Zo ook 'Jealousy'.quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind die onbekende Queenpareltjes vaak veel leuker dan hun gelikte hits. Al heeft Jazz sowieso wel een goed basisniveau, zeker een van mijn favoriete albums van ze.
Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik losse songtitels niet ken maar ik geloof je graag.quote:
Ik vind hem als gitarist wel goed hoor, zangkwaliteiten matig ja.quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:55 schreef Evertjan het volgende:
BB King is maar een overschatte blues artiest
Er zijn betere bijv Sam Baker en Gurf Morlixquote:Op zaterdag 7 november 2015 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind hem als gitarist wel goed hoor, zangkwaliteiten matig ja.
Niet mijn genre.quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Er zijn betere bijv Sam Baker en Gurf Morlix
Beter dan Oasis?quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pulp is de beste band uit de britpopgolf.
Ja, ook beter dan Blur.
Dat is natuurlijk geen britpop.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:01 schreef Evertjan het volgende:
Gorrilaz is mijn favo brit-pop band of telt dat niet mee??
Hij kan wel vermoeiend zijn. Laat m lekker achter de schermen hangenquote:Op zaterdag 7 november 2015 22:57 schreef Bronson het volgende:
Wat blijft die Fenno een hondsirritant figuur dat hij al bij de eerste toon als een bezetene josti moet gaan rondhuppelen. Met zn derderangs hippie jasje.
Dit staat bij mij al sinds jaar en dag in mijn top 5 aller tijdenquote:Op zaterdag 7 november 2015 23:01 schreef Karina het volgende:
Iemand al wat aangevraagd?
Dit is wel wat voor mexicano.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |