Die komt er ook wel, WD is gewoon opgezet als een nieuw IP.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:31 schreef DKUp het volgende:
Ik blijf het apart vinden dat de volgende Watch Dogs nog niet officieel is aangekondigd. Watch Dogs is namelijk ontzettend veel verkocht. Het spel is matig tot goed te noemen.
Hopelijk komt er een vervolg, die wel uitstekend is grafisch, verhaal en gameplay-technisch.
Alleen al door Ezio vind ik deel 1 beter. Wat een douche was dat.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Assassin's Creed 1 was nou ook niet echt fantastisch te noemen, maar deel 2 fixte alles wat mis was met deel 1
Ik heb er ook helemaal niks mee. Met geen enkele ubisoft game overigens.quote:
Ook niet met Splinter Cell? Blacklist was erg goed. En het is jammer dat er geen Brothers in Arms games meer gemaakt worden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 16:36 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik heb er ook helemaal niks mee. Met geen enkele ubisoft game overigens.
Ass Reet XDquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:11 schreef Yi-Long het volgende:
Ass Creed 2 was geweldig. Een van mijn favoriete games last-gen.
Moeten ze even remasteren voor PS4.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:11 schreef Yi-Long het volgende:
Ass Creed 2 was geweldig. Een van mijn favoriete games last-gen.
Wil je de controls lezen dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:45 schreef StateOfMind het volgende:
Ik had bij Bol.com Alien Isolation (nieuw, en dus niet gebruikt) besteld en bij thuiskomst lag ie op de mat.
Echter zit er geen boekje/blaadje in het doosje.
Die hoort er wel in te zitten neem ik aan? I
Zo te zien alleen nietszeggende papiertjes of een pre-order bonus maar die actie zal wel vervallen zijn.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:45 schreef StateOfMind het volgende:
Ik had bij Bol.com Alien Isolation (nieuw, en dus niet gebruikt) besteld en bij thuiskomst lag ie op de mat.
Echter zit er geen boekje/blaadje in het doosje.
Die hoort er wel in te zitten neem ik aan? I
Nee, maar als ik een product koop wil ik het complete product hebben, inclusief alles wat er in en bij hoort.quote:
Niet overal zitten boekjes bij toch?quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee, maar als ik een product koop wil ik het complete product hebben, inclusief alles wat er in en bij hoort.
Vaak niet idd, maar dan zit er wel vaak een of meerdere inlays in, en nu helemaal niks, dat vond ik eigenlijk wel vreemd, omdat er altijd wel íets in zit.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Niet overal zitten boekjes bij toch?
Ik heb de normale versie, niet de Nostromo Edition.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:11 schreef Vault111Survivor het volgende:
Klopt inderdaad.
Maar heb je echt de versie waar alleen Alien Isolation op staat? Staat er niks anders op de voorkant van het hoesje?
Ging me meer om die Nostromo Edition. Ja dan heb je helaas een kale versie zonder boekjes etcquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb de normale versie, niet de Nostromo Edition.
Op de voorkant staan verder nog aan de rechterkant onder elkaar 'Game of the year 2014 Playstation Official Magazine UK', 'Best game 2014 Pocketlint', '***** The Guardian.com' en '***** Empire'.
Ik heb er ¤28,99 voor betaald bij Bol, die van ¤47,99 is de Nostromo Edition. Dat was me wat te gortig.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:34 schreef Vault111Survivor het volgende:
[..]
Ging me meer om die Nostromo Edition. Ja dan heb je helaas een kale versie zonder boekjes etcBij de Nostromo Edition krijg je dan nog een voucher met een code voor een dlc.
Maar nieuw bij Bol gekocht? Waarom niet veel goedkoper bij een andere shop? 47,99 euro is toch wel aardig wat voor zo'n game. Hier kan je zien of je hem goedkoper kan kopen: http://www.budgetgaming.nl/game-profile/alien:+isolation_PS4.html
Ah dat valt al mee inderdaad. Ik zie de normale helemaal niet staan joh.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb er ¤28,99 voor betaald bij Bol, die van ¤47,99 is de Nostromo Edition. Dat was me wat te gortig.
Die eerste nacht is fucking creepyquote:Op woensdag 21 oktober 2015 00:29 schreef Tortugal het volgende:
Begonnen aan Dying Light. En jezus, die eerste nacht
Ik zat totaal verkrampt op de bankquote:Op woensdag 21 oktober 2015 00:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Die eerste nacht is fucking creepy
Je vergeet nog een paar games:quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Fallout 4 in de plus natuurlijk.
Zijn er serieus nog mensen ouder dan 12 die die CoD flater games blijven kopen?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:09 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je vergeet nog een paar games:
Star Wars Battlefront, Uncharted TNDC, COD BLOPS 3, Just Cause 3, NMS en Rime
This is for the players![]()
!
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:55 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Zijn er serieus nog mensen ouder dan 12 die die CoD flater games blijven kopen?
Hotline Miami voor maar ¤3quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sale!
https://psprices.com/region-nl/index?platform=PS4
In mijn ogen nog steeds de beste indies ever.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 14:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hotline Miami voor maar ¤3![]()
Als je hem nu nog niet koopt
Oh, en Hotline Miami 2 voor maar ¤6. Die kan ik dan mooi kopen
Ik vond de Beta van Blops 3 uiterst vermakelijk. Ik speel COD voor tussendoorquote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:55 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Zijn er serieus nog mensen ouder dan 12 die die CoD flater games blijven kopen?
Volgende week pas toch?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Die kolere SF beta is ook een keer online
Naja ik kan erin komen , en op twitch ook een aantal kanaaltjesquote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Volgende week pas toch?
Gauw even inloggen, krijg je alle Halloween costumes voor USF4 gratis.
Ja ik zie het nu, vanavond ook maar even kijken hoe R. Mika speelt.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Naja ik kan erin komen , en op twitch ook een aantal kanaaltjes
als het gebroken is mogelijk geen garantiequote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:38 schreef Typisch het volgende:
Ik heb zo'n Sony Gold headset, maar hij is kapot aan de scharniertjes. Hoe lang heb je garantie op die dingen?
jij ook, maar toch waardeer ik jequote:
Okay. Moet ik even uitzoeken welke site ik hem vandaan had.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als het gebroken is mogelijk geen garantie
Maar ik had er 2 jaar garantie opzitten
Het is na Ezio nooit meer goed gekomen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:08 schreef MMaRsu het volgende:
Ja vooral allemaal Assassins Creed kopen voor 60 euro, die vorige was ook zo'n geweldig product idd.
Was gewoon een prima game? Alleen niet zo'n sterk verhaal.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:08 schreef MMaRsu het volgende:
Ja vooral allemaal Assassins Creed kopen voor 60 euro, die vorige was ook zo'n geweldig product idd.
Een week na de release ofzo waren die glitches en bugs wel weg.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:03 schreef MMaRsu het volgende:
Een prima game? Uhm nee.
Als ze bij de NOS zelfs een stukje uitzenden dat Assassins Creed Unity een spel is wat vol met bugs en fouten zit, dan weet je gewoon dat ze bij Ubisoft de boel lopen te verstieren.
Half klare games uitbrengen die op day one 2/3 patches krijgen is naast het feit dat het tegenwoordig heel normaal schijnt te zijn, not okay imo. De game is gewoon half af, zit nog vol met fouten en word gewoon de winkel ingegooid.
Daarnaast rust Ubisoft op zijn louweren en brengt elk jaar dezelfde game uit met een iets ander sausje. Dezelfde fouten en problemen als in Assassins Creed 2 zijn nog steeds in de game.
Maargoed als iemand de game wil kopen be my guest, ik blijf VER vandaan bij Ubisoft games these days ( EA net zo goed.. )
Moest net weer 3 keer een missie opnieuw doen omdat mijn lantaarn niet meer aanging en ik hem niet meer bij kon vullen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 18:28 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Was gewoon een prima game? Alleen niet zo'n sterk verhaal.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:06 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Een week na de release ofzo waren die glitches en bugs wel weg.
Call of Duty en Fifa worden in een ander sausje uitgegeven, deze games worden tenminste met liefde gemaakt.
Haal dan een goed spel ipv AC. Er zijn de laatste tijd zoveel topgames uitgekomen die je nu voor een prikkie kan oppikken!quote:The real fault is ours. The companies release what we'll buy, and we still love these big-budget games. Luckily, we can save them with one simple step. Stop preordering. These billion-dollar companies don't need funding to support development. All the preorder bonuses, collectors editions, exclusive advance unlocks, and the incredible hype that builds up game releases more than space launches? It's all designed to distract you from deciding if a game is worth your money. Even the most ridiculously rapidly updating series still manages only one entry per year. No need to preorder. All we have to do is be patient and wait one week and we'll be able see if a new game is worth spending money on.
And after a few years of that, it will be.
En over een paar weken weer zeuren op Bethesda omdat hun games ook standaard met bugs uitkomenquote:
quote:
Ze hadden het beter PS Indie kunnen noemenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:26 schreef PBateman1978 het volgende:
En volgende week weer indies gejank!
Bethesda games zitten altijd vol bugs, maar bij andere uitgevers is het not donequote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:24 schreef PirE het volgende:
[..]
En over een paar weken weer zeuren op Bethesda omdat hun games ook standaard met bugs uitkomen.
Ik speelde Unity in december en ik had weinig last van bugs. Op de release was net een drama en ik zie nu eigenlijk alleen maar positieve reviews.quote:
als ze nou black flag erbij doen dan kunnen we dubbel jankenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:26 schreef PBateman1978 het volgende:
En volgende week weer indies gejank!
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:29 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
als ze nou black flag erbij doen dan kunnen we dubbel janken
Far Cry 4 is een goeie game. Hij is nu in de aanbieding bij Nedgame voor 28¤quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:11 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ik wil far cry 4 nog wel halen als ie goedkoper wordt, verder eens met de boycot.
Ik ben op het moment ook bezig met een mijn eerste eigen huisje dus echt geen tijd voor meer dan een beetje Destinyquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Normaal gezien zou ik die nieuwe halen maar ga binnenkort verhuizen haal hem in December wel.
Ik speel Fifa een paar potjes tussendoor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 02:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik ben op het moment ook bezig met een mijn eerste eigen huisje dus echt geen tijd voor meer dan een beetje Destiny
Ik ook, met name zorgt dit voor een stukje bewustwording hoe gelukkig ik ben als ik het niet speel. Wat een drama kan Fifa zijn zeg, teh horror.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 02:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik speel Fifa een paar potjes tussendoor.
PES halen, dan zit je op de bank te genieten van het prachtige spelletje voetbalquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ook, met name zorgt dit voor een stukje bewustwording hoe gelukkig ik ben als ik het niet speel. Wat een drama kan Fifa zijn zeg, teh horror.
Zo'n grote hekel heb ik er ook weer niet aanquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
PES halen, dan zit je op de bank te genieten van het prachtige spelletje voetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |