En over een paar weken weer zeuren op Bethesda omdat hun games ook standaard met bugs uitkomenquote:
quote:
Ze hadden het beter PS Indie kunnen noemenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:26 schreef PBateman1978 het volgende:
En volgende week weer indies gejank!
Bethesda games zitten altijd vol bugs, maar bij andere uitgevers is het not donequote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:24 schreef PirE het volgende:
[..]
En over een paar weken weer zeuren op Bethesda omdat hun games ook standaard met bugs uitkomen.
Ik speelde Unity in december en ik had weinig last van bugs. Op de release was net een drama en ik zie nu eigenlijk alleen maar positieve reviews.quote:
als ze nou black flag erbij doen dan kunnen we dubbel jankenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:26 schreef PBateman1978 het volgende:
En volgende week weer indies gejank!
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:29 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
als ze nou black flag erbij doen dan kunnen we dubbel janken
Far Cry 4 is een goeie game. Hij is nu in de aanbieding bij Nedgame voor 28¤quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:11 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ik wil far cry 4 nog wel halen als ie goedkoper wordt, verder eens met de boycot.
Ik ben op het moment ook bezig met een mijn eerste eigen huisje dus echt geen tijd voor meer dan een beetje Destinyquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Normaal gezien zou ik die nieuwe halen maar ga binnenkort verhuizen haal hem in December wel.
Ik speel Fifa een paar potjes tussendoor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 02:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik ben op het moment ook bezig met een mijn eerste eigen huisje dus echt geen tijd voor meer dan een beetje Destiny
Ik ook, met name zorgt dit voor een stukje bewustwording hoe gelukkig ik ben als ik het niet speel. Wat een drama kan Fifa zijn zeg, teh horror.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 02:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik speel Fifa een paar potjes tussendoor.
PES halen, dan zit je op de bank te genieten van het prachtige spelletje voetbalquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ook, met name zorgt dit voor een stukje bewustwording hoe gelukkig ik ben als ik het niet speel. Wat een drama kan Fifa zijn zeg, teh horror.
Zo'n grote hekel heb ik er ook weer niet aanquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
PES halen, dan zit je op de bank te genieten van het prachtige spelletje voetbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |