk over wat nou het motief was.
De dader "zou" dus in rechts-extreme kringen verkeerd hebben in de jaren negentig.quote:19:21 Uhr: Der Reker-Attentäter Frank S. soll nach Informationen des „Kölner Stadt-Anzeiger“ Sympathisant der rechtsextremistischen „Freiheitlichen Deutschen Arbeiterpartei“ (FAP) gewesen sein, die im Februar 1995 verboten wurde. Dem Vernehmen nach wird dies momentan auch von den Ermittlern geprüft, die den Messerangriff aufklären sollen. Gemeinsam mit einigen der Neonazis soll S. in den 1990er Jahren bei Gedenkmärschen für den Hitler-Stellvertreter Rudolf Heß in Fulda und Luxemburg gewesen sein, berichten Kenner der Szene.
Rechtsradikales Attentat auf OB-Kandidatin in Köln: Täter Frank S. offenbar Sympathisant der rechtsextremistischen FAP | Köln - Kölner Stadt-Anzeiger - Lesen Sie mehr auf:
http://www.ksta.de/koeln/(...)18.html#plx628951674
Ernstig letsel blijf je altijd meedragen. Het is helaas nagenoeg onmogelijk om gevolgschade te verhalen op de dader. Het is iets waar je mee moet leren leven. Been there and still doing that.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:32 schreef deedeetee het volgende:
Ik hoop wel dat die arme vrouw nog goed herstellen kan van haar letsel. Zo'n groot mes in je buik dat geeft hele nare, erg pijnlijke verwondingen. Zo ver mijn kennis reikt is ze daar nog heel lang zoet mee.![]()
Ik had er best mee kunnen leven als ze Klaas in Oranje een stevige trap onder zijn gat hadden gegeven maar dit is echt iets dat niet voor herhaling vatbaar is.
Ze moet er haast wel slecht aan toe zijn.![]()
Politici bashen is best leuk maar dit is helemaal niet leuk.
Is er al bekend of hij politiek actief was.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:26 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
De dader heeft al aangegeven wat zijn motief was: Het beleid van de burgemeesterschapskandidaat m.b.t. immigratie. De dader was dus tegen het beleid, anders had hij wel vluchtelingen aangevallen.
zie post #128quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:37 schreef Buster24 het volgende:
[..]
Is er al bekend of hij politiek actief was.
Ik weet er alles van. Sterkte.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:35 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Ernstig letsel blijf je altijd meedragen. Het is helaas nagenoeg onmogelijk om gevolgschade te verhalen op de dader. Het is iets waar je mee moet leren leven. Been there and still doing that.
De wond in haar hals was levensbedreigend.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:32 schreef deedeetee het volgende:
Ik hoop wel dat die arme vrouw nog goed herstellen kan van haar letsel. Zo'n groot mes in je buik dat geeft hele nare, erg pijnlijke verwondingen.
Tuurlijk kun jij wel een huis krijgen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:17 schreef RAVW het volgende:
Als jij al jaren bezig ben om een huis te krijgen en het gaat niet omdat er geen huizen zijn , maar een gelukzoeker kan binnen 1 dag een huis krijgen in je stad ....
Vind ik het niet gek dat er dan mensen in actie komen , ja en sommige die gaan daar wat verder in ..
Maar als je en mes in je darmen hebt gehad is dat echt niet best hoor. Dat blijft heel lang pijnlijk en hoe denk je dat t met eten en drinken gaat ? Vroeger was het een zekere dood nu meestal niet maar maar wel een doffe ellende. Ze heeft t overleeft maar hoe haar kwaliteit van leven wordt is nog maar de vraag.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:44 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
De wond in haar hals was levensbedreigend.
Nee, dat hoor je mij ook niet zeggen dat dit geen ernstige wond kan zijn, echter in dit geval was het de steekwond in haar hals, waarbij de luchtpijp geraakt werd, die voor een levensbedreigende situatie zorgde.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:48 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Maar als je en mes in je darmen hebt gehad is dat echt niet best hoor. Dat blijft heel lang pijnlijk en hoe denk je dat t met eten en drinken gaat ? Vroeger was het een zekere dood nu meestal niet maar maar wel een doffe ellende. Ze heeft t overleeft maar hoe haar kwaliteit van leven wordt is nog maar de vraag.
quote:Der Angreifer stach Henriette Reker mit dem Messer (30 bis 40 Zentimeter) in den Hals. Die Luftröhre wurde verletzt.
Mijn ervaring is dat afgescheurde/doorgesneden buikspieren best wel lastig zijn en kunnen leiden tot rugklachten, en dan nog wat meer.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:48 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Maar als je en mes in je darmen hebt gehad is dat echt niet best hoor. Dat blijft heel lang pijnlijk en hoe denk je dat t met eten en drinken gaat ? Vroeger was het een zekere dood nu meestal niet maar maar wel een doffe ellende. Ze heeft t overleeft maar hoe haar kwaliteit van leven wordt is nog maar de vraag.
Dat kan ik me best voorstellen, daar ben je mooi klaar mee.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:52 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat afgescheurde/doorgesneden buikspieren best wel lastig zijn en kunnen leiden tot rugklachten.
Ik zie ook constant berichten dat de meeste asielzoekers hoog opgeleid zouden zijn.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:17 schreef Kosmoproleet het volgende:
Tja, mensen komen slechts in verzet. Zo riep een politicus in ons land ook op mensen in verzet te komen.
Daarnaast zijn er veel nieuwsbronnen die constant haatzaaien richting vluchtelingen, met vaag nieuws zonder geloofwaardige bronvermelding. Ik noem een AD.NL en Telegraaf.NL en Geestijl trouwens.
Dat is nogal een understatement.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:39 schreef DrDentz het volgende:
Dit is niet de juiste manier om de vluchtelingencrisis te bestrijden.
Bron?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik zie ook constant berichten dat de meeste asielzoekers hoog opgeleid zouden zijn.
Dat er vooral gezinnen uit Syrië komen.
quote:
Eén iemand met een vreemde schatting, maar dat bepaalt blijkbaar toch het beeld.quote:'70 procent hoogopgeleid'
Ook de Stichting voor Vluchteling-Studenten, UAF, wil dat er een actieplan komt, maar dan nationaal. "Onder Syrische studenten zijn relatief veel hoogopgeleiden, zij willen graag doorstuderen en werken op hoog niveau in Nederland", zegt Albert de Voogd van UAF, die schat dat 70 procent van het aantal vluchtelingen hoogopgeleid is.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:49 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
[..]
Eén iemand met een vreemde schatting, maar dat bepaalt blijkbaar toch het beeld.
Verder kan ik niet zoveel vinden eigenlijk van dat soort beweringen.quote:"Onder Syrische studenten zijn relatief veel hoogopgeleiden, zij willen graag doorstuderen en werken op hoog niveau in Nederland"
De directeur van het COA zei dat grosso modo een derde academisch is opgeleid, nog een derde middelbaar, en weer een derde laag. Maakt verder eigenlijk ook niet veel uit, een Syrisch diploma is niet één-op-één vergelijkbaar met een Nederlands diploma. Daarnaast moeten er mensen uit Polen overkomen om in de kassen te werken, dus waarom zouden Syriërs dat niet kunnen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
[..]
Verder kan ik niet zoveel vinden eigenlijk van dat soort beweringen.
Ik voorzie problemen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:55 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
In Duitsland is net een nieuwe studie uitgekomen, 80% van de vluchtelingen heeft geen opleiding, waarvan de mensen uit de oorlogsgebieden zelfs 87%.
55% is trouwens onder de 25 jaar.
http://www.faz.net/aktuel(...)ildung-13842158.html
ik zelf heb een groot huis ( sociaal huur ( bijna 600 euro en inkomen van 1300 euro ) zo sociaal noem ik die huren ook niet meer hoor ... ik hoeft niet weg hier maar voor mensen die wel een huis willen hebben is er een wachttijd van 8 jaar en dat is dan niet eerlijk als zo'n asielzoeker gelijk een huis krijgtquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:45 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Tuurlijk kun jij wel een huis krijgen.
Nee, niet onmiddelijk een gesubsidieerde corporatiewoning op een mooie plek voor een laag bedrag.
Dat is sowieso een verdorven systeem.'
In de rest van de wereld schaam je jezelf de ogen uit de kop als je in een sociale huurwoning zit.
Maar in NL aast iedereen op zo`n huis
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |