Ik denk 't nietquote:Op dinsdag 17 november 2015 11:40 schreef CoolGuy het volgende:
Ja? Dus tombolafan gaat ook shoppen voor mij? Of wat? Dat pakket moet er gewoon komen
waarom nietquote:
Jij moet niet denken, je moet je houden bij de dingen die je wél kunt.quote:
hohoho geen ruzie maken hequote:Op dinsdag 17 november 2015 11:56 schreef CoolGuy het volgende:
Ja
[..]
Jij moet niet denken, je moet je houden bij de dingen die je wél kunt.
Vrede op aardequote:
Mag ook hoorquote:
Amnistia is een dikke vrachtwagenchauffeurquote:
Stttttt....quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Amnistia is een dikke vrachtwagenchauffeur
Op mobiel is ze roze dus ik gok van welquote:
Je hebt mij zitten stalken met berichtjes over mijn foto die ik op foBo had staan....quote:
Mij ook niet... je mag het van mij ook doen als je dat wilt.quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mag ook hoorMaakt mij niet uit
Doe jij maar hoor, ieder tweequote:Op dinsdag 17 november 2015 12:37 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Mij ook niet... je mag het van mij ook doen als je dat wilt.
Kies maar!
quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
Pics van je Christine Le Duc aankopen
Nee, van reclame van Chrisine le Ducquote:Op dinsdag 17 november 2015 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
Pics van je Christine Le Duc aankopen
Uhuh, ik krijg ook altijd 'reclame' van 'Club le Duc', wat neem ik aan hun rewards program is oidquote:Op dinsdag 17 november 2015 14:42 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nee, van reclame van Chrisine le Duc
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |