Volgorde is volgens haar uiteraard andersom.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 20:49 schreef Maartel het volgende:
[..]
Als ze de groep haalt zou 't me niet eens verbazen als studio 100 haar van tevoren al gevraagd heeft haar haar te verven.
Even aan een mod vragen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:01 schreef A_Fortiori het volgende:
Ik heb ook een topic geopend, hoe krijg ik die weg?
Niet gezien maar met make up kan veel veranderen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:02 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Heeft ze nou wat aan haar ogen laten doen??
Bedoel je niet Marthe d'r wenkbrauwen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:02 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Vroeger was mijn droom als klein meisje om bij het Studio 100 ballet bij een Samson en Gert show te dansenquote:
Die droopy opmerking blijft ook wel hangen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:02 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Ik heb echt een bloedhekel aan van die dansers die dwars door een optreden dansen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vroeger was mijn droom als klein meisje om bij het Studio 100 ballet bij een Samson en Gert show te dansen
Gert zei dat toch?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:05 schreef showtimer het volgende:
[..]
Die droopy opmerking blijft ook wel hangen.
Dat kan ik me alleen maar voorstellen als ze hopen op mediaaandacht na een schokeliminatie.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:07 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
[..]
Gert zei dat toch?
Nora gaat er denk uit vanavond.
Was duidelijk het sterkst inderdaadquote:
oke, waarom zong ze net dan in het Vlaams? Daar ben ik zo allergisch voor. Je bent Nederlands, doe dan geen accent fakenquote:
Volgens mij ook 't populairste nummer én de meest aansprekende styling.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Was duidelijk het sterkst inderdaad
Ja dat flikt die josje ook vaak. Die kleine hier thuis kijkt ook K3 en het is strontvervelend als Josje op zn Bels gaat lullenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:11 schreef roos94 het volgende:
[..]
oke, waarom zong ze net dan in het Vlaams? Daar ben ik zo allergisch voor.
Dat was bij de auditie al te merken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:12 schreef Maartel het volgende:
[..]
Volgens mij ook 't populairste nummer én de meest aansprekende styling.
Hoewel het publiek al weinig input heeft, manipuleren ze bij dit soort shows de optredens vaak ook nog wel met kleuren van licht, kleding, introvideo's voor optredens, etc.. en nummer 2 werd hier echt als hét optreden neergezet t.o.v. de andere twee.
Dat ene gekleurde mannetje was wel een baas.quote:ook dat zeer slechte commentaar tussendoor vanuit het publiek. Gruwelijk
Maar is de jury wel zo eensgezind?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:18 schreef A_Fortiori het volgende:
In het minst gewilde groepje volgens de jury, zitten ook de minst gewilde kandidaten volgens de jury.
Nee ik haat dat kut ventjequote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:18 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Dat ene gekleurde mannetje was wel een baas.
Dat hebben ze echt wel in de vingers inderdaad. Gert zal echt wel z'n eigen ideale groepje al lang bepaald hebben en daar proberen op aan te sturen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:12 schreef Maartel het volgende:
[..]
Volgens mij ook 't populairste nummer én de meest aansprekende styling.
Hoewel het publiek al weinig input heeft, manipuleren ze bij dit soort shows de optredens vaak ook nog wel met kleuren van licht, kleding, introvideo's voor optredens, etc.. en nummer 2 werd hier echt als hét optreden neergezet t.o.v. de andere twee.
Nouja, Jindra hebben ze zelf een wildcard gegeven.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:18 schreef A_Fortiori het volgende:
In het minst gewilde groepje volgens de jury, zitten ook de minst gewilde kandidaten volgens de jury.
http://newsmonkey.be/article/56009quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:18 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:18 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Die site is geweldig voor recaps 😀quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:21 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
http://newsmonkey.be/article/56009
Het Hollandse publiek, geloof ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:23 schreef Awsom het volgende:
Hoe heeft Hanne nu alweer een wild card?
Zeker, ze weten leuke dingen te capturen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:23 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
[..]
Die site is geweldig voor recaps 😀
Van wat er eerder in het begin was (ze hadden het over een ruzie), of gebeurde er weer iets wat ik net gemist heb?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:26 schreef amaranta het volgende:
gert heeft volgens mj echt een tyfushekel aan gerard
Dat ja.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:28 schreef Revanches het volgende:
Klaasje moet gewoon lekker gaan hockeyen en wijntjes doen in Oud-Zuid.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:28 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Kedeng Kedeng zou ik zingen haha
gerard stelt steeds vragen aan gert, zoals, heb jij ook een gouden envelop?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:28 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Van wat er eerder in het begin was (ze hadden het over een ruzie), of gebeurde er weer iets wat ik net gemist heb?
Dat flikkertje ernaast was erg storend.quote:
Hee er zit niet specifiek sex in, het deuntje blijft hangen. Dus voor jong en oud geschikt.quote:
Denk van niet. Jindra is nog een kanshebber. Maar of dat onder de kinderen ook zo is?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:19 schreef showtimer het volgende:
[..]
Maar is de jury wel zo eensgezind?
Gert kan dan wel lekker de droogkloot uithangen, heerlijke gast.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
gerard stelt steeds vragen aan gert, zoals, heb jij ook een gouden envelop?
En dan geeft Gert een kutantwoord en kijkt zo
Onder de fans is ze niet zo geliefd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:21 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nouja, Jindra hebben ze zelf een wildcard gegeven.
quote:quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:35 schreef Awsom het volgende:
Maar kan iemand mij nog uitleggen hoe dit systeem nu werkt?
Alleen Rob nog en dan is 't echt doorgestoken kaart.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:37 schreef A_Fortiori het volgende:
Van Nielson over Rob De Nijs tot Clouseau: de K3’tjes zullen voor het eerst een andere kant van zichzelf laten zien.
Die nummers hebben de meiden echt niet helemaal zelf gekozen, dus 't zou erg kinderachtig zijn om ze daar op te keuren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:40 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Huh "sexy als ik dans" is toch echt geen K3 nummer en ze zeggen er niets over?
Haalt de opdracht dan geen fluit uit??
Stom.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:41 schreef Maartel het volgende:
[..]
Die nummers hebben de meiden echt niet helemaal zelf gekozen, dus 't zou erg kinderachtig zijn om ze daar op te keuren.
Hij kan het allemaal maken natuurlijk. De grote Studio 100 man en self-made miljonair.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:38 schreef Guanabana het volgende:
Gerard is een aardige kerel hoor, maar als presentator vind ik hem echt niks. Altijd die net-niet opmerkingen.
Er staat Gerardquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Hij kan het allemaal maken natuurlijk. De grote Studio 100 man en self-made miljonair.
In het begin ging ik ook nog wel mee in dat perfecte plaatje dat van Hanne werd geschetst, als het jonge frisse naturel meisje. Maar haar solo nu was inderdaad niet al te sterk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:42 schreef Maartel het volgende:
Dat waren al wel 2 solo's die sterker waren dan mevrouw Wildcard.
Neui. Nou vind ik Ster sowieso mogelijk de allerminste K3 single.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
In het begin ging ik ook nog wel mee in dat perfecte plaatje dat van Hanne werd geschetst, als het jonge frisse naturel meisje. Maar haar solo nu was inderdaad niet al te sterk.
zo zou je ook zitten als je een [paar uur zonder rugleuning moet zittenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:46 schreef roos94 het volgende:
Hanne zat helemaal ineen gezakt als een schildpad op de bank
Rechtenkwestie ofzo? Dit leek me juist een leuke opdracht zonder enige bemoeienis.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:41 schreef Maartel het volgende:
[..]
Die nummers hebben de meiden echt niet helemaal zelf gekozen, dus 't zou erg kinderachtig zijn om ze daar op te keuren.
Mijn dochtertje zingt dat ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:32 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
[..]
Nee dit wil ik mijn kleuter niet horen zingen...
Zou kunnen, hoe dan ook komt 't volgens mij bij shows als X Factor en de Voice zelden voor dat kandidaten écht vrije keuze hebben, en ik vermoed dat het hier niet heel anders is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
Rechtenkwestie ofzo? Dit leek me juist een leuke opdracht zonder enige bemoeienis.
Er komt ook veel te veel reclame, dan raak je er telkens uit.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:46 schreef Koningin het volgende:
Ik vind het vrij ongeorganiseerd over komen. Het springt van het een naar het ander. Broer uit Australië surfen ze er even tussendoor.
En de eerste twee solo's waren allebei niets in de richting van een K3 liedje....
Demi, Lisa en Suzan dan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:52 schreef Maartel het volgende:
Demi, Lisa en nog iemand mogen van mij ook wel gewoon een leuk ander bandje vormen als ze afvallen.
Toch gaat ze door en komt ze in K3quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:55 schreef Guanabana het volgende:
Slecht zeg, ze lijkt er wel naast te zitten.
Gert is normaal gelukkig niet zo van het politiek correctequote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:56 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Toch gaat ze door en komt ze in K3
Het is wel hoger gezet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:56 schreef mootie het volgende:
Wat slecht dat Nora het nummer niet heeft omgezet van man naar vrouw.
Af en toe even een emotioneel liedje, dat heeft wel wat tegenover al die liedjes over verliefdheid en vriendschapquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:53 schreef showtimer het volgende:
Waarom doet K3 uberhaupt aan ballads?
Ja, maar vooraf was er al bekend dat er een donkere bij moestquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:56 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gert is normaal gelukkig niet zo van het politiek correcte
Kan toch.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ze zag een mooie francaise waar ze vannacht wel even overheen zou gaan.
Ja idd! Viel mij ook al op.quote:
Bij de 10 of de 3?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:58 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ja, maar vooraf was er al bekend dat er een donkere bij moest
Na het commentaar nu geloof ik 't meteenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:58 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ja, maar vooraf was er al bekend dat er een donkere bij moest
Is ze Marokkaans??quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:59 schreef roos94 het volgende:
Hoe vaak gaat Nora nog zeggen dat ze Marokkaans is?
Tot haar handtekening onder het K3 contract staatquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:59 schreef roos94 het volgende:
Hoe vaak gaat Nora nog zeggen dat ze Marokkaans is?
Dat ene camerashot ingezoomd op Josje tijdens het optreden van Nora was anders veelzeggend.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:01 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Dus Nora is volgens josje leuk om naar te kijken,en volgens Gert een schatje. Niets over haar zang iig
K3 doet het voortaan met moslimaquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Van dat politiek correcte word ik ook ook kriebelig. Je moet je plek verdienen door talent, niet door de wens om een gekleurd groepje te hebben. En Nora's solo was in alle eerlijkheid gewoon niet van topniveau
Van kristel tijdens Nielson ook...quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:02 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat ene camerashot ingezoomd op Josje tijdens het optreden van Nora was anders veelzeggend.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:02 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat ene camerashot ingezoomd op Josje tijdens het optreden van Nora was anders veelzeggend.
Gert heeft wel al 10x gezegd dat hij niet kan geloven dat ze geen podiumervaring heeft. Maar als het op datzelfde podium gewoon tegenvalt is hij professioneel genoeg om af te wijken lijkt me.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:02 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
K3 doet het voortaan met moslima
Maar mag ze dan wel een biggetje spelen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:02 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
K3 doet het voortaan met moslima
Dit is al de derde of vierde Nederlandse cover van een ander nummer. Alsof er geen originele nummers zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:04 schreef roos94 het volgende:
Engelse nummers in het Nederlands vertalen .. Bij voorbaat al verkracht
Volgens mij heeft ze ook nog eens schoudervulling.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:09 schreef Maartel het volgende:
Waarom verliest Suzan haar nek als ze optreedt?
Inderdaad. Ze zijn totaal niet kritisch, terwijl ze dat op de bootcamp wel waren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:11 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Waaaaaaaaarom zijn ze nou niet gewoon eerlijk????
Stoor mij er echt aan dat het allemaal zo mushimushi is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:12 schreef Revanches het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze zijn totaal niet kritisch, terwijl ze dat op de bootcamp wel waren.
Ah ja joh... Dat is staat allang ergens op papierquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:13 schreef roos94 het volgende:
Ik denk dat Gert allang weet wie het worden
Ik ook. Elk optreden is gewéldig en kippenvel blablablaquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:13 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
[..]
Stoor mij er echt aan dat het allemaal zo mushimushi is.
inderdaad, ik vond suzan helemaal niet goed zingenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:01 schreef Revanches het volgende:
Jammer dat de jury zo politiek correct is en geen inhoudelijke kritiek geeft. Alles is leuk mooi geweldig.
Monique Smit ziet Jindra ook niet zittentwitter:moniquesmit twitterde op vrijdag 16-10-2015 om 22:12:30Waarom geloof ik haar niet.... #iknoemgeennamen #k3zoektk3 reageer retweet
ze lijkt me niet dermate praktiserend dat ze dat niet mag van zichzelfquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:05 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
[..]
Maar mag ze dan wel een biggetje spelen?
(Nee, niet racistisch bedoeld)
Gelegenheidsmarokkaan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze lijkt me niet dermate praktiserend dat ze dat niet mag van zichzelf
ik vond lisa wel ok zingen, die hoeft nog niet naar huis.quote:
Klaasje is toevallig wel domineesdochterquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:22 schreef Maartel het volgende:
[..]
't is niet alsof alle Nederlanders zo'n fanatieke prakiserende christenen zijn..
Maar die roepen niet om de 5min dat ze Nederlander zijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:22 schreef Maartel het volgende:
[..]
't is niet alsof alle Nederlanders zo'n fanatieke prakiserende christenen zijn..
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
Klaasje is toevallig wel domineesdochter
Daar ben ik het wel mee eens ja.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:31 schreef Guanabana het volgende:
Vind deze liveshow wel beduidend minder leuk dan alles hiervoor.
Jindra vanwege medelijden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:32 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het zo kut als Nora doorgaat puur omdat ze een gekleurdere K3 willenZe was echt heel slecht.
zei het toch.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:31 schreef roos94 het volgende:
Laura zal er wel uitgaan want mijn favoriet gaat er altijd uit. In elk programma.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:34 schreef roos94 het volgende:
Bootcamps waren veel leuker dan de liveshow
Is duidelijk geen The Voice.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:33 schreef Revanches het volgende:
Wtf Laura kan veel beter zingen dan Suzan?
Eensquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:34 schreef showtimer het volgende:
2 afvallers per show had ook makkelijk gekund, dit gaat veel te traag
Ik heb de aflevering nog niet gezien, maar ik vind haar echt teveel een (overjarige) studentikoos type.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:34 schreef Marrije het volgende:
Ik ben de enige die zich erin kan vinden?
precies en toen is ze gespaard, maar ik zie die bouwvakker ook liever in k3 dan die ouwe kop van laura.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:33 schreef Houtenbeen het volgende:
Vorige week wouden ze Laura er ook al uit hebben
Meer sms'en, meer geld in het laatjequote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:34 schreef showtimer het volgende:
Ik kan me er prima in vinden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:34 schreef Marrije het volgende:
Ik ben de enige die zich erin kan vinden?
Dan hadden ze er in de finale nog 4 over, dat zou voor die ene wel heeel zuur zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:34 schreef showtimer het volgende:
Dat is te regisseren, onder controle te brengen. Leuke achtergronden, persoonlijke stukjes. Livehows zijn toch een pak anders.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:34 schreef roos94 het volgende:
Bootcamps waren veel leuker dan de liveshow
Voor de eerste 2 shows danquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:35 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dan hadden ze er in de finale nog 4 over, dat zou voor die ene wel heeel zuur zijn.
ik vind haar zo'n vermoeid gezicht hebben, geen frisse k3 kop.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:35 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Ik heb de aflevering nog niet gezien, maar ik vind haar echt teveel een (overjarige) studentikoos type.
K3 zelf ook na de reactie van Lauraquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:37 schreef Maartel het volgende:
Wel mooi (en zuur) om te zien hoe medekandidaten zichtbaar aangeslagen waren.
Trouwens raar dat ze Suzan voor de bottom 2 bewaarden. Ik zie ze haar écht niet in de groep stoppen en iemand als laatste veilig stellen is de manier om te zorgen dat mensen er volgende week meer voor gaan stemmen..
Sms'en om te winnen is toch veel lucratiever dan sms'en om erin te blijven?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:35 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Meer sms'en, meer geld in het laatje
Please geen Marthe, stem niet op haar. Doe het niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:43 schreef Maartel het volgende:
Ik begin langzaam in Marthe ook een heeeel klein beetje potentie te zien.
Lauren is de enige waar ik momenteel écht achter sta. Hanne heeft een gunfactor die elke keer dat ze zingt minder wordt. Demi zou ik persoonlijk wel erg leuk vinden, en na vanavond heb ik ook weer een heeeel klein beetje hoop voor Jindra. Maar da's ook gewoon wegens Klaasje
Haha geweldig, dat was dus ook echt ontzettend de associatie die ik bij haar had. Studentje die er hier in Utrecht en Amsterdam genoeg rondlopen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:35 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Ik heb de aflevering nog niet gezien, maar ik vind haar echt teveel een (overjarige) studentikoos type.
Dat openingsnummer vond ik wel een erg leuke keuze, het is ook een van m'n favoriete liedjes. Het meest afgespeelde van ze in m'n iTunes ook.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:43 schreef Maartel het volgende:
Ik begin langzaam in Marthe ook een heeeel klein beetje potentie te zien.
Lauren is de enige waar ik momenteel écht achter sta. Hanne heeft een gunfactor die elke keer dat ze zingt minder wordt. Demi zou ik persoonlijk wel erg leuk vinden, en na vanavond heb ik ook weer een heeeel klein beetje hoop voor Jindra. Maar da's ook gewoon wegens Klaasje
Het heet Bangerhart, en wat is er precies mis mee?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
Even serieus: Bang bang hart was Klaasjes nummer? (dat optreden had ik ff gemist) Hoe kom je er in vredesnaam op om dat te gaan zingen?
Ik vind dat echt helemaal geen nummer voor een vrouw. Ik vind het sws geen mooi nummer eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het heet Bangerhart, en wat is er precies mis mee?
Suzan en Demi worden het echt niet, dat is onmogelijk. Gaven echt prima shows weg, dat is het probleem niet. Maar die vliegen er vanzelf uit. Als Hanne zo doorgaat, vliegt ze er ook uit. Want ze zag er absoluut niet goed uit vandaag (qua looks) en dan ook nog zo zingen: Tja, dat kan gewoon niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:51 schreef Maartel het volgende:
Groep 1 bestond dus uit de, op dat moment nog volledig gehate, Jindra en de uiteindelijk 2 minst favorieten Suzan en Laura. Konden ze 't nog duidelijker maken dat die groep op een nederlaag afstevende?
Daar staat tegenover dat groep 2 echt als hét groepje werd neergezet vanavond, word interessant om te zien wie in de best beoordeelde groep zit elke week. Maar Lauren trekt 't niveau sowieso wel 'n eind omhoog.
Waar zijn de liedjeskeuzes te zien voor het kwartet dat al door was?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
Even serieus: Bang bang hart was Klaasjes nummer? (dat optreden had ik ff gemist) Hoe kom je er in vredesnaam op om dat te gaan zingen?
Nu pas?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:52 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben een beetje verliefd op Lauren
Hanne is vanaf het begin zo als favoriet neergezet en is momenteel de kijkerslieveling dat ik me haast niet voor kan stellen dat ze haar nog weg kúnnen sturen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:53 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Suzan en Demi worden het echt niet, dat is onmogelijk. Gaven echt prima shows weg, dat is het probleem niet. Maar die vliegen er vanzelf uit. Als Hanne zo doorgaat, vliegt ze er ook uit. Want ze zag er absoluut niet goed uit vandaag (qua looks) en dan ook nog zo zingen: Tja, dat kan gewoon niet.
Ik vind Klaasje er echt fantastisch uitzien, maar goed, haar zang is gewoon niet heel denderend. Maar goed, als 21-jarige man ga ik ook echt vooral voor de looks, dus ik ben in die zin misschien gewoon niet objectief.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:54 schreef showtimer het volgende:
[..]
Waar zijn de liedjeskeuzes te zien voor het kwartet dat al door was?
Zit wat in maar ik vind het wel echt belachelijk. Eerste optreden stelde al niet zo heel veel voor en toen al riep iedereen heel overdreven dat ze zo spontaan en leuk was. Vorige week zie ik haar vrij vals zingen en roepen Miguel en die zangcoach allebei in koor dat ze zo'n supertalent is. Het is zo overdreven allemaal.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:55 schreef Maartel het volgende:
[..]
Hanne is vanaf het begin zo als favoriet neergezet en is momenteel de kijkerslieveling dat ik me haast niet voor kan stellen dat ze haar nog weg kúnnen sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |