SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Altijd al een zwak voor Denemarken gehad, en nog nooit op de Faroer eilanden geweest. Lijkt me mooi voor een vakantie, maar voor een marathon niet zo. Ik denk dat de grootsheid, de eindeloos lange wegen me opbreken.![]()
De Faroer Eilanden zijn ongetwijfeld prachtig, maar geen denken aan dat ik daar ook maar een euro naar toe breng zolang ze daar de Grindadráp nog steeds als nationale traditie koesteren
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Doe maar niet
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik ben zojuist weer dichter bij mijn wedstrijdgewicht gekomen door met mijn blauwe teennagel in de badmat te prikken. Nagel is er in zijn geheel afgescheurd, tot aan de nagelriem.![]()
![]()
Ook maar is beginnen met posten. Zit al 21 jaar op badminton en speel op een respectabel niveau. Afgelopen februari vader geworden en moet nu mijn trainingsavonden delen met mijn vrouw, die ook badmintont. Vandaar dat badminton op een wat lager pitje staat en ik sinds enkele weken het hardlopen opgepakt.
Merk dat ik een redelijke badisconditie heb, maar hardlopen is toch een hele andere tak van sport met een heel andere belasting dan badminton. Is zeker even wennen nog.
Ben nu nog zonder enig idee of plan aan het lopen, tot nu toe tussen de 5 en 10 km. Wil graag van het voorjaar wat 5 of 10 km wedstrijden gaan lopen (badmintoncompetitie loopt tot eind januari). Wie weet daarna is gaan toewerken naar een halve marathon en misschien wel ooit een marathon, who knows!
Heb nog geen officiele pr's, alleen onofficiele volgens smashrun, 23:48 op de 5 en 50:33 op de 10. Hoop van het voorjaar de 10 binnen drie kwartier te doen en de 5 richting de 20 minuten grens te brengen. Maar wellicht is dat nog wat optimistisch 😂![]()
Welkom Dyprax. Je doelen klinken me lekker ambitieus, maar je bent aan je tijden te zien al behoorlijk rap.![]()
Dit is inderdaad de beste methode om op gewicht te komen......quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 11:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ben zojuist weer dichter bij mijn wedstrijdgewicht gekomen door met mijn blauwe teennagel in de badmat te prikken. Nagel is er in zijn geheel afgescheurd, tot aan de nagelriem.![]()
Tip: volgende keer een schaartje gebruiken, dan is het verlies wat minder pijnlijk.....![]()
![]()
Moet zeggen dat ik wel waarde hecht aan tradities en cultuur. Mits het voor mij op een ethische manier gebeurt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 11:18 schreef Guppyfriend het volgende:
De Faroer Eilanden zijn ongetwijfeld prachtig, maar geen denken aan dat ik daar ook maar een euro naar toe breng zolang ze daar de Grindadráp nog steeds als nationale traditie koesteren
Dit goed geschreven artikel doet me denken aan hoe buitenstaanders over onze Zwarte Piet oordelen:
http://www.mappingmegan.c(...)-islands-grindadrap/![]()
Hoe zwaar was die nagel?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 11:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ben zojuist weer dichter bij mijn wedstrijdgewicht gekomen door met mijn blauwe teennagel in de badmat te prikken. Nagel is er in zijn geheel afgescheurd, tot aan de nagelriem.
Ik ben de hele week al aan het vreten.![]()
Ik heb schoenmaat 47 en dikke tenen dus je kan het je voorstellen. En dan al dat bloed ook nog.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe zwaar was die nagel?
Ik ben de hele week al aan het vreten.![]()
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik wel waarde hecht aan tradities en cultuur. Mits het voor mij op een ethische manier gebeurt.
Dit goed geschreven artikel doet me denken aan hoe buitenstaanders over onze Zwarte Piet oordelen:
http://www.mappingmegan.c(...)-islands-grindadrap/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar om een beetje on-topic te blijvendenken jullie dat er morgen nog NL'ers de OS-limit gaan halen op de M?
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 17-10-2015 12:30:12 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ambities moeten er zijn! En cliche, maar toch: zolang je het maar rustig opbouwt en naar het lichaam luistert..quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 11:41 schreef Dyprax het volgende:
Heb nog geen officiele pr's, alleen onofficiele volgens smashrun, 23:48 op de 5 en 50:33 op de 10. Hoop van het voorjaar de 10 binnen drie kwartier te doen en de 5 richting de 20 minuten grens te brengen. Maar wellicht is dat nog wat optimistisch 😂Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]Ik ben erg benieuwd naar Michel Butter... ik zag een filmpje over hoe hij zich voorbereidde in Kenya en hij kwam erg relaxed en gefocused op mij over....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar om een beetje on-topic te blijvendenken jullie dat er morgen nog NL'ers de OS-limit gaat halen op de M?
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
[..]Nageeye zegt voor 2:09 of misschien zelfs 2:08 te gaan, dat zou echt briljant zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar om een beetje on-topic te blijvendenken jullie dat er morgen nog NL'ers de OS-limit gaat halen op de M?
Zijn trainingsmaatjes in Ethiopië denken dat hij zelfs onder de 2:05 zou kunnen, dat lijkt me voorlopig wat te hoog gegrepen.
Ik ben vooral benieuwd naar Tsegaye Mekonnen, die met 2:04.32 vorig jaar in Dubai de op drie na snelste debuutmarathon ooit liep.
Die OS-limiet zou in principe voor minstens 1 of 2 Nederlanders moeten lukken, maar als Butter gewoon helemaal fit is moet 3 ook zeker kunnen.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Ik houd me eigenlijk niet veel bezig met topatleten. De namen ken ik van hier.En wat namen die ik in de uitslagen zie staan van de regionale loopjes.
![]()
[..]Naief en optimistisch denk ik dat Abdi, Chalid en Michel het alledrie kunnen. Maar er zal vast bij één van de drie iets misgaan. Ik hoop toch minstens op 2!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar om een beetje on-topic te blijvendenken jullie dat er morgen nog NL'ers de OS-limit gaan halen op de M?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
heywoodu
![]()
Vooral bij Nageeye hoef je daar niet naief over te zijn denk ikquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:40 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Naief en optimistisch denk ik dat Abdi, Chalid en Michel het alledrie kunnen. Maar er zal vast bij één van de drie iets misgaan. Ik hoop toch minstens op 2!
Dit jaar al halve marathons in 1:03.59 (Egmond), 1:02.40 (Rome) en 1:02.56 (Olomouc). In de laatste maanden alleen de 10 mijl in Tilburg gelopen in 46:40, qua prestatie vergelijkbaar met een marathon in 2:12.30 (en die 10 mijl was uiteraard geen piekmoment).
Choukoud liep dit jaar HM's in 1:05.06 (Egmond), 1:02.52 (CPC), 1:02.31 (Venlo, slechts 2 weken na de CPC) en 1:05.25 (Zwolle). In de afgelopen maanden hetzelfde als Nageeye, alleen de 10 mijl in Tilburg en zelfs in exact dezelfde tijd. Lijkt me veelbelovend.
Ik maak me meer zorgen om Butter, 1:05.50 in Venlo en 1:05.26 in Breda. Wel lastig vergelijken verder, want na de marathon in Rotterdam heeft hij alleen een paar baanwedstrijden op 5km (3 keer) en 10km (1 keer) gelopen, de Dam-tot-Dam met flink wat kilometers voor de start al als "marathonsimulatie" en dus 2 weken geleden de halve in Breda.
Ik ga voor Nageeye (2:09.30), Choukoud (2:10.30), Butter (2:12.00)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Maar Michel Butter heeft het al een keer gedaan en is een echte dieselquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vooral bij Nageeye hoef je daar niet naief over te zijn denk ik
Dit jaar al halve marathons in 1:03.59 (Egmond), 1:02.40 (Rome) en 1:02.56 (Olomouc). In de laatste maanden alleen de 10 mijl in Tilburg gelopen in 46:40, qua prestatie vergelijkbaar met een marathon in 2:12.30 (en die 10 mijl was uiteraard geen piekmoment).
Choukoud liep dit jaar HM's in 1:05.06 (Egmond), 1:02.52 (CPC), 1:02.31 (Venlo, slechts 2 weken na de CPC) en 1:05.25 (Zwolle). In de afgelopen maanden hetzelfde als Nageeye, alleen de 10 mijl in Tilburg en zelfs in exact dezelfde tijd. Lijkt me veelbelovend.
Ik maak me meer zorgen om Butter, 1:05.50 in Venlo en 1:05.26 in Breda. Wel lastig vergelijken verder, want na de marathon in Rotterdam heeft hij alleen een paar baanwedstrijden op 5km (3 keer) en 10km (1 keer) gelopen, de Dam-tot-Dam met flink wat kilometers voor de start al als "marathonsimulatie" en dus 2 weken geleden de halve in Breda.
Ik ga voor Nageeye (2:09.30), Choukoud (2:10.30), Butter (2:12.00)Ik denk juist dat bij lastige omstandigheden, hij er het beste mee om kan gaan.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
heywoodu
![]()
Ja puur het feit dat hij al eens 2:09 heeft gelopen geeft me wel hoop voor Butter, als hij maar heel blijftquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar Michel Butter heeft het al een keer gedaan en is een echte dieselIk denk juist dat bij lastige omstandigheden, hij er het beste mee om kan gaan.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Als ER sport op FOK! hoor je wel wat te weten natuurlijk hequote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:50 schreef Quoi het volgende:
heywoodu, jij studeert 'marathonlopers'?![]()
Maar serieus: ik vind atletiek een van de mooiste sporten en ik vind het altijd leuk om resultaten van de toplopers te analyseren
Ja, ik zag hetquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ER sport op FOK! hoor je wel wat te weten natuurlijk he![]()
Maar serieus: ik vind atletiek een van de mooiste sporten en ik vind het altijd leuk om resultaten van de toplopers te analyserenMaar dan nog: die tijden zo uit je mouw schudden, dat moet je ook maar kunnen.
![]()
heywoodu
![]()
http://www.all-athletics.com/quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:55 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja, ik zag hetMaar dan nog: die tijden zo uit je mouw schudden, dat moet je ook maar kunnen.
Vraagje:
Ik ben bang een beetje overtraind te gaan raken als ik blijf doen wat ik de afgelopen weken heb gedaan, dus er moet even een rem op.
Waar doe ik dan goed aan?
- Een training overslaan?
- Kortere afstanden lopen?
- Minder hard lopen?
- Andere dingen?
Minder hard lijkt me sowieso minimale vereiste, maar Is dat genoeg, of moet ik ook de afstand verkorten en/of de frequentie verlagen?
Oh en meer slapen doe ik ook al een tijdje, dus daar wilde ik gewoon mee doorgaan. Niet te veel maar gewoon proberen de 8 uur per nacht te halen.
Iemand hier een visie op?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik zou eerst maar proberen minder hard te gaan een weekje, en als dat niet genoeg is de afstand inkorten. Helemaal precies kan toch niemand zeggen wat het beste werkt voor jouw lichaam, lijkt me (of iemand moet jou heeel goed kennen...)quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:41 schreef Murmeli het volgende:
Minder hard lijkt me sowieso minimale vereiste, maar Is dat genoeg, of moet ik ook de afstand verkorten en/of de frequentie verlagen?Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
sterker worden, meer oefeningen = geen overbelastingquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:41 schreef Murmeli het volgende:
Vraagje:
Ik ben bang een beetje overtraind te gaan raken als ik blijf doen wat ik de afgelopen weken heb gedaan, dus er moet even een rem op.
- Minder hard lopen?
- Andere dingen?
Minder hard lijkt me sowieso minimale vereiste, maar Is dat genoeg, of moet ik ook de afstand verkorten en/of de frequentie verlagen?
Oh en meer slapen doe ik ook al een tijdje, dus daar wilde ik gewoon mee doorgaan. Niet te veel maar gewoon proberen de 8 uur per nacht te halen.
Iemand hier een visie op?
en een goede cooling down en warming up![]()
Ik zou beginnen met een logboek bijhouden met je ochtendpols, aantal uren slaap en welke training je gedaan hebt en hoe dat ging en hoe zwaar je het van één tot tien vond. Eventueel ook nog een cijfer van één tot tien voor hoe moe je was toen je opstond. Vaak helpt dat erg bij het in kaart brengen van je wekelijkse belasting en dan kom je er vanzelf achter waar je eventueel aanpassingen moet doen. Als je rustpols een dag na een zware training hoger is, is dat normaal, maart als hij de volgende dag niet weer zakt of als je sowieso een oplopende trend ziet daarin, is dat een teken dat je misschien overtraind aan het raken bent. Voor nu zou ik gewoon zeggen dat je nog moe bent van je halve marathon, bij mij heeft dat ook wel eens ruim 3 weken aangehouden..quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:41 schreef Murmeli het volgende:
Vraagje:
- Minder hard lopen?
- Andere dingen?
Iemand hier een visie op?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Voor alle geďnteresseerden, een interview met Michel Butter over zijn ambities, marathonvoorbereiding en haptonomie (waar ik nog nooit van gehoord had) op de website van NRC. Interessant om te lezen dat zo'n topatleet beseft dat hij nooit een grote marathonwedstrijd zal winnen, maar desondanks barst van de ambities. Ik hoop dat hij het redt onder de limiet te lopen morgen.![]()
Ik kan niet aanvoelen hoe zwaar je benen zijn en/of hoe makkelijk het ging, maar op basis van je kilometers en het tempo tov andere maanden (fijn toch, dat Smashrun) zou ik niet zeggen dat je te veel doet. Tuurlijk, de afgelopen 7 dagen deed je 50 km, dat is net niks, maar nooit verder dan 14 km, en elke keer met een dag rust er tussen. En daarvoor een rustigere periode. (Dus die 50 is ook een beetje vertekend)quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:41 schreef Murmeli het volgende:
Vraagje:
Ik ben bang een beetje overtraind te gaan raken als ik blijf doen wat ik de afgelopen weken heb gedaan (..)
Ik zou zelf eerder een training overslaan dan minder ver lopen, maar dat is een persoonlijke voorkeur. Kortom: 't Komt we goed schatje.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Verslagje van vandaag. (Zuidlaardermarktloop 10km)
De wekker ging al om 05:15. Niet voor het hardlopen maar ik moest werken kwam ik van de week achter terwijl ik dacht dat ik vrij had gevraagd. Maar goed ik kon tot een uur of 9 werken en moest dan echt weg, gelukkig was dat geen probleem alleen natuurlijk niet de ideale voorbereiding op de dag zelf van de Zuidlaardermarktloop.
Met 3 vrienden stond ik aan de start. We waren ruim op tijd en hadden nog tijd zat om even warm te lopen. Tijdens het warmlopen spraken we nog even een vrijwilliger (Gijso) en die vertelde ons dat het evenement bijna niet door zou gaan wegens te weinig vrijwilligers. Ik vroeg hoe hij heette en zei dat ik wel even zou roepen als ik langs hem zou lopen.
Ondanks dat we ruim op tijd waren stonden we toch best wel laat in het startvak en stonden we ergens middenin van de ongeveer 1000 deelnemers. Totaal niet ideaal voor de tijd die ik in gedachten had voor de 10km namelijk onder de 45 minuten.
Toen het startschot klonk ben ik direct rechts van de weg gaan lopen en heb voor ik bij de startstreep kwam al aardig wat mensen kunnen inhalen. Het plan was rustig aan te beginnen en tweede rondje te versnellen, het waren namelijk 2 rondjes van 5km en de 5km startte tegelijk met de 10km.
De eerste 1-2 kilometers was vooral veel slalommen om de andere deelnemers heen. Erg vervelend als je er soms niet langs kon maar daar doe je zo weinig aan. Iets na het 4km bord zag ik de vrijwilliger Gijs en zei dat hij goed bezig was! Mooie glimlach op zijn gezicht
Het eerste rondje zat er toen op en ik zag op het bord dat ik iets in de 22:30+ had over 5km en ik dacht, nou nou ik moet nu niet ergens iets laten liggen en besloot te versnellen. Inmiddels was de straat een stuk leger omdat de 5km gefinished was. Ik zag 2 deelnemers voor mij en probeerde daar naar toe te lopen. Dat lukte helaas niet.
2e rondje Gijs weer gespot en weer gegroetDe laatste kilometer heb ik nog weer iets kunnen versnellen waardoor mijn eindtijd (bruto: 42:53) en (netto 42:34) was.
Kortom: heerlijk gelopen en super tevreden over mijn tijd. Nu kan ik weer een nieuw doel verzinnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wauw, wat snel KolonelBroodje!
Drie Nederlanders onder 2:11 zou mooi zijn
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2015 14:39:45 ]![]()
Ik denk dat ik nu ook nog niet overtraind ben hoor, maar merk dat ik voorzichtig moet doen. Hartslag Was net bij rustig lopen vrij hoog en ik had erg veel moeite met op gang komen. En ik word moe wakker en kan, als ik geen wekker zet, eindeloos slapen.
Morgen en maandag loop ik sowieso niet en dan kijk ik dinsdag even hoe ik me voel. Of ik met de groep mee ga en rustiger loop of dat ik zelf een rustig echt klein rondje doe. Met de groep is sowieso nooit minder dan 9 km en de intervallen gaan niet echt langzamer dan 5.30 ofzo. Dat kan wel maar dan houd ik iedereen op.
Thanks allemaal voor t meedenken, ga ermee aan de slag!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
@Murmeli, ik weet natuurlijk niet echt hoe de rest van je leven eruit ziet, maar bij mij is het ook vaak een combinatie van factoren. Je hebt net een halve marathon gelopen, de blaadjes vallen van de bomen en misschien ben je ook nog wel druk met werk of zijn er andere dingen die energie kosten. Zelf zou ik misschien een paar dagen rust nemen en daarna wel weer gaan lopen, maar niet zwaar trainen. Dus gewoon wat kortere afstanden, even wat minder snelheidswerk totdat je merkt dat het weer beter gaat. Goed dat je op tijd pas op de plaats maakt!![]()
Lekker buiten gespeeld in Lommel![]()
Leuk groepje met wat ultra runners, prima weertje en mooie omgeving.
Als iemand nog een bezigheid zoekt voor het laatste weekend van november:
http://lommeltrail.com/
Aanrader
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Netjes, op naar de 40!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:33 schreef KolonelBroodje het volgende:
Wow ik zie nu dat je ook de tussentijden van het rondje kan zien.
Dit noem ik nog eens stabiel lopen
[ afbeelding ]It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Heel ruim onder je streeftijd! Netjes, en dat na zo vroeg opstaan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:33 schreef KolonelBroodje het volgende:
Wow ik zie nu dat je ook de tussentijden van het rondje kan zien.
Dit noem ik nog eens stabiel lopen
[ afbeelding ]
Murmeli, misschien een training overslaan? Gewoon een avondje rust. En ik denk dat Gogo gelijk heeft.![]()
Naast medailles heb ik inmiddels ook een behoorlijke collectie bidons bij elkaar gesprokkeld, ontdek ik tijdens het opruimen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Leuke aanbieding met zo'n huisje ook!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:19 schreef Guard het volgende:
Lekker buiten gespeeld in Lommel![]()
Leuk groepje met wat ultra runners, prima weertje en mooie omgeving.
Als iemand nog een bezigheid zoekt voor het laatste weekend van november:
http://lommeltrail.com/
Aanrader![]()
Gebrek aan training en geld is hier een probleem, maar ik ga hem onthouden voor volgend jaar![]()
![]()
Thanks (en wyccie ook dus). Ja, werk is ook druk en daarbuiten soms ook wel. Denk dat ik dan inderdaad dinsdag gewoon zelf even een klein stukje rustig loop en dan kijk ik donderdag even of ik weer zin heb in intervallen en dan loop ik even achterin mee.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:03 schreef Gogo83 het volgende:
@Murmeli, ik weet natuurlijk niet echt hoe de rest van je leven eruit ziet, maar bij mij is het ook vaak een combinatie van factoren. Je hebt net een halve marathon gelopen, de blaadjes vallen van de bomen en misschien ben je ook nog wel druk met werk of zijn er andere dingen die energie kosten. Zelf zou ik misschien een paar dagen rust nemen en daarna wel weer gaan lopen, maar niet zwaar trainen. Dus gewoon wat kortere afstanden, even wat minder snelheidswerk totdat je merkt dat het weer beter gaat. Goed dat je op tijd pas op de plaats maakt!
Rustpols zal ik ook ns even bijhouden trws. Denk wel dat dat nu eventjes handig kan zijn.
De rest van vandaag is in ieder geval redelijk rustig. Pijll komt zo ff thee drinken en eten maar die weet hier prima zelf de weg
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dank jullie wel!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Naast medailles heb ik inmiddels ook een behoorlijke collectie bidons bij elkaar gesprokkeld, ontdek ik tijdens het opruimen
Kijk eens aan! Wij kregen vandaag geen medaille maar een rugzakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achja kun je ook om je nek hangen..
![]()
![]()
Zo! Weer terug van de 5km Zwarte Dennen Cross.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben kapotIk wist natuurlijk wel dat dit zwaarder ging worden dan een wegwedstrijd, maar toch, als je het dan zelf moet doen is het wel echt zwaar. Smalle onregelmatige paadjes, hoogteverschillen, boomstronken, drassige ruiterpaden, dus heerlijk kapot gaan. Aan de hartslag is in ieder geval wel te zien dat het zwaar was met een max van 200 en een gemiddelde van 190
Maar het was wel leuk. Ik vond een haas die mooi een weggetje voor mij uitstippelde zodat ik niet hoefde te zwemmen onderweg want het was behoorlijk nat onderweg. Maar wel leuk dat ik onder de 30 (29:20) minuten wist te finishen, ben ik heel blij mee.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ik denk dat die aanpak heel goed werkt voor jou. Jij hebt een mentaliteit en een levensstijl die extreem gefocust is op sport. Ik denk echter dat dit voor 99 van de 100 recreanten te veel van het goede is.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met een logboek bijhouden met je ochtendpols, aantal uren slaap en welke training je gedaan hebt en hoe dat ging en hoe zwaar je het van één tot tien vond. Eventueel ook nog een cijfer van één tot tien voor hoe moe je was toen je opstond. Vaak helpt dat erg bij het in kaart brengen van je wekelijkse belasting en dan kom je er vanzelf achter waar je eventueel aanpassingen moet doen. Als je rustpols een dag na een zware training hoger is, is dat normaal, maart als hij de volgende dag niet weer zakt of als je sowieso een oplopende trend ziet daarin, is dat een teken dat je misschien overtraind aan het raken bent. Voor nu zou ik gewoon zeggen dat je nog moe bent van je halve marathon, bij mij heeft dat ook wel eens ruim 3 weken aangehouden..Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Och, ik meet mijn slaap altijd al door voor het slapen een knopje in te drukken en als ik wakker wordt weer. Daarnaast meet mijn weegschaal ook mijn hartslag dus eigenlijk doe ik weinig moeite om aan deze info te komenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:26 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik denk dat die aanpak heel goed werkt voor jou. Jij hebt een mentaliteit en een levensstijl die extreem gefocust is op sport. Ik denk echter dat dit voor 99 van de 100 recreanten te veel van het goede is.
Maar dat geldt voor mij uiteraard.
Mooie tijd KB. En dat klinkt als een goede 5 kilometer DeLuna.![]()
Net zelf even een rondje alles gegeven, 5.85 kilometer in 27m:02s, met een officieus PR op de 5 kilometer (23m:03s).![]()
![]()
Nouja, ik denk dat dat hier op het forum ook wel wat overdreven wordt soms. Dit kost letterlijk 2 minuten per dag, vergeleken met de paar uur per week die we allemaal in trainen steken is dat een kleine moeite, als je bang bent dat je overtraind aan het raken bent zeker.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:26 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik denk dat die aanpak heel goed werkt voor jou. Jij hebt een mentaliteit en een levensstijl die extreem gefocust is op sport. Ik denk echter dat dit voor 99 van de 100 recreanten te veel van het goede is.
Al denk ik dat je met 3 a 4 keer in de week trainen niet snel overtraind zult raken, er zijn weinig trainingen waar je lichaam niet in 48 uur van kan herstellen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:09 schreef DeLuna het volgende:
Zo! Weer terug van de 5km Zwarte Dennen Cross.Klinkt leuk! En knap dat je op moeilijk terrein zo dicht bij je PR kon komen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben kapotIk wist natuurlijk wel dat dit zwaarder ging worden dan een wegwedstrijd, maar toch, als je het dan zelf moet doen is het wel echt zwaar. Smalle onregelmatige paadjes, hoogteverschillen, boomstronken, drassige ruiterpaden, dus heerlijk kapot gaan. Aan de hartslag is in ieder geval wel te zien dat het zwaar was met een max van 200 en een gemiddelde van 190
Maar het was wel leuk. Ik vond een haas die mooi een weggetje voor mij uitstippelde zodat ik niet hoefde te zwemmen onderweg want het was behoorlijk nat onderweg. Maar wel leuk dat ik onder de 30 (29:20) minuten wist te finishen, ben ik heel blij mee.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Kan op de weg wel wat sneller dusquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Klinkt leuk! En knap dat je op moeilijk terrein zo dicht bij je PR kon komen!
quote:
Dat is de vraag bij 5kmquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:25 schreef Skweezer het volgende:
[..]
En daarna op de baan nog sneller![]()
Ik hou niet zo van rondjes rennen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:25 schreef Skweezer het volgende:
[..]
En daarna op de baan nog sneller![]()
En het werkt ook alleen als je denkt dat het overtraind zijn echt komt door de looptrainingen. Mogelijk spelen er bij Murmeli andere dingen. Soms is gewoon even achterover hangen en kijken naar het geheel, naar wat niet loopt, al genoeg.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:26 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
En andersom geldt: al is mijn rustpols 45, als ik voel dat ik te hard train en het niet lekker gaat, dan ga ik gewoon niet. Het moet wel leuk blijven.
Gek, over veel dingen ben ik heel rationeel en denk over alles tig keer na, maar met hardlopen doe ik eigenlijk alles op gevoel.![]()
Oh, vandaag trouwens een hele fijne duurlooptraining! 12,5 kilometer, redelijk vlak rond de 8:10 min/km en het ging gewoon fijn. Had als achtergrondgeluid de podcast van Spijkers met Koppen gedownload. Doordat ik dan toch geconcentreerder luister dan naar muziek vloog de tijd voorbij. En duimpjes van voorbijgangers en automobilisten, veel duimpjes. Zou het komen doordat ik nu ineens één van de weinige hardlopers was? In de zomer stikt het ervan, nu ben ik maar één andere loper tegen gekomen.![]()
Ik denk wel dat t kan, als je ineens heel veel gaat doen. Maar bij mij zitten er ook 2 wedstrijden tussen natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nouja, ik denk dat dat hier op het forum ook wel wat overdreven wordt soms. Dit kost letterlijk 2 minuten per dag, vergeleken met de paar uur per week die we allemaal in trainen steken is dat een kleine moeite, als je bang bent dat je overtraind aan het raken bent zeker.
Al denk ik dat je met 3 a 4 keer in de week trainen niet snel overtraind zult raken, er zijn weinig trainingen waar je lichaam niet in 48 uur van kan herstellen.
Maar t zal zeker nog niet helemaal mis zijn hoor. Ben voorlopig nog niet stuk![]()
@DeLunatalentje!
Goed gedaan!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:11 schreef Gogo83 het volgende:
Oh, vandaag trouwens een hele fijne duurlooptraining! 12,5 kilometer, redelijk vlak rond de 8:10 min/km en het ging gewoon fijn. Had als achtergrondgeluid de podcast van Spijkers met Koppen gedownload. Doordat ik dan toch geconcentreerder luister dan naar muziek vloog de tijd voorbij. En duimpjes van voorbijgangers en automobilisten, veel duimpjes. Zou het komen doordat ik nu ineens één van de weinige hardlopers was? In de zomer stikt het ervan, nu ben ik maar één andere loper tegen gekomen.
Wat mij trouwens opvalt Is dat er de laatste tijd veel meer hardlopers groeten tijdens het lopen. Vind ik wel gezellig!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Yep, op deze tijd van het jaar worden de joggers van de hardlopers gescheidenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:11 schreef Gogo83 het volgende:
Zou het komen doordat ik nu ineens één van de weinige hardlopers was? In de zomer stikt het ervan, nu ben ik maar één andere loper tegen gekomen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Mooie afstand, Gogo. Over een maandje ga je knallen.
Hmm, wat snel al. Ik heb het gevoel dat 'het seizoen' nog maar net begonnen is.![]()
Die tijd ligt toch op 10km/h?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Yep, op deze tijd van het jaar worden de joggers van de hardlopers gescheiden![]()
Fok, over een maand al
Ik ga niet knallen over een maandje, ga niet lopen tijdens de 7^^. Al mijn loopjes gaan zo kut dat ik voorlopig geen loopjes meer doen die voor mezelf om presenteren draaien. Gewoon lekker 15 km lopen kan niet tijdens de 7^^, want dan finish ik pas als het donker word. Dus loop ik 'm niet. De komende tijd het trainen weer eens echt structureel op de rit krijgen (want dat schoot er de laatste maanden soms bij in) en pas als de basis weer echt stabiel en goed voelt ga ik ergens knallen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:46 schreef wyccie het volgende:
Mooie afstand, Gogo. Over een maandje ga je knallen.
Hmm, wat snel al. Ik heb het gevoel dat 'het seizoen' nog maar net begonnen is.![]()
Ah, jammer dat het niet goed voelt. Je bent wel heel verstandig.
Mossel had ooit eens hier gepost dat jij van de AV een prijs had gekregen, en ik snap dat wel.![]()
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:57 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ik ga niet knallen over een maandje, ga niet lopen tijdens de 7^^. Al mijn loopjes gaan zo kut dat ik voorlopig geen loopjes meer doen die voor mezelf om presenteren draaien. Gewoon lekker 15 km lopen kan niet tijdens de 7^^, want dan finish ik pas als het donker word. Dus loop ik 'm niet. De komende tijd het trainen weer eens echt structureel op de rit krijgen (want dat schoot er de laatste maanden soms bij in) en pas als de basis weer echt stabiel en goed voelt ga ik ergens knallen.
Dat is lief.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:01 schreef wyccie het volgende:
Ah, jammer dat het niet goed voelt. Je bent wel heel verstandig.
Mossel had ooit eens hier gepost dat jij van de AV een prijs had gekregen, en ik snap dat wel.![]()
En Guppy, het voelt niet, sta hier helemaal achter want zoals het de laatste tijd ging tijdens loopjes had ik er geen lol in. En ik ga wel gewoon naar de Montferlandrun hoor!
![]()
En die ga je fantastisch vinden!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:10 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Dat is lief.![]()
En Guppy, het voelt niet, sta hier helemaal achter want zoals het de laatste tijd ging tijdens loopjes had ik er geen lol in. En ik ga wel gewoon naar de Montferlandrun hoor!
weet ik zeker!
heywoodu
![]()
Lijkt me wel, Eurosport ook en ik denk de NOS ook welquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:56 schreef Guard het volgende:
Waar is Amsterdam morgen te volgen, AT5 zeker?
NOS niet op tv sowieso. Eurosport en AT5 wel
heywoodu
![]()
Apart, NOS deed dat toch meestal wel met Leon Haan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:01 schreef Guppyfriend het volgende:
NOS niet op tv sowieso. Eurosport en AT5 welVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Tegenwoordig volgens mij alleen Rotterdam nog maarquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Apart, NOS deed dat toch meestal wel met Leon Haan.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
NOS doet volgens mij alsof ze 's middags starten...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
heywoodu
![]()
Nou ja, gelukkig zijn de anderen er dus nog (hopelijk is het commentaar op Eurosport niet van het gemiddelde Eurosportniveau).quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Tegenwoordig volgens mij alleen Rotterdam nog maarVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Ik vrees het ergste... En bij AT5 loopt die blonde muts vast weer rondquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, gelukkig zijn de anderen er dus nog (hopelijk is het commentaar op Eurosport niet van het gemiddelde Eurosportniveau).[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Met die diepgaande interviews?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste... En bij AT5 loopt die blonde muts vast weer rond
heywoodu
![]()
Daar gaan ze natuurlijk ook Jan en Piet en Klaas interviewen over hoe hun marathon tot nu toe gaat, leuk voor de recreatieve lopers, maar ik wil de wedstrijd zienquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste... En bij AT5 loopt die blonde muts vast weer rond
"Vertel! Hoe kan dit?!"quote:Met een beetje geluk zijn de snellies dan al binnenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar gaan ze natuurlijk ook Jan en Piet en Klaas interviewen over hoe hun marathon tot nu toe gaat, leuk voor de recreatieve lopers, maar ik wil de wedstrijd zien
No worries, bij Eurosport en AT5 zenden ze gewoon de wedstrijd uit. Eurosport doet dat geloof ik altijd met Luc Krotwaar. En die recreanten doen ze daarna pas bij AT5. Met die blonde bimbo waarschijnlijk ja.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
heywoodu
![]()
Ja das waar en dan zijn de beschamende interviews met de Afrikanen ook achter de rug.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
"Vertel! Hoe kan dit?!"
[..]
Met een beetje geluk zijn de snellies dan al binnen
"How was it? How...how was it? Was it good?"
"Yes yes I am happy"
"Are you happy with the race?"
"Yes I am happy"
"Thank you"Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
ES begint om 9.15. Mooi kan ik mooi de toppers zien en dan daarna zelf nog een rondje lopenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
heywoodu
![]()
Krotwaar is die met dat piepstemmetje toch?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:10 schreef mosselmossel het volgende:
No worries, bij Eurosport en AT5 zenden ze gewoon de wedstrijd uit. Eurosport doet dat geloof ik altijd met Luc Krotwaar. En die recreanten doen ze daarna pas bij AT5. Met die blonde bimbo waarschijnlijk ja.
Die doet het altijd wel prima volgens mij
heywoodu
![]()
Weet iemand trouwens waar de live timing te volgen is? Kan het op de site zelf niet vinden, maar dat zou voor de Nederlanders en de OS-limiet toch wel erg prettig zijn.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Ik dacht eerst dat dat een vrouw wasquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Krotwaar is die met dat piepstemmetje toch?
Die doet het altijd wel prima volgens mij
Is er geen app zoals in Eindhoven waar je startnummers/namen kunt invullen en ze dan volgen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:12 schreef heywoodu het volgende:
Weet iemand trouwens waar de live timing te volgen is? Kan het op de site zelf niet vinden, maar dat zou voor de Nederlanders en de OS-limiet toch wel erg prettig zijn.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
heywoodu
![]()
Straks eens kijken, dat zou fijn zijn ja.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Is er geen app zoals in Eindhoven waar je startnummers/namen kunt invullen en ze dan volgen?
Wat me trouwens opvalt bij Nederlandse marathons: waarom is het zo lastig om gewoon een startlijst te vinden van de elite? Ik zal wel scheel zijn, maar ik zie nergens gewoon een simpele startlijst staan van de toplopers en hun nummers, vrij essentieel
Gewoon op de site van de marathon, twee keer klikken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Straks eens kijken, dat zou fijn zijn ja.
Wat me trouwens opvalt bij Nederlandse marathons: waarom is het zo lastig om gewoon een startlijst te vinden van de elite? Ik zal wel scheel zijn, maar ik zie nergens gewoon een simpele startlijst staan van de toplopers en hun nummers, vrij essentieel
http://www.tcsamsterdamma(...)/Topatleten-2015.pdfZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
heywoodu
![]()
Guor Maker/Marial is erbij, gaafquote:
Deed op de Spelen van 2012 mee bij de onafhankelijke deelnemers. Hij komt uit Zuid-Soedan en wilde koste wat het kost niet onder de vlag van Soedan meedoen. Nu zou hij in 2016 mee mogen doen nu Zuid-Soedan een erkend olympisch comité heeft en hij via crowdfunding flink wat bij elkaar verzameld heeft, ware het niet dat juist de Zuid-Soedanese atletiekbond in de weg is gaan liggen. Marial kreeg een beurs van het IOC, maar de atletiekbond in Zuid-Soedan laat hem niet naar Rio gaan als hij die beurs niet overmaakt naar de bond, zodat zij het kunnen verdelen onder andere atleten (zeggen ze).
Die vent heeft een heel verhaal, inclusief 8 broers/zussen die gedood zijn tijdens de burgeroorlog.
http://www.concordmonitor(...)-south-sudan-demandsVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Dan ben ik, zoals voorspeld, scheel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:17 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Gewoon op de site van de marathon, twee keer klikken.
http://www.tcsamsterdamma(...)/Topatleten-2015.pdfVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Da's wel zuur jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Guor Maker/Marial is erbij, gaaf
Deed op de Spelen van 2012 mee bij de onafhankelijke deelnemers. Hij komt uit Zuid-Soedan en wilde koste wat het kost niet onder de vlag van Soedan meedoen. Nu zou hij in 2016 mee mogen doen nu Zuid-Soedan een erkend olympisch comité heeft en hij via crowdfunding flink wat bij elkaar verzameld heeft, ware het niet dat juist de Zuid-Soedanese atletiekbond in de weg is gaan liggen. Marial kreeg een beurs van het IOC, maar de atletiekbond in Zuid-Soedan laat hem niet naar Rio gaan als hij die beurs niet overmaakt naar de bond, zodat zij het kunnen verdelen onder andere atleten (zeggen ze).
Die vent heeft een heel verhaal, inclusief 8 broers/zussen die gedood zijn tijdens de burgeroorlog.
http://www.concordmonitor(...)-south-sudan-demands
Hoop dat het nog in orde komt voor hem ..![]()
Thanks! Ja, ik ben klaar. Uitlopen en genieten en hopelijk in een mooie tijd. Het wordt top!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:49 schreef steffelonio het volgende:
Succes Schanulleke morgen! Voel je je er klaar voor?
Helaas ben ik, ondanks dezelfde ingegeven eindtijd wel in een lager startvak gekomen dan mijn loopmaatjes, maar dat mag de per niet drukken. Nummer 13394 moet dan maar wat harder lopen.
Life is what you make it.![]()
Er is inderdaad, zoals Wyccie al zei, een app. Daar kun je mensen mee volgen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:12 schreef heywoodu het volgende:
Weet iemand trouwens waar de live timing te volgen is? Kan het op de site zelf niet vinden, maar dat zou voor de Nederlanders en de OS-limiet toch wel erg prettig zijn.![]()
Amsterdam ook, de hele? Dan heb ik je zojuist in de tracker gezetquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:35 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Thanks! Ja, ik ben klaar. Uitlopen en genieten en hopelijk in een mooie tijd. Het wordt top!
Helaas ben ik, ondanks dezelfde ingegeven eindtijd wel in een lager startvak gekomen dan mijn loopmaatjes, maar dat mag de per niet drukken. Nummer 13394 moet dan maar wat harder lopen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Murmel, over je gevoel van overtraindheid: voor mij werkt een training overslaan goed. Ik doe dat weleens bij een 'pijntje'. En het maakt geen drol uit voor je vorm, zolang je dat niet elke week doet natuurlijk.
Sterker nog, morgen gaan de schoentjes hier ook niet aan. Erg moeie benen hier![]()
![]()
Te hard getraind, ja, oververmoeid, overreaching, vooral door de combinatie met veel werkdruk waarschijnlijk ook. Maar overtraindheid is echt een conditie waarbij je hele seizoen naar de mallemoer is en je echt minstens 3 maanden niet moet trainen om weer echt te herstellen. Daar treden ook wel vaak meer symptomen bij op dan alleen moe zijn tijdens de trainingen. Gelukkig blijft dat de meesten van ons bespaard.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik denk wel dat t kan, als je ineens heel veel gaat doen. Maar bij mij zitten er ook 2 wedstrijden tussen natuurlijk.
Maar t zal zeker nog niet helemaal mis zijn hoor. Ben voorlopig nog niet stuk![]()
@DeLunatalentje!
Desalniettemin is het goed om op de signalen te letten en op tijd een stapje terug te doen als je merkt dat je slechter herstelt, dat is altijd een verstandig idee.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zo even ontbijtje naar binnen en dan op weg naar Amsterdam
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ah oké ja, das wat anders inderdaad. Heel seizoen naar de knoppen lijkt me echt heel matigquote:Op zondag 18 oktober 2015 01:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Te hard getraind, ja, oververmoeid, overreaching, vooral door de combinatie met veel werkdruk waarschijnlijk ook. Maar overtraindheid is echt een conditie waarbij je hele seizoen naar de mallemoer is en je echt minstens 3 maanden niet moet trainen om weer echt te herstellen. Daar treden ook wel vaak meer symptomen bij op dan alleen moe zijn tijdens de trainingen. Gelukkig blijft dat de meesten van ons bespaard.
Desalniettemin is het goed om op de signalen te letten en op tijd een stapje terug te doen als je merkt dat je slechter herstelt, dat is altijd een verstandig idee.
Succes ook jij!quote:Op zondag 18 oktober 2015 07:35 schreef MaleDuck het volgende:
Zo even ontbijtje naar binnen en dan op weg naar Amsterdam
Edit: ik ga zo ook die kant op. Vriendin door de marathon heen juichen
Marathon van Lissabon is ook vandaag (sterker nog, zojuist gestart). Daar schijnt het te regenen bij een graad of 20. Ik weet niet meer hoe het zat met dauwpunt enzo, maar dat lijken me geen ideale omstandighedenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Vandaag weer mijn eerste LDL sinds Naseby, 26km met zo'n 700m D+
Het ging niet helemaal vanzelf maar wel een lekkere morale opsteker!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Vroegggg! Slecht idee dit
En Schanulleke en anderen die vandaag nog lopen succes!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Jij ook!quote:Op zondag 18 oktober 2015 08:15 schreef La_Tramposa het volgende:
En Schanulleke en anderen die vandaag nog lopen succes!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ochquote:met proberen niet misselijk te worden tijdens het rennen misschien haha
Ik vind het wel een apart idee dat ik straks de marathon van Amsterdam op tv ga kijken (eerste uur in ieder geval) en dan een paar uur later ook een deel van dat parcours ga lopen.
Hitte in Lissabon, ik ken een stuk of 10 mensen die daar een marathon gaan lopen. Toch liever de weersomstandigheden in Amsterdam.![]()
MD, ik zie net op het startnummer dat we ook nog naar de pasta party hadden gemogennou kon ik toch niet maar oké. En een shirt erbij gekregen, wel een extreem lelijke..
Glutenvrije pasta voor MD dan.quote:Op zondag 18 oktober 2015 09:12 schreef La_Tramposa het volgende:
MD, ik zie net op het startnummer dat we ook nog naar de pasta party hadden gemogennou kon ik toch niet maar oké. En een shirt erbij gekregen, wel een extreem lelijke..
![]()
Ooooh jullie hebben matching outfitsquote:Op zondag 18 oktober 2015 09:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Waarom zijn er nog raceauto's op Eurosport??
Ze zijn klaar met de auto's...nu op naar de hardlopers. Zoals altijd heb ik weer kriebels
F means you're fucked![]()
Ik twijfel nog, AT5 of Eurosport... Eurosport is wel HD...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Als we de hele tijd die pipapanda reclame gaan krijgen op ES is de keus snel gemaaakt...quote:Op zondag 18 oktober 2015 09:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik twijfel nog, AT5 of Eurosport... Eurosport is wel HD...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
ES staat garant voor veen reclame. Ik geef AT5 voorlopig het voordeel van de twijfelquote:Op zondag 18 oktober 2015 09:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Als we de hele tijd die pipapanda reclame gaan krijgen op ES is de keus snel gemaaakt...
Op Sport1 ook live in HD. Commentaar van Albert Mantingh en Kamiel Maase. Moet dan wel toevallig in je pakket zitten.![]()
![]()
heywoodu
![]()
Ik ook, maar hier vooral spanning voor de OS-limietquote:
heywoodu
![]()
Omdat de race door de safety car wat uitliepquote:Op zondag 18 oktober 2015 09:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Waarom zijn er nog raceauto's op Eurosport??
Het stadion is het enige leuke van die marathon....de rest is geen reet aan eigenlijkF means you're fucked![]()
Startmuziekjes![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
dat stuk langs het water en weer terug lijkt me echt niks aan...quote:Op zondag 18 oktober 2015 09:28 schreef YUR het volgende:
Het stadion is het enige leuke van die marathon....de rest is geen reet aan eigenlijkMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dus kijk je natuurlijk Eurosportquote:Op zondag 18 oktober 2015 09:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik twijfel nog, AT5 of Eurosport... Eurosport is wel HD...Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
heywoodu
![]()
Zie nu pas dat olympisch kampioene Tiki Gelana er ook is
En jij weas ER Sport van Fok?quote:Op zondag 18 oktober 2015 09:31 schreef heywoodu het volgende:
Zie nu pas dat olympisch kampioene Tiki Gelana er ook is
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
RTV NH zendt het ook uit trouwens, op TV en online. Beelden zijn hetzelfde als AT5, maar kwalitatief iets beter[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Die feed van AT5 is niks, dus ES it is. Tijdens de pipapanda onderbrekingen wel even naar AT5Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Waarom heeft iedereen een rode sticker op zijn bib, behalve de #1?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Klopt..en het stuk meteen daarna is nog ergerquote:Op zondag 18 oktober 2015 09:30 schreef Guard het volgende:
[..]
dat stuk langs het water en weer terug lijkt me echt niks aan...F means you're fucked![]()
Van die recranten in lang-lang, zo koud is het echt niet
Hier is het 4 graden... Dus dan kan lang-lang prima.quote:Op zondag 18 oktober 2015 09:37 schreef Guard het volgende:
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Misschien doen ze nog wat uit onderweg?quote:Op zondag 18 oktober 2015 09:37 schreef Guard het volgende:
Die kettinkjes, onder andere bij Michel Butter. Ik zou me daar echt kapot aan ergeren
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op zondag 18 oktober 2015 09:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Die kettinkjes, onder andere bij Michel Butter. Ik zou me daar echt kapot aan ergerenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hebben jullie op ES al beelden van Choukoud gezien?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb er ook een tijd één om gehad, mij ergerde het nooit. Tenzij ik echt niet meer lekker liep, maar dan ergerde ik me aan alles...quote:Op zondag 18 oktober 2015 09:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Die kettinkjes, onder andere bij Michel Butter. Ik zou me daar echt kapot aan ergeren![]()
Daar is iequote:Op zondag 18 oktober 2015 09:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Hebben jullie op ES al beelden van Choukoud gezien?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja, ik zag m ookquote:
Nu net even op Sport1. Loopt met zijn persoonlijke haas.quote:Op zondag 18 oktober 2015 09:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Hebben jullie op ES al beelden van Choukoud gezien?
Edit: ik was te laat.![]()
Mooie beelden uit de lucht trouwens, dan zie je pas echt goed hoe belachelijk hard die toppers gaan
Dat jaquote:Op zondag 18 oktober 2015 09:44 schreef Guard het volgende:
Mooie beelden uit de lucht trouwens, dan zie je pas echt goed hoe belachelijk hard die toppers gaan![]()
![]()
Echt he. Altijd weer gedoe bij die posten...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Alweer twee jaar geleden dat ik m liep...
Redelijk bijgekomen van m'n Hoge Veluwe marathon van vorige week. Gisteren een rondje van 10k gelopen, benen voelen weer goed. Helaas heb ik wel een lelijke bronchitis, hele nacht geen oog dichtgedaan, lopen piepen en rochelen. Niet fraai...![]()
Gebruiken ze bij AT5 webcams van een tientje om die marathon te filmen?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
21 minquote:Op zondag 18 oktober 2015 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
Oh ja. AMS M. Zijn ze al lang onderweg?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik denk dat het eerder aan de verbinding ligt. RTH NH gebruikt dezelfde beelden, maar daar zijn ze beterquote:Op zondag 18 oktober 2015 09:50 schreef mosselmossel het volgende:
Gebruiken ze bij AT5 webcams van een tientje om die marathon te filmen?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
gezellig met zn 3en naast elkaarquote:Op zondag 18 oktober 2015 09:54 schreef mosselmossel het volgende:
Goed bezig die hazen. 15 meter voor de groep.![]()
Butter en Choukoud lopen nu bij elkaar[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Veel duimpjes voor de koplopers van de recreanten
Opschieten hoor, ze zijn nu al op de 10 kmquote:Op zondag 18 oktober 2015 09:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ooooh. Alle tijd nog om op te staan
Ze maken er van voren een tactische wedstrijd van...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Nog geen uitfloepende binnenzolen
Dat is een kut-keerpunt
Zit je zo op een zondagmorgen te kijken naar een marathon, en dan toch weer aan het twijfelen om je weer in te schijven voor de loting voor Berlijn...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
20km/h, dat hou ik maar 1500m volquote:Op zondag 18 oktober 2015 10:10 schreef thelaudprince het volgende:
Echt machtig zoals die gasten kunnen lopen![]()
![]()
![]()
De hazen hebben alleen de nummer 2 mee
Waarom zou je het niet doen?quote:Op zondag 18 oktober 2015 10:13 schreef Guard het volgende:
Zit je zo op een zondagmorgen te kijken naar een marathon, en dan toch weer aan het twijfelen om je weer in te schijven voor de loting voor Berlijn...F means you're fucked![]()
That shoe is going places!quote:Op zondag 18 oktober 2015 10:15 schreef McTwente het volgende:
Gup, die schoen op de boot net hebben wij in Velp gezien.
Ik vind het slim van die gast om lekker achter de hazen te kruipen, waarom zelf op kop gaan lopen van de groep favorieten...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja, daar zijn die hazen toch ook voor bedoeldquote:Op zondag 18 oktober 2015 10:16 schreef Guard het volgende:
Ik vind het slim van die gast om lekker achter de hazen te kruipen, waarom zelf op kop gaan lopen van de groep favorieten...waarom zou je een gat van 15m laten vallen
Verlofdagen zijn niet meer zo talrijk tegenwoordig...quote:Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja in Velp gebeurt hetquote:Op zondag 18 oktober 2015 10:15 schreef McTwente het volgende:
Gup, die schoen op de boot net hebben wij in Velp gezien.![]()
![]()
Bij mij ook niet. Schotland wordt dan ook: vrijdag heen, zondag terugquote:Op zondag 18 oktober 2015 10:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Verlofdagen zijn niet meer zo talrijk tegenwoordig...F means you're fucked![]()
De commentatoren melden even dat ze koffie krijgengoeie info jongens!
Ik ga nu wel koffie voor mezelf zettenquote:Op zondag 18 oktober 2015 10:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Goed ideequote:Op zondag 18 oktober 2015 10:19 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
![]()
Wel even wennen zeker, die karige hoeveelheid verlofdagen in het bedrijfslevenquote:Op zondag 18 oktober 2015 10:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Verlofdagen zijn niet meer zo talrijk tegenwoordig...![]()
![]()
Nou vooruit, dan ga ik ook theewater opzetten[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb al dagen moeten bijkopen voor mijn Vegas tripquote:Op zondag 18 oktober 2015 10:20 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Wel even wennen zeker, die karige hoeveelheid verlofdagen in het bedrijfsleven
Mijn ervaring is echt compleet omgekeerd. Vrienden/familie/kennissen die in het bedrijfsleven werken hebben véél meer verlofdagen dan ik als werknemer bij een overheidsinstantie. Dat scheelt op jaarbasis vaak 10 dagen. En ik werk full-time en heb ook geen ADV-dagen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 10:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb al dagen moeten bijkopen voor mijn Vegas tripIk ben benieuwd, laat maar komen!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb je trouwens al een foto van Barnsley FC stadion in de zonsopgang met mist enzo? Zo niet, dan kan ik er wel een keer een maken: m'n sportschool zit bovenaan die heuvel naast 't stadion en het ziet er met regelmaat best mooi uit!![]()
Maar in het onderwijs is het een stuk rianter als het om vakantiedagen gaat.quote:Op zondag 18 oktober 2015 10:29 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Mijn ervaring is echt compleet omgekeerd. Vrienden/familie/kennissen die in het bedrijfsleven werken hebben véél meer verlofdagen dan ik als werknemer bij een overheidsinstantie. Dat scheelt op jaarbasis vaak 10 dagen. En ik werk full-time en heb ook geen ADV-dagen.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Overheid != universiteit. Ik heb ook maar weinig dagen, maar staat wel tegenover dat een 36-urige werkweek standaard is.quote:Op zondag 18 oktober 2015 10:29 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Mijn ervaring is echt compleet omgekeerd. Vrienden/familie/kennissen die in het bedrijfsleven werken hebben véél meer verlofdagen dan ik als werknemer bij een overheidsinstantie. Dat scheelt op jaarbasis vaak 10 dagen. En ik werk full-time en heb ook geen ADV-dagen.
[..]
Ik ben benieuwd, laat maar komen!![]()
Dit, en als je dan 4x9 werkt heb je elke week een vrije dagquote:Op zondag 18 oktober 2015 10:31 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Overheid != universiteit. Ik heb ook maar weinig dagen, maar staat wel tegenover dat een 36-urige werkweek standaard is.![]()
![]()
Ik werk niet in het onderwijs. Denk overigens dat een onderwijzer onwaarschijnlijk onderbetaald wordt.quote:Op zondag 18 oktober 2015 10:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar in het onderwijs is het een stuk rianter als het om vakantiedagen gaat.Zonder ADV-dagen dus.quote:Op zondag 18 oktober 2015 10:31 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Overheid != universiteit. Ik heb ook maar weinig dagen, maar staat wel tegenover dat een 36-urige werkweek standaard is.![]()
Ik had een 38-urige werkweek maar werkte er 40, dus 12 dagen extra op jaarbasis.quote:Op zondag 18 oktober 2015 10:31 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Overheid != universiteit. Ik heb ook maar weinig dagen, maar staat wel tegenover dat een 36-urige werkweek standaard is.
29 dagen standaard, plus een oude lullen dag en dan heb je echt riant veel dagen (zeker als je er ook nog eens 10 per jaar mag meenemen).Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Nee, maar Guard zat voorheen toch in het onderwijs? Of vergis ik me nu ontzettend?quote:Op zondag 18 oktober 2015 10:33 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik werk niet in het onderwijs. Denk overigens dat een onderwijzer onwaarschijnlijk onderbetaald wordt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Yup in het onderwijs, maar in de ondersteunende dienstenquote:Op zondag 18 oktober 2015 10:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee, maar Guard zat voorheen toch in het onderwijs? Of vergis ik me nu ontzettend?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Het is hier overigens veel mooier weer dan in A'dam, zonnetje
Hier is het een beetje zoals in Amsterdam
Dat dacht ik eerst ook, voordat ik ze ging opmaken aan loopgerelateerde reisjes.quote:Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Die hazen denken "fuck you, wij lopen het tempo wat we moeten lopen, en zoeken jullie het maar uit"[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ohhhhh ik wil ooooooook!quote:Op zondag 18 oktober 2015 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
Wij gaan ze in april voor een groot deel gebruiken. Californië here we comeF means you're fucked![]()
heywoodu
![]()
Nageeye op schema voor 2:09.30 ongeveer, Choukoud en Butter een minuutje erachter (qua schema)
2:11 is het doel dus.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Die reclame voor de Las Vegas marathon elke keer op ES. Wat een fun run! Wie doet er nou mee aan zoiets?![]()
![]()
Ik vind mijn 1x in de 2 weken een vrije woensdag heel fijn
En wil ook wel graag de ambtenarenpremie die ze beloofd hebben, m'n Garmin is de laatste tijd onwijs traag met GPS-ontvangst. Vandaag uiteindelijk maar zonder gaan lopen, want het duurde te lang.![]()
Lang leve het zzp bestaan. Alleen betekent dat in praktijk dat je niet moet vergeten eens vrij te 'nemen'
Mooie optrekjes langs de Amstel.![]()
kreeg de kans op een conferentie te spreken daar. Dus tsja... Wie ben ik dan om nee te zeggen? Hopelijk ook een HM rondom SF op 2 april daarquote:
Ja doei.![]()
De snelle recreanten aan de overkant, ook een mooi beeld hoorMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Niet verkeerd wonen hequote:
Dan spoor je toch niet, wie gaat er nu in Vegas lopen als je ook saai langs een rivier kan lopen in NL...quote:Op zondag 18 oktober 2015 10:41 schreef McTwente het volgende:
Die reclame voor de Las Vegas marathon elke keer op ES. Wat een fun run! Wie doet er nou mee aan zoiets?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik kreeg laatst van Gogo 'op m'n kop', omdat ik nooit vrij neem.quote:Op zondag 18 oktober 2015 10:41 schreef Quoi het volgende:
Lang leve het zzp bestaan. Alleen betekent dat in praktijk dat je niet moet vergeten eens vrij te 'nemen'
Mooie optrekjes langs de Amstel.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Er zijn daar supermooie trails!quote:Op zondag 18 oktober 2015 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kreeg de kans op een conferentie te spreken daar. Dus tsja... Wie ben ik dan om nee te zeggen? Hopelijk ook een HM rondom SF op 2 april daarF means you're fucked![]()
Dik boven de 15 min de laatste 5 km, echt extreem langzaaam
En je kan niet eens meedoen als je in NL woontquote:Op zondag 18 oktober 2015 10:41 schreef McTwente het volgende:
Die reclame voor de Las Vegas marathon elke keer op ES. Wat een fun run! Wie doet er nou mee aan zoiets?![]()
![]()
Ja, die haas wilde instappenquote:
De bezemwagen hoort achter de race aan te rijden, hij wacht maar een paar uurquote:
Ik volg een clubgenootje met de Garmin live tracker. Ik gun hem een fijne eerste marathon, maar gun hem ook een 'lesje' in bescheidenheid. Probeert zich met alles af te meten aan mijn meneeren 'loopt zijn eerste marathon wel even onder de 4 uur'. Heeft ook gruwelijk snel getraind.
![]()
Oh, gevallen![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dan is een flinke dosis bescheidenheid wel aardig jaquote:Op zondag 18 oktober 2015 10:53 schreef Quoi het volgende:
Ik volg een clubgenootje met de Garmin live tracker. Ik gun hem een fijne eerste marathon, maar gun hem ook een 'lesje' in bescheidenheid. Probeert zich met alles af te meten aan mijn meneeren 'loopt zijn eerste marathon wel even onder de 4 uur'. Heeft ook gruwelijk snel getraind.
Ik ga straks weer lopen, voor 't eerst sinds vorige week donderdag![]()
![]()
heywoodu
![]()
"Hij komt op een vervelend manier aan zijn einde", aldus de commentatorquote:
oh, had ik niet gezien, inmiddels over de finish, lekker gelopenquote:Op zondag 18 oktober 2015 09:12 schreef La_Tramposa het volgende:
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Goed verwoord ookquote:Op zondag 18 oktober 2015 10:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Hij komt op een vervelend manier aan zijn einde", aldus de commentator
Gister vroeg mij iemand wat voor tijd ik dacht te ging halen, voordat ik kon zeggen ik hoop 4:30 begon hij over dat hij iemand kende die de eerste keer onder de 3:30 liep. Grapjas, die heeft vast wat meer hm gedaan voor er aan te beginnen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 10:53 schreef Quoi het volgende:
Als jouw clubgenootje op dat schema loopt en het werkt prima knap gedaan, maar als het niet wil dan leert hij wel wat bescheidenheid is gok ik zo, kapot gaan!![]()
Ieder zijn eigen tempo, spiegelen aan een ander is niet zo'n heel goed idee, zeker niet bij je eerste.quote:Op zondag 18 oktober 2015 10:58 schreef mytec het volgende:
[..]
Gister vroeg mij iemand wat voor tijd ik dacht te ging halen, voordat ik kon zeggen ik hoop 4:30 begon hij over dat hij iemand kende die de eerste keer onder de 3:30 liep. Grapjas, die heeft vast wat meer hm gedaan voor er aan te beginnen.
Als jouw clubgenootje op dat schema loopt en het werkt prima knap gedaan, maar als het niet wil dan leert hij wel wat bescheidenheid is gok ik zo, kapot gaan!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ambitie in de sport is nooit verkeerd, kan uitgelegd worden als arrogantie of niet bescheiden zijn maar ik kan me er niet aan storen eigenlijk![]()
Tuurlijk, ambitie is goed, maar je laat ambities toch niet bepalen door wat een ander kan?quote:Op zondag 18 oktober 2015 11:01 schreef thelaudprince het volgende:
Ambitie in de sport is nooit verkeerd, kan uitgelegd worden als arrogantie of niet bescheiden zijn maar ik kan me er niet aan storen eigenlijk
Uitgaan van je eigen kracht
Zeker ! Wel realistisch blijven iddquote:Op zondag 18 oktober 2015 11:03 schreef Guard het volgende:
[..]
Tuurlijk, ambitie is goed, maar je laat ambities toch niet bepalen door wat een ander kan?
Uitgaan van je eigen kracht![]()
![]()
Precies. En daarom vind ik hem weer annoying (what goes around...). Bij elke wedstrijd zijn tijd vergelijken met MrQ. Patheticquote:Op zondag 18 oktober 2015 11:03 schreef Guard het volgende:
[..]
Tuurlijk, ambitie is goed, maar je laat ambities toch niet bepalen door wat een ander kan?
Uitgaan van je eigen krachtDaarom: benieuwd!
![]()
heywoodu
![]()
Ruim 10km te gaan nog en alle 3 de Nederlanders nog altijd onder het schema voor Rio. Nageeye richting 9.34, de andere twee naar 10.40Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Trouwens 0 beelden van de vrouwenrace he. Als je Tiki Gelana binnen hebt gehaald, wil je die toch ook wel even in beeld brengen, denk ik zo[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Groepje Butter/ Choukoud is uit elkaar gevallen, nu moeten ze het alleen doen (met een beetje Italiaanse hulp)Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat mag de organisatie van de Amsterdam Marathon willen, maar uiteindelijk is dat de keuze van de zender/regisseur.quote:Op zondag 18 oktober 2015 11:09 schreef Guppyfriend het volgende:
Trouwens 0 beelden van de vrouwenrace he. Als je Tiki Gelana binnen hebt gehaald, wil je die toch ook wel even in beeld brengen, denk ik zo
Dikke vette pech voor de organisatie dus.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
heywoodu
![]()
Gelana is al uitgestapt geloof ik (en lag al snel minuten achterquote:Op zondag 18 oktober 2015 11:09 schreef Guppyfriend het volgende:
Trouwens 0 beelden van de vrouwenrace he. Als je Tiki Gelana binnen hebt gehaald, wil je die toch ook wel even in beeld brengen, denk ik zo).
Wat een zeldzaam doodse marathon qua publiek. Zulk slecht weer is het toch niet? Of wonen daar alleen maar ambtenaren met heel weinig vrije dagen?![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2015 11:11 schreef Zwabberhark het volgende:
Wat een zeldzaam doodse marathon qua publiek. Zulk slecht weer is het toch niet? Of wonen daar alleen maar ambtenaren met heel weinig vrije dagen?![]()
![]()
Het is wb publiek echtquote:Op zondag 18 oktober 2015 11:11 schreef Zwabberhark het volgende:
Wat een zeldzaam doodse marathon qua publiek. Zulk slecht weer is het toch niet? Of wonen daar alleen maar ambtenaren met heel weinig vrije dagen?Staan weinig mensen, en de mensen die er staan klappen niet
![]()
![]()
Nou ja, geen idee door wie die keuze gemaakt wordt. Maar het is wel typisch toch?quote:Op zondag 18 oktober 2015 11:11 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat mag de organisatie van de Amsterdam Marathon willen, maar uiteindelijk is dat de keuze van de zender/regisseur.
Dikke vette pech voor de organisatie dus.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
heywoodu
![]()
Races bij de vrouwen zijn vaak ook gewoon minder boeiend. Dan is er maar 1 topper (soms 2), of iemand ligt halverwege al mijlenver voor etc.quote:Op zondag 18 oktober 2015 11:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nou ja, geen idee door wie die keuze gemaakt wordt. Maar het is wel typisch toch?Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Is ook zo, maar vaak wordt er toch wel íéts in beeld gebracht. Nu echt helemaal niksquote:Op zondag 18 oktober 2015 11:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Races bij de vrouwen zijn vaak ook gewoon minder boeiend. Dan is er maar 1 topper (soms 2), of iemand ligt halverwege al mijlenver voor etc.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Leuk om de ontknoping in het olympisch stadion te zien, voor mensen in de buurt, ik sta in vak S, naast een vrouw met een zwaaiende vlag
Snotterbellen-alert![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Is gewoon een journalistieke keuze van de regie. En als er geen reet gebeurt in de vrouwenmarathon, zend je er niks van uit. Is toch altijd eigenlijk? Ze hebben maar geld voor één vrouwentopper, waardoor je bijna altijd een kutwedstrijd krijgt, die het uitzenden niet waard is.quote:Op zondag 18 oktober 2015 11:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nou ja, geen idee door wie die keuze gemaakt wordt. Maar het is wel typisch toch?
En publiek in Amsterdam. Tsja, het is Amsterdam. Amsterdammers hebben niks met die marathon. Hebben ze ook nooit gehad. Er is nooit publiek daar.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Vertel! Mooie tijd?quote:Op zondag 18 oktober 2015 10:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
oh, had ik niet gezien, inmiddels over de finish, lekker gelopen![]()
Abdi
heywoodu
![]()
2:04.05 na 40km is wel de maximale doorkomsttijd, langzamer mag nietquote:Op zondag 18 oktober 2015 11:27 schreef thelaudprince het volgende:
Kom op Khalid, Michel !!!
3 man naar Rio zou echt top zijn
Butter moet die Rotterdam-versnelling nog even uit de kast trekken![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik bedacht me net al dat ik hier in ieder geval niet mijn eerste marathon wil lopen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 11:17 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Is gewoon een journalistieke keuze van de regie. En als er geen reet gebeurt in de vrouwenmarathon, zend je er niks van uit. Is toch altijd eigenlijk? Ze hebben maar geld voor één vrouwentopper, waardoor je bijna altijd een kutwedstrijd krijgt, die het uitzenden niet waard is.
En publiek in Amsterdam. Tsja, het is Amsterdam. Amsterdammers hebben niks met die marathon. Hebben ze ook nooit gehad. Er is nooit publiek daar.
Choukoud kan niks extra's volgens mij, heb hem nog niet op kop zien lopen van het groepjeMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
heywoodu
![]()
Choukoud kijkt alsof hij nog best rustig gaat, maar schijn bedriegt vrees ik.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
De app zegt van niet. Dus ga es effe snel lopen!quote:Op zondag 18 oktober 2015 10:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
oh, had ik niet gezien, inmiddels over de finish, lekker gelopen![]()
32:00 op de finish klok, alleen op eigen klok 30:31. Vergiste me alleen in de kms, voor mijn gevoel moest het nog een km verder zijn, dus op de baan nog maar flink versneld :xquote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
+1quote:Op zondag 18 oktober 2015 11:31 schreef pijll het volgende:
[..]
De app zegt van niet. Dus ga es effe snel lopen!![]()
![]()
heywoodu
![]()
Hoe ver voor de finish kun je de finish met het bord met de tijd zien? Kan die 2 nog wel motiveren voor nog een extra eindsprint misschien.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Nicequote:Op zondag 18 oktober 2015 11:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
32:00 op de finish klok, alleen op eigen klok 30:31. Vergiste me alleen in de kms, voor mijn gevoel moest het nog een km verder zijn, dus op de baan nog maar flink versneld :x![]()
Mooi tempo hoor!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Die zie je natuurlijk pas in het stadion, op 200 meter van de streep.quote:Op zondag 18 oktober 2015 11:32 schreef heywoodu het volgende:
Hoe ver voor de finish kun je de finish met het bord met de tijd zien? Kan die 2 nog wel motiveren voor nog een extra eindsprint misschien.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
heywoodu
![]()
Oh ja, niet aan gedachtquote:Op zondag 18 oktober 2015 11:33 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Die zie je natuurlijk pas in het stadion, op 200 meter van de streep.
Denk dat ze echt wel weten dat het erom spant....Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat krijgen ze echt wel mee[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik ben er ook bang voorkom op jongens!!
heywoodu
![]()
Butter en Choukoud halen het niet, 2:04.22 bij 40km
Kipjego PR
net een tikje sneller dan vorige week in E'hoven
Edit: trager natuurlijk
Wel superzuur als Butter en Choukoud het op een paar seconden na niet redden... Net als Miranda Boonstra toen op weg naar London
Wat loopt ie nog soepel
heywoodu
![]()
Ze stevenen af op 2:11.10, dat is zuur zeg
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Forum Opties Forumhop: Hop naar: