Die kon je in je zak steken dus!quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens de gastouder heeft hij dat van zijn vader, Cho.
En lekker knuffelen tijdens werktijd..
Echt!! Ook fijn in de draagdoek. Jammer alleen dat Twix veel kleertjes in maat 62 krijgt van visite. In die maat heb ik nog weinig suits maar al wel veel klerenquote:Op maandag 19 oktober 2015 12:03 schreef -Spring het volgende:
[..]
Fijn, hè? R heeft maar heel sporadisch iets anders aan.
Ik las van beneden naar boven en dacht even dat het ging over dingen in gaatjes stoppen, maar pfiewquote:Op maandag 19 oktober 2015 14:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens de gastouder heeft hij dat van zijn vader, Cho.
En lekker knuffelen tijdens werktijd..
quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:08 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ik las van beneden naar boven en dacht even dat het ging over dingen in gaatjes stoppen, maar pfiew
Ik val even schaamteloos binnen. Waar vind ik maat 50 rompers? Hier alleen 50/56 en daar verzuipt E vaak in. En 44 wordt echt te klein...quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:41 schreef Malteser het volgende:
Oeh, mooie I.![]()
Estrys wat rust, fijn.
Pinq herfstvakantie, heerlijk!
Cocci, nice! Doe mij zo'n schoonmoeder.
Cholula,
Hier rompers maat 50. Maat 50/56 is ook nog te groot.
Maar hij groeit goed Cassandra, dus G. heeft mazzel.
Hema! De overslag rompers hebben enkele maten. Verkrijgbaar in 44, 50, 56 en 62.quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:26 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik val even schaamteloos binnen. Waar vind ik maat 50 rompers? Hier alleen 50/56 en daar verzuipt E vaak in. En 44 wordt echt te klein...
even langs de Hema dus! Thnxquote:Op maandag 19 oktober 2015 15:33 schreef Malteser het volgende:
[..]
Hema! De overslag rompers hebben enkele maten. Verkrijgbaar in 44, 50, 56 en 62.
Ik kom juist om in de 62-suits. In 68 heb ik nog nauwelijks iets.quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:44 schreef Malteser het volgende:
[..]
Echt!! Ook fijn in de draagdoek. Jammer alleen dat Twix veel kleertjes in maat 62 krijgt van visite. In die maat heb ik nog weinig suits maar al wel veel kleren.
Wie verzint zo'n print?quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:42 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik kom juist om in de 62-suits. In 68 heb ik nog nauwelijks iets.
Dit is mn lievelings atm.![]()
[ link | afbeelding ]
Radijsjes
Die gekke Zwøden.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:56 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Wie verzint zo'n print?(Wel leuk hoor!)
Ik heb er 6 liggen die je zo over mag nemen voor ¤0,50 p/s? Wit en grijs. Foto's staan in V&A...quote:
Oohquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:42 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik kom juist om in de 62-suits. In 68 heb ik nog nauwelijks iets.
Dit is mn lievelings atm.![]()
[ link | afbeelding ]
Radijsjes
Overal en nergens een beetje. Knotknetter, musjes, marktplaats en wat fb-groepen, oa jumpsuits en co.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:20 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ooh![]()
Waar haal jij zoal de jumpsuits?
Erg he, ik heb er ook een aantal van DUNS die echt heel groot vallen. Terwijl ik ook een paar van die jumpsuitjes van de HEMA en de V&D heb in 62 waar ze eigenlijk alweer uit aan het groeien is.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:28 schreef kazy het volgende:
Oja die maten.. Heb nu een hele rits van die boxpakjes in de kast hangen die veeeel te lang blijken, maar wel 62 cm zijn volgens het label.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |