Of je drukt gewoon youtube op playquote:Op zondag 1 november 2015 19:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Of er moet een zender zijn die de homo top100 op oudjaarsdag gaat uitzenden.

Tja, Q music.. dat zegt al genoeg he?quote:Op zaterdag 7 november 2015 12:55 schreef Homdeck het volgende:
Ik zit even die top 1000 van Q music die morgen begint door te lezen maar manmanman![]()
Iets zegt mij dat de gemiddelde stemmer 15 is.

Wel Fix you op 1quote:Op zaterdag 7 november 2015 12:55 schreef Homdeck het volgende:
Ik zit even die top 1000 van Q music die morgen begint door te lezen maar manmanman![]()
Iets zegt mij dat de gemiddelde stemmer 15 is.

Teletekstquote:NPO 3
22.30-01.35 uur NACHT VAN DE POPMUZIEK 2015
Jaarlijks terugkerend programma met
Matthijs van Nieuwkerk en Leo Blokhuis.
In de tiende editie overladen Matthijs
en Leo de kijkers weer met muzikale
anekdotes en concertfragmenten uit het
rijke archief van Fenno Werkman.
Aandacht voor o.a. de samenwerking
tussen zangeres Peggy Lee en Toots
Thielemans,het eerste optreden van de
Alabama Shakes in Amsterdam,de band
Taste met de gitaarlegende Rory
Gallagher,britpop van Pulp,het 50 jaar
oude My Generation van The Who en de
dit jaar overleden B.B.King.

Oh, leuk!quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:09 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Volgens mij is de nacht van de popmuziek of iets dergelijks.
Wel met het gouden duo.

net begonnen. Altijd leuk als opwarmertje vd T2000quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:09 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Volgens mij is de nacht van de popmuziek of iets dergelijks.
Wel met het gouden duo.

Jup. Daar zullen ze vast eindigen met de band waarmee ze hier begonnen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
net begonnen. Altijd leuk als opwarmertje vd T2000

ik ga proberen af en toe te posten. Zit mobiel. Zocht al het topic van vorig jaar maar zonder succes.quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup. Daar zullen ze vast eindigen met de band waarmee ze hier begonnen.
TV / [NPO3] Nacht van de Popmuziek (22.45 - 01.35)
Hier verder.

Ach het is nu nog niet op het tempo van 30 december rond 10 uur.quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
ik ga proberen af en toe te posten. Zit mobiel. Zocht al het topic van vorig jaar maar zonder succes.

Dat is correct, vrijdag 20 november om 20.35 uur. De deelnemers zijn Gerard Ekdom & Shirma Rouse, Cor Bakker & Jelka van Houten en Peter Buwalda & Sef.quote:Op zondag 8 november 2015 18:51 schreef methodmich het volgende:
De quiz is volgens mij op vrijdag de 20e dit jaar.

Twintig. Vijftien uit een keuzelijst, vijftal eigen keuzes. Dat is in elk geval de laatste paar jaar zo.quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Op hoeveel nummers kan (binnenkort) gestemd worden? 10 of 15?

Dank je.quote:Op dinsdag 10 november 2015 22:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Twintig. Vijftien uit een keuzelijst, vijftal eigen keuzes. Dat is in elk geval de laatste paar jaar zo.

Huh, waarom zo vroeg al?quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:11 schreef Homdeck het volgende:
Wordt een wekker zetten dit jaar, de start is 25 december om 9 uur.

Omdat ze minder nummers willen afkappen waarschijnlijk. Of omdat ze meer gezellige oliebolbakverhaaltjes willen voorlezen natuurlijk.quote:

hallo, ik luister nu de Top2000 tijdens de voorbereidingen van het kerstdiner /carequote:Op zondag 15 november 2015 22:11 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Omdat ze minder nummers willen afkappen waarschijnlijk. Of omdat ze meer gezellige oliebolbakverhaaltjes willen voorlezen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |