Te klein als in te kort? Of te smal?quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:30 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Gisteren alle maat 56 uit de commode gehaald en vervangen door 62. Truitjes 62 zijn nog te groot, maar broeken 62 passen of zijn alweer te klein, dus ik gok dat de 68 ook binnenkort wel uit de kast mag...

ze had op de echo al lange benen en nu nog steeds. En grote voeten ook; bij die broekjes met voetjes eraan zijn de voetjes altijd te klein.
 ze had op de echo al lange benen en nu nog steeds. En grote voeten ook; bij die broekjes met voetjes eraan zijn de voetjes altijd te klein.

N. zat 4 weken in 50, daarna 6 weken in 56. Dus het kan nogquote:Op maandag 19 oktober 2015 10:30 schreef Malteser het volgende:
Zat M. wel lang in 50 dan Kwak? Of ook niet? Twix is 5 weken maar 50 past nog steeds prima. Dus ik vrees voor al mijn mooie jumpsuits in 56 straks.

Nooit 50 gedragenquote:Op maandag 19 oktober 2015 10:30 schreef Malteser het volgende:
Zat M. wel lang in 50 dan Kwak? Of ook niet? Twix is 5 weken maar 50 past nog steeds prima. Dus ik vrees voor al mijn mooie jumpsuits in 56 straks.

quote:Op maandag 19 oktober 2015 08:25 schreef Kwazy_s3xy het volgende:
[..]
Kazylief, er is wat haast geboden, kun je even komen kijken wat ik je vraag aan noden?
Of hou je echt niet meer van mij
En moet ik verder zonder jij?
OUD / OUD Secret Santa 2015 Waar niets is wat het lijkt. Of toch wel?
 Ik kom al!
 Ik kom al!  

Dit!quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:57 schreef LuDann het volgende:
Ik zou kijken of de jumpsuitjes in 56 al passen, Malteser. Die lijken aan het hangertje vaak groter dan ze zijn op je baby.
 )
) 

. Gelukkig!
. Gelukkig!Heb ik toevallig gisteren gedaan! Maar hij verzoop er nog in. En alles ligt op volgorde van grootte in zijn kast (dus niet op maat). Want van die maten klopt niet altijd alles.quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:57 schreef LuDann het volgende:
Ik zou kijken of de jumpsuitjes in 56 al passen, Malteser. Die lijken aan het hangertje vaak groter dan ze zijn op je baby.

Gelukkig zijn er 3 pakjes onderwegquote:Op maandag 19 oktober 2015 11:18 schreef Cassandra87 het volgende:
G. Zit qua romper en trui tussen 44 en 50 in. Broekjes maat 50/56
Hij is heel smalletjes. Maar hij zit nog maar 50 gr van zijn geboortegewicht af dus dat schiet op

Nu hopen dat ze wat minder last krijgt dan de vorige keer..
 Nu hopen dat ze wat minder last krijgt dan de vorige keer..

In de groeiapp van het CB!quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:27 schreef Malteser het volgende:
Andere vraag: waarin plotten jullie de groeicurves die jullie hier altijd plaatsen? Ik heb nu mooi een getekende curve in zijn groeiboekje maar wil 'm ook wel digitaal.

verder draagt hij ook veel 56 nu.
 verder draagt hij ook veel 56 nu.

F. is een halve cm groter, en even zwaar, en past ook nog in broekjes maat 50. Het gaat denk ik ook om de verhouding romp/beenlengte. Truitjes worden te kort (driekwartmouwencroptopquote:Op maandag 19 oktober 2015 11:23 schreef Malteser het volgende:
Oké, er is dus nog hoop voor de jumpsuits in 56 en 62. Gelukkig!
[..]
En voor mijn gevoel is Twix niet zo klein (4200 gram nu bij 52,5 cm).
 ). Suits in 56 zijn nog wat ruim, maar als ik ze nu niet aantrek zijn ze straks veel te snel te klein
). Suits in 56 zijn nog wat ruim, maar als ik ze nu niet aantrek zijn ze straks veel te snel te klein  . De meeste broekjes zijn hier trouwens standaard te wijd, dus ik koop gewoon geen broekjes meer...
. De meeste broekjes zijn hier trouwens standaard te wijd, dus ik koop gewoon geen broekjes meer...

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lengte:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ah oké. Ik pas gewoon regelmatig even, komt goed!quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:44 schreef mousemicky het volgende:
[..]
F. is een halve cm groter, en even zwaar, en past ook nog in broekjes maat 50. Het gaat denk ik ook om de verhouding romp/beenlengte. Truitjes worden te kort (driekwartmouwencroptop). Suits in 56 zijn nog wat ruim, maar als ik ze nu niet aantrek zijn ze straks veel te snel te klein
. De meeste broekjes zijn hier trouwens standaard te wijd, dus ik koop gewoon geen broekjes meer...
 ! Nooit gedacht maar als het aan mij ligt draagt 'ie voorlopig alleen suits
! Nooit gedacht maar als het aan mij ligt draagt 'ie voorlopig alleen suits  .
.

als twix nu 1 maat blijft voorlopen op G.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:52 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ah oké. Ik pas gewoon regelmatig even, komt goed!
En suits! Nooit gedacht maar als het aan mij ligt draagt 'ie voorlopig alleen suits
.

Fijn, hč? R heeft maar heel sporadisch iets anders aan.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:52 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ah oké. Ik pas gewoon regelmatig even, komt goed!
En suits! Nooit gedacht maar als het aan mij ligt draagt 'ie voorlopig alleen suits
.

en hij was zo leuk!
 en hij was zo leuk!  

Vanmorgen hielprik en gehoortest. Geslaagd!
 Vanmorgen hielprik en gehoortest. Geslaagd!  

even rustig genieten van elkaar als dat lukt
 even rustig genieten van elkaar als dat lukt  
  hij past nu wel beter in 50, soms nog in een rekbare 44. Broekjes wel 50, maar sommige modellen zakken van zn kont
 hij past nu wel beter in 50, soms nog in een rekbare 44. Broekjes wel 50, maar sommige modellen zakken van zn kont  dat ik m uit bed haal en zn sokken+broek in bed blijven hangen :'D de rompers 50/56 blijven waaaay to big
 dat ik m uit bed haal en zn sokken+broek in bed blijven hangen :'D de rompers 50/56 blijven waaaay to big  

voor de goede nachten en samen aan de ontbijttafel zitten.
 voor de goede nachten en samen aan de ontbijttafel zitten. 

.
.

Die kon je in je zak steken dus!quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens de gastouder heeft hij dat van zijn vader, Cho.
En lekker knuffelen tijdens werktijd..

.
.

Echt!! Ook fijn in de draagdoek. Jammer alleen dat Twix veel kleertjes in maat 62 krijgt van visite. In die maat heb ik nog weinig suits maar al wel veel klerenquote:Op maandag 19 oktober 2015 12:03 schreef -Spring het volgende:
[..]
Fijn, hč? R heeft maar heel sporadisch iets anders aan.
 .
.

Ik las van beneden naar boven en dacht even dat het ging over dingen in gaatjes stoppen, maar pfiewquote:Op maandag 19 oktober 2015 14:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens de gastouder heeft hij dat van zijn vader, Cho.
En lekker knuffelen tijdens werktijd..

quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:08 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ik las van beneden naar boven en dacht even dat het ging over dingen in gaatjes stoppen, maar pfiew

Ik val even schaamteloos binnen. Waar vind ik maat 50 rompers? Hier alleen 50/56 en daar verzuipt E vaak in. En 44 wordt echt te klein...quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:41 schreef Malteser het volgende:
Oeh, mooie I.
Estrys wat rust, fijn.
Pinq herfstvakantie, heerlijk!
Cocci, nice! Doe mij zo'n schoonmoeder.
Cholula,
Hier rompers maat 50. Maat 50/56 is ook nog te groot.
Maar hij groeit goed Cassandra, dus G. heeft mazzel.

Hema! De overslag rompers hebben enkele maten. Verkrijgbaar in 44, 50, 56 en 62.quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:26 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik val even schaamteloos binnen. Waar vind ik maat 50 rompers? Hier alleen 50/56 en daar verzuipt E vaak in. En 44 wordt echt te klein...

even langs de Hema dus! Thnxquote:Op maandag 19 oktober 2015 15:33 schreef Malteser het volgende:
[..]
Hema! De overslag rompers hebben enkele maten. Verkrijgbaar in 44, 50, 56 en 62.

Ik kom juist om in de 62-suits. In 68 heb ik nog nauwelijks iets.quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:44 schreef Malteser het volgende:
[..]
Echt!! Ook fijn in de draagdoek. Jammer alleen dat Twix veel kleertjes in maat 62 krijgt van visite. In die maat heb ik nog weinig suits maar al wel veel kleren.

Wie verzint zo'n print?quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:42 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik kom juist om in de 62-suits. In 68 heb ik nog nauwelijks iets.
Dit is mn lievelings atm.
[ link | afbeelding ]
Radijsjes
 (Wel leuk hoor!)
 (Wel leuk hoor!)

Die gekke Zwøden.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:56 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Wie verzint zo'n print?(Wel leuk hoor!)

Maar madam kan voorlopig weer even vooruit. Ik had mijn moeder een berichtje gestuurd dat ik nieuwe kleding ging halen. Ze was zelf in de stad met een vriendin en toen ik thuiskwam lagen er twee tasjes met kleding die we van haar en haar vriendin hebben gekregen. Leek wel kerst.
 Maar madam kan voorlopig weer even vooruit. Ik had mijn moeder een berichtje gestuurd dat ik nieuwe kleding ging halen. Ze was zelf in de stad met een vriendin en toen ik thuiskwam lagen er twee tasjes met kleding die we van haar en haar vriendin hebben gekregen. Leek wel kerst.   

Ik heb er 6 liggen die je zo over mag nemen voor ¤0,50 p/s? Wit en grijs. Foto's staan in V&A...quote:

Oohquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:42 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik kom juist om in de 62-suits. In 68 heb ik nog nauwelijks iets.
Dit is mn lievelings atm.
[ link | afbeelding ]
Radijsjes

mafferd!
 mafferd!

Overal en nergens een beetje. Knotknetter, musjes, marktplaats en wat fb-groepen, oa jumpsuits en co.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:20 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ooh
Waar haal jij zoal de jumpsuits?

Erg he, ik heb er ook een aantal van DUNS die echt heel groot vallen. Terwijl ik ook een paar van die jumpsuitjes van de HEMA en de V&D heb in 62 waar ze eigenlijk alweer uit aan het groeien is.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:28 schreef kazy het volgende:
Oja die maten.. Heb nu een hele rits van die boxpakjes in de kast hangen die veeeel te lang blijken, maar wel 62 cm zijn volgens het label.
 Maar ook kraamtranen las ik in Z&G. Das dan weer minder. Hoop dat het alweer wat beter gaat.
 Maar ook kraamtranen las ik in Z&G. Das dan weer minder. Hoop dat het alweer wat beter gaat. Superschattig pakje.
 Superschattig pakje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |