Te klein als in te kort? Of te smal?quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:30 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Gisteren alle maat 56 uit de commode gehaald en vervangen door 62. Truitjes 62 zijn nog te groot, maar broeken 62 passen of zijn alweer te klein, dus ik gok dat de 68 ook binnenkort wel uit de kast mag...
N. zat 4 weken in 50, daarna 6 weken in 56. Dus het kan nogquote:Op maandag 19 oktober 2015 10:30 schreef Malteser het volgende:
Zat M. wel lang in 50 dan Kwak? Of ook niet? Twix is 5 weken maar 50 past nog steeds prima. Dus ik vrees voor al mijn mooie jumpsuits in 56 straks.
Nooit 50 gedragenquote:Op maandag 19 oktober 2015 10:30 schreef Malteser het volgende:
Zat M. wel lang in 50 dan Kwak? Of ook niet? Twix is 5 weken maar 50 past nog steeds prima. Dus ik vrees voor al mijn mooie jumpsuits in 56 straks.
quote:Op maandag 19 oktober 2015 08:25 schreef Kwazy_s3xy het volgende:
[..]
Kazylief, er is wat haast geboden, kun je even komen kijken wat ik je vraag aan noden?
Of hou je echt niet meer van mij
En moet ik verder zonder jij?
OUD / OUD Secret Santa 2015 Waar niets is wat het lijkt. Of toch wel?
Dit!quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:57 schreef LuDann het volgende:
Ik zou kijken of de jumpsuitjes in 56 al passen, Malteser. Die lijken aan het hangertje vaak groter dan ze zijn op je baby.
Heb ik toevallig gisteren gedaan! Maar hij verzoop er nog in. En alles ligt op volgorde van grootte in zijn kast (dus niet op maat). Want van die maten klopt niet altijd alles.quote:Op maandag 19 oktober 2015 10:57 schreef LuDann het volgende:
Ik zou kijken of de jumpsuitjes in 56 al passen, Malteser. Die lijken aan het hangertje vaak groter dan ze zijn op je baby.
Gelukkig zijn er 3 pakjes onderwegquote:Op maandag 19 oktober 2015 11:18 schreef Cassandra87 het volgende:
G. Zit qua romper en trui tussen 44 en 50 in. Broekjes maat 50/56
Hij is heel smalletjes. Maar hij zit nog maar 50 gr van zijn geboortegewicht af dus dat schiet op
In de groeiapp van het CB!quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:27 schreef Malteser het volgende:
Andere vraag: waarin plotten jullie de groeicurves die jullie hier altijd plaatsen? Ik heb nu mooi een getekende curve in zijn groeiboekje maar wil 'm ook wel digitaal.
F. is een halve cm groter, en even zwaar, en past ook nog in broekjes maat 50. Het gaat denk ik ook om de verhouding romp/beenlengte. Truitjes worden te kort (driekwartmouwencroptopquote:Op maandag 19 oktober 2015 11:23 schreef Malteser het volgende:
Oké, er is dus nog hoop voor de jumpsuits in 56 en 62. Gelukkig!
[..]
En voor mijn gevoel is Twix niet zo klein (4200 gram nu bij 52,5 cm).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lengte:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah oké. Ik pas gewoon regelmatig even, komt goed!quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:44 schreef mousemicky het volgende:
[..]
F. is een halve cm groter, en even zwaar, en past ook nog in broekjes maat 50. Het gaat denk ik ook om de verhouding romp/beenlengte. Truitjes worden te kort (driekwartmouwencroptop). Suits in 56 zijn nog wat ruim, maar als ik ze nu niet aantrek zijn ze straks veel te snel te klein
. De meeste broekjes zijn hier trouwens standaard te wijd, dus ik koop gewoon geen broekjes meer...
als twix nu 1 maat blijft voorlopen op G.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:52 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ah oké. Ik pas gewoon regelmatig even, komt goed!
En suits! Nooit gedacht maar als het aan mij ligt draagt 'ie voorlopig alleen suits
.
Fijn, hč? R heeft maar heel sporadisch iets anders aan.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:52 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ah oké. Ik pas gewoon regelmatig even, komt goed!
En suits! Nooit gedacht maar als het aan mij ligt draagt 'ie voorlopig alleen suits
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |